محصولات جدید اپل, جدیدترین کالاهای دیجیتال, نو آوری های اپل

بررسی آیفون 12 – نقد و ویژگی ها

بررسی آیفون 12

بررسی ویژگی های آیفون 12 چیزی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم.

آیفون محصولی است که اپل هر چند وقت یک بار عرضه می کند، بر اساس یک فناوری کاملاً جدید ساخته شده و در نهایت آیفون های آینده را برای سال های آینده تشکیل خواهد داد.

آیفون های جدید اکثراً موفق هستند. آیفون 12 از طراحی جذاب، تکنولوژی 5G، دوربین های خوب و حتی عملکرد بهتر برخوردار است.

اما یک آیفون در همه ی موارد بهترین نیست. مقدار کم فضای ذخیره سازی و نبود شارژر موجود در جعبه باعث می شود که این آیفون آنچنان که در ابتدا به نظر می رسید ارزان نباشد. علاوه بر این، برخی از بهترین ویژگی های ارائه شده در قلمروی اندروید، مانند زوم دیجیتال بسیار دقیق و نمایشگرهایی با نرخ تازه سازی سریع در اینجا به چشم نمی خورند.

با این وجود، نباید از این جزئیات ناراحت شوید. همانطور که در بررسی آیفون 12 ما اشاره شده است، علی رغم اینکه گوشی نسبتاً ارزان قیمت اپل هنوز هم مقرون به صرفه نیست، اما به هر حال یک گوشی خارق العاده است و همچنان یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید امروز بخرید.

 

مزایا و معایب

+ طراحی جدید جذاب با MagSafe
+ پوشش جامع 5G
+ دوربین هایی فوق قدرتمند
+ عملکرد باورنکردنی
+ عمر باتری

– فقط 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی پایه
– نمایشگر 60Hz
– شارژر و هدفون در جعبه نیست
– بزرگنمایی دیجیتال هنوز هم می تواند بهبود یابد

 

مشخصات آیفون 12

قیمت:
829 دلار
سیستم عامل:
iOS 14
نمایشگر:
6.1 اینچی OLED 2532×1170
پردازنده:
A14 Bionic
ظرفیت ذخیره سازی:
64 و 128 و 256 گیگابایت
دوربین عقب:
12MP عرض (ƒ / 1.6) ، 12MP ultrawide (ƒ / 2.4)
دوربین جلو:
12MP ƒ/2.2
اندازه:
5.78 در 2.81 در 0.29 اینچ
وزن:
5.78 اونس

 

قیمت و در دسترس بودن

شما می توانید آیفون 12 را با قیمت 829 دلار برای یک دستگاه آنلاک شده با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 879 دلار برای نسخه ی 128 گیگابایتی و 979 دلار برای نسخه ی 256 گیگابایتی تهیه کنید.

در انگلستان ، آیفون 12 با مدل 64 گیگابایتی از 799 پوند شروع می شود ، اما 50 پوند اضافی پرداخت می کنید و می توانید 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 849 پوند دریافت کنید. قیمت این گوشی 256 گیگابایتی 949 پوند خواهد بود. با این حال ، اگر آیفون قدیمی تر برای تجارت دارید ، می توانید 230 off از آیفون 12 دریافت کنید ، البته به شرط داشتن گوشی واجد شرایط.

همانطور که قبلاً شنیده اید، اپل در جعبه آیفون 12، آداپتور شارژ و هدفون ارائه نمی کند و حتی تا آنجا پیش رفته است که آنها را از iPhone 11 ، iPhone XR و iPhone SE حذف می کند. اما به هر حال هنوز هم یک کابل Lightning-to-USB-C را برایتان در جعبه قرار داده است.

 

بررسی آیفون 12: طراحی

طراحی زیبا یکی از ویژگی های آیفون 12 محسوب می شود. اپل به ندرت طراحی فیزیکی آیفون را از نسلی به نسل دیگر تغییر می دهد. بنابراین هر تغییری هرچند کوچک، معمولاً با شور و شوق کاربران مواجه می شود. شما می توانید زیبایی لبه های آیفون 12 را به عنوان یکی از تجدیدنظرهای اپل قلمداد کنید.

