تمامی دسته بندی ها
ساعات 10 الی 19

21 الی 66581018

ارسال سریع به سراسر ایران

ارسال تهران در همان روز خرید

محصولات جدید اپل, حواشی اپل, راهنمای خرید, محصولات جدید سامسونگ, نو آوری های اپل

آی مک یا آل این وان اپل imac

آی مک یا آل این وان اپل imac

“آی مک چیست؟” سوالی است که برای پاسخ دادن به آن باید به بررسی مشخصات فنی این محصول پرداخت. با توجه به جدید بودن این محصول، بسیاری از کاربران با این پرسش مواجه شده و به دنبال پاسخ آن هستند. لذا تصمیم گرفتیم در این مطلب، به ارائه ی نکاتی در مورد آی مک یا آل این وان اپل imac، مشخصات و کاربردهای آن بپردازیم. اپل معمولا هریک از محصولاتش را با نام خاصی روانه ی بازار می کند. آیفون، آی پد، مک بوک و آی مک، اسامی هستند که این کمپانی برای انواع گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و کامپیوترهای چند کاره اش انتخاب کرده است. با ما همراه باشید تا به معرفی آی مک اپل بپردازیم.

آی مک یا آل این وان اپل imac

imac

 

تاریخچه آی مک یا آل این وان اپل imac

تاریخچه آی مک یا آل این وان اپل imac

imac revolution

استیو جابز و شرکتش اپل با معرفی محصولی به نام آی مک در سال 1998 نوعی انقلاب را در فناوری ایجاد کردند که هنوز هم بعد از سالیان بسیار، کاربرد دارد.

آی مک دستگاهی است که اعتبار کمپانی اپل را از سال 1998 حفظ کرده، اما در یک جا متوقف نمانده است. در اتفاقی که به ندرت پیش می‌آید، این محصول هنوز هم سرپا است و طراحی مناسب اپل را دارد. با تمام این حرف‌ها، هنوز هم همان اهداف طراحی مشابهی را دارد که از گذشته همواره داشته است.

داستان آی مک بسیار مشهور است. کمی بعد از اینکه استیو جابز به اپل بازگشت و جایگاه مدیرعاملی را در سال 1997 به دست آورد، ساخت نوعی کامپیوتر اپل را برای بازار مصرف‌کننده در دستور کار شرکت خود قرار داد. این کامپیوتر قرار بود کاربری ساده‌ای داشته باشد و به سادگی به اینترنت متصل شود. همچنین می‌بایست بر خلاف آن چیزی می‌بود که دیگر محصولات اپل و محصولات شرکت‌های دیگر تا آن روز ساخته بودند.

این کامپیوتر، آی مک اصلی، به موفق‌ترین محصول اپل در طول سالیان طولانی فعالیت این شرکت تبدیل شد. ترکیبی از طراحی زیبا و عملکرد مناسب نه‌تنها باعث شد تا اعتبار شرکت تثبیت شود، بلکه همچنین مسیر موفقیت اپل را در ابتدای قرن جدید هموارتر از قبل کرد.

 

آی مک اپل، یک آل این وان جدید

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، آی مک، نام کامپوترهای چند کاره یا همان آل این وان های اپل می باشد. این محصول، در واقع به عنوان جدید از کامپیوترهای آل این وان است که این کمپانی در کنفرانس ۲۳ اکتبر ۲۰۱۲ به معرفی آن ها پرداخت. ویژگی های منحصر بفرد این محصول باعث شد که کارشناسان آن را اعجوبه ی جدید اپل به شمار آورند. آی مک از نظر ویژگی های ظاهری هم بسیار چشمگیر بوده و نظر کاربران را به خود جلب نموده است.

