جوهر مخزن T6641، T6642، T6643، T6644

در حال نمایش 14 نتیجه

نمایش 20 40 80

Epson L120 Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L120

برای معرفی پرینتر Epson L120 Inkjet Printer می توان گفت محصولی که در پیش رو دارید یکی از پرینترهای جوهرافشان شرکت اپسون است که به مخزن جوهر مجهز شده است. مخزن جوهر راه‌حلی برای کاربران پرمصرف است. با بالا رفتن میزان چاپ خرید پیاپی کارتریج مقرون‌ به‌ صرفه نبوده و هزینه‌ی بسیار بالایی را به همراه دارد. ازاین‌ رو با خرید پرینترهای مخزن‌دار کاربر تنها جوهر مصرفی را در بسته‌بندی بطری خریداری کرده و در مخزن پرینتر قرار می‌دهد. این محصول هم با مخزن 4 رنگ خود توان چاپ بالایی دارد. با این‌حال این مدل جزو محصولات رده‌ی متوسط پرینترهای مخزن‌دار محسوب می‌شود که با 180 نازل مشکی و 59 نازل رنگی با فناوری انحصاری اپسون به نام Micro Piezo با وضوح 720 × 720 dpi فرآیند چاپ را با سرعت 4.5 صفحه برای چاپ رنگی انجام می‌دهد. متأسفانه اتصالات دستگاه بسیار محدود بوده و تنها اتصال USB برای اتصال به رایانه موجود است و خبری از اتصال LAN و Wifi نیست.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L130 Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L130

برای معرفی پرینتر Epson L130 Inkjet Printer می توان گفت پرینترهای جوهرافشان یکی ازموارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود. پرینتر L130 از شرکت اپسون در ابعاد 482 × 222 × 130 میلی‌متر و وزن 2.7 کیلوگرم عرضه می‌شود. چاپ به صورت جوهرافشان و رنگی در وضوح 5706 × 1440 dpi با استفاده از 180 نازل مشکی و 59 نازل رنگی انجام می‌شود. سرعت چاپ 7 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 3.5 برگ در دقیقه به صورت رنگی است. کاغذهایی با اندازه‌های A4، A5، A6، B4، B5، C6 (Envelope)، DL (Envelope)، No 10 (Envelope)، 10 × 15، 13 × 18، Legal و همچنین اندازه‌یی تعیین شده‌ی کاربر، پشتیبانی می‌شوند. چاپ دورو به صورت دستی انجام می‌شود. ظرفیت سینی کاغذ 50 برگ کاغذ استاندارد و 10 برگ Photo Paper است. ظرفیت سینی خروجی 30 برگ است. این پرینتر از طریق درگاه USB به یارانه وصل شده با برق شهری تغذیه می‌شود. برق مصرفی دستگاه در حالت چاپ برابر با 20 وات و در حالت Sleep Mode برابر با 7 وات است. این چاپگر به مخزن جوهر مجهز بوده و می‌توانید با استفاده از جوهرهای T6641، T6642، T6643، T6644 تانکر جوهر را پر کنید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L220 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان چندکاره اپسون مدل L220

برای معرفی پرینتر Epson L220 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینترهای جوهرافشان یکی ازموارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود. پرینتر L220 از شرکت اپسون در ابعاد 145 × 300 × 482 میلی‌متر و وزن 4.3 کیلوگرم عرضه می‌شود. این پرینتر چندکاره بوده و چاپ آن به صورت جوهرافشان و رنگی است.یکی از مشکلات و عیب‌هایی که معمولاً برای پرینتر های جوهرافشان به صورت عمده وجود دارد طول عمر کوتاه کارتریج است که آن را قابل استفاده برای چاپ انبوه نمی‌گرداند ولی در این پرینتر چندکاره قصه به صورت دیگری است. پرینتر L220 از شرکت اپسون با داشتن مخزن جوهر بر روی خود بهه یکی از گزینه های خوب و قابل اعتماد تبدیل شده و برای چاپ مقادیر زیاد برگ انتخابی مناسب به شمار می‌آید و می‌تواند جایگزین مناسبی به جای پرینتر های لیزری رنگی گردند که معمولاً نیز کیفیت مناسبی به کاربر ارائه نمی‌دهند. حال آنکه چاپ عکس و اشکال با پرینتر های لیزری به علت نوع تکنولوژی ساخت آن‌ها،عملی مناسب تلقی نمی‌گردد. پس اگر نیازمند به چاپ اسناد خود به صورتی رنگی هستید و یا کیفیت چاپ اسناد در دفاتر کار شما مهم است پرینتر L220 اپسون می‌تواند گزینه‌ی دل خواه شما حساب گردد.این چاپگر به مخزن جوهر مجهز بوده و می‌توانید با استفاده از جوهرهای T6641، T6642، T6643، T6644 تانکر جوهر را پر کنید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L350 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان چندکاره اپسون مدل L350

