ابعاد:93.4x410.8x561.7 mm -وزن:9.71 kg

در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 20 40 80

MSI AE222 Dual -A

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE222 Dual

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE222 Dual روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE222 Dual مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر AE222 Dual مالتی تاچ دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است و ظرفیت آن 4 گیگابایت از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE222 Dual از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن Intel G3220 است و دارای سرعت 3 گیگاهرتز می باشد که سرعت بسیار مناسبی ست. صفحه نمایش 21.5 اینچی و کیفیت تصویر  FULL HD این دستگاه ستودنی ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE222 MultiTouch I5 -A

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE222 MultiTouch

 زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE222 MultiTouch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE203G از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE222 دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE222 از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GT 740M بهره می‌برد وکیفیت تصویر این مدل FULL HD است .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE222 MultiTouch I7 -A

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE222 MultiTouch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE222 MultiTouch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE203G از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE222 دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE222 از پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce GT 740M بهره می‌برد وکیفیت تصویر این مدل FULL HD است .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE222G Dual -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE222G Dual

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE222G Dual روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE222G Dual مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر AE222G Dual مالتی تاچ دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است و ظرفیت آن 4 گیگابایت از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE222G Dual از پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce GT740M 2GB بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن Intel G3220 است و دارای سرعت 3 گیگاهرتز می باشد که سرعت بسیار مناسبی ست. صفحه نمایش 21.5 اینچی و کیفیت تصویر FULL HD این دستگاه ستودنی ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.