معرفی مینی پی سی Mini PC, بررسی, راهنمای خرید, کامپیوتر کوچک, کامپیوتر کوچک

کامپیوتر کوچک ایسوس مدل PN40

مینی پی سی ایسوس مدل PN40

کامپیوتر کوچک ایسوس مدل PN40 زیر مجموعه مینی پی سی های ایسوس میباشد. به جرأت می‌توان گفت ایسوس کاملترین طیف کامپیوترهای کوچک موسوم به Mini PC را در بین تمامی سازندگان در اختیار دارد. ایسوس با داشتن شش سری شامل Business، Professional، VivoMini، Stick PC، Chrome OS و سری رده‌بالای ROG که هر کدام شامل چندین مدل مختلف می‌شوند، فعالترین شرکت در این بازار است.

مینی پی سی ایسوس PN40

MINI PC PN40

در این نوشته به معرفی کامپیوتر کوچک ایسوس مدل PN40 با سی پی یو Celeron N4020 میپردازیم.

کامپیوتر کوچک ایسوس مدل PN40 از سری Business ایسوس جزء یکی از جمع و جورترین مدل‌هایی است که این شرکت به بازار عرضه کرده و رقیب جدی محصولاتی نظیر سری LIVA شرکت ECS محسوب می‌شود.

PN40 مدل مشابه‌ دیگری به نام PN60 دارد که تفاوت عمده‌ آنها در استفاده از پردازنده‌های سری Core اینتل در برابر سری سلرون و پنتیوم استفاده شده در PN40 است.

کامپیوتر کوچک ایسوس مدل PN40از سری بیزینس به‌طور خاص برای جایگزینی با کامپیوترهای رومیزی جاگیر، حجیم و پرمصرف ساخته شده است. طراحی اختصاصی ایسوس در گنجاندن هرچه بیشتر امکانات در کنار حفظ ساختار بدون فن دستگاه باعث شده است تا PN40 با ابعاد بسیار کوچک بتواند دقیقاً کارایی یک کامپیوتر دسکتاپ را برای مقاصد اداری به همراه داشته باشد.

پیش از هرچیز نگاهی به جعبه و محتویات همراه محصول می‌اندازیم:

– کامپیوتر PN40
– یک کابل HDMI
– آداپتور
– پایه اتصال VESA به همراه پیچ‌های اتصال
– دفترچه و دیسک حاوی درایورها

حال به بررسی مینی پی سی ایسوس مدل PN40 با سی پی یو Celeron N4020 میپردازیم.

بررسی اجمالی محصول

  • طراحی بسیار آرام ، بدون فن * با جدیدترین پردازنده Intel® Celeron®
  • اندازه فوق العاده جمع و جور با ابعاد 115 115 115 49 49 میلی متر
  • طراحی ذخیره سازی دوگانه با HDD یا SSD 2.5 اینچی و SSD M.2 * یا eMMC برای تعادل سرعت و ظرفیت متناسب با نیازهای شما
  • طراحی شاسی کشویی برای ارتقا easy آسان و دو مرحله ای م componentلفه ها
  • اتصال جامع I / O با HDMI 2.0 ، Mini DisplayPort ، USB 3.1 Gen 1 Type-C و پورت VGA یا CO

 

کامپیوتر جدید ASUS Mini PC PN40 بهترین راه حل برای سرگرمی های خانگی و برنامه های تجاری است که عملکردی سریع و در عین حال بی سر و صدا را با جدیدترین پردازنده های Intel® Celeron® و Pentium design Silver و طراحی بدون فن * ارائه می دهد. ابعاد جمع و جور و سبک ، ASUS Mini PC PN40 فقط 115* 115 *49* 49 میلی متر و وزن آن تنها 700 گرم است. شاسی کشویی راحت آن فقط با یک پیچ گوشتی امکان به روزرسانی آسان قطعات را فراهم می کند و گزینه های اتصال جامع ، از جمله USB 3.1 Gen 1 Type-C برای انتقال سریع اطلاعات و پورت VGA یا COM برای اتصال دستگاه های قدیمی ، سازگاری انعطاف پذیر برای طیف گسترده ای از استفاده را فراهم می کند .

مینی پی سی ایسوس PN40

MINI PC PN40

یک طراحی شاسی کشویی مناسب به شما امکان می دهد در دو مرحله آسان فقط با استفاده از پیچ گوشتی ، یک SSD M.2 ، یک HDD یا SSD 2.5 اینچی یا یک حافظه داخلی را اضافه یا ارتقا دهید. گزینه bare-bone * نیز موجود است که حداکثر انعطاف پذیری را برای سفارشی سازی سیستم به شما می دهد.

