دسته‌بندی نشده, راهنمای خرید, کامپیوتر مناسب برای شرکتها و سازمان ها, کامپیوتر کوچک

مشخصات کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

ASUS_PN62

مشخصات کامپیوتر کوچک ایسوس PN62 از نسل دهم پردازنده های Intel® Core، تا حد 46 گیگابایت رم DDR4، هارد M.2 SSD، ویندوز 10، Wi-Fi 6، Thunderbolt 3 و پورت USB 3.1 Gen2 Type-C بهره می برد. این دستگاه در سه مدل مختلف از پردازنده های نسل دهم اینتل یعنی Core i5، Core i3 و Core i7 عرضه شده است که مدل CPU آن 10110U می باشد. در مدل Core i3، قدرت پردازش 2.1 گیگاهرتز با 4 مگابایت کش است که این قدرت میتواند تا حد 4.1 گیگاهرتز افزایش یابد. در مدل Core i5، قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز با 6 مگابایت کش است که میتواند تا حد 4.2 گیگاهرتز افزایش یابد. اما دو مدل Core i7 با قدرت پردازش متفاوت در این میان به چشم می خورد که یکی با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز و بیشینه ی 4.9 گیگاهرتز به همراه 8 مگابایت کش و دیگری با قدرت پردازش 1.1 گیگاهرتز و بیشینه ی 4.7 گیگاهرتز به همراه 12 مگابایت موجود است که باعث می شود کاربر بتواند با توجه به نیاز خود، دستگاه مورد نظر را انتخاب نماید.

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

  • عملکردی قدرتمند با پردازنده های نسل دهم Intel® Core
  • شبکه Wi-Fi 6 پرسرعت با بهره وری پیشرفته
  • پورت همه کاره USB 3.1 Gen 1 Type-C برای انتقال داده، انتقال نیرو و قابلیت DisplayPort
    پشتیبانی مایکروسافت کورتانا با میکروفون جلوی آرایه ای دوتایی
  • گیرنده مادون قرمز (IR) برای کنترل از راه دور برنامه ها
  • طراحی ذخیره سازی دوگانه با حداکثر HDD 2.5 اینچی تا 1 ترابایت و SSD M.2 تا 256 گیگابایت
  • اتصال I / O جامع شامل گزینه قابل تنظیم پورت Thunderbolt 3 * که امکان اتصال سریع و همه کاره را فراهم می کند
  • برنامه ASUS Corporate Stable Model با گارانتی و ضمانت تامین پایدار
  • قابلیت اطمینان 24/7 – دستگاه به طور گسترده آزمایش شده است

 

کارایی کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

ASUS Mini PC PN62 به پردازنده ی نسل دهم اینتل مجهز شده است که در مقایسه با پردازنده های قبلی، سیستم عامل تا 3.4٪ عملکرد بهتر در محاسبات چند وظیفه روزانه را همزمان انجام می دهد، و از تجربه های روان و پاسخگو در طیف گسترده ای از سناریوهای استفاده اطمینان حاصل می کند. ASUS Mini PC PN62 با حافظه DDR4 2666 مگاهرتز که 1.25 برابر سریعتر از DDR4 2133 مگاهرتز است، عملکرد بسیار خوبی برای کارهای روزانه و محاسباتی ارائه می دهد.

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

امکانات کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62 رایانه ای فوق العاده جمع و جور است که عملکردی قدرتمند را برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی خانگی و مشاغل ارائه می دهد. Mini PC PN62 با جدیدترین پردازنده های نسل دهم Intel® Core support و پشتیبانی از حافظه پرسرعت DDR4 2666 مگاهرتز آماده است تا بارهای طاقت فرسای را به خود اختصاص دهد. اما اندازه کوچک آن فضای کمتری را روی میز می گیرد و برای برنامه های معمول، مناسب است. شبکه 802.11ax انتقال داده با سرعت بالا و پایدار را حتی در محیط های شلوغ شبکه تضمین می کند و یک پورت USB-C با Power Delivery از انتقال داده، قدرت و قابلیت DisplayPort از طریق یک کابل، پشتیبانی می کند.

 

پشتیبانی از نمایشگر دوتایی

ASUS Mini PC PN62 به گرافیک یکپارچه Intel® UHD مجهز شده است، بنابراین می توانید از تماشای فیلم و مشاهده تصاویر با وضوح خیره کننده 4K UHD لذت ببرید. پشتیبانی از نمایشگر دوتایی به شما امکان می دهد فضای کار خود را در چندین نمایشگر برای تجربه بهره وری کارآمدتر و راحت تر گسترش دهید.

