تک رنگ - سرعت چاپ سیاه وسفید: تا 18 صفحه در دقیقه - رزولوشن چاپ: 600x600 dpi

در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 20 40 80

Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030

برای بررسی Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer باید گفت محصولی که در پیش رو دارید یکی از مدل‌های پایه و ابتدایی شرکت کانن درزمینه‌ی پرینترهای لیزری است. پرینترهای لیزری به‌خصوص نسخه‌های تک‌رنگ عموماً برای چاپ متن مورداستفاده قرار می‌گیرند. از مدل‌های رنگی پرینترهای لیزری همچنین می‌توان برای چاپ اشکال گرافیکی مانند نمودار و جدول هم استفاده نمود اما پرینترهای لیزری برای چاپ عکس توصیه نمی‌شوند. اگرچه پرینترهای لیزری با تمام این تفاسیر کاربری محدودی دارند، سرعت آن‌ها بسیار بالاتر از پرینترهای جوهرافشان است. پرینتر6030 از حجم کوچکی برخوردار است. دلیل این حجم کوچک را می‌توان در ظرفیت کم سینی کاغذ آن بیان نمود. البته پرینترهایی که برای مصارف خانگی در این رده طراحی می‌شوند معمولاً ظرفیتی برابر با همین میزان دارند. به‌عنوان قانون نانوشته می‌توان گفت که سینی کاغذ پرینتر توان کار روزانه و نوع کاربری آن را نمایش می‌دهد. با توجه به طراحی این محصول برای مصارف خانگی میزان 150 برگ کافی است و بسیار بعید است که کسی در خانه بخواهد روزانه بیشتر از 150 برگ به چاپ برساند.اگر به دنبال دستگاهی هستید که برای مصارف شخصی خود بتوانید با آن اسناد و متون خود را در حجمی کم و خانگی چاپ کنید می‌توانید این مدل را در نظر داشته باشید. برای مصارف اداری و حجم چاپ بالا، بایستی به سراغ مدل‌های قوی‌تر بروید. تنها درگاهی که برای اتصال دستگاه به رایانه در نظر گرفته‌شده است درگاه USB 2.0 است و خبری از اتصال LAN و WiFi در آن نیست. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet M1132 Multifunction

پرینتر لیزری اچ پی مدل M1132 Multifunction

کمپانی اچ پی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. دستگاه چند کاره لیزری HP LaserJet M1132 Multifunction از سری محصولات این کمپانی می‌باشد .پرینتر لیزری اچ پی مدل M1132 از لحاظ کاربری در دسته پرینتر های چند کاره قرار دارد. این پرینتر دارای سه بخش پرینت، کپی و اسکن می‌باشد که از معایب ابن دستگاه می‌توان به نداشتن امکان فکس در آن اشاره کرد. تکنولوژی چاپ این دستگاه از نوع لیزری می‌باشد همچنین ابعاد این دستگاه ابعاد:250x265x415 mm  میلی متر است که به خاطر این مشخصات دارای وزن نسبتا زیادی معادل 7 کیلوگرم می‌باشد. ظرفیت سینی این دستگاه 250 برگ است که می‌توانست بهتر از این باشد طراحی شود. اما این‌ها فقط ظاهر قضیه بود این دستگاه با قدرت و سرعت چاپ بسیار بالا کاربران را همراهی می‌کند. این دستگاه در چاپ سیاه سفید 18 برگ در دقیقه انجام می‌دهد. رزولوشن چاپ این محصول 1200x600dpi می‌باشد که در حد متوسط است و توان کار ماهانه M1132 به 80000 برگ در ماه می‌رسد. این محصول دارای رزولوشن اسکن 1200x4800dpi است که بسیار مناسب برای اسکن می‌باشد. سرعت کپی رنگی و سیاه سفید مانند پرینت آن می‌ماند اما رزولوشن کپی دستگاه برابر 600x600dpi است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet P1102

پرینتر اچ پی لیزر جت مدل P1102

HP LaserJet P1102 یکی از جدیدترین مدل های پرینتر تک کاره ارزان قیمت  کمپانی HP است که از کیفیت بسیار خوب به همراه سرعت بالا برخوردار استو به کاربران خانگی پیشنهاد می شود ابعاد این پرینتر کوچک بوده و سینی جلویی 150 برگه را در خود قرار می دهد .از دیگر ویژگی ها میتوان به جنس پنل بالایی اشاره کرد که ازجنس پلاستیک مشکی مات بوده و اطراف آن براق است.بر روی بدنه یک پورت USB 2.0 نیز دیده می شود.این پرینتر مناسب استفاده های اداری و شرکتی است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet P1102w

پرینتر اچ پی لیزر جت مدل P1102w

HP LaserJet P1102w یکی از جدیدترین مدل های پرینتر تک کاره ارزان قیمت  کمپانی HP است که از کیفیت بسیار خوب به همراه سرعت بالا برخوردار است و دارای Wifi و به راحتی در شبکه داخلی می تواند قرار بگیرد ابعاد این پرینتر کوچک بوده و سینی جلویی 150 برگه را در خود قرار می دهد .از دیگر ویژگی ها میتوان به جنس پنل بالایی اشاره کرد که ازجنس پلاستیک مشکی مات بوده و اطراف آن براق است.بر روی بدنه یک پورت USB 2.0 نیز دیده می شود.این پرینتر مناسب استفاده های اداری و شرکتی است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.