در معرفی آی مک اپل، باید این نکته را ذکر کنیم که این دستگاه، در دو سایز ۲۱٫۵ و ۲۷ اینچ تولید شدند. نسخه ی ۲۷ اینچی آی مک قوی تر و طبیعتا بزرگتر است ولی هر دو دارای ویژگی های مشترکی همچون پشتیبانی از پردازنده‌های Core کمپانی Intel و پردازشگرهای گرافیکی Intel و NVIDIA GeForce می باشند. در بخش های بعدی، به معرفی بیشتر این محصول ویژه ی اپل می پردازیم.

معرفی آی مک یا آل این وان اپل imac و صفحه نمایش آن

یکی از نکات قابل توجه در مبحث معرفی آی مک اپل، صفحه نمایش این محصول است. تیم طراحی این شرکت، با انتخاب صفحه نمایش هایی با رزولوشن بالا، ضخامت کم و کیفیت فوق العاده، نمایش تصویر در این محصول را به حد اعلایی رسانده اند. جالب است بدانید که مدل ۲۱٫۵ اینچی آی مک، دارای رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ بوده و برای مدل‌ ۲۷ اینچی نیز رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ در نظر گرفته شده است.

بهره مندی از فرآیند جدید با(Plasma Deposition)  در آل این وان های جدید اپل، از جمله ویژگی های قابل توجه صفحه نمایش این محصول به شمار می رود. در نتیجه ی حذف فاصله ۲ میلی‌ متری بین قاب پشت و LCD آی مک به کمک تکنیک Friction Stir Welding، شاهد انعکاس نور کمتر (تا ۷۵%) نسبت به صفحه نمایش مدل‌های قبلی و ایجاد رنگ‌های دقیق، واقعی و پرطراوت در این دستگاه هستیم. وجود این ویژگی ها باعث شده آی مک اپل، قدرت نمایش فوق العاده ای داشته و در رقابت با سایر مدل های آل این وان، پیشتاز باشد.

آی مک یا ال این وان اپل imac

imac

آی مک یا آل این وان اپل imac و پردازنده ی آن

پردازنده ی ای مک از نوع چهار هسته ای بوده و از تکنولوژی های جدیدی همچونTurbo Boost:  پشتیبانی می کند. این تکنولوژی، در هنگام نیاز به سرعت بیشتر، به پردازنده اجازه می‌ دهد به صورت خودکار از فرکانس پایه خود سریع‌ تر عمل نماید. مدل‌های ۲۱.۵ اینچی آی مک از پردازنده‌های چهار هسته‌ای ۲٫۷ و ۲٫۹ گیگاهرتزی Intel Core i5 با شش مگابایت حافظه Cache بهره می‌برند اما به گفته ی شرکت سازنده، امکان استفاده از پردازنده قوی‌ تر ۳٫۱ گیگاهرتزی Intel Core i7 نیز در این محصول وجود دارد. همچنین مدل‌های ۲۷ اینچی نیز از پردازنده ای چهار هسته‌ای ۲٫۹ و ۳٫۲ گیگاهرتزی Intel Core i5 پشتیبانی می کنند.

معرفی آی مک اپل، شامل معرفی پردازنده های گرافیکی این محصول نیز می شود؛ پردازشگرهای گرافیکی GeForce GT750M و Intel Iris Pro Graphics در مدل‌های‌ ۲۱٫۵ اینچی و نمونه ی GeForce GTX 775M در مدل‌های ۲۷ اینچی قابل توجه می باشد. وجود این پردازنده ها، قدرت کار و پردازش آل این وان های جدید اپل را به شکل قابل توجهی افزایش داده و امکان اجرای بازی های سنگین و انواع برنامه های گرافیکی را برای کاربران فراهم نموده است.

