مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

سامسونگ در حال تولید نمایشگر خمیده برای گلکسی اس7 است

galaxy s7 1.jpg2222222222

سال گذشته تمامی تلفن های هوشمند دارای نمایشگر خمیده سامسونگ از سری گلکسی اس ۶ آن بودند؛ برای نمونه یک مدل ۵٫۱ اینچی به نام  گلکسی اس ۶ اج و یک موبایل ۵٫۷ اینچی با نام گلکسی اس ۶ اج پلاس از سوی چشم بادامی های کره ای به بازارهای جهانی عرضه گردید.

سال قبل از آن نیز موبایل دارای نمایشگر خمیده سامسونگ از سری گلکسی نوت انتخاب شده بود که گلکسی نوت اج نام داشت. حالا اما گزارشی از ویتنام به دست آمده که نشان می دهد سامسونگ در نظر دارد همین استراتژی را در سال آینده هم پیاده سازی نماید.
براساس این گزارش در سال ۲۰۱۶ میلادی، صرفا یک مدل اج از سوی سامسونگ عرضه می گردد و آن موبایل هم از سری گلکسی اس ۷ خواهد بود. سامسونگ این تغییر در استراتژی خود را زمانی عملیاتی کردکه تصمیم گرفت سری گلکسی اس ۶ را برای عرضه موبایل دارای نمایشگر خمیده خود انتخاب نماید.

حالا شایعه جدیدی منتشر شده که نشان می دهد چشم بادامی های کره ای مشغول ساخت دو نسخه مختلف از تلفن هوشمند گلکسی اس ۷ هستند. یکی از این موبایل ها دارای نمایشگر ۵٫۲ اینچی است و دیگری از یک نمایشگر ۵٫۸ اینچی احتمالا خمیده بهره می برد.

اگر این مساله حقیقت داشته باشد، سامسونگ تصمیم گرفته که مدل اج با نمایشگر کوچک تر را از سبد محصولات خود حذف نماید. اما حالا یک سوال باقی می ماند و آن اینکه، آیا دستگاه دارای نمایشگر ۵٫۸ اینچی خمیده گلکسی اس ۷ اج نام خواهد گرفت یا گلکسی اس ۷ اج پلاس؟