بررسی آیفون 12

بررسی آیفون 12

مطمئناً لبه های تخت به اندازه کافی زیبا به نظر می رسند و نسبت به چندین سال متوالی آیفون های گرد شده تغییر سرعت بسیار خوبی را ارائه می دهند. علاوه بر این، آنها دوام آیفون 12 را با مواد جدید Ceramic Shield اپل همزمان بهبود بخشیده اند زیرا قاب های گرد آیفون های قبلی در واقع باعث شکنندگی بیشتر آنها می شد.

ما آزمایشات رها کردن گوشی از ارتفاع را انجام خواهیم داد، اما این صفحه ی نمایش که یک سپر سرامیکی است در تست شکنجه EverythingApplePro در YouTube خیلی خوب مقاومت کرد. هر دو آیفون 12 و آیفون 12 پرو هنگام افتادن در ارتفاع ترک نخوردند و صفحه نمایش در آیفون 12 معمولی حتی از 10 فوت شکسته نشد، هرچند پشت آن شکست.

با تمام آنچه گفته شد، نمی توانم بگویم که به طراحی واضحی رسیده ام. این روزها تعدادی از تلفن های هوشمند از کناره های مسطح استفاده می کنند و آیفون 12 دلیل آن را به من یادآوری می کند. لبه ها به کف دست شما فرو رفته و گرفتن کل دستگاه را کمی سخت تر می کند. به عنوان مثال، آیفون 12 ضخامت 0.29 اینچ دارد که به طور محسوسی با گوشی گوگل پیکسل 5 به ضخامت 0.31 اینچ، یکسان است و باعث می شود به طور طبیعی با انحنای کف دست شما متناسب باشد.

به عنوان یک کاربر قدیمی آیفون 11 پرو، عقیده دارم که اندازه ی 6.1 اینچی آیفون 12 کمی بزرگ است. به نظر من اندازه 5.8 اینچی نسبت خیلی كاملی بین نمایش اجزا در صفحه ی گوشی و خوش دست بودن دارد. اما با سری آیفون 12 ، اپل آن نسبت را رها کرده است. اکنون ، کسانی که تمایل به یک دستگاه جمع و جورتر دارند ، چاره ای جز این ندارند که به سراغ آیفون 12 مینی 5.4 اینچی بروند. و اگرچه من اپل را بخاطر ساخت یک گوشی پرچمدار کوچک در سال ارباب ما 2020 تحسین می کنم ، اما می توانم احساس کنم یک صفحه نمایش 5.4 اینچی برای کاربران مدرن کمی کوچک باشد.

من به طور کلی توسط طراحی آیفون 12 را خیلی خوب می بینم. من دوست داشتم که اپل در مقایسه با آیفون 11 و XR به طور قابل توجهی حاشیه های خود را تراشیده است. اگرچه یک بریدگی کمی کاهش یافته مورد استقبال قرار خواهد گرفت. و گرچه من علاقه زیادی به رنگ جدید آبی ندارم – به نظر من این نوع از آبی کمی کسل کننده است – من رنگ سبز نعناعی و به خصوص سادگی ظریف این طرح را دوست دارم. آیفون 12 دارای سه رنگ دیگر است – سیاه ، سفید و قرمز.

گوشی آیفون 12 در دست، احساس با کیفیت بودن را منتقل می کند و لزوماً کمتر از آیفون 12 پرو لوکس نیست. شما در اینجا همان کالیبر مقاومت در برابر آب IP68 را دارید که در Pro وجود دارد (20 فوت به مدت 30 دقیقه) که بسیار بیشتر از سایر گوشی های موجود در بازار است و همچنین ماده ای که در بالا اشاره کردیم، کریستال محافظ صفحه ی گوشی که به گفته اپل چهار برابر احتمال خرد شدن در صورت سقوط را کاهش می دهد.

