آموزشی, اخبار فناوری و IT, اخبار موبایل, راهنمای خرید

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi

گوشی موبایل شیائومی : کمپانی شیائومی در سال ۲۰۱۰ و با عنوان یک استارتاپ نسبتاً کوچک که هدفش فروش طراحی و تولید تلفن های هوشمند بسیار ارزن قیمت و فروش آنها بر بستر اینترنت بود شروع به کار کرد. آنها به واقع بسیار دیر وارد میدان رقابت شدند تا ثابت کنند همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و نخستین محصولشان را تقریباً همزمان با آیفون ۴S وارد بازار کردند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9T Pro M1903F11G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت Xiaomi Mi 9T Pro M1903F11G Dual SIM 128GB Mobile Phone - 0

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 9T Pro M1903F11G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت Xiaomi Mi 9T Pro M1903F11G Dual SIM 128GB Mobile Phone – 0

گوشی موبایل شیائومی Redmi K30

گوشی موبایل شیائومی Redmi K30

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro M1906G7G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت Xiaomi Redmi Note 8 Pro M1906G7G Dual SIM 128GB Mobile Phone - 0

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro M1906G7G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت Xiaomi Redmi Note 8 Pro M1906G7G Dual SIM 128GB Mobile Phone – 0

گوشی شیائومی می نوت 10 دوسیم‌ 128

گوشی شیائومی می نوت 10 دوسیم‌ 128

 

قیمت گوشی شیائومی Xiaomi

فروش انواع مدل های گوشی شیائومی مانند سری mi max ، redmi ، می نوت و … از طریق فروشگاه اینترنتی شیائومی سبزسنتر – نمایندگی رسمی فروش محصولات شیائومی.

گوشی شیائومی به همراه قیمت و مشخصات فنی، مقایسه و گالری عکس موبایل های شیائومی

شیائومی از برندهای معتبر چینی است که محصولات آن دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی هستند. می خواهیم با معرفی گوشی های تا 3 میلیون شیائومی همراه شما باشیم.

امروزه خرید یک گوشی مقرون به صرفه دغدغه خیلی از افراد است. بدون شک با بالا رفتن قیمت‌ها انتخاب یک محصول خوب و با کیفیت دشوار خواهد شد. در این میان انتخاب یک گوشی مناسب که دارای امکانات خوب و قیمت عادلانه باشد، یک مسئله مهم است. به همین دلیل قصد داریم نگاهی به بهترین گوشی های تا 3 میلیون شیائومی در بازار بیندازیم.

 

Xiaomi Mi4 16GB

گوشی موبایل شیاومی مدل  Mi4 16GB

گوشی موبایل شیائومی می 4  یا همان Xiaomi Mi4 16GB از جمله محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت چینی است که شکل و شمایلی‌اش شبیه به آیفون 5 است، نمایشگری با تراکم پیکسلی بالا برای دیدن فیلم و وب‌گردی، سخت‌افزاری قدرتمند برای انجام بازی‌های HD، دوربینی که تصاویر سلفی با کیفیت ثبت می‌کند و باتری با ظرفیتی عالی دارد.این گوشی 149 گرم وزن داشته و از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.شیائومی با قرار دادن نمایشگری با رزولوشن full HD، تراکم 441 پیکسل بر اینچ و اندازه‌ی 5 اینچی این مقدار اهمیت را به کاربران شیائومی Mi4 به‌خوبی نشان داده است. شیائومی، تمام ویژگی‌هایی که یک نمایشگر برای رسیدن به درجه‌ی عالی نیاز دارد را برای نمایشگر Mi4 در نظر گرفته است. حتی این نمایشگر را به بهترین نحو ممکن با فناوری شیشه‌ی یک‌تکه ساخته است. مجهز شدن به حسگر سنجش نور محیط در کنار پنلی که از فناوری IPS بهره می‌برد، برای بررسی سخت افزار به کار گرفته شده در این گوشی باید گفت این محصول از پردازنده  Quad-core 2.5 GHz Krait 400 و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 330 برای پردازش های خود بهره گرفته ، باید اضافه کرد برای Xiaomi Mi4 سه گیگ رم و دو ظرفیت 16 و 32 گیگ در نظر گرفته شده است.دوربین اصلی سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد. شیائومی، برای سنسور دوربین اصلی Mi4 هم کم‌کاری نکرده است. سنسوری که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز '' 1/3دارد، باید بتواند تصویر شفاف و کم‌نظیری ثبت کند. سنسوری 8 مگاپیکسلی نشان‌دهنده‌ی‌ اهمیتی است که شیائومی برای دوربین سلفی قائل است. در کنار عدد مگاپیکسل، عدد دریچه‌ی دیافراگم هم نشان می‌دهد که شیائومی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا شما بتوانید با Mi4 بهترین تصاویر سلفی را ثبت کنیداین دستگاه مجهز به باتری لیتیوم یونی 3080 میلی آمپر ساعتی است و از سیستم عامل اندروید نسخه KITKAT 4.4  بهره می گیرد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Xiaomi Mi4 32GB

