مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آیا هواوی میخواهد لپ تاپ بسازد؟

kfjdfcbk cl

از گوشه و کنار به گوش می‌رسد که شرکت هوآوی احتمالا می‌خواهد به بازار لپ‌تاپ هم وارد شود؛ بازاری که این شرکت چینی، هیچ سابقه‌ی کاری در آن نداشته است.

شرکت هوآوی اسم MateBook را فعلا فقط در چین ثبت کرده است

شرکت هوآوی اخیرا اسم MateBook را ثبت تجاری کرده است. این موضوع باعث شده تا بسیاری هوآوی را هم در مرز ورود به بازار رایانه‌های شخصی ببینند. این شرکت هنوز هیچ حرفی دربار‌ه‌ی ورودش به بازار کامپیوتر یا لپ‌تاپ نزده است و به همین دلیل هم تا در دسترس بودن اخبار بیشتر، نظر بیشتری درباره‌ی این موضوع نمی‌توانیم بدهیم.

هوآوی تنها شرکت ساخت موبایلی نیست که ظاهرا می‌خواهد وارد صنعت کامپیوتر شود. چند وقت پیش هم شایعاتی مبنی بر ساخت لپ‌تاپ از سوی شرکت چینی شیاومی (Xiaomi) شنیده شده بود.

شرکت هوآوی اسم MateBook را فعلا فقط در چین ثبت کرده است. با توجه به اینکه برند Mate تا به امروز تنها برای موبایل‌های این شرکت استفاده شده است، امکان اینکه MateBook به تبلت یا گوشی بزرگتری اشاره کند هم وجود دارد. البته ساخت تبلت‌هایی که امکان استفاده به عنوان کامپیوتر را هم دارند (مثل Surface) دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

شرکت هوآوی در حال حاضر سومین برند بزرگ دنیا در صنعت گوشی‌های هوشمند است. برای اینکه از برنامه‌های هوآوی مطمئن شویم، فعلا منتظر شنیدن اخبار بیشتر می‌نشینیم.