مینی پی سی ایسوس مدل PN40

MINI PC PN40

ASUS Mini PC PN40 با یک درایو M.2 SSD * یا eMMC و یک HDD یا SSD 2.5 اینچی قابل نصب است و به شما امکان می دهد راه حل ذخیره سازی سفارشی خود را با تعادل سرعت و ظرفیت متناسب با نیازهای خود ایجاد کنید.

ASUS Mini PC PN40 با طراحی مدرن شامل خطوط زیبا و براق و شیک ، به راحتی با محیط خانه ، دفتر و خرده فروشی ترکیب می شود. جمع و جور و سبک وزن: 115 115 115 49 49 میلی متر و 700 گرم ، بنابراین می توان آن را تقریباً در هر جایی قرار داد و حتی در پشت نمایشگر نصب کرد تا یک محلول همه در یک ، صرفه جویی در فضا داشته باشد.

مینی پی سی ایسوس PN40

MINI PC PN40

ASUS Mini PC PN40 مجهز به جدیدترین پردازنده های Intel® Celeron® و Pentium® Silver است که در محاسبات چند وظیفه روزانه تا 36٪ عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های نسل قبل ارائه می دهد و از تجربه های روان و پاسخگو در سناریوهای مختلف استفاده اطمینان حاصل می کند.

ASUS Mini PC PN40 با حافظه DDR4 2400 مگاهرتز که 1.5 برابر سریعتر و 20 درصد بازده انرژی بهتر از حافظه DDR3 1600 مگاهرتز را ارائه می دهد ، عملکرد عالی برای کارهای روزمره را ارائه می دهد.

ASUS Mini PC PN40 دارای چندین گزینه اتصال از جمله یک USB 3.1 Gen 1 Type-C و سه پورت USB 3.1 Gen 1 برای انتقال داده با سرعت بالا و یک درگاه HDMI و Mini DisplayPort برای اتصال چندین نمایشگر است. برای انعطاف پذیری بیشتر ، Mini PC PN40 را می توان با پورت VGA یا COM پیکربندی کرد تا از انواع دستگاه های قدیمی پشتیبانی کند.

مینی پی سی ایسوس PN40

MINI PC PN40

ASUS Mini PC PN40 مجهز به Intel® UHD Graphics 600 است ، بنابراین می توانید از تماشای فیلم و مشاهده تصاویر با وضوح خیره کننده 4K UHD لذت ببرید. پشتیبانی از نمایشگرهای دوتایی به شما امکان می دهد فضای کار خود را در چندین نمایشگر برای تجربه بهره وری کارآمدتر و راحت تر گسترش دهید.

مینی پی سی ایسوس مدل PN40

MINI PC PN40

ASUS Mini PC PN40 دارای طراحی کم مصرف است که ضمن کاهش هزینه های عملیاتی برای تجارت شما ، از تأثیرات زیست محیطی نیز می کاهد. مینی رایانه های شخصی سازگار با محیط زیست ASUS دریافت کنندگان برخی از بالاترین گواهینامه های زیست محیطی صنعت از جمله Energy Star هستند. Mini PC PN40 در زمان بیکاری 6.4 وات مصرف می کند و بسیار بی صدا است و در حالت بیکار فقط 20.6 دسی بل صدا تولید می کند. همچنین در طرح * بدون فن موجود است که صرف نظر از حجم کار در سکوت کامل عمل می کند.

مینی کامپیوترهای ایسوس تحت آزمایش دقیق سر و صدا ، لرزش ، افت و شوک حرارتی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل کنند که استانداردهای دقیق ASUS را برآورده می کنند و بیش از نیازهای صنعت هستند. اطمینان داشته باشید که مینی کامپیوتر ASUS شما می تواند از پس شرایط سخت از دمای 40- درجه سانتیگراد خشک تا محیط مرطوب و گرم بیش از 60 درجه سانتیگراد برای مدت زمان طولانی برآید.

لیست قیمت کامپیوتر کوچک ایسوس مدل PN40 با سی پی یو Celeron N4020 

با مطالعه مطالب فوق به کارامد بودن مینی پی سی ایسوس مدل PN40 پی بردیم همچنین برای خرید این محصول میتوانید به این لینک مراجعه کنید