اخبار آی فون, اخبار اپل, اخبار فناوری و IT, اخبار موبایل, محصولات جدید سامسونگ

رقابت تنگاتنگ سامسونگ و اپل

lazy field_55eb17f89e72f

اپل از روز گذشته فروش آیفون های جدید s6 و s6 Plus خود را در کشورهای مختلفی آغاز کرده است، موضوعی که مثل همیشه به تشکیل صف های طولانی از علاقه مندان این محصول در پشت درب فروشگاه های اپل منجر شده، کاربرانی که می خواهند در زمره نخستین افرادی باشند که تلفن هوشمند جدید را خریداری می کنند.رقابت تنگاتنگ سامسونگ و اپل اینبار باعث شده سامسونگ دیگر بیکار ننشسته و با فرستادن چند تن از کارمندان خود به فروشگاه اصلی اپل در خیابان Regent شهر لندن، تلاش کرده به خریداران آیفون یادآوری کند تلفن های هوشمند دیگری نیز برای تهیه در بازار وجود دارند.

بر اساس تصاویر و گزارش ها کارمندان سامسونگ بنرهایی در درست داشتند که روی آنها Galaxy S6 Edge را تبلیغ کرده و کاربران آیفون را ترغیب می کردند تا جلوی کنجکاوی خود برای مهاجرت به این محصول جذاب را نگیرند.

galaxy-s6-iphone-6-1

سامسونگ و اپل مدتهاست در زمینه ترغیب کاربران یکدیگر برای مهاجرت به پلتفرم خود در حال رقابت هستند، تلاشی که البته آماری از میزان موفقیت آن در دست نیست.

در ادامه مطلب با سبزسنتر همراه باشید تا تصویری از تلاش کارکنان سامسونگ برای منصرف کردن خریداران اپل در لندن مشاهده نمایید.

galaxy-s6-iphone-6-4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.