 

MagSafe

MagSafe از دیگر ویژگی های آیفون 12 است که بسیار برجسته شده است. در حالی که معجزه ی آهن ربا، همچنان ذهن های برتر جهان را گیج می کند، اپل آنها را به جنبه ای اساسی در طراحی آیفون 12 تبدیل کرده است. یک حلقه آهن ربا که به صورت مرکزی در پشت آیفون 12 قرار گرفته است، اکوسیستم لوازم جانبی جدید MagSafe اپل ازجمله شارژرهای بی سیم را قادر می سازد به راحتی خاموش و روشن شوند.

بررسی آیفون 12

بررسی آیفون 12

هیچ چیز خاصی در رابطه با شارژ بی سیم اپل وجود ندارد. شارژ 30 دلاری MagSafe اپل از همان استاندارد Qi مشابه با هر شارژر بی سیم دیگر استفاده می کند، فقط شامل آهنربا است. آیفون 12 شما همچنان با هر شارژر بی سیم یا لوازم جانبی Qi سازگار است، اگرچه برای دستیابی به حداکثر سرعت 15 وات، به MagSafe یا یک محصول مخصوص، از شرکت های دیگر نیاز دارید.

خبر بد این است که سرعت MagSafe نسبت به شارژر سیمی 20W اپل کندتر است. خیلی کندتر! در یک تست شارژ شخص ثالث ، آیفون 12 با استفاده از شارژر سریع 20 وات، در 28 دقیقه، 50 درصد پر می شود اما درمورد شارژر 15 وات MagSafe باید بگوییم که یک ساعت طول کشید.

با این وجود این بی اعتبار کردن فلسفه ی منطقی پشت MagSafe نیست. آهن ربا به محلی سازی آیفون 12 در شارژرها کمک می کند و اتصال لوازم جانبی را راحت تر می کند. و مطمئناً آسان است که تلفن خود را با قرار دادن یک جیب که بلافاصله خودش را کاملاً مرتب می کند ، راحت تر کنید به جای اینکه در بالین خود بخوابید تا یک اتصال کوچک Lightning را متصل کنید.

من فکر می کنم پیوست کیف پول چرمی اپل یک ایده هوشمندانه است و شک ندارم برخی از دارندگان آیفون آن را دوست خواهند داشت. اما آهنرباهای موجود در آیفون 12 به اندازه کافی قوی نیستند تا کیف پول را در همه موارد محکم وصل کند. در واقع اصطکاک بیرون کشیدن آیفون 12 از جیب شلوار جیب من کافی بود تا کیف پول را چند بار از وسط خارج کنم، که به نظر من این طراحی خیلی هم  شبیه به طراحی های اپل نیست.

 

بررسی آیفون 12: نمایشگر

نمایشگر آیفون در سالهای اخیر بدون شک پاشنه آشیل آیفون های سطح بالای اپل بوده است، اما آیفون 12 این مسئله را تسکین می دهد. همه اینها به لطف نمایشگر 6.1 اینچی Super Retina XDR OLED است که با آنچه در آیفون 12 پرو دریافت می کنید مطابقت دارد.

بررسی آیفون 12

بررسی آیفون 12

این پنل دارای رزولوشن 2532×1170 است و باعث افزایش چشمگیر وضوح محتوای روی صفحه نمایش در مقایسه با نمایشگر آیفون 11 با تاریخ 1792×898 می شود. همچنین دارای امتیاز HDR10 است و به شما امکان می دهد هر فیلم ضبط شده با دوربین عقب مجهز به دالبی ویژن دستگاه را همانگونه که در نظر گرفته شده مشاهده کنید.

صفحه آیفون 12 هنوز کامل نیست و دلیل این امر برای کسی که از گوشی های جدید Galaxy  Pixel یا OnePlus برای مدت زمان طولانی استفاده کرده است، روشن است. پس از ماه ها شایعه، اپل تصمیم گرفت از نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا که از سال گذشته در فضای گوشی های هوشمند پرچمدار کاملاً رایج شده است، چشم پوشی کند.

