ظرفیت: 500 گیگابایت - نوع: هارد دیسک - مشخصات: 5400RPM

نمایش 1–40 از 261 نتیجه

نمایش 20 40 80

MSI Adora 20-Non Touch Dual

کامپیوتر آماده ام اس آی ادورا مدل Adora 20-Non Touch Dual

در سال‌هاي اخير استفاده از رايانه‌هاي يكپارچه همه‌كاره (All-in-One) افزايش چشمگيري داشته است. اين رايا‌نه‌ها به‌تدريج جايگزين سيستم‌هاي جا‌گير دسكتاپ با كيس هاي‌ پرسروصدا مي‌شود. از مزيت‌هاي آن‌ها مي‌توان به كم‌حجم و يكپارچه بودن و جاگيري كم و حمل‌ونقل ساده اشاره كرد.کمپانی MSI محصول AIO کاملا جدید و فوق العاده باریک خود را معرفی کرد. Adora 20 نخستین کامپیوتر  AIOجهان است که از صفحه نمایش flicker-free بهره می برد. ضخامت بدنه این محصول در بعضی قسمت ها تا 21 میلیمتر نیز می رسد. Adora 20 به پردازنده های قدرتمند نسل سوم Core i3 و Core i5 و Core i7 و pentum کمپانی اینتل مجهز می باشد، پردازنده هایی که قدرت  Multitasking مناسبی دارند. علاوه بر فناوری flicker-free، قابلیت ضد بازتاب صفحه نمایش این محصول باعث می شود شما مدت زمان بیشتری از این دستگاه استفاده کنید بدون آنکه چشم هایتان خسته شوند.این مدل ازکامپیوتر آماده  Adora 20  از پردازنده Intel Processor 3560M اینتل بهره می‌برد، کامپیوتر Adora 20 دارای حافظه رم  4 گیگابایت است. هارد دیسک این محصول نیز دارای ظرفیت 500 گیگابایت است که می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره Adora 20 از یک پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic  بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره می‌برد.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

MSI Adora 20-Non Touch i3

کامپیوتر آماده ام اس آی ادورا مدل Adora 20-Non Touch i3

در سال‌هاي اخير استفاده از رايانه‌هاي يكپارچه همه‌كاره (All-in-One) افزايش چشمگيري داشته است. اين رايا‌نه‌ها به‌تدريج جايگزين سيستم‌هاي جا‌گير دسكتاپ با كيس هاي‌ پرسروصدا مي‌شود. از مزيت‌هاي آن‌ها مي‌توان به كم‌حجم و يكپارچه بودن و جاگيري كم و حمل‌ونقل ساده اشاره كرد.کمپانی MSI محصول AIO کاملا جدید و فوق العاده باریک خود را معرفی کرد. Adora 20 نخستین کامپیوتر  AIOجهان است که از صفحه نمایش flicker-free بهره می برد. ضخامت بدنه این محصول در بعضی قسمت ها تا 21 میلیمتر نیز می رسد. Adora 20 به پردازنده های قدرتمند نسل سوم Core i3 و Core i5 و Core i7 و pentum کمپانی اینتل مجهز می باشد، پردازنده هایی که قدرت  Multitasking مناسبی دارند. علاوه بر فناوری flicker-free، قابلیت ضد بازتاب صفحه نمایش این محصول باعث می شود شما مدت زمان بیشتری از این دستگاه استفاده کنید بدون آنکه چشم هایتان خسته شوند.این مدل ازکامپیوتر آماده  Adora 20  از پردازنده Core i3 4000M اینتل بهره می‌برد، کامپیوتر Adora 20 دارای حافظه رم  4 گیگابایت است. هارد دیسک این محصول نیز دارای ظرفیت 500 گیگابایت است که می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره Adora 20 از یک پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic  بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره می‌برد.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

MSI AE200 Multi Touch E2

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE200 Multi Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE200 Multi Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE200G از سری پردازنده جدید کمپانی AMD به نام E2 بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE200 دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE200 از یک پردازنده گرافیکی بهره می‌برد  یعنی Radeon™ HD 8280 است .این کالا دارای صفحه لمسی مالتی تاچ  است .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

MSI AE200 MultiTouch Dual

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE200 MultiTouch Dual

تقریباً در تمامی سازمان‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و حتی مدارس، کامپیوترهای همه‌کاره (All-In-One) جایگزین سیستم‌های سنتی یا همان کامپیوترهای PC شده‌اند، زیرا می‌توان با استفاده از کامپیوترهای همه‌کاره که جای کمتری اشغال می‌کنند و به نسبت قیمت خوبی هم دارند، با سرعتی بیشتر به انجام امور مختلف پرداخت. کامپیوترهای PC مشکلاتی مانند تأمین توان مصرفی، تولید گرما مخصوصاً در زمانی که تعداد کامپیوترهای مورد استفاده زیاد است، هزینه نگهداری و فضای مورد نیاز زیاد، هستند که این مشکلات ممکن است باعث پشیمانی برخی از کاربران در خرید کامپیوترهای PC شوند. به همین دلایل بود که کمپانی‌هایی همچون MSI به این فکر افتادند تا همه اجزای یک کامپیوتر را در یک بدنه باریک و بدون نیاز به سیستم‌های ارتباطی بین نمایشگر و بدنه قرار دهند و کاربر را از درگیر شدن با قسمت‌های مختلف یک کامپیوتر بی‌نیاز سازند و این سیستم‌ها All in One نام گرفتند.AE200 یکی از All in Oneهای رده متوسط کمپانی MSI است که برای کاربری خانگی، ادارات، سازمان‌ها و فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است. این محصول از لحاظ سخت‌افزاری برای کاربردهای معمولی مانند کار کردن با آفیس، وب‌گردی، تماشای فیلم و درکل انجام کارهای روزمره و سبک، طراحی و تولید شده بنابراین خرید آن برای افرادی که به یک کامپیوتر همه کاره زیبا و ارزان قیمت با کارآیی متوسط نیاز دارند توجیه‌پذیر خواهد بود. صفحه‌نمایش 19.5 اینچی این محصول لمسی بوده و دقت 900 × 1600 پیکسل را به شما ارایه می‌دهد و قابلیت پشتیبانی از ویژگی مالتی‌تاچ (قابلیت پشتیبانی از انواع Gesture های لمسی) را هم دارد بنابراین با کمک یک قلم یا انگشت بهره‌‎وری کاربر در استفاده از نرم‌افزارهای مختلف را به حداکثر می‌رساند.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE202 Non Touch

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE202 Non Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE202 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده MSI AE202 مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر MSI AE202 دارای  4 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره MSI AE202 از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن  Intel Processor 1037U است و دارای حداکثر سرعت 2 گیگاهرتز می باشد. صفحه نمایش 20 اینچی و کیفیت تصویر FULL HD این دستگاه ستودنی ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE202 Touch Celeron

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE202 Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE202 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده MSI AE202 مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر MSI AE202 مالتی تاچ دارای  4 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره MSI AE202 از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن  Intel Processor 1037U است و دارای حداکثر سرعت 2 گیگاهرتز می باشد. صفحه نمایش 20 اینچی و کیفیت تصویر FULL HD این دستگاه ستودنی ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE203 Multi Touch i3 -E

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE203 Multi Touch i3

تقریباً در تمامی سازمان‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و حتی مدارس، کامپیوترهای همه‌کاره (All-In-One) جایگزین سیستم‌های سنتی یا همان کامپیوترهای PC شده‌اند، زیرا می‌توان با استفاده از کامپیوترهای همه‌کاره که جای کمتری اشغال می‌کنند و به نسبت قیمت خوبی هم دارند، با سرعتی بیشتر به انجام امور مختلف پرداخت. کامپیوترهای PC مشکلاتی مانند تأمین توان مصرفی، تولید گرما مخصوصاً در زمانی که تعداد کامپیوترهای مورد استفاده زیاد است، هزینه نگهداری و فضای مورد نیاز زیاد، هستند که این مشکلات ممکن است باعث پشیمانی برخی از کاربران در خرید کامپیوترهای PC شوند. به همین دلایل بود که کمپانی‌هایی همچون MSI به این فکر افتادند تا همه اجزای یک کامپیوتر را در یک بدنه باریک و بدون نیاز به سیستم‌های ارتباطی بین نمایشگر و بدنه قرار دهند و کاربر را از درگیر شدن با قسمت‌های مختلف یک کامپیوتر بی‌نیاز سازند و این سیستم‌ها All in One نام گرفتند.کامپیوتر MSI AE203 مالتی تاچ دارای  4 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره MSI AE203 از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن Core i3 Haswell 4130  است و دارای حداکثر سرعت 3.4 گیگاهرتز می باشد. AE203 یکی از All in One های رده بالای کمپانی MSI است که برای کاربری خانگی، ادارات، سازمان‌ها و فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است. این محصول از لحاظ سخت‌افزاری برای کاربردهای معمولی مانند کار کردن با آفیس، وب‌گردی، تماشای فیلم و درکل انجام کارهای روزمره و سبک، طراحی و تولید شده بنابراین خرید آن برای افرادی که به یک کامپیوتر همه کاره زیبا و ارزان قیمت با کارآیی متوسط نیاز دارند توجیه‌پذیر خواهد بود. صفحه‌نمایش 19.5 اینچی این محصول دقت 900 × 1600 پیکسل را به شما ارایه می‌دهد. برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE203 Non Touch i3 -D

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE203 Non Touch i3

تقریباً در تمامی سازمان‌ها، ادارات، فروشگاه‌ها و حتی مدارس، کامپیوترهای همه‌کاره (All-In-One) جایگزین سیستم‌های سنتی یا همان کامپیوترهای PC شده‌اند، زیرا می‌توان با استفاده از کامپیوترهای همه‌کاره که جای کمتری اشغال می‌کنند و به نسبت قیمت خوبی هم دارند، با سرعتی بیشتر به انجام امور مختلف پرداخت. کامپیوترهای PC مشکلاتی مانند تأمین توان مصرفی، تولید گرما مخصوصاً در زمانی که تعداد کامپیوترهای مورد استفاده زیاد است، هزینه نگهداری و فضای مورد نیاز زیاد، هستند که این مشکلات ممکن است باعث پشیمانی برخی از کاربران در خرید کامپیوترهای PC شوند. به همین دلایل بود که کمپانی‌هایی همچون MSI به این فکر افتادند تا همه اجزای یک کامپیوتر را در یک بدنه باریک و بدون نیاز به سیستم‌های ارتباطی بین نمایشگر و بدنه قرار دهند و کاربر را از درگیر شدن با قسمت‌های مختلف یک کامپیوتر بی‌نیاز سازند و این سیستم‌ها All in One نام گرفتند.کامپیوتر MSI AE203 دارای  4 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره MSI AE203 از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن Intel Core i3 Haswell 4130 است و دارای حداکثر سرعت 3.4 گیگاهرتز می باشد. AE203 یکی از All in One های ردهبالای کمپانی MSI است که برای کاربری خانگی، ادارات، سازمان‌ها و فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده است. این محصول از لحاظ سخت‌افزاری برای کاربردهای معمولی مانند کار کردن با آفیس، وب‌گردی، تماشای فیلم و درکل انجام کارهای روزمره و سبک، طراحی و تولید شده بنابراین خرید آن برای افرادی که به یک کامپیوتر همه کاره زیبا و ارزان قیمت با کارآیی متوسط نیاز دارند توجیه‌پذیر خواهد بود. صفحه‌نمایش 19.5 اینچی این محصول دقت 900 × 1600 پیکسل را به شما ارایه می‌دهد. برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE203G Multi Touch DUAL -A

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE203G Multi Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE203G Multi Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE203G از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE203G دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE203G از دو پردازنده گرافیکی بهره می‌برد که در حالت عادی پردازنده ضعیف‌تر یعنی Intel HD Graphics فعال است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردانزده گرافیکی انجام می‌گردند. هنگامی که شما به انجام کارهایی که به گرافیک بیشتر نیاز دارند مانند بازی یا انجام کارهای گرافیکی پردازنده گرافیکی قوی‌تر یعنی NVIDIA GeForce GT 740M فعال می‌شود البته شما هیچ وقت متوجه این تعویض نخواهید شد. .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE203G Multi Touch DUAL -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE203G Multi Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE203G Multi Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE203G از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE203G دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE203G از دو پردازنده گرافیکی بهره می‌برد که در حالت عادی پردازنده ضعیف‌تر یعنی Intel HD Graphics فعال است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردانزده گرافیکی انجام می‌گردند. هنگامی که شما به انجام کارهایی که به گرافیک بیشتر نیاز دارند مانند بازی یا انجام کارهای گرافیکی پردازنده گرافیکی قوی‌تر یعنی NVIDIA GeForce GT 740M فعال می‌شود البته شما هیچ وقت متوجه این تعویض نخواهید شد. .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE203G Multi Touch I3 -C

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE203G Multi Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE203G Multi Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE203G از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE203G دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE203G از دو پردازنده گرافیکی بهره می‌برد که در حالت عادی پردازنده ضعیف‌تر یعنی Intel HD Graphics فعال است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردانزده گرافیکی انجام می‌گردند. هنگامی که شما به انجام کارهایی که به گرافیک بیشتر نیاز دارند مانند بازی یا انجام کارهای گرافیکی پردازنده گرافیکی قوی‌تر یعنی NVIDIA GeForce GT 740M فعال می‌شود البته شما هیچ وقت متوجه این تعویض نخواهید شد. .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE203G Multi Touch I5 -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE203G Multi Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE203G Multi Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE203G از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE203G دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE203G از دو پردازنده گرافیکی بهره می‌برد که در حالت عادی پردازنده ضعیف‌تر یعنی Intel HD Graphics فعال است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردانزده گرافیکی انجام می‌گردند. هنگامی که شما به انجام کارهایی که به گرافیک بیشتر نیاز دارند مانند بازی یا انجام کارهای گرافیکی پردازنده گرافیکی قوی‌تر یعنی NVIDIA GeForce GT 740M فعال می‌شود البته شما هیچ وقت متوجه این تعویض نخواهید شد. .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE203G None Touch DUAL

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE203G None Touch

 برای بررسی کامپیوتر آماده MSI AE203G None Touch Dual باید گفت زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE203G None Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE203G از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE203G دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE203G از دو پردازنده گرافیکی بهره می‌برد که در حالت عادی پردازنده ضعیف‌تر یعنی Intel HD Graphics فعال است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردانزده گرافیکی انجام می‌گردند. هنگامی که شما به انجام کارهایی که به گرافیک بیشتر نیاز دارند مانند بازی یا انجام کارهای گرافیکی پردازنده گرافیکی قوی‌تر یعنی NVIDIA GeForce GT 740M فعال می‌شود البته شما هیچ وقت متوجه این تعویض نخواهید شد.این کالا بدون صفحه نمایش لمسی است .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE203G None Touch Dual -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE203G None Touch

 برای بررسی کامپیوتر آماده MSI AE203G None Touch Dual -B باید گفت زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE203G None Touch روانه بازار کرد این کامپیوتر آماده AE203G از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است این نسخه از کامپیوتر آماده MSI  مجهز به پردازنده Dual Core G3250 با فرکانس پردازش 3.2 گیگاهرتز با 3 مگابایت حافظه کش بوده و 4 گیگ رم و 500 گیگ حافظه را برای ذخیره فایلها و... در اختیار کاربر قرار می دهد این نسخه برای انجام پردازش های گرافیکی از پردازنده  Intel HD 4000 بهره گرفته و دارای صفحه نمایش 20 اینچ با کیفیت HD به صورت غیر لمسی می باشد .از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به وجود DVD  رایتر نیز اشاره کرد. به طور کلی اگر به دنبال کامپیوتر آماده برای انجام امور روزانه می گردید این گزینه می تواند یکی از انتخاب ها برای شما باشد.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE222 Dual -A

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE222 Dual

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE222 Dual روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE222 Dual مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر AE222 Dual مالتی تاچ دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است و ظرفیت آن 4 گیگابایت از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE222 Dual از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن Intel G3220 است و دارای سرعت 3 گیگاهرتز می باشد که سرعت بسیار مناسبی ست. صفحه نمایش 21.5 اینچی و کیفیت تصویر  FULL HD این دستگاه ستودنی ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE222 Multi Touch I3 -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE222 Multi Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE222 i3 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE222 i3 مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر AE222  i3 مالتی تاچ دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است و ظرفیت آن 4 گیگابایت از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE222 i3 از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن Intel Core i3 Haswell است و دارای سرعت 3.4 گیگاهرتز می باشد که سرعت بسیار مناسبی ست. صفحه نمایش 21.5 اینچی و کیفیت تصویر FULL HD این دستگاه ستودنی ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE222G Dual -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE222G Dual

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AE222G Dual روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE222G Dual مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر AE222G Dual مالتی تاچ دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است و ظرفیت آن 4 گیگابایت از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE222G Dual از پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce GT740M 2GB بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن Intel G3220 است و دارای سرعت 3 گیگاهرتز می باشد که سرعت بسیار مناسبی ست. صفحه نمایش 21.5 اینچی و کیفیت تصویر FULL HD این دستگاه ستودنی ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AE222GT -A

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AE222GT -A

برای بررسی کامپیوتر آماده MSI AE222GT -A باید گفت این محصول از سری کامپیوتر های آماده ساخت شرکت MSI می باشد. این محصول از پردازنده Intel Pentium نسخه G3250 با سرعت پردازش 3.2 گیگاهرتز و سه مگابایت حافظه کش بهره گرفته است 4 گیگ رم از نوع DDR 3  نیز بر روی این دستگاه به ایفای نقش می پردازد.برای ذخیره اطلاعات نیز این دستگاه مجهز به 500 گیگ حافظه داخلی با سرعت 5400 دور در دقیقه می باشد.این محصول برای انجام پردازش های  گرافیکی خود از پردازنده گرافیکی Nvidia 940M بهره گرفته است.این پردازنده گرافیکی به 4 گیگ حافظه اختصاصی نیز مجهز شده تا به راحتی از عهده انجام پردازش های گرافیکی برآید.این محصول ازر صفحه نمایش LED-backlit TFT LCD از با سایز 21.5 اینچ  بهره گرفته است.دقت این صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل می باشد.از دیگر ویژگی های این محصول می توان به 2 عدد پورت USB  نسخه سه و 4 عدد پورت USB نسخه 2 اشاره کرد. تقریبا در تمامی سازمان‌ها، اداره‌ها، فروشگاه‌ها و حتی مدارس، کامپیوترهای همه‌کاره (All-In-One) ‌جایگزین سیستم‌های سنتی (کامپیوترهای دسک‌تاپ) شده‌اند و می‌توان با استفاده از آن‌ها ضمن اشغال فضای کمتر، به انجام امور مختلف پرداخت. کامپیوترهای دسکتاپ  مشکلات زیادی دارند تامین توان مصرفی؛ تولید گرما مخصوصا هنگام زیادبودن کامپیوترهای مورداستفاده؛ هزینه‌ی نگهداری و فضای موردنیاز بیشتر و... . این مشکلات ممکن است برخی کاربران را از خرید کامپیوترهای دسک‌تاپ پشیمان کند. به همین دلایل کمپانی‌هایی همچون «MSI» به این فکر افتادند که همه‌ی اجزای کامپیوتر را در یک بدنه‌ی باریک و بدون نیاز به سیستم‌های ارتباطی بین نمایشگر و بدنه قرار دهند و کاربر را از درگیر‌شدن با قسمت‌های مختلف یک کامپیوتر بی‌نیاز کنند. این سیستم‌ها All in One نام گرفتند. AE222GT از محصولات All in One کمپانی MSI است که برای کاربری‌های خانگی، اداری، سازمان‌ها و فروشگاه‌ها در نظر گرفته شده و خرید آن با امکانات متنوع و مناسبی که دارد،

MSI AP1622 Non Touch

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AP1622 Non Touch

در سال‌هاي اخير استفاده از رايانه‌هاي يكپارچه همه‌كاره (All-in-One) افزايش چشمگيري داشته است. اين رايا‌نه‌ها به‌تدريج جايگزين سيستم‌هاي جا‌گير دسكتاپ با كيس هاي‌ پرسروصدا مي‌شود. از مزيت‌هاي آن‌ها مي‌توان به كم‌حجم و يكپارچه بودن و جاگيري كم و حمل‌ونقل ساده اشاره كرد.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AP1622 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده MSI AP1622 مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر MSI AP1622 دارای  4 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره MSI AP1622 از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن  Intel Processor 1037U است و دارای حداکثر سرعت 1.8 گیگاهرتز می باشد.همچنین صفحه نمایش این مدل 15.6 اینچی  ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AP1622 Single Touch

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AP1622 Single Touch

در سال‌هاي اخير استفاده از رايانه‌هاي يكپارچه همه‌كاره (All-in-One) افزايش چشمگيري داشته است. اين رايا‌نه‌ها به‌تدريج جايگزين سيستم‌هاي جا‌گير دسكتاپ با كيس هاي‌ پرسروصدا مي‌شود. از مزيت‌هاي آن‌ها مي‌توان به كم‌حجم و يكپارچه بودن و جاگيري كم و حمل‌ونقل ساده اشاره كرد.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AP1622 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده MSI AP1622 مدل جدید دستگاه های قدرتمند شرکت MSI می باشد که توانسته تفاوت های زیادی را نسبت به مدل های مشابه ایجاد کند و یکی از معتبر ترین دستگاه ها در میان مدل های All-in-One PC می باشد. تمامی مدل های این سری از پردازنده های قدرتمتد شرکت اینتل بهره می برند و همین موضوع باعث شده تا با مشخصات متفاوتی در بازار عرضه شوند و طرفداران زیادی را به همراه داشته باشد. سرعت و دقت این دستگاه در کنار زیبایی از جمله مهم ترین ویژگی های آن می باشد.کامپیوتر MSI AP1622 سینگل تاچ دارای  4 گیگابایت رم از نوع DDR3 می باشد. هارد دیسک این محصول دارای ظرفیت 500 گیگابایت است و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره MSI AP1622 از پردازنده گرافیکی Intel®HD Graphic بدون حافظه گرافیکی مجزا بهره می‌برد و پردازنده مرکزی آن  Intel Processor 1037U است و دارای حداکثر سرعت 1.8 گیگاهرتز می باشد.همچنین صفحه نمایش این مدل 15.6 اینچی  ست .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AP200 None Touch i3

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AP200 None Touch i3

برای معرفی کامپیوتر آماده MSI AP200  None Touch i3 باید گفت در سال‌هاي اخير استفاده از رايانه‌هاي يكپارچه همه‌كاره (All-in-One) افزايش چشمگيري داشته است. اين رايا‌نه‌ها به‌تدريج جايگزين سيستم‌هاي جا‌گير دسكتاپ با كيس هاي‌ پرسروصدا مي‌شود. از مزيت‌هاي آن‌ها مي‌توان به كم‌حجم و يكپارچه بودن و جاگيري كم و حمل‌ونقل ساده اشاره كرد.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AP200 Touch i3 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده می کنید.این کامپیوتر آماده AP200 از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است.در صفحه نمایش MSI AP200 از تکنولوژی منحصر به فرد ضد سوسو زدن استفاده شده که چشم کاربر در کار کرد های طولانی خسته نشود .این تکنولوژی به گونه قابل لمس برای کاربر باعث  جلو گیری از قرمزی چشم و خستگی می شود.این محصول دارای پردازنده گرافیکی IntelHD Graphic   است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردازنده گرافیکی انجام می‌گردند.پردازنده مرکزی آن Intel Core i3 Haswell 4130 است و این کالا دارای صفحه نمایش 20 اینچی لمسی است .از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به وجود 4 گیگ حافظه رم  و 500 گیگ هارد برای ذخیره سازی اشاره کرد .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AP200 Multi Touch DUAL

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل MSI AP200 Multi Touch DUAL

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AP200 Non Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AP200 از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AP200 دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AP200 از یک پردازنده گرافیکی بهره می‌برد یعنی Intel HD Graphics  است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردانزده گرافیکی انجام می‌گردند.این کالا بدون صفحه نمایش لمسی است . MSI AP200 Multi Touch DUAL برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE  مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

MSI AP200 Non Touch DUAL

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل MSI AP200 Non Touch DUAL

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AP200 Non Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE200 از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE200 دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد. کامپیوتر همه کاره AE200 از یک پردازنده گرافیکی بهره می‌برد یعنی Intel HD Graphics  است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردانزده گرافیکی انجام می‌گردند.این کالا بدون صفحه نمایش لمسی است .MSI AP200 Non Touch DUAL برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AP200 Pentium None Touch

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AP200 Pentium None Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AP200 Non Touch روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده AE200 از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است. کامپیوتر AE200 دارای دو اسلات برای قرارگیری حافظه رم است که قابلیت افزایش تا 16 گیگابایت را هم دارد. هارد دیسک این محصول 3.5 اینچی و با رابط SATA III است که دارای ظرفیت مختلف می‌باشد و می‌تواند محل مناسبی برای نگهداری فایل‌های شما باشد.در صفحه نمایش MSI AP200 از تکنولوژی منحصر به فرد ضد سوسو زدن استفاده شده که چشم کاربر در کار کرد های طولانی خسته نشود .این تکنولوژی به گونه قابل لمس برای کاربر باعث  جلو گیری از قرمزی چشم و خستگی می شود.کامپیوتر همه کاره AE200 دارای پردازنده گرافیکی Intel Pentium G3220 است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و... با این پردازنده گرافیکی انجام می‌گردند.این کالا بدون صفحه نمایش لمسی است .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI Pro 20E G4400 Touch

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل Pro 20E G4400 Touch

MSI Pro 20E G4400 Touch از جمله کامپیوتر های آماده کمپانی MSI می باشد, پس از عرضه اولین نسل این کامپیوتر های آماده بسیاری از مردم و کاربران از خرید کامپیوتر های دسکتاپ دست کشیدند و به خرید کامپیوتر های آماده متمایل شدند, و همین دلیل عرضه بیش از پیش این کامپیوتر های آماده به بازار شد و حال زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI Pro 20E G4400 Touch روانه بازار کرد. این محصول در ابعاد فیزیکی 513x392x87 و وزن 6.2 کیلوگرم ساخته شده است. صفحه نمایش 20 اینچی MSI Pro 20E G4400 Touch,  دارای پنل LED BackLit و وضوح تصویر 1600x900 پیکسل می باشد. به مشخصات سخت افزاری MSI Pro 20E G4400 Touch که بپردازیم باید گفت که سخت افزار این محصول جزو سخت افزار های میان رده و متوسط محسوب می شود و همین مسئله باعث قیمت مناسب این محصول نسبت به دیگر کامپیوترهای آماده است. پردازنده مرکزی از ساخت های کمپانی اینتل به مدل Celeron 4400 با فرکانس پردازنده 3.3 گیگاهرتز و 3 مگابایت حافظه Cache می باشد. رم با ظرفیت 4 گیگابایت از نوع DDR3 و هارد داخلی به ظرفیت 500 گیگابایت با سرعت 7200 دور بر ثانیه دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول را تشکیل می دهند. نقش پردازش گرافیکی را نیز یکی دیگر از ساخت های کمپانی اینتل یعنی Intel HD Graphics بدون حافظه اختصاصی مجزا ایفا می کند. از دیگر مشخصات MSI Pro 20E G4400 Touch باید به 2 اسپیکر 3 واتی, Bluetoothامکانات ارتباطی از جمله دو پورت USB 3.0, چهار USB 2.0, پورت  HDMI اشاره کرد.با توجه به مشخصات گفته شده این محصول از لحاظ سخت افزاری جزو محصولات متوسط محسوب می شود اما چیزی که باعث متمایز شدن آن می شود قیمت مناسب و به صرفه بودن محصول نسبت به سایر رقبا می باشد.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

Sony VAIO Fit SVF15212CXW

لپ تاپ سونی وایو مدل SVF15212CXW

لپ تاپ سونی SVF15212CXW یکی از محصولات سونی سری SVF ,مدل svf1532 را شما با پسوند های مختلف مشاهده می کنید کمپانی سونی این مدل لپ تاپ را با مشخصات مختلف با توجه به نیاز کاربر تولید کرده وروانه بازار کرده و این پسوندها به همین علت است واز نظر ظاهری ,ورودی و خروجی شبیه هم هستند.لپتاپ Fit SVF15212CXW با مشخصات پردازنده نسل سوم core i3 با رم اجرایی 4 گیگابایت ,حافظه داخلی 500 گیگابایت  وگرافیک Intel می باشد کیفیت تصویر این محصول سونی FULL HD وصفحه کیبورد آن دارای Baclight keyboard می باشد  SVF15212CXW یکی از آخرین محصولات  شرکت محبوب سونی است که با قیمت مناسب و با کارایی خوب وارد بازار لپ تاپ شده برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony VAIO Fit SVF15213CX

 لپ تاپ سونی وایو مدل SVF15213CX

لپ تاپ سونی SVF15213CX یکی از محصولات سونی سری SVF ,مدل svf1532 را شما با پسوند های مختلف مشاهده می کنید کمپانی سونی این مدل لپ تاپ را با مشخصات مختلف با توجه به نیاز کاربر تولید کرده وروانه بازار کرده و این پسوندها به همین علت است واز نظر ظاهری ,ورودی و خروجی شبیه هم هستند.لپتاپ Fit SVF15213CX با مشخصات پردازنده نسل سوم core i3 با رم اجرایی 4 گیگابایت ,حافظه داخلی 500 گیگابایت  وگرافیک Intel می باشد کیفیت تصویر این محصول سونی FULL HD وصفحه کیبورد آن دارای Baclight keyboard می باشد این مدل لپ تاپ در دورنگ مشکی وصورتی عرضه شده که بیشتر مورد توجه خانوم ها قرار گرفته  SVF15213CX یکی از آخرین محصولات  شرکت محبوب سونی است که با قیمت مناسب و با کارایی خوب وارد بازار لپ تاپ شده برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony VAIO Fit SVF1532BGX

لپ تاپ سونی وایو مدل Fit SVF1532BGX

لپ تاپ سونی Sony VAIO Fit SVF1532BGX یکی از محصولات سونی سری SVF ,مدل svf1532 را شما با پسوند های مختلف مشاهده می کنید کمپانی سونی این مدل لپ تاپ را با مشخصات مختلف با توجه به نیاز کاربر تولید کرده وروانه بازار کرده و این پسوندها به همین علت است واز نظر ظاهری ,ورودی و خروجی شبیه هم هستند.لپتاپ SVF1532BGX با مشخصات پردازنده هزولی core i7 با رم اجرایی 8 گیگابایت ,حافظه داخلی 500 گیگابایت به اضافه 8 گیگابایت هارد SSD وگرافیک 2گیگابایت (جیفورس 735) می باشد کیفیت تصویر این محصول سونی FULL HD وصفحه کیبورد آن دارای Baclight keyboard می باشد  Fit SVF1532BGX یکی از آخرین محصولات  شرکت محبوب سونی است که با قیمت مناسب و با کارایی خوب وارد بازار لپ تاپ شده برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony VAIO Multi Flip SVF14N5CDS

 لپ تاپ سونی وایو مدل  Multi Flip SVF14N5CDS

لپ تاپ سونی Sony VAIO Multi Flip SVF14N5CDS یکی از محصولات سونی سری مالتی فلیپ ,لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر می‌باشند. تبدیل‌پذیر در حقیقت لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش لمسی است که می‌تواند به کمک یک خلاقیت سخت‌افزاری، به راحتی و در هر زمانی که کاربر تمایل داشته باشد، به یک تبلت تبدیل شوند. سال 2012، کمپانی سونی اولین نسل از لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر خود را با نام VAIO Duo وارد بازار نمود که از مکانیسم کشویی برای تبدیل شدن به تبلت استفاده می‌کردند. در نمایشگاه IFA 2013 که در شهر برلین برگزار شد، سونی نسل جدیدی از تبدیل‌پذیرهای خود را با نام  VAIO Fit multiflip و در چهار سایز 11، 13، 14 و 15 اینچی معرفی نمود که از مکانیسمی کاملا جدید و خلاقانه برای تبدیل به تبلت استفاده می‌کنند. این دستگاه‌های لوکس برای کاربرانی طراحی شده‌اند که به دنبال لپ‌تاپی باریک و سبک بوده که بتوانند از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کنند.این محصول دارای پردازنده Core I5 سری 4200U بوده و فرکانسی معادل 1.60GHz up to 2.60 GHz را به کاربر ارائه می کند. این محصول همچنین مجهز به 8 گیگ رم از نوع DDR3 و 500 گیگ هارد از نوع Serial ATA می باشد . باید افزود این محصول از پردازنده گرافیکی HD graphics 4400 بهره می گیرد. صفحه نمایش به کار گرفته شده نیز در سایز 14 اینچ در نظر گرفته شده این صفحه نمایش از نوع IPS LCD  بوده و کیفیتی معادل Full HD 1920x1080 را  ارائه می کند. باتری به کار گرفته شده در این لپ تاپ 4 سلولی بوده و قابلیت شارژدهی را تا 5 ساعت فراهم می کند.به طور کلی اگر شما به دنبال محصولی قدرتمند هستید که بتوان از آن به صورت چند منظوره استفاده کرد این محصول می تواند یکی از انتخاب های بسیار خوب باشد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

مک بوک پرو اپل مدل Apple MacBook Pro MD101

  • ظرفیت حافظه:4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی:500 گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی:Intel
  • اندازه صفحه نمایش:13 اینچ
  • طبقه‌بندی:کاربری عمومی
  • سری پردازنده:Core i5
  • نوع حافظه RAM:DDR3
  • دقت صفحه نمایش:WXGA|1280x800
  • صفحه نمایش مات:خیر
  • صفحه نمایش لمسی:خیر
  • سیستم عامل:Apple Mac OS
  • خرید اینترنتی مک بوک پرو

مینی پی سی APPLE MAC MINI MGEM2 i5-4-500

مک مینی مدل MGEM2

برای بررسی APPLE MAC MINI MGEM2 باید گفت کمپانی اپل این مدل مک مینی را با پردازنده Core i5 دو هسته‌ای با فرکانس 1.4GHz، هارد دیسک 500 گیگابایتی با قابلیت چرخش 5400 دور در دقیقه و حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR III طراحی و تولید کرده است اما مک مینی از کارت گرافیک نه چندان قوی Intel HD Graphics 5000 بهره می‌برد که خبری بدی برای دوست‌داران بازی‌های سنگین کامپیوتری است. البته این گرافیک خیلی هم ضعیف نیست ولی خوب جزو قدرتمندها هم محسوب نمی‌گردد و شما می‌توانید با آن بازی‌های کامپیوتری رده متوسط (از نظر گرافیکی) را اجرا نمایید. البته همین کارت گرافیک (Intel HD Graphics 5000) عملکردی بسیار بهتر از کارت گرافیک نسل قبلی  دارد و قادر است ویدیوهای HD و بازی‌های کامپیوتری سبک شما را بسیار نرم و روان اجرا کند. بنابراین این کیس کوچک می‌تواند رقیب بزرگی برای انواع کامپیوترهای حتی بزرگ‌تر از خودش باشد. بر روی مک مینی سیستم‌عامل Mac OS X Yosemite نصب شده است که امکانات فوق‌العاده زیاد و جالبی دارد. اگر به قسمت پشت این محصول نگاه نمایید می‌توانید دکمه خاموش/روشن کردن دستگاه، شیار اتصال کابل برق، یک پورت شبکه گیگابیتی (10/100/1000)، یک پورت HDMI، یک پورت تاندربولت، چهار عدد پورت USB 3.0، یک شیار کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه SD, SDHC, SDXC و در آخر و در زیر شیار کارت حافظه ورودی میکروفون و خروجی هدفون را مشاهده نمایید.برای بررسی قیمت مک مینی با ما در ارتباط باشید. 

مینی پی سی MINI PC Intel NUC7i3BNH -C i3-8-500

مینی پی سی اینتل مدل  NUC7i3BNH -C

NUC-Generation7-SabzCenter-01برای معرفی مینی پی سی MINI PC Intel NUC7i3BNH -C 8GB RAM 500GB HDD باید گفت این محصول یکی ازقدرتمندترین نسخه های نسل هفتم مینی پی سی های ساخت شرکت اینتل است.در عصر حاضر شرکت ها و سازمان های دولتی برای بالا بردن راندمان کاری خود به مینی پی سی ها روی آورده اند این کامپیوترهای کوچک با کمترین حجم و وزن ,ولی کارایی بالا در بازار ایران گسترش یافته است .کمپانی اینتل مینی پی سی های خودد را با نام NUC که کوتاه شده عبارت Next Unit of Computing است وارد بازار کرد. این پی سی به صورت یک باکس بوده که مجهز به مادربورد ، پردازنده و کارت گرافیک است و به ما این امکان می دهد با توجه به نیازمان به ان رم و هارد اضافه کنیم مینی پی سی MINI PC Intel NUC7i3BNH -C یکی از محصولات نسل هفتم تمام عیار مجهز به پردازنده ی Intel Core i3-7100U با فرکانس پردازش 2.4 گیگاهرتز به صورت توربو Dual Core  با 3 مگابایت حافظه کش به همراه پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 620 است NUC-Generation7-SabzCenter-02 این نسخه از مینی پی سی توانایی پشتیبانی تا  8 گیگابایت رم از نوع DDR4 با فرکانس 2133 مگاهرتز را داراست.و مجهز به هارد لپ تاپی با ظرفیت 500 گیگابایت است همچنین دو پورت USB 3.0 در پشت این دستگاه قرار گرفته و مجهز به دو درگاه داخلی USB 2.0 بر روی مادربورد است.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مینی پی سی به صفحه مینی پی سی چیست و یا به محصولات مینی پی سی مراجعه کنید.برای اطلاع از قیمت مینی پی سی مورد نظر خود و خرید مینی پی سی با سبزسنتر نمایندگی فروش مینی پی سی اینتل همراه باشید.

لیست قیمت مینی پی سی 

ASUS A4320-BE085M

کامپیوتر آماده ایسوس مدل A4320-BE085M

برای بررسی کامپیوتر آماده ایسوس ASUS A4320-BE085M باید گفت All in One ها در حقیقت كامپیوترهای كوچك و زیبایی هستند كه بدون نیاز به كیس و بنابراین با اشغال كمترین فضای ممكن، می‌توانند جایگزین خوبی برای كامپیوترهای خانگی معمولی باشند. این كامپیوترهای كوچك كه در بعضی از مدل‌ها دارای صفحه نمایش لمسی می‌باشند، درحقیقت به گونه‌ای ساخته شده‌اند كه تمام قطعات آن‌ها به هم متصل بوده و  بسیار كم‌جا و كوچك هستند. همچنین به این دلیل كه احتیاج به فرایند راه‌اندازی پیچیده‌ای ندارند، به محض خریداری قابل استفاده می‌باشند. این كامپیوترها كه به نوع رومیزی هم معروف شده‌اند، در مدل‌های خیلی جدیدتر دارای صفحه نمایش لمسی  بوده و اسپیكر و وب‌كم داخلی نیز دارند. ASUS A4320  مجهز به صفحه‌نمایش 19.5 اینچی با روکش براق و وضوح 1600 در 900 پیکسل است. سخت‌افزارهای به‌کاررفته در این دستگاه، نمونه‌های نسبتا خوبی هستند که برای انجام امور روزمره و اجرای نرم‌افزارهای آفیس و برنامه‌های سبک اداری مناسب‌اند. پردازنده‌ی مرکزی  Pentium G3260 - 3.3 Ghz اینتل، پردازشگر گرافیکی Intel HD Graphic رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 500 گیگابایت ، از ویژگی‌های مهم سخت‌افزاری این مدل هستند.کامپیوتر بدون کیس ASUS A4320-BE085M مجهز به وب‌کم و بلندگو می باشد که برای برقراری ارتباط تصویری و حتی پخش موسیقی در یک اتاق کوچک کاربرد دارند. اتصال شبکه‌ی WiFi، پورت شبکه‌ی داخلی LAN، چهار پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و کارت‌خوان از جمله امکانات تبادل اطلاعات در این مدل محسوب می‌شوند. دو خروجی تصویر HDMI و VGA به شما اجازه می‌دهد دستگاه را به یک مانیتور یا تلویزیون جداگانه متصل کنید. برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در  ارتباط باشید.

ACER Aspire E1-570G

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-570G

ACER Aspire E1-570G نام یکی از سری لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی کمپانی ایسر است که اوایل سال 2013 معرفی و روانه‌ی بازار گشت. این لپ‌تاپ‌ها امکانات زیادی را در قالب یک دستگاه ارزان‌قیمت ارائه می‌کنند. اکثر قسمت‌های بدنه دستگاه از پلاستیک مات ساخته شده و استعداد کمی در جذب گردوغبار و اثرانگشت دارد که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌های کاملا براق رقبای هم قیمت دانست. تمامی مدل‌های E1-570 از نسل سوم پردازنده‌های مرکزی ولتاژ-پایین Intel Core با کد Ivy Bridge استفاده می‌کنند. به علاوه همانند سایر لپ‌تاپ‌های ساخت کمپانی ایسر، مدل‌هایی که در پایان نامشان، حرف G وجود دارد (E1-570G)، از کارت گرافیکی مجزا استفاده می‌کنند که این مدل‌ها برای کسانی که کارهای گرافیکی سنگین انجام می‌دهند (مانند ویرایش عکس و ویدیو و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری) مناسب‌تر می‌باشند. E1-570G از پردازنده‌  Core i3 3217Uساخت کمپانی اینتل با فرکانس ثابت 1.8 گیگاهرتز، چهار گیگابایت حافظه‌ی  رم ، 500 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و کارت گرافیکی GeForce GT 720M  با یک گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی استفاده می‌کند.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E1-572G -B

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-572G

بعد از موفقیت سری Aspire E1-571 در سال گذشته، امسال کمپانی ایسر نسل جدید لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی را با نام Aspire E1-572 معرفی و روانه‌ی بازار نمود.تغییرات ایجاد شده در نسل جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی E1 را می‌توان در طراحی آن‌ها دانست.تعویض ارتقا پردازنده‌ی مرکزی به نسل چهارم پردازنده‌های ولتاژ-پایین Intel Core با کد Haswell می‌باشد. این امر باعث شده تا مصرف انرژی سری E1-572 نسبت به E1-571 کمتر باشد که به شارژدهی دستگاه کمک فراوانی می‌کند.بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک مات ساخته شده  جذب گرد و غبار و اثر انگشت در آن دیده نمی شود که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌ی کاملا براق مدل های گذشته دانست.همچنین ایسر توانسته ضخامت دستگاه را چیزی در حدود نیم سانتی‌متر کم کند که باعث شده تا حمل‌ونقل و جابجایی آن‌ها راحت تر گردد.مانند سایر لپ‌تاپ‌های ساخت کمپانی ایسر، مدل هایی که در پایان نامشان، حرف G وجود دارد (E1-572G)، از کارت گرافیکی مجزا استفاده می‌کنند، که این مدل ها برای کسانی که کارهای گرافیکی سنگین انجام می‌دهند (مانند ویرایش عکس و ویدیو و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری) مناسب‌تر است.این مدل از  E1-572G دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه AMD Radeon HD 8670M که دارای 1 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E1-572G -C

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-572G

بعد از موفقیت سری Aspire E1-571 در سال گذشته، امسال کمپانی ایسر نسل جدید لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی را با نام ACER Aspire E1-572G -C معرفی و روانه‌ی بازار نمود.تغییرات ایجاد شده در نسل جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی E1 را می‌توان در طراحی آن‌ها دانست.تعویض ارتقا پردازنده‌ی مرکزی به نسل چهارم پردازنده‌های ولتاژ-پایین Intel Core با کد Haswell می‌باشد. این امر باعث شده تا مصرف انرژی سری E1-572 نسبت به E1-571 کمتر باشد که به شارژدهی دستگاه کمک فراوانی می‌کند.بدنه‌ی دستگاه از پلاستیک مات ساخته شده  جذب گرد و غبار و اثر انگشت در آن دیده نمی شود که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌ی کاملا براق مدل های گذشته دانست.همچنین ایسر توانسته ضخامت دستگاه را چیزی در حدود نیم سانتی‌متر کم کند که باعث شده تا حمل‌ونقل و جابجایی آن‌ها راحت تر گردد.مانند سایر لپ‌تاپ‌های ساخت کمپانی ایسر، مدل هایی که در پایان نامشان، حرف G وجود دارد (E1-572G)، از کارت گرافیکی مجزا استفاده می‌کنند، که این مدل ها برای کسانی که کارهای گرافیکی سنگین انجام می‌دهند (مانند ویرایش عکس و ویدیو و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری) مناسب‌تر است.این مدل از  E1-572G  دارای 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه داخلی می باشد.همچنین پردازنده گرافیکی این دستگاه AMD Radeon HD 8750M که دارای 2 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E1-572G i3 -E