گوشی موبایل شیاومی مدل  Mi4 32GB

گوشی موبایل شیائومی می 4  یا همان Xiaomi Mi4 32GB از جمله محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت چینی است که شکل و شمایلی‌اش شبیه به آیفون 5 است، نمایشگری با تراکم پیکسلی بالا برای دیدن فیلم و وب‌گردی، سخت‌افزاری قدرتمند برای انجام بازی‌های HD، دوربینی که تصاویر سلفی با کیفیت ثبت می‌کند و باتری با ظرفیتی عالی دارد.این گوشی 149 گرم وزن داشته و از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.شیائومی با قرار دادن نمایشگری با رزولوشن full HD، تراکم 441 پیکسل بر اینچ و اندازه‌ی 5 اینچی این مقدار اهمیت را به کاربران شیائومی Mi4 به‌خوبی نشان داده است. شیائومی، تمام ویژگی‌هایی که یک نمایشگر برای رسیدن به درجه‌ی عالی نیاز دارد را برای نمایشگر Mi4 در نظر گرفته است. حتی این نمایشگر را به بهترین نحو ممکن با فناوری شیشه‌ی یک‌تکه ساخته است. مجهز شدن به حسگر سنجش نور محیط در کنار پنلی که از فناوری IPS بهره می‌برد، برای بررسی سخت افزار به کار گرفته شده در این گوشی باید گفت این محصول از پردازنده  Quad-core 2.5 GHz Krait 400 و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 330 برای پردازش های خود بهره گرفته ، باید اضافه کرد برای Xiaomi Mi4 سه گیگ رم و دو ظرفیت 16 و 32 گیگ در نظر گرفته شده است.دوربین اصلی سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد. شیائومی، برای سنسور دوربین اصلی Mi4 هم کم‌کاری نکرده است. سنسوری که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز '' 1/3دارد، باید بتواند تصویر شفاف و کم‌نظیری ثبت کند. سنسوری 8 مگاپیکسلی نشان‌دهنده‌ی‌ اهمیتی است که شیائومی برای دوربین سلفی قائل است. در کنار عدد مگاپیکسل، عدد دریچه‌ی دیافراگم هم نشان می‌دهد که شیائومی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا شما بتوانید با Mi4 بهترین تصاویر سلفی را ثبت کنیداین دستگاه مجهز به باتری لیتیوم یونی 3080 میلی آمپر ساعتی است و از سیستم عامل اندروید نسخه KITKAT 4.4  بهره می گیرد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Xiaomi Mi4i Dualsim 32GB