 

خنک کننده

اختصاص کنترل حرارت برای SSD: فن سرعت را با توجه به دمای M.2 SSD تنظیم می کند تا باعث مدیریت دما شود (در گذشته فقط دمای پردازنده کنترل می شد)
حالت چند عملکردی: سه سیاست حرارتی در BIOS طراحی شده است بنابراین که کاربران می توانند با توجه به شرایط انتخاب کنند.

 

کورتانا

Mini PC PN62 استانداردی را برای بهترین تجربه ویندوز 10 تعیین می کند و از یک میکروفون آرایه ای پشتیبانی می کند که از کورتانا، دستیار دیجیتال شخصی پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند کارها را به راحتی انجام دهید. میکروفن آرایه ای ، کنترل صدا را حتی در شرایط پر سر و صدا نیز دقیق تر می کند. کورتانا می تواند به شما کمک کند تا علایق ، مکان های مورد علاقه و هر آنچه را که می خواهید به روز نگه دارید را دنبال کنید – برای ارائه خدمات کاملا شخصی.

 

طراحی کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

ASUS Mini PC PN62 با طراحی مدرن شامل خطوط زیبا و براق و شیک، به راحتی با محیط خانه، دفتر و محل کار ترکیب می شود. جمع و جور و سبک در اندازه 115 میلی متر در 115 میلی متر در 49 میلی متر با حجم 0.62 لیتر، می توان آن را تقریباً در هر جایی قرار داد و حتی به پشت نمایشگری با پایه VESA متصل کرد تا یک راه حل برای صرفه جویی در فضا باشد.

 

ارتقای آسان

یک طراحی شاسی کشویی مناسب به شما امکان می دهد در دو مرحله آسان فقط با استفاده از پیچ گوشتی، هارد یا حافظه را تغییر یا ارتقا دهید. گزینه bare-bone نیز موجود است که حداکثر انعطاف پذیری را برای سفارشی سازی سیستم به شما می دهد.

 

ذخیره سازی دوگانه

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

ASUS Mini PC PN62 با یک حافظه Intel® Optane یا M.2 SSD و یک هارد HDD 2.5 اینچی متناسب است و به شما امکان می دهد راه حل ذخیره سازی سفارشی خود را با تعادل سرعت و ظرفیت متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.

 

پورت های PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

ASUS Mini PC PN62 با چندین پورت از جمله پورت USB 3.1 Gen2 Type-C در جلو با پشتیبانی از شارژ باتری 1.2 و پورت قابل تنظیم برای پشتیبانی از دستگاه های قدیمی، نمایشگرهای اضافی یا چندین اتصال شبکه، اتصال گسترده ای را فراهم می کند.

پشتیبانی از USB Power Delivery می تواند تلفن یا لوازم جانبی متصل را شارژ کند و همچنین از صفحه نمایش یا دستگاه دیگر برق دریافت کند و نیاز به آداپتور برق جداگانه که باعث شلوغ شدن فضای کار با کابل می شود را از بین ببرد.

 

ذخیره انرژی ASUS PN62

ASUS Mini PC PN62 دارای طراحی کم مصرف است که ضمن کاهش هزینه های عملیاتی، از تأثیرات زیست محیطی نیز می کاهد. مینی پی سی های شخصی سازگار با محیط زیست ASUS، دریافت کنندگان برخی از بالاترین گواهینامه های زیست محیطی صنعت از جمله Energy Star هستند. Mini PC PN62 در زمان بیکاری 5.8 وات مصرف می کند. همچنین کم صدا است و فقط 21.5 dBA سر و صدا در حالت بیکار و 37.8 dBA در استفاده ی کامل ایجاد می کند.

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

کامپیوتر کوچک ایسوس PN62

قابلیت اطمینان PN62

کامپیوترهای کوچک ایسوس تحت چند آزمایش دقیق برای اندازه گیری سر و صدا، لرزش، افت و شوک حرارتی قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای دقیق ASUS را برآورده می کنند و بیش از نیازهای صنعت هستند. اطمینان داشته باشید که مینی کامپیوتر ASUS شما می تواند با شرایط شدید، از دمای خشک منفی 40 درجه سانتیگراد، تا محیط مرطوب و گرم بیش از 60 درجه سانتیگراد برای مدت زمان طولانی کنار بیاید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.