مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

آنر تاریخ معرفی اسمارت فون مفهومی خود را به 26 آذر موکول کرد

bc6a4552 b076 49bb a394 3a6fd6f5b227

اسمارت فون مفهومی Mi MIX در زمان معرفی توانست توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این محصول دو ماه پیش و همراه با پرچمدار شیائومی یعنی Mi Note 2 معرفی شد. شیائومی می میکس از نسبت 91.3% نمایشگر به بدنه برخوردار است، و توانست چند کمپانی دیگر را نیز به عرضه اسمارت فون هایی با طراحی خاص ترغیب کند. به نظر می رسد Elephone کار بر روی Elephone S8 را آغاز کرده و میزو و هواوی نیز قصد دارند به زودی اسمارت فون های مفهومی خود را معرفی کنند.
همانطور که در تک شات خواندید، برند آنر هواوی از معرفی اسمارت فون مفهومی جدیدی خبر داده بود که قرار بود امروز معرفی شود. اما امروز تیزر تبلیغاتی دیگری منتشر شده است که بطور وضوح به معرفی محصول مفهومی این برند در تاریخ 16 دسامبر مطابق با 26 آذر اشاره می کند. اگر به تصویر این تیزر نگاهی بیاندازید می توانید این اسمارت فون مفهومی را نیز مشاهده کنید. همچنین تصویر غیررسمی دیگری در دست است که تصویر نهایی این اسمارت فون را نشان می دهد، که البته نمی توان اطمینان داشت این همان اسمارت فونی باشد که هوآوی قصد دارد روز 16 دسامبر و تحت برند آنر معرفی کند. گفته می شود این گوشی از نمایشگری برخوردار است که در هر 4 کناره خمیده است و حاشیه بسیار کوچکی دارد و در نتیجه نسبت نمایشگر به بدنه آن بسیار بالا خواهد بود.
بعلاوه، پیشتر تایید شده بود که این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع هواوی بهره می برد. چندی پیش نیز هوآوی از باتری های گرافنی خود رونمایی کرد که انتظار می رود برای نخستین بار در این اسمارت فون به کار گرفته شوند. این گوشی فاقد هر گونه کلید خازنی یا روزنه دیافراگم در دوربین است. از آنجایی که گفته می شود تمامی پورت ها و حسگرها نیز در این محصول حذف شده اند، آنر قصد دارد تعدادی لوازم جانبی همراه آن عرضه کند که این مشکل را حل کنند. آنر این محصول خود را Magic می نامد که البته ممکن است بعدا با نام دیگری معرفی شود.

منبع: تک شات