اخبار اپل, محصولات جدید اپل

احتمالا ‌آیپدهای جدید اپل در۱۶اکتبر(۲۴ مهرماه)معرفی شوند

احتمالاً اپل قصد دارد  -طبق سنت سال های گذشته – آیپدهای جدید اپل در۱۶اکتبر(۲۴ مهرماه)معرفی شوند. اما برای بسیاری سوال این است که تاریخ دقیق این رویداد چه روزی از این ماه است.

بر اساس گزارشی که در سایت Re/Code منتشر شده به نظر می رسد شانزدهم این ماه (برابر با ۲۴ مهرماه) باید منتظر مراسم اپل باشیم. این مراسم احتمالا در تالار Town Hall برگزار می شود که اندکی از تالاری که اپل برای معرفی آیفون انتخاب کرده بود کوچکتر است.

گزارشات و شایعات متعددی پیش از این به گوش می رسید که اپل قصد دارد در کنار آیپد ۹٫۷ اینچی و آیپدمینی ۷٫۹ اینچی جدید، یک تبلت ۱۲ اینچی نیز معرفی کند. همچنین احتمال می رود در این مراسم از iMac های جدید -که مجهز به نمایشگر رتینا هستند- [و همینطور مک بوک ایرهای رتینای ۱۲ اینچی] نیز رونمایی شود. ضمنا نسخه نهایی سیستم عامل جدید کامپیوترهای اپل یعنی OS X Yosemite نیز احتمالا پس از این همایش به صورت رسمی ارائه خواهد شد.

 

 

 

فروشگاه محصولات اپل  آریا اپل عرضه کننده محصولات اپل ، لوازم جانبی برای اپل ، فروشگاه اپل با بهترین و مطمئن ترین قیمت محصولات اپل شامل : قیمت اپل ، قیمت مک بوک ، قیمت مک پرو ، قیمت ایفون ، قیمت آیپد ، قیمت آیپاد ، قیمت آیپد ایر، قیمت MAC BOOK

منبع : digiato.com

یک نظر در “احتمالا ‌آیپدهای جدید اپل در۱۶اکتبر(۲۴ مهرماه)معرفی شوند

  1. فامیل دور گفت:

    احتمال این که آیپد ١٢ اینچی وجود داشته باشد هر چند تا سال گذشته محال به نظر می رسید ولی امسال و با معرفی آیفون های بزرگ تر این احتمال شدت گرفته است . البته معرفی همزمان سه آیپد کمی عجیب به نظر می رسد .
    شاید هم اپل برنامه ای برای حذف آیپد مینی داشته باشد چون فکر می کنم با وجود آیفون ۶ پلاس ضربه شدیدی به فروش این تبلت محبوب وارد خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.