گوشی موبایل شیاومی مدل  Mi4i 32GB

گوشی موبایل شیائومی می 4 ای یا همان Xiaomi Mi4i Dualsim 32GB از جمله محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت چینی است که شکل و شمایلی‌اش شبیه به آیفون 5 است، نمایشگری با تراکم پیکسلی بالا برای دیدن فیلم و وب‌گردی، سخت‌افزاری قدرتمند برای انجام بازی‌های HD، دوربینی که تصاویر سلفی با کیفیت ثبت می‌کند و باتری با ظرفیتی عالی دارد.این گوشی 130 گرم وزن داشته و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.شیائومی با قرار دادن نمایشگری با رزولوشن full HD، تراکم 441 پیکسل بر اینچ و اندازه‌ی 5 اینچی این مقدار اهمیت را به کاربران شیائومی Mi4i 32GB به‌خوبی نشان داده است. شیائومی، تمام ویژگی‌هایی که یک نمایشگر برای رسیدن به درجه‌ی عالی نیاز دارد را برای نمایشگراین گوشی  در نظر گرفته است. حتی این نمایشگر را به بهترین نحو ممکن با فناوری شیشه‌ی یک‌تکه ساخته است. مجهز شدن به حسگر سنجش نور محیط در کنار پنلی که از فناوری IPS بهره می‌برد، برای بررسی سخت افزار به کار گرفته شده در این گوشی باید گفت این محصول از پردازنده  Quad-core 2.5 GHz Krait 400 و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 405 برای پردازش های خود بهره گرفته ، باید اضافه کرد برای Xiaomi Mi4i 32GB  سه گیگ رم و دو ظرفیت 16 و 32 گیگ در نظر گرفته شده است.دوربین اصلی سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد. شیائومی، برای سنسور دوربین اصلی Mi4i هم کم‌کاری نکرده است. سنسوری که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز '' 1/3دارد، باید بتواند تصویر شفاف و کم‌نظیری ثبت کند. سنسوری 5 مگاپیکسلی نشان‌دهنده‌ی‌ اهمیتی است که شیائومی برای دوربین سلفی قائل است. در کنار عدد مگاپیکسل، عدد دریچه‌ی دیافراگم هم نشان می‌دهد که شیائومی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا شما بتوانید با Mi4i بهترین تصاویر سلفی را ثبت کنیداین دستگاه مجهز به باتری لیتیوم یونی 3120 میلی آمپر ساعتی است و از سیستم عامل اندروید نسخه لالی پاپ بهره می گیرد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Xiaomi Redmi 2 Dualsim -16GB

گوشی موبایل شیاومی مدل Redmi 2

برای بررسی گوشی موبایل Xiaomi Redmi 2 Dualsim -16GB باید گفت اوایل سال 2015 میلادی، گوشی میان‌رده‌ی شیاومی با نام Redmi 2 وارد بازار شد. این گوشی که امکان استفاده از دو سیم‌کارت را به‌صورت همزمان دارد، ازز صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی برخوردار است و به همین خاطر وزن کمی هم دارد. شاید دوربین و قدرت پردازنده‌ی اینن محصول رضایت کاربران را در حد یک محصول بالا‌رده برآورده نکند. اما در این محدوده‌ی قیمتی، محصولی مناسب است که قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 4G را دارد. صفحه‌نمایش LCD این گوشی از فناوری IPS استفاده می‌کند و دارای محافظ Corning Gorilla Glass 2 است. به‌این‌ترتیب برای محافظت از آن در برابر خط و خش، نگرانی کمتری خواهید داشت. این نمایشگر رزولوشن 1280 × 720 پیکسل دارد و تراکم پیکسلی آن 312 پیکسل بر اینچ است. برای انتقال اطلاعات بین گوشی و دستگاه‌های دیگر مثل کامپیوتر یا لپ‌تاپ می‌توان از بلوتوث یا درگاه microUSB استفاده کرد کهه پایین گوشی تعبیه شده است. البته Redmi 2 قابلیت OTG دارد که امکان اتصال فلش‌مموری را نیز به آن فراهمم می‌کند. از نظر ویژگی‌های سخت‌افزاری هم باید گفت که پردازنده‌ی مرکزی این گوشی از تراشه‌ی اسنپ دراگونن 410 بهره می‌برد و به کمک پردازنده‌ی 4 هسته‌ای 64 بیتی و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، با سرعت قابل‌قبولی اطلاعات را پردازش می‌کند. دوربین اصلی گوشی سنسور 8 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند با رزولوشن full HD و سرعت 300 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، تشخیص چهره و لبخند و همچنین ثبت موقعیتت جغرافیایی و تاچ فوکوس از ویژگی‌های دوربین اصلی این گوشی هستند. دوربین سلفی هم سنسور 2 مگاپیکسلیی دارد که می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی ثبت کند. بدنه‌ی پلاستیکی این گوشی 133گرمی، 134 میلی‌متر طولل و 67.2 میلی‌متر عرض دارد. باتری لیتیوم پلیمری آن که 2200 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد، قابل‌تعویض است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Xiaomi Redmi Note 2 Dualsim -16GB