در نتیجه ، انیمیشن ها در حد گوشی هایی با نرخ به روزرسانی تصویر بالاتر، روان نیستند و ضربه ها و پیمایش های لمسی در آخرین گوشی های اپل با همان سرعت قبلی پاسخ می دهند.

از نظر میزان روشنایی، در زیر نور سنج ما، آیفون 12 در بالاترین سطح خود 569 نیت صعود کرد که در واقع بسیار کمتر از برآورد 625 نیت اپل است. این محصول توانست 114.5٪ از فضای رنگی sRGB را ارائه دهد – که این عدد بیشتر از 122.8٪ گوشی Samsung Galaxy Note 20 است – تصویری که ارائه می کند طبیعی تر از اشباع بیش از حد رنگ ها است.

با نگاهی به آزمایش دقت رنگ Delta-E ، آیفون 12 نمره 0.29 را کسب کرد که تقریبا در حد نمره ی 0.22 آیفون 11 است. (اعداد نزدیک به صفر ، رنگهای دقیق تری را نشان می دهند.) با این وجود ، رنگ ها برای چشم من مناسب به نظر می رسیدند و تغییر به OLED به تنهایی باعث می شود این یک جهش عظیم در مقایسه با نسل قبلی باشد.

 

بررسی آیفون 12: دوربین ها

بررسی دوربین آیفون 12 ما شامل نگاهی نزدیک و مقایسه ای به چند مدل گوشی هوشمند می شود که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم. اگر به ظاهر بیرونی لنز دوگانه پشتی نگاه کنید شاید متوجه تغییر زیادی در دوربین آیفون 12 نشوید. آن ها به همان شکل سال گذشته تنظیم شده اند، و هر دو لنز wide و ultrawide توسط سنسورهای 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می شوند.

بررسی آیفون 12

بررسی آیفون 12

اما اجازه ندهید چشمتان شما را فریب دهد زیرا دوربین ها بسیار ارتقا داده شده هستند. به طور خاص دوربین اصلی اکنون از طراحی 7 عنصری جدید با دیافراگم ƒ / 1.6 بهره می برد که بزرگترین دوربین در آیفون است. نتیجه ی هر دوی این تغییرات 27٪ بهبود عملکرد در نور کم است که همراه با پیشرفت Smart HDR و Deep Fusion، حتی در بدترین شرایط هم عکس های خارق العاده ای خواهید گرفت.

بررسی ویژگی های آیفون 12

بررسی ویژگی های آیفون 12

بنابراین بیایید با چند عکس در Night Mode شروع کنیم که نشان می دهد پیشرفت های یک ساله در عملکرد کم نور آیفون چه بوده است. هر دوی این عکس ها صحنه های شگفت انگیز و خیره کننده شبانه را ایجاد می کنند، اما عملکرد آیفون 12 در سراسر صفحه واضح تر است. با رنگ آمیزی بیشتر در داخل آجر سایه دار و حساسیت بهتر به برجسته های برجسته که در روش برداشت آجر از آن مشخص است. به نظر می رسد گوشی گوگل پیکسل هم حرف های زیادی برای گفتن در نور کم داشته باشد.

بررسی ویژگی های آیفون 12

بررسی ویژگی های آیفون 12

در روشنایی روز هم با دوربین اصلی آیفون 12 مشکلی نخواهید داشت. در حالی که گوشی سامسونگ Note 20 کمی شارپ تر این دریاچه را ترسیم می کند، من تا حد زیادی تلاش آیفون 12 را برای برخورد واقعی تر با رنگ ها، از آسمان آبی عمیق اواسط بعد از ظهر تا زردها، نارنجی ها و سبزه ها را ترجیح می دهم. محاصره آب همانطور که عادت دارد سامسونگ یکبار دیگر بیش از حد به تغییر عکس ها پرداخته است.