آی مک یا ال این وان اپل imac

imac

حافظه داخلی آی مک یا آل این وان اپل imac

دیگر مساله ای که در معرفی آی مک اپل مورد توجه قرار می گیرد، حافظه ی داخلی این محصول می باشد. این شرکت برای نسل جدید کامپیوترهای چند کاره اش، یک هارد یک ترابایتی با فناوری هایFusion Drive:  و Fusion Drive را در نظر گرفته که از طریق ادغام دیسک جامد و دیسک سخت، یک درایو یکپارچه به وجود آورده است. همچنین آی مک مجهز به قابلیت سه ترابایتی برای کاربرانی است که می‌خواهند یکی از مدل‌های ۲۷ اینچی را خریداری نمایند و یک ترابایت آن‌ها را راضی نمی‌کند.

البته هر دو نمونه ی تولید شده ی آی مک یا آل این وان اپل imac، امکان استفاده از حافظه فلش های ۲۵۶ ، ۵۱۲ و یا ۷۶۸ گیگابایتی را دارند. IMac همچنین از ۸ گیگابایت حافظه رم (دو عدد رم ۴ گیگابایتی) پشتیبانی می کند که از نوع DDR3 بوده و دارای فرکانس ۱۶۰۰MHz هستند. اپل در آی مک این امکان را فراهم نموده که حافظه ی رم مدل ۲۱٫۵ اینچی تا ۱۶ گیگابایت و مدل ۲۷ اینچی نیز تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقاء باشد. بنابراین آل این وان جدید اپل، از نظر فضای پردازش و ذخیره ی اطلاعات نیز محصولاتی قدرتمند به شمار می روند.

آی مک یا ال این وان اپل imac

imac

 مزایای آی مک یا آل این وان اپل imac

پس از معرفی آی مک یا آل این وان اپل imac، بد نیست کمی هم در مورد مزایای این محصول ویژه صحبت کنیم. جالب است بدانید که برخی از ویژگی های این محصول، در سایر آل این وان ها وجود نداشته و منحصر به کمپانی اپل می باشد.

استفاده از پورت تاندربولت، وجود صفحه نمایش شفاف، پشتیبانی از نسل چهارم پردازشگر اینتل Haswell، بهره مندی از آخرین پردازشگر گرافیکی تولید شده توسط شرکت NVIDIA و استفاده از تکنولوژی Fusion Drive در هارد، از جمله مزایایی هستند که کاربران آی مک از آن بهره مند می شوند. به طور کلی باید آی مک اپل را یک محصول قدرتمند و فوق العاده کاربردی به شمار آورده و آن را برای کاربران نیمه حرفه ای و حرفه ای، گزینه ای ایده آل دانست.