گوشی موبایل شیاومی مدل Redmi Note 2

برای بررسی گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 2 Dualsim -16GB باید گفت گوشی Xiaomi Redmi Note 2 با قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی 4G، دوربین 13 مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از جمله گوشی های 5.5 اینچی است که طرفداران زیادی دارد. نیمه دوم سال 2015 بود که این گوشی شیاومی به بازار عرضه شد وو توانست بخشی از بازار را متوجه خود کند. بدنه‌ی پلاستیکی Redmi Note 2 فقط 160 گرم وزن و 8.3 میلی‌متر ضخامت دارد. قاب پشتی گوشی قابل باز شدن است و با باز کردن آن، می‌توان به محل قرارگیری کارت حافظه،، سیم‌کارت و باتری دسترسی داشت. سیم‌کارت‌های در قطع میکرو را می‌توان در این گوشی به کار برد. خبر خوبب اینکه، شیار کارت حافظه و سیم‌کارت‌ها به‌صورت مجزا هستند. در کنار 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ردمی نوت2،، امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت برای ذخیره‌سازی وجود دارد. باتری لیتیوم-پلیمری این گوشی 3060 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند به مدت 144 ساعت گوشی را در حالت استندبای نگه دارد. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی از نوع LCD است و از فناوری IPS استفاده می‌کند. این نمایشگر رزولوشن 19200 × 1080 پیکسل دارد و می‌تواند تراکم 403 پیکسل بر اینچ را نمایش دهد. دوربین اصلی گوشی به سنسور 133 مگاپیکسلی مجهز شده و می‌تواند با رزولوشن full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثلل فوکوس خودکار، تشخیص چهره و تاچ فوکوس از ویژگی‌های دوربین اصلیRedmi Note 2 هستند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسور 5 مگا پیکسلی دارد که می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی ثبت کند. برای گوشی موبایلل Xiaomi Redmi Note 2 Dualsim -16GB تراشه‌ی مدیاتک هلیو X10 در نظر گرفته شده که پردازنده ی مرکزی هشت هسته‌ای به همراه دو گیگابایت رم، قدرت قابل‌قبولی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

گوشی شیائومی mi 8 M1803E1A دوسیم128

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 4G
  • حس‌گرها: اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
  • مقدار RAM: 6 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: 12.0 مگاپیکسل
  • باتری قابل تعویض: خیر
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • تعداد سیم کارت: دو

گوشی شیائومی mi 8 M1803E1A دوسیم64

  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G
  • حس‌گرها: اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
  • مقدار RAM: 6 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: 12.0 مگاپیکسل
  • باتری قابل تعویض: خیر
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • تعداد سیم کارت: دو

گوشی شیائومی Mi 9 M1902F1G دوسیم‌128

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 4G
  • حس‌گرها: اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
  • مقدار RAM: 6 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: 48 مگاپیکسل
  • باتری قابل تعویض: خیر
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به حس‌گر اثرانگشت
  • تعداد سیم کارت: دو

گوشی شیائومی Mi A3 M1906F9SH دوسیم‌128

  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 2G
  • حس‌گرها: اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
  • مقدار RAM: 4 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: 48 مگاپیکسل
  • باتری قابل تعویض: خیر
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • ویژگی‌های خاص: مناسب عکاسی سلفی
  • تعداد سیم کارت: دو

گوشی شیائومی Mi A3 M1906F9SH دوسیم‌64

  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 4G
  • حس‌گرها: اثرانگشت زیر صفحه نمایش (FingerPrint|Under-Display)
  • مقدار RAM: 4 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: 48 مگاپیکسل
  • باتری قابل تعویض: خیر
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 6.0 اینچ و بزرگتر
  • ویژگی‌های خاص: مناسب عکاسی سلفی
  • تعداد سیم کارت: دو

گوشی شیائومی Mi Mix 2 MDE5-64

  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 4G
  • حس‌گرها: اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
  • مقدار RAM: 6 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: 12.0 مگاپیکسل
  • باتری قابل تعویض: خیر
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 5.5 تا 6.0 اینچ
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به حس‌گر اثرانگشت
  • تعداد سیم کارت: دو

گوشی شیائومی Mi Mix2 MDE5 ظرفیت64

  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • شبکه های ارتباطی: 4G
  • حس‌گرها: اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
  • مقدار RAM: 6 گیگابایت
  • رزولوشن عکس: 12.0 مگاپیکسل
  • باتری قابل تعویض: خیر
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش: 5.5 تا 6.0 اینچ
  • ویژگی‌های خاص: مجهز به حس‌گر اثرانگشت
  • تعداد سیم کارت: دو