بررسی ویژگی های آیفون 12

بررسی ویژگی های آیفون 12

در اینجا دریاچه مشابهی را می بینیم که اکنون از طریق لنزهای ultrawide آیفون 12 و گوشی 749 دلاری OnePlus 8T مقایسه شده است . هر دوی این عکس ها از جهات مختلف گمراه می شوند. آیفون 12 تعادل سفید را ایجاد می کند، و یک بازیگر سبز در آب و ابرها ایجاد می کند، در حالی که عکس OnePlus 8T به اندازه کافی واضح نیست و به شدت تصویر را در طول محیط تحریف می کند که در اینجا دوربین آیفون 12 خیلی بهتر عمل کرده است.

بررسی ویژگی های آیفون 12

بررسی ویژگی های آیفون 12

این عکس با آیفون 12 و پیکسل 5 گرفته شده است. جالب اینجاست که آیفون 12 به طور پیش فرض چشم انداز کشیده تری برای پرتره ها نسبت به Pixel 5 دارد که به طور خودکار اعمال می شود.

با این حال ، نسخه آیفون 12 همچنان با نگاه بهتر نسبت به رنگ پوست، Smart HDR و کنترل کنتراست بین سایه های عمیق را که روی شانه راست شخص و بقیه لباسهای کتانی او پوشانده است، کمی چشمگیرتر به نظر می رسد. آیفون 12 همچنین جزییات دقیق تری را در اطراف موها و گوش های جسی اعمال می کند که اغلب چالش پرتره های این چنینی است.

بررسی ویژگی های آیفون 12

بررسی ویژگی های آیفون 12

یک مثال بهتر از Deep Fusion این سلفی هنگام غروب خورشید گرفته شده است. آیفون 12 در مقایسه با خروجی تار Note 20، الیاف جداگانه ژاکت من را با غنا و ظرافت ارائه می دهد. دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی آیفون 12 بدون تعجب جزئیات بیشتری نسبت به سنسور 10 مگاپیکسلی نوت 20 ثبت می کند ، اما الگوریتم های اپل نیز سایه ها را بیش از حد روشن نمی کنند و کنتراست را از چهره من مانند سامسونگ تخلیه نمی کنند. اگر بخواهید یکی از این موارد را به اینستاگرام ارسال کنید، قطعا سلفی آیفون 12 را انتخاب خواهید کرد.

به طور کلی آیفون 12 در عملکرد دوربین در ردیف بهترین هاست.

 

ویدئو

اپل همه کارها را با ضبط فیلم 4K HDR با خط آیفون 12 انجام داده است. مانند آیفون 12 و پرو مکس ، آیفون 12 معمولی (و آیفون 12 مینی کوچکتر) می تواند فیلم Dolby Vision ضبط کند ، البته فقط با 30 فریم بر ثانیه نسبت به 60 فریم در نسخه ی Pro پشتیبانی شده است. Dolby Vision نوعی رمزگذاری HDR است که فراتر از قالب استاندارد HDR10 برای ارائه عمق رنگ برتر پیش می رود.

شاید تصورش سخت باشد اما در این مورد به ما اعتماد کنید – تفاوت با مشاهده همان محتوا در کنار هم در HDR و SDR فوراً مشخص می شود. هنگامی که خورشید پشت درختان فرو می رود ، یک فیلم کوتاه در یک پارک ضبط کردم ، و شکاف در مقابل در هر نمونه چشم باز بود. برای اولین بار ، آسمان در ضبط دالبی ویژن بسیار روشن تر بود و من در واقع می توانم برگ ها و درختان جداگانه ای را که خورشید را منعکس می کنند ، بسازم. این جنبه ها در SDR کمرنگ و پنهان شده بودند و من به عنوان شخصی که از iPhone 11 Pro برای قسمت بهتر یک سال از فیلم استفاده می کرد، نمی دانستم چه چیزی را تاحالا از دست داده بودم. دوربین فیلمبرداری آیفون 12!