بررسی کامپیوتر همه کاره اپل iMac MHK23 2020

کامپیوتر همه کاره اپل iMac MHK23 2020

iMac MHK23 2020

کامپیوترهای بدون کیس «Apple» با نام iMac جزو معدود دستگاه‌های همه‌کاره (All-in-One) محسوب می‌شوند که توان و کارایی بالایی داشته و بسیاری از طراحان گرافیک، مهندسان نقشه‌کش، تدوینگرهای فیلم و ویدئو، سازندگان مدل‌های سه‌بعدی و کاربران حرفه‌ای از این سری دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.جدیدترین نسل این محصولات که در سال 2020 عرضه شده، یک کامپیوتر تمام‌عیار است که از لحاظ طراحی و کیفیت ساخت، قدرت سخت‌افزاری و کیفیت صفحه‌‌نمایش بدون رقیب است. تغییری که در نسل جدید آیمک ها 21.5 اینچ 2020 صورت گرفته تنها در حافظه داخلی آنها است، تمامی آیمک های 21.5 اینچی جدید از حافظه SSD بهره می برند. تغییری در بدنه و شکل ظاهری نسل جدید این دستگاه ایجاد نشده و همچنان با همان بدنه‌ی آلومینیومی خیره‌کننده و چشم‌نواز مواجه هستیم. بدنه‌ای باریک که در قسمت لبه‌ها، فقط 5 میلی‌متر ضخامت دارد و با بالاترین حد استانداردهای ممکن ساخته شده است. صفحه‌‌نمایش iMac بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه در بین تمامی All-in-Oneهای موجود است. iMac مدل 21.5اینچی با کیفیت 4K با پنل IPS تولید شده است. از دید اکثر گرافیست‌ها و طراحان حرفه‌ای، رنگ‌هایی که در iMac‌ها نمایش داده می‌شوند، نزدیک‌ترین رنگ‌ها به واقعیت هستند.پورت‌های ورودی و خروجی موجود روی این محصول تغییر کرده و شامل دو پورت Thunderbolt 3، چهار پورت USB 3.0، پورت شبکه LAN، کارت‌خوان و جک 3.5میلی‌متری صدا می‌شوند که برای اتصال انواع ابزارها با بالاترین سرعت انتقال داده‌ها کافی هستند. در بسته‌بندی iMacهای جدید، علاوه‌بر کابل برق و کابل Lightning به USB، یک کیبورد بی‌سیم Magic Keyboard و یک ماوس بی‌سیم Magic Mouse 2 قرار گرفته که به تنهایی کالاهای ارزشمندی بوده و کار با این محصول و سیستم‌عامل Mac OS Catalina را بسیار آسان‌تر و دلچسب‌تر می‌کنند. درمجموع اگر قصد خرید یک کامپیوتر بدون کیس با کیفیت ساخت بسیار خوب و کارایی خیره‌کننده برای انجام امور حرفه‌ای دارید یا حتی به زیبایی و شیک‌بودن محیط خانه یا محل کار خود اهمیت زیادی می‌دهید، سری محصولات iMac شرکت اپل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

آی مک 2021 اپل با تراشه M1 و در هفت رنگ متنوع معرفی شد

اي مك 24 اينچي 2021

apple imac 24 inch 2021

آی مک 24 اینچ 2021 اپل طراحی جدید دارد و به بهترین وبکم در تاریخ مک و پردازنده‌ی قدرتمند M1 مجهز است. در این مقاله، آی مک نسل جدید را از نگاه وب‌سایت اپل بررسی می‌کنیم.
در مراسم شب گذشته‌ی اپل موسوم به Spring Loaded، نسل جدید آی مک رونمایی شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. کوپرتینویی‌ها پس از سال‌‌ها تصمیم گرفته‌اند کامپیوترهای آی مک را بازطراحی محسوسی کنند. آی مک جدید در رنگ‌بدی متنوع عرضه می‌شود تا انواع سلایق را پوشش دهد. اپل در وب‌سایت رسمی‌اش می‌گوید:

به مدل جدید آی مک سلام کنید که از بهترین‌های اپل الهام گرفته و به‌لطف پردازنده‌ی M1 متحول شده است. آی مک جدید در هر فضایی ظاهر برجسته‌ای دارد و در زندگی شما بی‌نقص جای می‌گیرد.

اي مك 24 اينچي 2021

apple imac 24 inch 2021

نسل جدید آی مک اپل در هفت رنگ عرضه می‌شود و این موضوع را می‌توانیم یکی از مشخصه‌های مهم کامپیوتر اپل به‌حساب بیاوریم. اپل می‌گوید رنگ‌بندی متنوع باعث می‌شود نسل جدید آی مک با انواع فضاها جور دربیاید. آی مک در نسل جدید تنها ۱۱٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد و اپل می‌گوید این طراحی خار‌ق‌العاده فقط به‌لطف پردازنده‌ی M1، اولین سیستم-روی-چیپ مک، ممکن شده است.

آی مک بسیار باریک‌تر از قبل شده و بیشتر از تمام نسل‌های پیشین در مکان‌های متنوع جای می‌گیرد. به‌گفته‌ی اپل، M1 پردازنده‌ی مرکزی، پردازنده‌ی گرافیکی، حافظه و قطعات دیگر را روی تراشه‌ای واحد قرار می‌دهد. این نوع طراحی باعث می‌شود اپل بتواند کامپیوتری کامل را در فضای بسیار کوچکی قرار دهد؛ آن‌قدر کوچک که عملا ناپدید می‌شود.

