مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

اپل واچ 2 در نیمه دوم سال 2016 عرضه میشود

Apple Watch 111

زمانی که اپل واچ اوایل امسال عرضه شد، با استقابلی گسترده مواجه گشت و توانست قدرتی دوچندان به این بخش از تکنولوژی های پوشیدنی بخشد. بدون شک این ساعت یکی از بهترین محصولات این حوزه به حساب می آید اما آیا می توان آن را در لیست بهترین محصولات اپل قرار داد؟ شاید نه، اما کوپرتینویی ها قصد دارند با ساخت نسل دوم این ساعت، فوق العاده بودن تکنولوژی خود را اثبات کنند.

apple-wwdc-2222

پیش از این در مورد نسل دوم اپل واچ شنیده بودیم و واضحا نباید تا انتهای سال ۲۰۱۵ که اندکی بیش از سه ماه به پایان آن باقی مانده، منتظر عرضه و حتی معرفی آن باشیم. اپل واچ سال ۲۰۱۴ معرفی شد و اوایل امسال بود که به بازار آمد اما تحلیلگران معتقدند ساعت بعدی حداقل ۶ یا ۳ ماه انتهایی سال ۲۰۱۶ به بازار نخواهد آمد.

در یادداشتی که اخیرا توسط Cowen & Company، شرکت تحقیقاتی و آماری منتشر شده، گفته می شود که تامین کنندگان آسیایی قطعات ساعت اپل، تاریخی زودتر از نیمه دوم سال ۲۰۱۶ را برای فروش محصولات خود به اپل در نظر ندارند.

apple-wwdc-33333_2778

این کمپانی در بخشی از یادداشت خود به عرضه ۱۸ میلیون اپل واچ دیگر تا انتهای سال میلادی جاری اشاره کرده است. اما این رقم مجموعا برای سال آینده (جمع هر دو اپل واچ)، ۴۵ میلیون واحد تخمین زده شده. اپل واچ ۲ احتمالا از یک دوربین فیس تایم ساده بهره خواهد برد و طراحی متفاوتی دارد. باریک تر شدن آن و عمر باتری بهتر از دیگر نکاتی هستند که بسیار به آن اشاره شده است.