 

 5G منحصر به فرد

امروزه بسیاری از تلفن های هوشمند از 5G پشتیبانی می کنند و دیگر حتی دیگر واقعاً نیازی به پرداخت هزینه بیشتر برای این امتیاز ندارید. با این حال ، فلسفه اپل در مورد 5G چیزی است که آیفون 12 را از سایر تلفن های 5G متمایز می کند.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق گوشی های 5G از نوعی 5G پشتیبانی می کنند و از نوع دیگر پشتیبانی نمی کنند، یا فقط باندهای خاص لازم برای کار در یک شبکه خاص هستند، آیفون 12 تمام آن را شامل می شود. این گوشی برای کار با بیشترین باند از هر تلفن 5G ساخته شده است، که به معنای پوشش بیشتر 5G است، به ویژه در روزهای اول و لکه دار این فناوری.

وقتی 5G سرانجام همه گیر می شود، آیفون با قابلیت 5G گوشی هوشمندی خواهد بود که بهترین تجربه ی اینترنت همراه را ارایه کند.

 

بررسی آیفون 12: عملکرد

آیفون 12 مجهز به اولین پردازنده 5 نانومتری است که تاکنون در یک تلفن هوشمند تعبیه شده است. A14 Bionic اپل بهترین عملکرد را در کلاس خود ارائه می دهد که هرگز متزلزل نمی شود. تراشه A13 Bionic در سری آیفون 11 سریعتر از جدیدترین و بزرگترین سیلیکون کوالکام ، اسنپدراگون 865 پلاس بود ، اما A14 این شکاف را بیشتر می کند. کوالکام به تازگی از اسنپدراگون 888 رونمایی کرده است، اما چند وقتی طول می کشد تا شاهد تلفن هایی باشیم که با آن سیستم جدید سیلیکون کار می کنند و بهبود می یابند. به عبارت دیگر آیفون اپل در این مورد هم پیشتاز است.

اکثر تلفن ها برای تکمیل تست رمزگذاری ویدیوی به زمان بیشتری نیاز دارند. برای مثال یک فیلم کوتاه 4K با استفاده از برنامه Premiere Adobe به 1080p تبدیل می شود. آیفون 11 پرو برای انجام این کار به 46 ثانیه زمان نیاز داشت. گلکسی نوت 20 فوق العاده ، 1 دقیقه و 16 ثانیه است. آیفون 12 ، هرچند؟ فقط 26 ثانیه

تست Geekbench 5 که عملکرد کلی سیستم را اندازه گیری می کند، مزیت مشابهی را برای جدیدترین پردازنده مرکزی اپل نشان می دهد. در اینجا ، آیفون 12 نمره 3،859 در بخش چند هسته ای معیار تنظیم کرد. سریعترین تلفن قابل مقایسه اندروید ROG Phone 3 ایسوس است که نمی تواند بیش از 3،293 امتیاز کسب کند.

و اپل نیز از جنبه گرافیکی چیزها کوتاهی نکرده است. اپل می گوید پردازنده گرافیکی داخل A14 Bionic 50٪ سریعتر از A13 است. در حالی که جدیدترین بازی های موبایل همیشه از نوآوری سریع سازندگان تلفن بهره کافی را نمی برند ، می توانم بگویم که Asphalt 9 Legends، بازی ای که گاهی اوقات در برخی از گوشی های بالاتر رده اندروید ممکن است خسته کننده باشد، در آیفون 12 بسیار عالی بود.

بررسی آیفون 12

بررسی آیفون 12

معیار بهتری برای عملکرد معیار گرافیکی WildMed 3DMark است که وظیفه دستگاه هایی با ارائه صحنه های پیچیده و مالیاتی را در زمان واقعی دارد. گلکسی نوت 20 اولترا در این تست با 24.9 فریم در ثانیه با نمره کلی 4164 فراتر می رود. در تست ما آیفون 12 با 39 فریم بر ثانیه، 6562 امتیاز به دست آورد.