برای معرفی پرینتر Epson L350 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر جوهرافشان L350  مدل جدید چاپگرهای 3 کاره شرکت اپسون می باشد که در رده پرینترهای محبوب و کار آمد قرار دارد. این مدل از پرینترها به علت دقت و سرعت بسیار بالا و همچنین عمر و کارایی بیشتر در ادارات و مصارف خانگی استفاده می شود. پرینتر جدید اپسون از عمر بسیار زیادی برخوردار است و شما می توانید برای سالیان دراز بر روی کارایی آن حساب کنید و نیازی به تعویض دستگاه نداشته باشید. از مهم ترین ویژگی های این مدل پیشرفته می توان به رزولوشن چاپ مناسب، کیفیت عمومی چاپ، سرعت بالای چاپ، امکانات فراوان، کیفیت ساخت ایده آل و ارزش بالا در برابر قیمت مناسب اشاره کرد. پرینتر L350 از شرکت اپسون در ابعاد 145 × 300 × 472 میلی‌متر و وزن 4.4 کیلوگرم عرضه می‌شود. این پرینتر چندکاره بوده و چاپ آن به صورت جوهرافشان و رنگی است.یکی از مشکلات و عیب‌هایی که معمولاً برای پرینتر های جوهرافشان به صورت عمده وجود دارد طول عمر کوتاه کارتریج است که آن را قابل استفاده برای چاپ انبوه نمی‌گرداند ولی در این پرینتر چندکاره قصه به صورت دیگری است. پرینتر L350 از شرکت اپسون با داشتن مخزن جوهر بر روی خود به یکی از گزینه های خوب و قابل اعتماد تبدیل شده و برای چاپ مقادیر زیاد برگ انتخابی مناسب به شمار می‌آید و می‌تواند جایگزین مناسبی به جای پرینتر هایی لیزری رنگی گردند که معمولاً نیز کیفیت مناسبی به کاربر ارائه نمی‌دهند. حال آنکه چاپ عکس و اشکال با پرینتر های لیزری به علت نوع تکنولوژی ساخت آن‌ها،عملی مناسب تلقی نمی‌گردد. پس اگر نیازمند به چاپ اسناد خود به صورتی رنگی هستید و یا کیفیت چاپ اسناد در دفاتر کار شما مهم است پرینتر L350 اپسون می‌تواندد گزینه‌ی دل خواه شما حساب گردد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L382 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان سهکاره اپسون مدل L382