 

کمپانی شیائومی (Xiaomi) که در آوریل سال 2010 میلادی در چین راه اندازی شده به کیفیت محصولات خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. شیائومی که چهارمین استارت آپ با ارزش دنیا است مدعی شده که ماموریتی غیرممکن را عملی کرده‌اند و به یکی از معروف‌ترین برندها در دنیا تبدیل شده‌اند. باید بگوییم که گفته آن‌ها صحت دارد، چراکه کیفیت را قربانی قیمت محصولات خود نمی‌کنند و همیشه گوشی‌هایی با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه را عرضه کرده‌اند. اما استراتژی هوشمندانه ی بهره گیری از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات و برندینگ و ارائه ی پشتیبانی نسبتاً قابل قبول و پلن تجاری نسبتاً معقول و هدف دار سبب شد تا شیائومی بسیار سریع در میان قشر جوانان چینی پذیرفته و محبوب گردد و اکنون یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در دنیا به شمار می آید. قیمت پایین و کیفیت بالا باعث شد که گوشی های شیائومی، فروش بسیار خوبی را تجربه کنند. بعد از این که شیائومی موفقیت بسیار بزرگی را در زمینه گوشی کسب کرد، فعالیت خود را در زمینه های دیگری چون لوازم جانبی، ساعت هوشمند، اسپیکر، هدفون، لپ تاپ و … شروع کرد.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi

گوشی شیائومی می نوت 10 دوسیم‌ 128

گوشی شیائومی می نوت 10 دوسیم‌ 128

در حال حاضر تعداد و تنوع گوشی های شیائومی بسیار زیاد می باشد که ممکن است انتخاب و خرید را برای کاربران، دشوار سازد. از این رو سایمان دیجیتال سعی نموده است با گردآوری نقد و بررسی گوشی ها و ارائه پایین ترین قیمت، روند خرید گوشی های Xiaomi را برای کاربران آسان تر نماید. کاربران می توانند با مراجعه به صفحات، تصاویر گوشی های شیائومی،آخرین قیمت، موجودی محصولات، مقایسه، نمودار قیمت و مشخصات مربوط به محصولات را مشاهده نمایند.

فروش گوشی موبایل شیائومی

اولین و مهمترین بخش تولیدات شیائومی گوشی های همراه آن می باشد. شرکت شیائومی در زمینه تولید گوشی های هوشمند خود بسیار دقت و خلاقیت به خرج میدهد که این مسئله موجب می شود محصولات تولیدی این شرکت جز بهترین های بازار باشند. شرکت شیائومی در حال حاضر در بین 5 شرکت برتر تولیدکننده گوشی های همراه جای دارد که این مسئله نشان دهنده میزان محبوبیت و قدرت این برند چینی می باشد. گوشی های تولید شده توسط شیائومی داراری قیمت های متفاوتی می باشند و این شرکت برای هر میزان هزینه و سلیقه یک گوشی مناسب تولید کرده است. فروشگاه های شیائومی به عنوان کاملترین فروشگاه شیائومی در ایران گوشی های موبایل شیائومی را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر برای شما فراهم کرده است.

گوشی شیائومی می نوت 10 دوسیم‌ 128

گوشی شیائومی می نوت 10 دوسیم‌ 128

جدید ترین گوشی موبایل شیائومی

از جدیدترین گوشی های پرچمدار شیائومی می توان به Mi 9 Pro، Mi 9 و Mi Mix Alpha می باشد که طراحی عجیب و منحصربه فردی را به همراه دارد. از دیگر گوشی های میانرده شیائومی می توان به Mi A3 اشاره نمود که با مشخصاتی مانند دوربین سه گانه، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اندروید وان و قیمت مناسب توانسته کاربران بسیاری را جذب خود کند.

