مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آپدیت اندروید نوقا برای گوشی ایسوس Zenfone 3 به صورت رسمی منتشر شد

Zenfone3Android

به‌تازگی به‌روزرسانی اندروید نوقا (اندروید N) برای گوشی ایسوس Zenfone 3 با نسخه 14.2015.1701.8 منتشر شده است و در ادامه به قابلیت‌های این آپدیت و تغییرات صورت‌گرفته در آن، نگاهی خواهیم داشت.

این آپدیت در 8 مارس منتشر شده است و براساس اطلاعات منتشر شده، عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا به صورت خودکار نزدیک به یک هفته زمان می‌برد. با این‌حال در صورتی‌که آپدیت به صورت خودکار برای گوشی ایسوس Zenfone 3 شما منتشر نشده است، می‌توانید به صورت دستی با مراجعه به تنظیمات – About و به‌روزرسانی سیستم، برای دریافت این آپدیت به صورت دستی جست‌وجو نمایید.

یکی از تغییرات صورت گرفته در این به‌روزرسانی، آپدیت سیستم‌عامل به اندروید نوقا 7.0 است و براساس اطلاعات به‌دست آمده، حافظه داخلی پس از انجام این به‌روزرسانی، کمی کاهش پیدا خواهد نمود. به همین جهت، توصیه می‌شود از اطلاعات خود در گوشی‌هوشمندتان یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید و فایل‌های خود را به کارت حافظه میکرو SD در گوشی‌هوشمند خود انتقال دهید. پیش از انجام این به‌روزرسانی، باید حداقل 1.5 گیگابایت فضای خالی در گوشی ایسوس Zenfone 3 شما وجود داشته باشد.

هم‌چنین با دریافت این آپدیت، هشدارهای مربوط به یک برنامه به صورت گروهی نمایش داده خواهد شد و می‌توانید در صورت تمایل، هشدارها را به منظور مشاهده هر پیام به صورت جداگانه گسترش دهید. علاوه‌براین، عملکرد لمس نمایشگر بهبود پیدا خواهد نمود و برنامه Share Link در این آپدیت حذف شده است. در کنار این تغییرات، میان‌برهای جداگانه برای Audio Wizard، فلش‌لایت و آپدیت سیستمی حذف شده و برخی از آن‌ها به منوی تنظیمات انتقال یافته است.

علاوه‌براین قابلیت Voice over Wi-Fi و Voice over LTE نیز با دریافت آپدیت جدید منتشر شده برای ایسوس Zenfone 3 فعال می‌شود. تغییراتی نیز در رابط‌کاربری صورت گرفته است که پس از آپدیت به اندروید نوقا و انجام “فکتوری ریست” قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: شهرسخت افزار