برای معرفی Epson L382 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر L382 ساخت شرکت اپسون پرینتری جوهرافشان و چندکاره است که برای چاپ عکس و اشکال گرافیکی طراحی شده است و علاوه بر پرینت قابلیت‌های اسکن و کپی را همم ارائه می‌دهد. این پرینتر قدرتمند می‌تواند عکس‌های 15 × 10 را به‌صورت بدون حاشیه با کیفیتی بالا چا کند که البته برایی این منظور باید از کاغذ‌های مخصوص چاپ عکسی که شرح آن‌ها در جدول مشخصات فنی آمده است استفاده کنید. اینپرینتر از سیستم مخزن جوهر استفاده می‌کند و درنتیجه مدیریت هزینه‌های جوهر آن در مقایسه با پرینترهای کارتریجی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه تر است و کافی است با اتمام جوهر هر رنگ، جوهر مناسب را در مخزن مخصوص آن پر کنید. پرینتر L382 برای ارتباط با رایانه از درگاه USB استفاده می‌کند و خبری از اتصال بی‌سیم در آن نیست و نمی‌توان از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت به‌صورت مستقیم و بی‌سیم به چاپ عکس پرداخت. بهتر است از این پرینتر برای چاپ متن استفاده نکنیدد زیرا اگرچه دستگاه قادر است متن چاپ کند، کاربری دستگاه چاپ اشکال گرافیکی و عکس است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L550 Multifunction INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L550 Multifunction INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل L550 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 474 × 377 × 226 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 6.2 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا پرینتر چاپ جوهرافشان 4 کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس) و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 9 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 4.5 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.پرینتر اپسون مدل L550 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.این مدل دارای پورت USB 2.0 و دارای صفحه نمایش LCD ، چاپ دورو «Duplex» در این مدل موجود نیست و باید آن را به صورت دستی انجام دهید. قسمت کپی دستگاه تا 33 برگ سیاه و سفید و 15 برگ رنگی را در دقیقه انجام می‌دهد. قسمت اسکن این دستگاه با وضوح اپتیکال 1200 × 2400 و عمق رنگ 24 بیت عمل می‌کند. سینی جلویی کاغذ، ظرفیت نگهداری 100 برگ را دارد و سینی خروجی تا 30 برگ را تحویل می‌دهد. قابلیت ADF دستگاه تا 30 برگ را در اندازه‌های A4, US Letter, Legal size پشتیبانی می‌کند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L1455 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون مدل L1455

برای معرفی پرينتر Epson L1455 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر L1455 ساخت شرکت اپسون پرینتری چندکاره و جوهرافشان است که از سری محصولات رده‌بالای شرکت محسوب می‌شود. این دستگاه که قابلیت‌های اسکن، کپی و فکس را علاوه‌بر پرینت ارائه می‌دهد بسیار قدرتمند است. کاربری اصلی این پرینتر که چاپ با فناوری جوهرافشان است، وضوح بسیار بالایی داشته و قادر است با دقت 1200×4800 پیکسل با فناوری Piezo electric اپسون چاپ کند. در هد چاپ این پرینتر قدرتمند 400 نازل مشکی و 128 نازل برای هر رنگ تعبیه شده است؛ همچنین رنگ مشکی این پرینتر از جوهر pigment و 3 رنگ زرد، آبی و قرمز از جوهر Dye Color استفاده می‌کنند. اتصال بی‌سیمی که در این محصول تعبیه شده است، از اتصال WiFi Direct هم پشتیبانی می‌کند و درنتیجه‌ی آن کاربر می‌تواند از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها به‌صورت مستقیم به پرینتر متصل شده و فایل‌های خود را چاپ کند. علاوه‌برآن قابلیت شبکه‌ی بی‌سیم این امکان را فراهم می‌سازد تا دستگاه به‌سادگی در میان چندین رایانه به اشتراک گذاشته شود. صفحه‌نمایشی 4.2اینچی و لمسی هم برای این دستگاه طراحی شده که کنترل دستگاه را آسان کرده است چاپ دورو از دیگر قابلیت‌های این پرینتر است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L210 Multifunction INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L210 Multifunction INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل L210 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 472x300x145 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 4.4 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی) و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 27 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 15 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.ظرفیت سینی کاغذ 50 برگ  است.پرینتر اپسون مدل L210 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L310 Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L310