 

دوام و شارژ باتری

اپل هرگز ارقام ظرفیت باتری را برای دستگاه های خود فاش نمی کند ، بنابراین جمع آوری هرگونه بینش در مورد طول عمر از یک صفحه مشخصات چالش برانگیز است. اخیراً اعلام شده است که آیفون 12 می تواند با یک واحد 2815 میلی آمپر ساعتی کار کند که تقریباً 200 میلی آمپر ساعت کمتر از آیفون 11 پرو در اختیار دارد. با این وجود حتی آیفون های با صفحه نمایش بزرگتر در تست باتری ما شایسته عمل کردند.

بررسی آیفون 12

بررسی آیفون 12

برای مقایسه ، آیفون 11 در این تست 11 ساعت و 16 دقیقه دوام آورد. ما هر چیزی بیش از 11 ساعت را بسیار خوب ارزیابی می کنیم. زمان آیفون 12 اما در همین تست به طور متوسط ​​8 ساعت و 25 دقیقه بود که به نظر می رسد کاهش چشمگیری داشته باشد. البته باید توجه داشته باشیم که آیفون 11 از 5G پشتیبانی نمی کند پس اگر آیفون 12 را روی حالت 4G قرار دهیم، می توانیم دو ساعت به زمان بالا اضافه کنیم.

در آزمایش ما، آداپتور جدید 20 واتی، آیفون 12 را در عرض 30 دقیقه ازخالی به 57٪ رساند. این بیش از برآورد 50٪ خود اپل است. اگرچه اگر برای شارژ دستگاه جدید خود به شارژر قدیمی 5 وات خود از آیفون های قدیمی وابسته باشید، مطمئناً چنین سرعتی را نخواهید دید. آیفون 12 همچنین می تواند به صورت بی سیم با حداکثر سرعت 15 وات شارژ شود ، که به طور محسوسی بهتر از نسخه ی قدیمی 7.5 وات اپل است.

 

iOS 14

بررسی آیفون 12

بررسی آیفون 12

مانند هر آیفون جدید، آیفون 12 با iOS 14 راه اندازی می شود. آخرین به روزرسانی اپل برای سیستم عامل طولانی مدت موبایل خود که برخی از ویژگی ها بسیار جذاب و مورد انتظار را مانند پشتیبانی از ویجت، یک طرح جدید برای سازماندهی برنامه ها، ویدیوی تصویر در تصویر، بهبود حریم خصوصی اساسی و موارد دیگر را شامل می شود. این یک بروزرسانی عالی است ولی آنچه مسلماً بهتر از iOS 14 است، تعهد اپل برای به روز نگه داشتن آیفون های قدیمی با جدیدترین نرم افزار است که یکی از بهترین ویژگی های آیفون محسوب می شود. آنچه برای همتایان اندرویدی زیاد اتفاق نمی افتد.

 

نظر نهایی درباره ی iPhone12

هیچ شکی نیست که این یک تلفن عالی است و بسیاری از تغییراتی که اپل در محبوب ترین آیفون خود ایجاد کرده است برای بهتر شدن است. پنل جدید Super Retina XDR نسبت به پنل های LCD ناامید کننده در مدل های قبلی با این قیمت، حتی اگر فاقد نرخ تازه سازی بالا باشد، یک پیشرفت خارق العاده است. و طراحی جدید، تکنولوژی 5G منحصر به فرد، سیستم MagSafe و دوربین دوگانه عالی از بهترین ویژگی های آیفون 12 به شمار می آیند.

هزینه ی نهایی به خاطر فضای ذخیره سازی اضافی و یک شارژر برای آیفون 12 جدید شما، فاکتور خرید را تا 900 دلار را افزایش می دهد.

در کل، آیفون 12 هنوز بسیار ارزش خرید دارد و به وضوح جذاب تر از گوشی قبلی خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.