اخبار آی فون, اخبار اپل, محصولات جدید اپل, نو آوری های اپل

اپل رسما معرفی کرد: iPhone 6 Plus

پس از مدت ها انتظار و لو رفتن نمونه های مختلفی از آیفون ۶، اپل سرانجام امشب رسما دو نمونه آیفون در سایز های ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی معرفی کرد. این دو نمونه به ترتیب با نام های iPhone 6 و iPhone 6 Plus معرفی شدند. iPhone 6 Plus با ظاهر و اندازه ای متفاوت از نسخه های پیشین و همچنین با اندازه جدیدی در صفحه نمایش معرفی شده است.

آیفون ۶ پلاس در اندازه ۵٫۵ اینچ از نمایشگر Retina HD با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می برد که از نوع IPS liquid Crystal است. رزلوشن این صفحه ۷۵۰×۱۳۳۴ پیکسل است. همچنین ضخامت آن ۷٫۱ میلیمتر است که از آیفون فایواس باریک تر است.

DSC_45611

در این نمونه از پردازنده ۶۴ بیتی A8 بهره برده شده که به گفته فیل شیلر در مقایسه با A7 تا ۵۰ درصد در مصرف انرژی بهینه تر شده است. همچنین سرعت بوت در این نسخه تا ۲۵ درصد بهبود یافته است. به علاوه چیپ M8 که وظیفه پردازش جسچرهای حرکتی و ردگیری فعالیت های فیزیکی را برعهده دارد به این نسخه اضافه شده است.

 

در آیفون ۶ پلاس از حالت افقی نیز پشتیبانی می شود و می توان از این فبلت در حالت افقی نیز بهره برد. در این حالت تمامی اپلیکیشن ها و آیکن ها به حالت افقی در می آیند. همچنین به کیبرد در حالت افقی کلیدهایی اضافه شده که امکاناتی را به کاربری آیفون ۶ پلاس اضافه می کنند. نحوه کارکرد حالت افقی در این نسخه بسیار نزدیک به عملکرد آیپد است. همچنین با دوبار لمس کلید هوم می توان تمام صفحه نمایش را نصف کرد تا بتوان به راحتی با انگشتان یک دست در حالت عمودی به همه بخش های دسترسی داشت.

DSC_45631

قدرت باتری در آیفون ۶ پلاس به شدت نسبت به نسخه های پیشین بهبود یافته است. با این باتری می توان آیفون ۶ پلاس را تا ۱۶ روز در حالت استندبای نگه داشت. همچنین در این نسخه می توان تا ۱۴ ساعت به پخش یکسره ویدئو پرداخت. همچنین امکان مکالمه تا ۲۴ ساعت در حالت ۳G برقرار است.

 

آیفون ۶ پلاس برای کسانی که به عکاسی با دوربین دیجیتالشان هم علاقمندند نیز کاراست. در این دوربین از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی iSight با f/2.2 بهره می برد. همچنین فلاش مخصوص با قابلیت تنظیم رنگ خودکار به همراه بهبودهایی در فوکوس خودکار در این نسخه اضافه شده اند.

به علاوه قابلیت شناسایی چهره به همراه حالت Best Shot از خصوصیات جدید است. همچنین دارندگان آیفون ۶ پلاس از لرزشگیر اپتیکال بهره مند می شوند.

DSC_4610

ضبط ویدئو نیز در این نسخه بهبودهایی یافته است. امکان فیلمبرداری در حالت ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه وجود دارد. همچنین امکان فیلمبرداری با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه نیز به این گوشی اضافه شده است.

DSC_4621

این نسخه از آیفون در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد.

DSC_47241

آیفون های جدید از ۱۲ سپتامبر قابل پیش خرید هستند. و از ۱۹ سپتامبر با قیمت های زیر به بازار عرضه می شوند.

 

 

 

 

فروشگاه محصولات اپل  آریا اپل عرضه کننده محصولات اپل ، لوازم جانبی برای اپل ، فروشگاه اپل با بهترین و مطمئن ترین قیمت محصولات اپل شامل : قیمت اپل ، قیمت مک بوک ، قیمت مک پرو ، قیمت ایفون ، قیمت آیپد ، قیمت آیپاد ، قیمت آیپد ایر، قیمت MAC BOOK

منبع : digiato.com

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.