معرفی مینی پی سی Mini PC, بررسی, کامپیوتر کوچک

مینی پی سی ازراک

مینی پی سی ازراک

مینی پی سی ازراک چیست؟ با توجه به پیشرفت سریع فناوری در حوزه الکترونیک و معماری نوین در سخت افزار کامپیوتر، شاهد حضور نسل جدیدی از رایانه ها هستیم که با اسامی مختلفی از جمله nettop، Miniature PC و Mini-PC شناخته می شوند که وجه مشترک در تمامی آنها ابعاد کوچک و مصرف پائین انرژی است.

مینی پی سی ازراک

ASROCK MINI PC

مینی پیسی ازراک (mini pc asrock) یک کامپیوتر اماده و بسیار کوچک است که جای کیس کامپیوتر را گرفته وقابل نصب در پشت مانیتور را دارد. فرق مینی پیسی و تین کلاینت در این است که mini pc دارای قدرت پردازنده بالاتری بوده و معمولا دارای قطعه مکانیکال مانند فن و یا هارد می باشد. استاندارد وای فای در مینی پیسی های ازراک رعایت شده است، که دارای ماژول بر روی دو باند با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز می باشد. محصولات mini pc ازراک فدرت محاسباتی بالا برای پشتیبانی از باز پخش ویدوئی با کیفیت 4K را دارا می باشند. دو پورت HDMI و یک پورت Display port این امکان را فراهم می کند که همزمان به 3 نمایشگر متصل شوید

در سالهای اخیر برند ASROCK بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تخصصی سخت افزار کامپیوتر نیز با تولید مینی پی سی های ازراک ASROCK سری های Beebox-S و DeskMini 110/310 بصورت گسترده ای به بازار این حوزه نفوذ کرده است، که در ادامه به معرفی هر سری و قابلیت های آن می پردازیم.

معرفی برند ASROCK

ASRock، در سال ۲۰۰۲، با حوزه تخصصی تولید مادربورد تاسیس شد و با طراحی ۳C، که عبارت است از Creativity (خلاقیت)، Consideration (رسیدگی به مشتریان) و Cost-effectiveness (اثربخشی هزینه) توانسته است محدودیت‌های تولید مادربورد را پشت سر بگذارد و در عین حال، به موضوعات محیط زیستی نیز توجه دارد و محصولاتی را تولید می‌کند که با ملاحظات محیط زیستی سازگار است.

این شرکت، با سرعت زیادی در حال رشد است و تبدیل به سومین برند بزرگ مادربورد در جهان شده است که با شعبه اصلی در تایوان، در اروپا و ایالات متحده آمریکا نیز دارای شعبه است.

این شرکت جوان و پویا، قطعات MB را برای کاربران مختلف تولید می‌کند و با اعتبار و کارآیی در بازار جهانی به شهرت رسیده است.

معرفی سری های مینی پی سی ازراک

  • ASROCK Beebox-S Barebone
  • ASROCK DeskMini 110/310 Barebone

 

معرفی سری ASROCK  DeskMini 310 Barebone

 

 

مینی پی سی ازراک

DeskMini 310 Series(M1)

  • پشتیبانی از پردازنده های Intel ® 9/8 Core ™ / Pentium ® / Celeron ® LGA1151
  • DDR4 SO-DIMM دوتایی ، تا 64 گیگابایت
  • خروجی های فیلم سه گانه: DisplayPort ، HDMI & D-Sub
  • 1 عدد اسلات Ultra M.2 PCIe Gen3 x4
  • سینی 2 x 2.5 “HDD / SSD
  • 1 x M.2 (2230) شیار Wi-Fi
  • پورت USB 3.1 Gen1 Type-C
  • کارت خوان Micro SD

 

 DeskMini 310 با اندازه زیر 2 لیتر با عملکرد دسک تاپ ، فضای زیادی را به شما ارائه می دهد.
DeskMini 310 یکی از کم مصرف ترین ها در بازار کامپیوتر است. این مینی پی سی ازراک کاهش 33 درصدی برق بیکار را ارائه می دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.