برای معرفی پرينتر Epson L310 Inkjet Printer می توان گفت پرینتر L310 ساخت شرکت EPSON پرینتری جوهرافشان است که دارای مخزن جوهر است. این پرینتر جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی و عکس‌هایی رنگی طراحی شده است اما چاپ بدون حاشیه در آن تعبیه نشده است. بااین‌حال می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت در این پرینتر به چاپ برسانید. سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر در مدیریت هزینه‌های جوهر تأثیر بسزایی داشته وو هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. علاوه بر راحتی پر کردن جوهر در مخزن، جوهر ظرفیت چاپ بسیار بالایی داشته و برایی کاربرانی مناسب است که حجم چاپ بالایی دارند. می‌توانید از پرينتر Epson L310 Inkjet Printer در منزل یا محیط‌های اداری استفاده کنید. این پرینتر با استفاده از هدهای چاپ Micro Piezo سرعتی برابر با 9.2 صفحه در دقیقه برای چاپ سیاه‌و‌سفید ارائه می‌دهد. با این‌حال اگر قصد دارید پرینتری برای چاپ متن خریداری کنید بهتر است سراغ پرینترهای لیزری بروید و این محصول را همانند دیگر پرینترهای جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی مانند بروشور، کاتالوگ و عکس در نظر بگیرید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L355 Multifunction INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L355 Multifunction INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل L355 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 472x300x145 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 4.4 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی) و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 33 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 15 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.ظرفیت سینی کاغذ 30 برگ  است.پرینتر اپسون مدل L355 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.این دل دارای  پورت USB 2.0 است و از شبکه بی سیم Wi-Fi پشتیبانی میکند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L365 Multifunction INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L365 Multifunction INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. . .پرینتر جوهرافشان مدل L365 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 145 × 300 × 482 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 4.5 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی) و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 33 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 15 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.ظرفیت سینی کاغذ 30 برگ  است.پرینتر اپسون مدل L365 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.این دل دارای  پورت USB 2.0 است و از شبکه بی سیم Wi-Fi پشتیبانی میکند.پرینتر L355 از شرکت اپسون با داشتن مخزن جوهر بر روی خود به یکی از گزینه های قابل اعتماد تبدیل شده و برای چاپ مقادیر زیاد برگ انتخابی مناسب به شمار می‌آید و می‌تواند جایگزین مناسبی به جای پرینتر های لیزری رنگی گردند که معمولاً نیز کیفیت مناسبی به کاربر ارائه نمی‌دهند. حال آنکه چاپ عکس و اشکال با پرینتر های لیزری به علت نوع تکنولوژی ساخت آن‌ها،عملی مناسب تلقی نمی‌گردد. پس اگر نیازمند به چاپ اسناد خود به صورتی رنگی هستید و یا کیفیت چاپ اسناد در دفاتر کار شما مهم است پرینتر L365 اپسون می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای شما حساب گردد. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L365w Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون مدل L365w

برای معرفی پرینتر Epson L365w Inkjet Printer می توان گفت با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، کمپانی های فعال در عرصه های مختلف صنعت، با توجه به نیازمندی های زمان، اقدام به اصلاح و نوآفرینی مدل های تولیدی در دوره های پیشین می نمایند. در بازار ماشین های اداری پرینترها از جمله دستگاه های پرطرفدار محسوب شده و رسیدگی به گسترش آن ها برای توسعه ی فناوری، تجارت و مکانیزاپسون ادارات بسیار مهم به نظر می رسد.به همین دلیل شرکت اپسون ایجاد مدل های جایگزین برای مدل هایی قبلی خود را استارت زده و یکی از مواردی که در تولید محصولات جدید منظور داشته، استفاده از مخزن برای تامین جوهر مورد نیازز پرینتر است.پرینتر جوهرافشان L365‌ از این دسته دستگاه هاست که در دسته ی سه کاره ها طراحی شده و با ابعاد 482x300x1455 میلیمتر و وزن4.5  کیلوگرم تصاویر شما را تا سایز A4 و با کیفیت 5760x1440 dpi به چاپ می رساند. سرعت چاپ پرینتر L365‌ در هرر دقیقه معادل 33 صفحه تک رنگ و یا 15 صفحه رنگی می باشد و سینی تعبیه شده برای آن تا 100 برگ کاغذ را در خود جای می دهد.در مورد مواد مصرفی نیز می توان به 1 کارتریج مشکی T6641 با کارکرد 4000 صفحه و 3 کارتریج رنگی T6642 – T6643  T6644 هر کدام با کارکرد 6500 صفحه اشاره نمود.پرینتر L365‌ مانند هر دستگاه سه کاره دیگر دارای یک بخش اسکن و در نتیجهه یک بخش کپی است که در بخش اسکنر با رزولوشن دیجیتال 1200x2400 dpi و سرعت هر خط تک رنگ 2.4 میلی ثانیه و هر خطط رنگی 9.5 میلی ثانیه رو به رو هستیم. در بخش کپی نیز در هر دقیقه 6 نسخه رنگی و یا 22 نسخه تک رنگ تهیه می شود.از ویژگی های مهم دیگر این محصول Epson می توان به ارتباط با کامپیوتر از طریق USB و سیستم ارتباط وایرلس اشاره نمود.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L386 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان سه کاره اپسون مدل L386