درباره شرکت شیائومی

شرکت شیائومی یکی از شرکت‌هایی بوده که در زمینه الکترونیک فعالیت داشته و مقر آن در کشور چین واقع شده است. این شرکت 6 آوریل سال  2010 تأسیس گردیده است. در مورد مفهوم واژه شیائومی به چندین مورد اشاره شده است. یکی از مفاهیمی که برای این واژه مشخص شده کلمه ارزن است. شاید به این دلیل که این جزء سبد غذایی کشورهایی مثل چین است؛ اما به گفته مدیر عامل این شرکت این واژه از ترکیب دو واژه xiao و Mi تشکیل شده است. قسمت اول این واژه به این ضرب‌المثل از مکتب بودا اشاره دارد که؛ یک ارزن به اندازه یک کوه بزرگ و باشکوه است. قسمت Mi نیز مخفف Mobile Internet و یا Mission Impossible است. مأموریت غیر ممکن شاید به تلاش‌های سخت این شرکت برای رسیدن به هدف خود اشاره دارد. این شرکت در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته و اصلی‌ترین فعالیت این شرکت تولید گوشی موبایل است. تاکنون این شرکت خطوط تولید متعددی را راه‌اندازی کرده که از این میان می توان به سری ردمی نوت، ردمی، می و می میکس و … اشاره کرد.

هم اکنون از 9 مدیر ارشد شیائومی، 3 تای آن‌ها مدیران و مهندسین سابق گوگل هستند و هر 3 آن‌ها جزو با استعدادترین مدیران فعال در حوزه فناوری به شمار می‌آیند، بسیاری از کارشناسان موفقیت‌های شیائومی را مرقون تلاش‌های این 3 می‌دانند. احتمالا به خاطر دارید که این کمپانی چینی، یک سال و نیم پیش، هوگو بارا – معاونِ ارشدِ اندرویدِ گوگل را جذب کرد. در آن زمان بسیاری تصمیم هوگو بارا را احمقانه فرض کردند چرا که گوگل را به مقصد کمپانی چینیِ ناشناخته، ترک کرده بود. حالا می‌توان او را به خاطر تصمیم آینده‌نگرانه‌اش ستایش کرد؛ چراکه شیائومی به اپلِ دنیای اندروید معرف شده و همه جا صحبت از آن است. این کمپانی این هفته از دو گوشی هوشمند جدید، Mi Note و Mi Note Pro، با سخت‌افزار فوق‌العاده قوی و قیمتی رقابتی رونمایی کرد تا به نبرد مستقیم با آیفون ۶ پلاس و گلکسی نوت ۴ برود.

سود شیائومی از فروش گجت های سخت افزاری فقط 5 درصد است!

مدیر عامل شرکت شیائومی آقای لی جون (Lei Jun) در آوریل سال 2018 به طور رسمی عنوان کرد که حاشیه سود تمام اجزای سخت افزاری فروخته شده توسط این کمپانی بعد از اضافه شدن مالیات در حدود 5 درصد خواهد بود و این مقدار به طور دائمی و ثابت برای تمام محصولات سخت افزاری شیائومی حفظ می‌شود! این مسئله سبب شده تا گوشی ها و گجت های سخت افزاری دیگری که توسط شیائومی روانه بازار می‌شوند همگی قیمت مناسبی داشته باشند و برخلاف شرکت های دیگر با نرخ های نجومی و رو به افزایش روانه بازار نشوند. در واقع همین امر هم منجر به کسب موفقیت های عالی شیائومی در بازار شده است.

 

قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی Xiaomi لیست قیمت خرید گوشی شیائومی با پایین ترین قیمت

قیمت بروز خرید گوشی موبایل شیائومی Xiaomi – مشخصات فنی ، لیست قیمت و مشخصات فنی گوشی موبایل شیائومی Xiaomi سفارش انلاین خرید گوشی شیائومی

شیائومی عقیده دارید که سود بیشتر در فروش با تعداد بالاتر خلاصه می‌شود. با توجه به این مسئله که بخش گسترده‌ای از محصولات شرکت شیائومی شامل لوازم جانبی موبایل هستند، این کمپانی عقیده دارد که باید قیمت گوشی های خود را مقرون به صرفه نگه دارد تا تعداد فروش این گجت ها بیشتر شده و به موجب آن تعداد فروش لوازم جانبی گوشی هایش هم روز به روز بیشتر شوند. بنابراین شیائومی با رویکردی هوشمندانه در حال آنالیز بازار است و سود گجت های سخت افزاری خود را فقط 5 درصد در نظر می‌گیرد. این مسئله یکی از 5 واقعیت جالب در مورد شرکت شیائومی محسوب می‌شود.

