قابلیت نصب microSD تا 32 گیگ

در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 20 40 80

Nokia 108 Dualsim

گوشی موبایل Nokia 108 Dualsim

گوشی موبایل Nokia 108 Dualsim یکی از گوشی‌های سطح متوسط نوکیاست که وظایف اصلی یک گوشی تلفن همراه را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. قابلیت پشتیبانی این گوشی از دو سیم کارت، یک مزیت بسیار خوب برای آن محسوب می‌گردد که برای کاربرانش، مزایای زیادی را ایجاد می‌نماید. این گوشی دارای ابعاد 110.4×47 و قطر 13.5 میلی متر است که تنها 70 گرم وزن دارد. صفحه نمایش 108، یک صفحه نمایش رنگی 1.8 اینچی است که رزولوشن 160×128 پیکسل را داراست و قادر است 65 هزار رنگ را نیز تولید نماید. یکی از قابلیت‌های خوب این گوشی، پشتیبانی آن از کارت حافظه جانبی microSD تا 32 گیگابایت است که باعث می‌گردد تا فضای بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Nokia 130

گوشی موبایل Nokia 130

گوشی موبایل Nokia 130 با ابعاد  106×45.5×13.9 میلی متر و وزن 68.6 یکی دیگر از گوشیهای نوکیا می باشد.  این گوشی تک سیم کارته بوده و از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند .این گوشی با صفحه نمایش 1.8 اینچ عرضه شده است  و رزولوشن آن  128×160  است و تراکم پیکسلی آن تقریبا  114 پیکسل در هر اینچ می باشد  که قابلیت نمایش 65 هزار رنگ را دارد. این گوشی فاقد دوربین می باشد.قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه MICROSD با ظرفیت حداکثر ۳۲ گیگ و وجود بلوتوث از ویژگی های این گوشی می باشد.باتری 1020 میلی آمپر ساعتی   درون این گوشی تعبیه شده است که به کاربر این امکان را می دهد که تا 864 ساعت در حالت آماده به کار و 13 ساعت در حالت مکالمه از گوشی خود بهره ببرد . همچنین به کمک این گوشی می توان تا 46 ساعت به موزیک مورد علاقه خود با هر بار شارژ گوش داد . وجود فیش 3.5 میلی متری صدا و پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی نظیر  MP3/WAV/AAC  و همچنین  MP4  به همراه رادیو   FM  را می توان به عنوان سایر مشخصات این گوشی در نظر گرفت.Nokia 130 در سه رنگ قرمز ، سفید و مشکی عرضه شده است. برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید. برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Nokia 220 Dualsim

گوشی موبایل نوکیا   220 Dualsim

بدون شک تعداد زیادی از کاربران در نگاه اول مجذوب و شیفته طراحی نوکیا 220 خواهند شد. در واقع ما هم برحسب رسالتی که بر عهده داریم، این موضوع را بررسی کردیم و در نهایت باید بگوییم که این حقیقت را باید پذیرفت. نوکیا 220 تنها 83.6 گرم وزن دارد و اولین نکته‌ای که با دست گرفتن این گوشی به ذهنتان خطور می‌کند، وزن کم آن می‌باشد. از دیگر نکات جالب‌توجه این گوشی، رنگ‌های زنده و شاد آن می‌باشد. نوکیا 220 در رنگ‌های زرد، آبی، قرمز، سفید و مشکی طراحی‌شده است. همچنین اگر اهل تنوع باشید، می‌توانید قاب پشتی این گوشی را درآورید و از رنگ‌های دیگر آن استفاده نمایید.ا توجه به قابلیت پخش موزیک و ویدئو و نمایش عکس در این گوشی، نوکیا برای افزایش میزان حافظه‌ی آن و استفاده‌ی بیشتر کاربران از این قابلیت‌ها، یک درگاه کارت حافظه‌ی microSD برای آن در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند تا 32 گیگابایت، حافظه‌ی این گوشی را گسترش دهند. همچنین در بالای باتری این گوشی، دو درگاه سیم‌کارت به چشم می‌خورد که تنها قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت‌های مینی (Mini-SIM) را دارد. بدین ترتیب به وسیله پشتیبانی این گوشی از دو سیم‌کارت به طور همزمان، می‌توانید مکالمه‌های کاریتان را از مکالمه‌های شخصی تفکیک نمایید. در آخر نوکیا برای این گوشی 2.4 اینچی، یک باتری 1100 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری استفاده نموده است. آمار و ارقام بیان‌شده توسط کمپانی نوکیا، نشان از عملکرد خیره‌کننده‌ی باتری این گوشی دارند. به نحوی که این گوشی قادر است تا 24 روز برایتان شارژ نگه دارد. همچنین با این گوشی می‌توانید تا 13 ساعت به مکالمه‌ی مداوم پرداخته و بیش از 51 ساعت به موزیک مورد علاقه‌ی خود گوش فرا دهید.این گوشی یک دوربین 2 مگاپیکسلی است .برای اطلاع از قیمت موبایل Nokia 220 Dualsim مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Nokia asha 230 Dualsim

گوشی موبایل نوکیا مدل asha 230 Dualsim

مشخصات کلی Nokia asha 230 Dualsim را می توان به این شکل در نظر گرفت :دو سیم کارته با وزن 89.3 گرم دارای صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع TFT با سایز صفحه نمایش 2.8 اینچ و قابلیت نمایش 256 هزار رنگ  می باشد . با بررسی وضعیت حافظه این گوشی  می بینیم که حافظه رم 64 مگابایت و قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD تا حداکثر 32 گیگابایت برای این گوشی در نظر گرفته شده است .شبکه های ارتباطیGPRS – GPS   به همراه 2g و  بلوتوث  در این گوشی به کار گرفته شده اند. دوربین 1.3 مگاپیکسل با کیفیت فیلم برداری 320 پیکسل  در هر اینچ  و سرعت فیلم برداری 25 فریم در ثانیه دوربین اصلی این دستگاه را تشکیل می دهد . این گوشی فاقد دوربین دوم است . باتری 1020 میلی آمپر ساعت  با قابلیت نگه داری شارژ تا 792 ساعت در حالت آماده به کار و 11 ساعت در حالت مکالمه  در این گوشی ایفای نقش می کند .همچنین حسگر Proximity برای خاموش شدن خودکار صفحه نمایش در هنگام مکالمه (Proximity Sensor for Auto Turn-Off)ُ و حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار تصویر ( Accelerometer Sensor For UI Auto-Rotate) در این گوشی به کار گرفته شده است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Huawei ascend y221 Dualsim

موبایل هوآوی مدل Huawei ascend y221 Dualsim

گوشی موبایل  هوآوی مدل (Huawei ascend y221) این گوشی دارای پردازنده Doualcore است.از ویژگی های این گوشی می توان به دو سیم کارته بودن ،  صفحه  نمایش لمسی ، حافظه داخلی  4096 مگابایت و رم 512 مگابایت اشاره کرد . این گوشی  قابلیت نصب کارت حافظه از نوع  MicroSD   تا ظرفیت 32  گیگابایت را دارد .y221 از سیستم عامل اندروید نسخه  kitkat 4.4 بهره گرفته  و به مانند سایر گوشی های اندرویدی  قابلیت پخش موزیک  با فرمت های رایج نظیر  mp3 , Acc  را داراست . همچین  Huawei ascend y221  از حسگر شتاب سنج برای چرخش خودکار بهره می  گیرد.این گوشی اکثر امکانات ارتباطی نظیر وای فای و بلوتوث را پشتیبانی می کند ولی فاقد GPS  می باشد .Huawei ascend y221 با باطری با  ظرفیت  1350 میلی آمپر ساعت نیرو می گیرد.برای اطلاع از قیمت محصولات هوآوی با ما در تماس باشید.