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-572G i3

پس از موفقیت سری Aspire E1-571 در سال گذشته، امسال کمپانی ایسر نسل جدید این لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی را با نام Aspire E1-572 معرفی و روانه‌ی بازار نمود. بارزترین تغییر ایجاد شده در نسل جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی E1 را می‌توان در طراحی آن‌ها دانست. بدنه‌ی دستگاه کاملا از پلاستیک مات ساخته شده و استعداد کمی در جذب گرد و غبار و اثر انگشت دارد که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌ی کاملا براق مدل های گذشته دانست. E1-572 با کانفیک های متنوعی در بازار ارائه شده و تمامی آن ها از پردازنده های اینتل بهره می برند. مدل E1-572G، از پردازنده‌ی Intel Core i3 4010U، چهار گیگابایت حافظه‌ی RAM، پانصد گیگابایت حافظه‌ی داخلی و کارت گرافیکی AMD Radeon 8670M استفاده می‌کند. این دستگاه به دلیل بهره‌گیری از پردازنده‌ی نسبتا ضعیف، چندان مناسب انجام پردازش‌های سنگین (مانند برنامه‌نویسی) نمی‌باشد ولی کارت گرافیکی قدرتمند آن، باعث شده تا بتوان برای ویرایش عکس و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری، بر روی آن حساب نمود.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E1-572G i3 -F

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E1-572G i3

برای معرفی ACER Aspire E1-572G i3 -F باید گفت پس از موفقیت سری Aspire E1-571 در سال گذشته، امسال کمپانی ایسر نسل جدید این لپ‌تاپ‌های رده‌ی کاربری عمومی را با نام Aspire E1-572 معرفی و روانه‌ی بازار نمود. بارزترین تغییر ایجاد شده در نسل جدید لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی E1 را می‌توان در طراحی آن‌ها دانست. بدنه‌ی دستگاه کاملا از پلاستیک مات ساخته شده و استعداد کمی در جذب گرد و غبار و اثر انگشت دارد که این را می‌توان یک مزیت بزرگ نسبت به بدنه‌ی کاملا براق مدل های گذشته دانست. E1-572 با کانفیک های متنوعی در بازار ارائه شده و تمامی آن ها از پردازنده های اینتل بهره می برند. مدل E1-572G، از پردازنده‌ی Intel Core i3 4010U، چهار گیگابایت حافظه‌ی RAM، پانصد گیگابایت حافظه‌ی داخلی و کارت گرافیکی AMD Radeon R7 M265 با دو گیگابایت حافظه گرافیکی مجزا استفاده می‌کند. این دستگاه به دلیل بهره‌گیری از پردازنده‌ی نسبتا ضعیف، چندان مناسب انجام پردازش‌های سنگین (مانند برنامه‌نویسی) نمی‌باشد ولی کارت گرافیکی قدرتمند آن، باعث شده تا بتوان برای ویرایش عکس و یا اجرای بازی‌های کامپیوتری، بر روی آن حساب نمود.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E15-ES1 Celeron -A

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل Aspire E15-ES1 Celeron

برای معرفی لپ تاپ ACER Aspire E15-ES1 Celeron -A باید گفت در سال‌های اخیر، تنوع فراوانی از لپ تاپ‌ها را از کمپانی ایسر شاهد بودیم. از لپ تاپ‌های میان رده خانگی خانواده E تا لپ تاپ‌های حرفه ای و مالتی مدیای خانواده V، همگی از امکانات و سخت افزار متفاوتی بهره‌مند هستند.خانواده E15-ES1 لپ تاپ‌های ایسوس، محصولاتی میان رده محسوب می‌شوند که نسبت به امکانات و قیمتی که دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده های روزانه و عمومی محسوب می‌شوند.ایس.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. E15-ES1 Celeron دارای پردازنده مرکزی Celeron N2830 ساخت کمپانی اینتل دارای حداکثر قدرت پردازشی 2.41 گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد و همچنین به پردازنده گرافیکی این مدل Intel HD Graphics حافظه گرافیکی اختصاص داده نشده. علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه 4 سلولی ست و نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 4 ساعت از باتری آن برای وب گردی استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E15-ES1 Celeron -B

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل  E15-ES1 Celeron -B

برای معرفی لپ تاپ ACER Aspire E15-ES1 Celeron -B باید گفت در سال‌های اخیر، تنوع فراوانی از لپ تاپ‌ها را از کمپانی ایسر شاهد بودیم. از لپ تاپ‌های میان رده خانگی خانواده E تا لپ تاپ‌های حرفه ای و مالتی مدیای خانواده V، همگی از امکانات و سخت افزار متفاوتی بهره‌مند هستند.خانواده E15-ES1 لپ تاپ‌های ایسوس، محصولاتی میان رده محسوب می‌شوند که نسبت به امکانات و قیمتی که دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده های روزانه و عمومی محسوب می‌شوند.ایس.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. ACER Aspire E15-ES1 Celeron -B دارای پردازنده مرکزی Celeron N3050 ساخت کمپانی اینتل دارای حداکثر قدرت پردازشی 2.16 گیگاهرتز و حافظه رم 4 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد . حافظه گرافیکی در نظرذ گرفته شده برای این دستگاه Intel HD  می باشد.برای این لپ‌تاپ یک نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی در نظر گرفته شده است که با توجه به رزولوشن نه چندان بالا، تراکم پیکسلی زیادی هم ندارد. البته این تراکم آن‌قدر کم نیست که آزارتان دهد؛ اما موردی که می‌تواند آزاردهنده باشد، روشنایی کم نمایشگر است که زیر تاپش نور شدید، کار با لپ‌تاپ را دچار مشکل می‌کند. نور شدید باعث ایجاد باز‌تاب‌ از روی نمایشگر می‌شود و دیدن محتویات آن را سخت می‌کند.علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های عمومی بسیار مناسب است.باتری این دستگاه از نوع  لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 3270 میلی‌آمپر‌ساعت می باشد . برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.