 

گوشی های شیائومی

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند. این کالاها محصول شرکتی است که در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

گوشی شیائومی می نوت 10 دوسیم‌ 128

گوشی شیائومی می نوت 10 دوسیم‌ 128

نخستین گوشی شیائومی تقریباً هم‌زمان با آیفون ۴s وارد بازار شد و به طرز عجیبی فروش موفقی داشت و نشان داد همیشه اولین بودن شرط موفقیت نیست و برای موفق شدن دلایل دیگری لازم است. شیائومی دلیل موفقیت بزرگ شیائومی را در استراتژی هوشمندانه آن می‌توان دید، شیائومی فقط و فقط به اینترنت تکیه کرد و برای تبلیغات و برندسازی خود از بستر شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، مورد بعد پشتیبانی قوی و سریع شیائومی بود که با برنامه‌ریزی و پلن تجاری به روز سبب شد شیائومی بسیار سریع و دقیق در میان قشر جوان کشور چین پذیرفته شود و خریداری گردد. کیفیت محصولات شیائومی نیز به قدری بالا است که آن را اپل چین یا اپل ۲ می‌شناسند. استراتژی بلند مدت شیائومی باعث شد در طی چند سال شیائومی در میان شرکت‌های برتر جهان دیده شود و طی آماری سهم شیائومی از بازار گوشی‌های هوشمند جهان در حدود ۵٫۸ درصد است و این عدد نشان دهنده این است که شیائومی در رتبه ۵ جهان قرار دارد، رتبه پنجم برای شرکتی که در طی پنج سال به آن رسیده‌است بسیار شگفت‌انگیز و جالب است. در حال حاضر شیائومی حرف اول را در بازار گوشی‌های هوشمند چین می‌زند و خود را از برندهای با سابقه و سرسختی مثل هواوی و لنوو بالاتر کشیده‌است. شیائومی همچنان در تلاش خواهد بود چرا کی در پی کمال است.

 

 

 

 

1. شیائومی می 9 (xiaomi mi 9)

بهترین گوشی شیائومی در سال 2019 است. طراحی زیبا، مشخصات خوب و قیمتی بسیار مناسب نسبت به دیگر گوشی های پرچم‌دار در بازار موبایل آن را منحصر به فرد کرده است.

شیائومی می 9 نه تنها یکی از بهترین گوشی های موبایل شیائومی در سال 2019 است که یکی از بهترین اسمارت فون های جهان نیز به حساب می‌آید.

می 9 با وجود دوربین سه‌گانه و مغز متفکری همچون اسنپدراگون 855 محصولات دیگر برندهای جهان را به چالش می‌کشد. کیفیت ساخت عالی و برچسب قیمتی فوق العاده از آن یک گوشی تمام عیار ساخته است.

مشخصات شیائومی می 9

  • اندازه نمایشگر: 6.39 اینچ
  • رزولوشن: 1080 در 2340 پیکسل
  • باتری: 3300 میلی‌آمپر ساعت
  • پردازنده: اسنپدراگون 855
  • دوربین اصلی: دوربین سه گانه با لنزهای 48 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 16 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: تک لنز 20 مگاپیکسل
  • حافظه: رم با ظرفیت 6 گیگابایت / 8 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت / 128 گیگابایت
  • اندازه: 157.5 در 74.7 در 7.6 میلی‌متر
  • وزن: 173 گرم

بر اساس گفته dxomark دوربین می 9 بهترین کیفیت فیلمبرداری را دارد. بهترین مدل آن در بازار ایران نیز حدود 8 میلیون تومان است.

2. شیائومی می 9 اس ای (xiaomi mi 9 se)

شیائومی در کنار پرچمدار می 9 خود از مدل دیگری پرده برداشت تا در کنار مشخصاتی مانند یک بالارده، کاربران با قیمت کمتری به یک گوشی خوب دسترسی داشته باشند. اندازه نمایشگر می 9 اس ای حدود 6 اینچ است، اما همچنان فناوری سوپرآمولد را در اختیار دارد.

