مجله خبری سبز سنتر

بررسی اطلاعات و قیمت گوشی ، لپ تاپ ، تبلت و سخت افزار های کامپیوتر

هوآوی میت 9 و میت اس 2 مجهز به دوربین دو گانه Leica خواهند بود

Huawei Mate 9 leak based renders not necessarily accurate 2

چندی پیش شاهد انتشار رندری از میت 9 بودیم که استفاده این گوشی از دوربین دوگانه را نوید داد که همکاری جدیدی با شرکت Leica خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید هوآوی با شرکت Leica جهت تولید دوربین های دوگانه برای استفاده در پی 9 همکاری کرد که هیاهوی زیادی به پا کرد. در قسمت پشتی پی 9 نیز شاهد نام تجاری Leica بودیم اما Leica دوربین های این گوشی را به طور کامل نساخته بود. احتمالا باز هم شاهد همکاری این دو شرکت در فبلت میت 9 باشیم. Leica هوآوی را در ساخت دوربین دو گانه همراه با لرزشگیر اپتیکال، فوکوس لیزری و زوم آنالوگ یاری خواهد کرد. احتمالا میت اس 2 نیز مشمول این همکاری باشد.

با توجه به  شایعات اخیر، میت 9 با پردازنده کایرین 960 و رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در مورد گوشی هایی با رم های بالا زیاد شنیده ایم مانند گوشی معرفی نشده ردمی نوت 2 و نسخه چینی نوت7. اگر این خبر درست باشد هوآوی احتمالا با استقبالی که از Asus ZenFone 3 شد مواجه خواهد شد.

انتظار داریم را میت 9 را با رابط کاربری  EMUI 5 و اندروید 7 ببینیم. تاریخ عرضه این گوشی مشخص نیست اما طبق گفته یکی از مقامات هوآوی این گوشی تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد.

منبع: ترنجی