اپل ادعا می‌کند وزن آی مک نسل جدید کمتر از ۱۰ پوند (۴٫۵۳ کیلوگرم) است و این کامپیوتر پایه‌ای بی‌نقص دارد. در این کامپیوتر، از درگاه‌های پرسرعت تاندربولت نیز استفاده شده است. کانکتور برق محصول به‌راحتی ازطریق آهنربا به پشت آی مک متصل می‌شود و کابلی بافته‌شده دارد که هم‌رنگ خودِ آی مک است.

صفحه‌نمایش ۲۴ اینچ رتینای 4.5K آی مک نسل جدید می‌تواند محتواهای بصری را با جزئیات عالی به‌تصویر بکشد. فضای رنگی P3 با بیش از یک‌میلیارد رنگ باعث می‌شود آنچه در صفحه‌نمایش آی مک 24 اینچ مشاهده می‌کنید، واقع‌گرایانه باشد. به‌گفته‌ی اپل، تصاویر با روشنایی ۵۰۰ نیت می‌درخشند و پوشش ضدانعکاسی روی صفحه‌نمایش آی مک استفاده شده است.

فناوری True Tone در آی مک 24 اینچ به‌صورت خودکار دمای رنگ‌ها را در صفحه‌نمایش با دمای نور محیط تنظیم می‌کند تا تجربه‌ی بصری طبیعی‌تری ارائه شود. به‌ادعای اپل، چه در حال ویرایش عکس باشید، چه روی ارائه‌ها کار کنید و چه سریال‌ها و فیلم‌های دلخواهتان را ببینید، همه‌چیز در آی مک شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

دوربین فیس تایم 1080p؛ آماده‌ی نمای نزدیک شما

اي مك 24 اينچي 2021

apple imac 24 inch 2021

دوربین فیس تایم 1080p که در آی مک 24 اینچ به‌کار رفته است، بهترین سیستم دوربین در تاریخ کامپیوترهای خانواده‌ی مک به‌حساب می‌آید. در این دوربین، وضوح دو برابر شده است تا تماس‌های ویدئویی باکیفیت‌تر شوند. حسگر بزرگ‌تر دوربین نور بیشتری جذب می‌کند و پردازنده‌ی سیگنال تصویر (ISP) پیشرفته‌ی به‌کاررفته در پردازنده‌ی M1 کیفیت تصویر را به‌طورعمده بهبود می‌بخشد.

پردازنده‌ی سیگنال تصویر در M1 از سیستم ویدئو محاسباتی به‌منظور بهبود کیفیت تصویر استفاده می‌کند. این پردازنده در هر ثانیه بیش از یک‌تریلیون عملیات انجام می‌دهد و برای ضبط ویدئو چشم‌نواز چندین مرحله را طی می‌کند تا هر پیکسل را تجزیه‌و‌تحلیل کند و بهبود بخشد. در این پردازنده، از سیستم پیشرفته‌تری برای کاهش نویز بهره برده شده و قابلیت Tone Mapping گستره‌ی داینامیکی بهبودیافته ارائه می‌دهد تا در های‌لایت‌های روشن و سایه‌های تاریک جزئیات بیشتری دیده شود. پردازنده‌ی سیگنال تصویر در M1 با موتور عصبی این تراشه همکاری می‌کند تا اکسپوژر و تعادل سفیدی هوشمندانه‌تر تنظیم شود تا در هر شرایط نوری، مطلوب به‌نظر برسید.

میکروفون‌هایی با کیفیت استودیو برای مکالمات باکیفیت
فرقی ندارد مشغول برقراری تماس ویدئویی باشید یا در حال ضبط پادکست، میکروفون‌های آی مک مطمئن می‌شوند صدایتان بلند و واضح ثبت شود. آرایه‌ی سه میکروفونی با کیفیت استودیو باعث می‌شوند صدایتان در مکالمات واضح‌تر به‌گوش طرف مقابل برسد. فناوری بیم‌فورمینگ به میکروفون‌ها کمک می‌کند صدای پس‌زمینه را حذف کنند. این یعنی افراد دیگر صدایتان را می‌شنوند، نه آنچه در اطرافتان است.

آی مک نسل جدید اپل سیستم صوتی متشکل ‌از ۶ اسپیکر دارد که صدایی شگفت‌انگیز در هر فضایی تولید می‌کند. دو جفت ووفر حذف شدت می‌توانند بیس غنی و عمیق بدون لرزش‌های ناخواسته ایجاد کنند. هر جفت از این ووفر‌ها با توییترهایی توانمند متعادل می‌شوند. به‌گفته‌ی اپل، نتیجه سیستمی است که صدای قدرتمند و پرجزئیات ایجاد می‌کند تا فیلم و موسیقی و دیگر محتواها وارد سطح دیگری شوند.

آی مک 24 اینچ به‌لطف اسپیکرهای بازطراحی‌شده و الگوریتم‌‌های پیشرفته، هنگام پخش ویدئو دالبی اتموس از قابلیت صدای فضایی پشتیبانی می‌کند. وقتی این سیستم صوتی را در‌کنار صفحه‌نمایش 4.5K محصول قرار دهید، مثل این است که سینما را به خانه بیاورید.

M1 و بیگ سر؛ قدرت فوق‌العاده قابلیت‌های فراوانی به‌همراه می‌آورد

اپل می‌گوید M1 قدرتمندترین تراشه‌ای است که تاکنون تولید کرده و مک OS بیگ سر پیشرفته‌ترین سیستم‌عامل دسکتاپ در دنیا است. ترکیب این دو باعث می‌شود آی مک به سطح کاملا جدیدی از قدرت و بهره‌وری و امنیت برسد. آی مک تقریبا بلافاصله از حالت اسلیپ خارج می‌شود و اپلیکیشن‌ها را در یک‌چشم‌به‌هم‌زدن اجرا می‌کند و کارهای مختلف را روان انجام می‌دهد.

اي مك 24 اينچي 2021

apple imac 24 inch 2021

به‌گفته‌ی اپل، نسل جدید آی مک با داشتن پردازنده‌ی مرکزی ۸۵ درصد قوی‌تر و حداکثر دو برابر قدرت گرافیکی بیشتر درمقایسه‌با مدل‌های استاندارد آی مک 21.5 اینچ، می‌تواند اپلیکیشن‌هایی مثل Xcode و Affinity Photo را در کسری از ثانیه برای کامپایل‌کردن کد اجرا و تصاویر را به شکل بلادرنگ ویرایش کند. آی مک نسل جدید حتی هنگام انجام کارهای سنگین نیز خنک و بی‌صدا می‌ماند و اپل می‌گوید‌: «این قدرت سخت‌افزار و نر‌‌م‌افزار و سیلیکون است که همگی باهم طراحی شده‌اند.»

داشتن نرم‌افزار و سخت‌افزار هماهنگ بدین‌معنی است که سافاری در آی مک نسل جدید سریع‌تر از همیشه عمل می‌کند و می‌توانید با صدها تب هم‌زمان باز، وب‌گردی کنید. اپل می‌گوید در ادوبی لایت روم در بین تب‌ها می‌توانید پرواز و به‌راحتی با تصاویر عظیم ۱۰۰ مگاپیکسلی کار کنید. افزون‌براین در آی مک جدید، وظایف یادگیری ماشین نظیر تبدیل سریع تصویر به لایه‌ی وکتور از طریق Vectornator را می‌توانید انجام دهید.

آی مک حالا بیشتر از هر زمان دیگری اپلیکیشن دارد
اپل می‌گوید آی مک تقریبا هر اپلیکیشنی را که بخواهید، برای هر کاربری دارد. به‌لطف پردازنده‌ی M1 و سیستم‌عامل مک OS بیگ سر می‌توانید حتی بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوبتان در آیفون و آیپد را مستقیما روی آی مک اجرا کنید. مثل همیشه یافتن و دانلودکردن اپلیکیشن ازطریق اپ استور بسیار ساده است.

اي مك 24 اينچي 2021

apple imac 24 inch 2021

ترکیب آی مک و آیفون به سیستمی بسیار کاربردی منتهی می‌شود. آی مک بهترین قابلیت‌های آیفون را روی صفحه‌نمایشی بزرگ و زیبا ارائه می‌دهد و آیفون نیز امکان می‌دهد هنگام راه‌رفتن به هر آنچه در آی مک نیاز دارید، دسترسی پیدا کنید. طبق گفته‌ی اپل،‌ وقتی از آن‌ها با هم استفاده کنید، معجزه می‌کنند.

تماس‌ها و پیام‌هایتان مستقیما روی آی مک نمایش داده می‌شوند؛ به‌همین‌دلیل، مجبور نیستید در بین دستگاه‌ها جابه‌جا شوید. به‌لطف AirDrop، می‌توانید مواردی مثل تصاویر و وب‌سایت‌ها و فایل‌ها را یکپارچه در بین آیفون و مک به‌اشتراک بگذارید. کلیپ‌بورد یونیورسال نیز امکان می‌دهد متن و تصویر و فایل‌های دیگر را از‌طریق آیفون کپی و سپس در مک پیست کنید.

رنگ‌ها را تا نوک انگشت‌تان ادامه دهید

اپل روی رنگ‌بندی آی مک جدید مانور ویژه‌ای داده است و این رنگ‌بندی نه‌تنها آی مک، بلکه لوازم جانبی جدید این کامپیوتر را نیز دربر می‌گیرد. آی مک نسل جدید صفحه‌کلید و ماوس و ترک پدی دارد که با رنگ دستگاه سازگار می‌شوند.

نسل جدید مجیک کیبورد کلیدهای اضافه‌ای برای Spotlight و Dictation و Do Not Disturb و ایموجی دارد. همچنین برای اولین‌بار در تاریخ،‌ اپل تاچ ID را در قالب مجیک کیبورد به آی مک آورده است. بدین‌ترتیب، می‌توانید راحت و ایمن قفل کامپیوتر را باز و از اپل‌پی استفاده و اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید.

اپل می‌گوید آی مک را با درنظرگرفتن محیط‌زیست طراحی کرده است. تمام الیاف چوب در بسته‌بندی محصول به‌صورت انحصاری از جنگل‌هایی به‌دست آمده است که مسئولانه مدیریت می‌شوند. ناگفته نماند عناصر کمیاب زمین در اسپیکر و موتور فن و آهن‌رباهای کانکتور برق کاملا بازیافتی هستند.

 

ليست قيمت آی مک یا آل این وان اپل imac

درصورتی که تمایل دارید یکی از مدل‌های آی مک را خریداری کنید و دوست دارید که از قیمت دقیق آن باخبر شوید به سايت فروشگاه سبز سنتر رفته تا کارشناسان این مرکز قیمت دقیق هر یک از مدل‌های این دستگاه را به شما اعلام کنند و علاوه‌ بر این متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بهترین مدل آی مک را به شما معرفی می‌کنند.

در اين بخش شما ميتوانيد مدلهاي مختلف و قيمتهای آنها را با يكديگر مقايسه كرده به بهترين آيتم را با توجه به نياز خود انتخاب نماييد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

سبد خرید

ضمن تبریک سال نو، به اطلاع مشتریان و همکاران گرامی می رسانیم، جهت ارسال سفارشات بعد از تاریخ 1403/01/14 در خدمتتان خواهیم بود.

ورود

حساب کاربری ندارید؟

نوار کناری
مقايسه
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
منو