برای معرفی پرینتر Epson L386 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر  L386 ساخت شرکت اپسون Epson، پرینتری جوهرافشان است که علاوه بر پرینت، قابلیت‌های دیگری مانند اسکن و کپی را هم به همراه دارد. این پرینتر از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست؛ تنها کافی است جوهر موردنیاز را در مخزن مناسب خود بریزید. انواع کاغذ‌های مخصوص چاپ عکس در این پرینتر قابل ‌استفاده هستند. یکی از ویژگی‌های مثبت این پرینتر ، قابلیت چاپ بدون حاشیه است که درنتیجه‌ی آن می‌توانید عکس‌های تمام صفحه روی کاغذ مخصوص عکس، چاپ کنید. شرکت اپسون این پرینتر چندکاره را به ویژگی مایکروپیزو مجهز کرده است که تضمین کننده کیفیت و سرعت است. برای اتصال این دستگاه به رایانه می‌توانید از درگاه USB استفاده کنید. اتصال وای-فای یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این پرینتر محسوب می‌شود؛ این ویژگی به‌تنهایی امکان اتصال طیف وسیعی از دستگاه‌ها را به پرینتر می‌دهد. پرینتر Epson L386 MFP Inkjet Printer مناسب دارات، دفاتر فنی، دانشجویان و مصرف‌کنندگان خانگی است و با ابعادی که دارد، فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و به‌راحتی قابل حمل و جابجایی است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L565W MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان چهار کاره اپسون مدل L565W

برای معرفی پرينتر Epson L565W MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر جوهرافشان و چندکاره‌ی L565W یکی از پرینترهای اداری اپسون است که قابلیت‌های مختلفی را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. Epson L565W بر اساس مدل پیشین خود L555W ساخته‌شده است. L565W هم پرینتری چندکاره با قابلیت‌های مختلف است اما در برخی موارد جوابگوی نیازهای اداری دنیای مدرن تجاری نبوده است، از همین رو، اپسون با معرفی L565W درصدد رفع این کاستی‌هاست.پرینتر در ابعاد 484 × 226 × 377 میلی‌متر و با وزن 6.2 کیلوگرم عرضه می‌شود . بدنه‌ی منحنی آن با گوشه‌های نرم ظاهری براق و مات دارد. L565W به‌عنوان پرینتری برای مصارف خانگی و ادارات کوچک معرفی‌شده و تا 100 برگه کاغذ را در سینی ورودی خود جای می‌دهد. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه L565W اسکن و فکس به‌صورت تغذیه‌ی خودکار ADF با ظرفیت 30 برگ است.صفحه‌نمایشی از نوع LCD در اندازه‌ی 2.2 اینچ تعبیه‌شده است که با چند دکمه‌ی نسبتاً بزرگ می‌توانید د منوهای آن حرکت کرده و گزینه‌‌ی دلخواه خود را انتخاب کنید. بیشتر قسمت‌های بدنه‌ی L565W از پلاستیک مشکی و لیبل‌های سفید ساخته‌شده است، بااین‌وجود دکمه‌هایی در رنگ‌های نارنجی Cancel، خاکستری پرینت سیاه‌وسفید، و آبی پرینت رنگی در آن به‌کاررفته‌اند. به‌طور کل، طراحی و ساخت L565W بسیار دل‌نشین است.علاوه بر درگاه USB که استاندارد تمامی پرینترهاست، L565W ارتباطات کمی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اتصالات شامل، WiFi است که به کاربر اجازه می‌دهد به شبکه‌ی بی‌سیم اداری یا خانگی شما وصل شود.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.