  • اندازه نمایشگر: 5.97 اینچ
  • رزولوشن: 1080 در 2340 پیکسل
  • باتری: 3300 میلی‌آمپر ساعت
  • پردازنده: اسنپدراگون 712
  • دوربین اصلی: دوربین سه گانه با لنزهای 48 مگاپیکسل + 13 مگاپیکسل اولترا واید + 8 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: تک لنز 20 مگاپیکسل
  • حافظه: رم با ظرفیت 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت / 128 گیگابایت
  • اندازه: 147.5 در 70.5 در 7.5 میلی‌متر
  • وزن: 155 گرم

همان طور که مشخصات فنی این اسمارت فون نشان می‌دهد تنها اندازه کوچکتر و البته پردازنده آن کمی قدرت آن را نسبت به می 9 کاهش داده است. پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 712 تراشه جدید و البته سطح پایین تری نسبت به اسنپدراگون 855 است، اما این دلیل نمی‌شود که می 9 اس ای نتواند جزو بهترین گوشی های شیائومی در سال 2019 دسته بندی شود.

3. شیائومی می میکس 3 نسخه 5‌جی

یکی از بهترین گوشی های شیائومی 2019 است. این سازنده با قرار دادن اسنپدراگون 855 در دل این دستگاه، امکان استفاده از شبکه 5g را برای کاربران خود فراهم کرده است. طراحی سرامیکی و نمایشگر بزرگ آن، اصالت یک گوشی هوشمند خوب از این برند را نشان می‌دهد.

مشخصات موبایل شیائومی mi mix 3 5g

  • اندازه نمایشگر: 6.39 اینچ
  • رزولوشن: 1080 در 2340 پیکسل
  • باتری: 3800 میلی‌آمپر ساعت
  • پردازنده: اسنپدراگون 855
  • دوربین اصلی: دوربین دوگانه با لنزهای 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل دوآل پیکسل با لرزشگیر 4 محوره
  • دوربین سلفی: دوگانه با لنزهای 24 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل برای تشخیص عمق تصویر
  • حافظه: رم با ظرفیت 6 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت / 128 گیگابایت
  • اندازه: 157.9 در 74.7 در 8.5 میلی‌متر
  • وزن: 225 گرم

مطمئنا در حال حاضر و به دلیل عدم پشتیبانی از شبکه 5g در ایران، خرید آن به کاربران ایرانی توصیه نمی‌شود.

4. شیائومی می 8 پرو (xiaomi mi 8 pro)

می 8 پرو پرچمدار سال گذشته میلادی است، اما هنوز هم یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2019 محسوب می‌شود. دوربین قدرتمند در کنار صفحه نمایش بزرگ آن یک مزیت بوده، اما برای برخی وجود ناچ در بالای نمایشگر ویژگی خوبی محسوب نمی‌شود.

مشخصات شیائومی می 8 پرو

  • اندازه نمایشگر: 6.21 اینچ
  • رزولوشن: 1080 در 2248 پیکسل
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر ساعت
  • پردازنده: اسنپدراگون 845
  • دوربین اصلی: دوربین دوگانه با لنزهای 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل دوآل پیکسل با لرزشگیر 4 محوره
  • دوربین سلفی: تک لنز 20 مگاپیکسل
  • حافظه: رم با ظرفیت 6 گیگابایت / 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت
  • اندازه: 154.9 در 74.8 در 7.6 میلی‌متر
  • وزن: 177 گرم

قیمت شیائومی می 8 پرو در بازار ایران حدود 6 میلیون تومان است.

5. شیائومی می 8 (xiaomi mi 8)

صفحه نمایش آمولد با نسبت تصویر 18.7 به 9 و همچنین عملکرد بالای دوربین باعث شده تا می 8 نیز یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2019 باشد.

مشخصات شیائومی می 8

  • اندازه نمایشگر: 6.21 اینچ
  • رزولوشن: 1080 در 2248 پیکسل
  • باتری: 3400 میلی‌آمپر ساعت
  • پردازنده: اسنپدراگون 845
  • دوربین اصلی: دوربین دوگانه با لنزهای 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل دوآل پیکسل با لرزشگیر 4 محوره
  • دوربین سلفی: تک لنز 20 مگاپیکسل
  • حافظه: رم با ظرفیت 6 گیگابایت / 8 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت / 128 گیگابایت / 256 گیگابایت
  • اندازه: 154.9 در 74.8 در 7.6 میلی‌متر
  • وزن: 175 گرم

می 8 و می 8 پرو مشخصات نسبتا یکسانی دارند. دوربین این گوشی هوشمند به انتخاب dxomark یکی از بهترین دوربین های موبایل است. اگر به دنبال خرید یک گوشی خوب با دوربین عالی هستید پس گزینه مناسبی در پیش رویتان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =