ظرفیت: 1ترابایت نوع حافظه هیبریدی به همراه 128 گیگابایت حافظه SSD

در حال نمایش 7 نتیجه

نمایش 20 40 80

Acer Aspire VX5-591G -B

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل VX5-591G- B

برای معرفی لپ تاپ Acer Aspire VX5-591G -B بایدگفت در این مدل ما با یکی دیگر از لپ تاپ های خوش ساخت و زیبای شرکت ایسر رو به رو هستیم. این لپ تاپ با وزن 2.5 کیلوگرم و بدنه ای با طراحی زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.لپ تاپ Acer Aspire Vx5لپ تاپ Acer Aspire VX5-591G -B مجهز به صفحه نمایشی IPS با دقت نمایش 1920×1080 و کیفیت FULL HD و نیز به کارگیری آخرین تکنولوژی کارت گرافیک ساخت شرکت Nvidia GEFORCE GTX 1050 Ti GDDR5 با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت ، کیفیت تصویری فوق العاده و ترکیب رنگی عالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این لپ تاپ با سخت افزاری قدرتمند امکان انجام کارهای حرفه ای و نیمه حرفه ای را برای کاربران فراهم می آورد. برای بررسی مشخصات فنی این مدل لپ تاپ Acer Aspire VX5-591G -B باید بگوییم که این دستگاه لپ تاپ مجهز به پردازنده Core I7 بوده که مدل پردازنده اینتل 7700HQ با فرکانس پردازشی 2.80GHz up to 3.80GHz بهمراه 6 مگابایت حافظه کش می باشد. همچنین دارای 12 گیگ رم از نوع DDR4 در کنار هارد هیبریدی  1 ترابایت به همراه 128SSD در آن به فعالیت می پردازند. کارت گرافیک NVIDIA GEFORCE GTX 1050 Ti GDDR5 با 4 گیگ حافظه اختصاصی از نوع DDR5 وظیفه پردازش های گرافیکی را در این لپ تاپ بر عهده گرفته است. این  همچنین مجهز به 4 پورت USB شامل یک پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 ، یک پورت Type C و همچنین یک پورت HDMI ، یک پورت شبکه Ethernet، یک پورت شبکه بی سیم با استاندارد IEEE 802.11ac است. از امکانات دیگر این لپ تاپ Acer Aspire VX5-591G -B می توان به دو اسپیکرهای داخلی با تکنولوژی Dolby Audio ، کیبورد با نور پس زمینه ، بلوتوث داخلی و کارت خوان نیز اشار نمود. این لپ تاپ برای تامین نیروی مورد نیاز خود مجهز به باتری 3 سلولی از نوع لیتیوم یون با ظرفیت 4605 میلی‌آمپر‌ساعت که قابلیت شارژ دهی تا 6 ساعت را دارد. نسخه سیستم عامل از نوع Boot-up Linux می باشد. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

Asus ROG GL553VD -C

لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL553VD -C

برای بررسی لپ تاپ Asus ROG GL553VD -C باید گفت شرکت ایسوس سابقه‌ی بسیار خوبی در تولید لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دارد و محصولات متنوع این شرکت تاکنون، پاسخ‌گوی انواع نیازهای کاربران حرفه‌ای بوده است. اکثر لپ‌تاپ‌های سری G مشکی و قرمزرنگ ایسوس با بدنه‌ی آلومینیومی، مشکل بزرگی دارند و آن هم جذب بیش از حد اثرانگشت است. حال گویا ایسوس راهی برای این مشکل پیدا کرده است تا هم تنوعی در ظاهر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود ایجاد کند و هم آن‌ها را در برابر جذب زیاد اثرانگشت مقاوم سازد. این راهکار، استفاده از رنگ خاکستری نقره‌ای به‌ جای مشکی زغالی است. استفاده از این رنگ تقریبا از دو مدل خاص GX700V و G752 آغاز شد و گویا قرار است از این به بعد، بیشتر با آن روبه‌رو شویم.

یکی از این لپ‌تاپ‌های جدید GL553VD نام دارد که جدای از این رنگ جدید، از لحاظ شکل ساختاری و سخت‌افزاری با مدل‌ قبلی تفاوت چشم‌گیری دارد. بدنه‌ی GL553VD از آلومینیوم ساخته شده است و 30 میلی‌متر ضخامت و حدود 2.5 کیلوگرم وزن دارد. صفحه‌نمایش این مدل اندازه‌ی 15.6 اینچی با پنل TFT، وضوح Full HD و روکش مات دارد. کیبورد جزیره‌ای این لپ‌تاپ با نور پس‌زمینه برای بازی‌کردن کاملا مناسب است و کارایی لازم را دارد. پورت‌های کاملی هم روی لبه‌های دو طرف تعبیه شده‌اند که می‌توان انواع ابزارهای جانبی را به آن‌ها متصل کرد. ایسوس برای این کانفیگ از پردازنده‌ی مرکزی Core i7 7700HQ اینتل از نسل Kaby Lake با فرکانس 2.8 گیگاهرتز که قابلیت ارتقا تا 3.8 گیگاهرتز را دارد.  چیپ ست آن HM175 Express می باشد. پردازشگر گرافیکی NVIDIA GeForce GTX 1050 با 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع DDR5، رم 12 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی متشکل از یک ترابایت هارددیسک و 128 گیگابایت SSD استفاده کرده است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قابلیت اجرای تمامی بازی‌ها را دارد؛ هرچندکه برای اجرای بازی‌های بزرگ و سنگین روز، باید به سطح تنظیمات گرافیکی متوسط بسنده کرد. درمجموع، لپ تاپ Asus ROG GL553VD -C یک لپ‌تاپ خوش‌قیمت و قوی مخصوص بازی شرکت ایسوس است که اثرانگشت زیادی را به خود جذب نمی‌کند. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS V502UX -G

لپ تاپ ایسوس مدل  V502UX -G

لپ تاپ ASUS V502UX -G از سری V ایسوس به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که پاسخگوی نیاز انواع کاربری‌های عمومی باشد. صفحه‌ی نمایش مات 15.6 اینچی Full HD در کنار پورت‌های ورودی و خروجی متعدد برای کاربری‌های مالتی‌مدیا ایده‌آل است.از مزایای دیگر این محصول میتوان به تعدد پورت‌ها،بدنه ظریف و مستحکم آلومینیومی،کیبورد جزیره‌ای مناسب تایپ،روکش صفحه نمایش مات، طول نگهداری شارژ زیاد نام برد. برای کاهش قیمت تمام شده دستگاه از پنل صفحه‌ی نمایش TFT در طراحی آن استفاده شده است که شاید برای تماشای فیلم‌هایی با کیفیت بالای 1080p شفافیت و زاویه دید کافی را نداشته باشد. از طرفی وجود پردازنده Core i7 6500U اینتل با حداکثر فرکانس 3.1 گیگاهرتزی، پردازشگر گرافیکی Nvidia GTX 950M با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی، 8 گیگابایت رم از نوع DDR3  این لپ‌تاپ را به یک انتخاب مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری هم تبدیل کرده است.هارد‌دیسک یک ترابایتی برای ذخیره سازی در لپ تاپ ASUS V502UX -G در نظر گرفته شده است،همچنین این لپ تاپ برای افزایش سرعت و کارایی بهتر از 128 گیگابایت حافظه SSD  بهره گرفته است باتری لیتیومی 3 سلولی با قابلیت نگهداری شارژ تا 6 ساعت و وزن کمتر از 2 کیلو در این محصول به شما کمک می‌کند که حجم قابل توجهی از اطلاعات را ذخیره کرده و به راحتی جابجا کنید. البته توجه داشته باشید که به منظور دستیابی به این اهداف، برخی از امکانات مانند درایو نوری از این لپ‌تاپ حذف شده‌اند.. در مجموع می‌توان از این لپ‌تاپ به عنوان یک نمونه همه‌کاره و خوش قیمت نام برد.برای اطلاع ازقیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS ZenBook UX501VW -B

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX501VW -B

برای معرفی لپ تاپ ASUS ZenBook UX501VW -B باید گفت لپ ‌تاپ‌های سری U ایسوس به دلیل کارایی و کیفیت خوب نسبت به قیمت مناسبشان، جزو محصولات پرطرفدار محسوب می‌شوند. معمولا ایسوس این محصولات را با سخت‌افزارهای مختلف در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوع عرضه می‌کند تا پاسخگوی نیاز انواع کاربران باشداین لپ تاپ در ابعاد 383x255x21.3 میلی‌متر و با وزن 2.26 کیلوگرم به بازار عرضه شده است. این مدل به پردازنده‌ی مرکزی  Intel Core I7 6700HQ با فرکانس 2.6 گیگاهرتز در حالت پایه و 3.5 گیگاهرتز در حالت توربو و 6 مگابایت حافظه کش مجهز شده است.12 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و  1 ترابایت حافظه داخلی  به همراه 128 گیگ حافظه SSD برای ذخیره فایلها تصاویر و… تکمیل کننده مشخصات قابل ذکر برای ASUS ZenBook UX501VW -B می باشد.برای انجام پردازش های گرافیکی این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی  ساخت شرکت Nvidia نسخه GeForce GTX 960M با 4 گیگابایتحافظه اختصاصی بهره گرفته است.گفتنی است این صفحه نمایش تعبیه شده برای این لپ تاپ 15.6 اینچ بوده و از نوع  IPS LCD با دقت UHD 3840×2160  پیکسل می باشد. اتصالات و رابط‌ها در این دستگاه کامل است و  پورت های HDMI و سه عدد USB نسخه سه برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به وجود پورت Mini Display  و کیبورد فارسی اشاره کرد.این دستگاه فاقد درایو نوری بوده و تاچ پد آن از فرمانهای چندلمسی به خوبی پشتیبانی می کند.باتری این دستگاه 4 سلولی بوده و از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 60 وات ‌ساعت است که تا 6 ساعت توان شارژدهی دارد برای اطلاع از قیمت لپ تاپ با ما در ارتباط باشید

 

ASUS ROG GL702VM i7 -B

لپ تاپ ایسوس مدل ROG GL702VM i7 -B

برای بررسی لپ تاپ ASUS ROG GL702VM i7 -B باید گفت لپ تاپ GL702VM از طراحی بسیار باریک و همچنین سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برد و توانایی اجرای بازی‌های رایانه‌ای روز با بالاترین کیفیت ممکن را خواهد داشت .GL702VM، لپ‌تاپ 17.3 اینچی قدرتمندی است که می‌تواند دل هر گیمری را ببرد.درون لپ‌تاپ GL702VM از پردازنده‌ی نسل شش اینتل Core i7-6700Q استفاده شده است. فرکانس پایه‌ی 2.6 گیگاهرتز که چهار هسته‌ای است و از قوی‌ترین پردازنده‌های مخصوص لپ‌تاپ به شمار می‌رود. ایسوس حافظه‌ی 16 گیگابایتی از نوع DDR4 را برای این مدل انتخاب کرده تا از بابت حافظه‌ی اصلی محدود نباشید. رم‌های DDR4 که جدیدترین و آخرین فناوری موجود در بازار هستند، سرعت بالاتری دارند و مصرف برق‌شان به مراتب کمتر از همتایان DDR3 است. یک ترابایت هارد دیسک با سرعت چرخش 5400 دور بر دقیقه به عنوان فضای ذخیره‌سازی روی GL702VM نصب شده تا خیال کاربر را تا مدت‌های طولانی راحت کند. همچنین باید گفت این لپ تاپ به 128 گیگابایت حافظه SSD  مجهز شده که سرعت فوق العاده ای را به کاربر به خصوص در هنگام نصب و اجرای برنامه ها و بازی ها ارائه می دهد.این لپ‌تاپ، جدیدترین کارت گرافیک فوق‌العاده‌ی NVIDIA GeForce GTX 1060 از شرکت انویدیا را درون خود دارد که از دایرکت‌ایکس 12 به راحتی پشتیبانی می‌کند و در انجام کارهای سنگین و گوناگون، به هیچ وجه کم نمی‌آورد.دو عدد فن مجزا وظیفه‌ی خنک‌کردن سخت‌افزار را بر عهده دارند ‌که علاوه بر این دو فن یک فن افزایشی مخصوص GPUدر این دستگاه طراحی شده که GL702VM را با همتای 15 اینچی خود متفاوت می‌سازد.نمایشگر 17.3 اینچی لپ‌تاپ GL702VM توانایی نشان‌دادن تصویری با 16 میلیون رنگ را دارد  از نوع Full HD است و می‌تواند زاویه‌ی دید بالایی را در اختیارتان قرار دهد. می‌توانید با خیال راحت تا 178 درجه به چپ و راست بچرخید، تصویری که رنگ‌هایش در هیچ زاویه‌ای دچار تغییر نمی‌شوند. ضمنا این دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی Virtual Reality به شما امکانی برای لذت بردن همه جانبه از واقعیت مجازی را می‌دهد.کیبورد لپ‌تاپ از نوع جزیره‌ای است و کلیدهای آن فاصله‌ی خوبی از یکدیگر دارند که امکان فشردن اشتباه کلیدها را به حداقل می‌رساند.این لپ‌تاپ ایسوس به درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند کامپیوتر محبوبشان را با خود همراه داشته‌ باشند و همه‌جا از بازی کردن با آن‌چه قبولش دارند، لذت ببرند. نمایشگر خیلی خوب و پورت‌های متنوع از دیگر ویژگی‌های خوبی هستند که این محصول با خود به همراه می‌آورد؛ GL702VM برای بازی کردن و تولید محتوای مالتی‌مدیا عالی است و داشتن ویندوز 10 اورجینال می‌تواند تجربه‌ی خوبی از کار کردن با این لپ‌تاپ برایتان فراهم کند.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS ZenBook UX501VW -A

لپ تاپ ایسوس مدل ZenBook UX501VW -A

برای معرفی لپ تاپ ASUS ZenBook UX501VW -A باید گفت لپ ‌تاپ‌های سری U ایسوس به دلیل کارایی و کیفیت خوب نسبت به قیمت مناسبشان، جزو محصولات پرطرفدار محسوب می‌شوند. معمولا ایسوس این محصولات را با سخت‌افزارهای مختلف در طرح‌ها و رنگ‌بندی‌های متنوع عرضه می‌کند تا پاسخگوی نیاز انواع کاربران باشداین لپ تاپ در ابعاد 383x255x21.3 میلی‌متر و با وزن 2.06 کیلوگرم به بازار عرضه شدهه است. این مدل به پردازنده‌ی مرکزی  Intel Core I7 6700HQ با فرکانس 2.6 گیگاهرتز در حالت پایه و 3.5 گیگاهرتز در حالت توربو و 6 مگابایت حافظه کش مجهز شده است.12 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 وو  1 ترابایت حافظه داخلی  به همراه 128 گیگ حافظه SSD برای ذخیره فایلها تصاویر و… تکمیل کننده مشخصات قابل ذکر برای ASUS ZenBook UX501VW -A می باشد.برای انجام پردازش های گرافیکی این لپ تاپپ از پردازنده گرافیکی  ساخت شرکت Nvidia نسخه GeForce GTX 960M با 4 گیگابایتحافظه اختصاصی بهره گرفته است.گفتنی است این صفحه نمایش تعبیه شده برای این لپ تاپ 15.6 اینچ بوده و از نوع  IPS LCD با دقت 2560×1440 می باشد. اتصالات و رابط‌ها در این دستگاه کامل است و  پورت های HDMI و سه عدد USB نسخه سه برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توانن به وجود پورت Mini Display  و کیبورد فارسی اشاره کرد.این دستگاه فاقد درایو نوری بوده و تاچ پد آن از فرمانهای چندلمسی به خوبی پشتیبانی می کند.باتری این دستگاه 4 سلولی بوده و از نوع لیتیوم پلیمری باا ظرفیت 60 وات ‌ساعت است که تا 6 ساعت توان شارژدهی دارد برای اطلاع از قیمت لپ تاپ با ما در ارتباط باشید

HP Pavilion 15 BC299nia

لپ تاپ اچ پی پاویلیون مدل BC299nia

برای بررسی لپ تاپ HP Pavilion 15 BC299nia باید گفت لپ‌تاپ‌هاي سري پاويليون شركت اچ‌پي تنوع بسيار زيادي دارند و در چندين رنگ و طرح با انواع كانفيگ‌ها توليد و عرضه مي‌شوند؛ اما يكي از نمونه‌هاي متفاوت در بين اين مجموعه، مدل مخصوص بازي‌ HP Pavilion 15 BC299nia است كه از‌نظر رنگ‌بندي با ديگر مدل‌ها متفاوت است. البته اينكه تا چه حد مي‌توان اين مدل را يك لپ‌تاپ مخصوص بازي دانست جاي بحث دارد، اما بدون شك از هر نظر از كانفيگ‌هاي معمول سري پاويليون قوي‌تر است. بدنه‌ي اين مدل طبق قاعده سري پاويليون از پلاستيك فشرده با ضخامت 24.5 ميلي‌متر و وزن 2.2 كيلوگرم ساخته شده و قسمت بيروني آن به رنگ نقره‌اي مات ساده است؛ پس از باز كردن در لپ‌تاپ با فضاي اطراف كيبورد مواجه مي‌شويم كه از زمينه‌ي مشكي با نقش‌هاي نقره‌اي رنگ در آن استفاده شده است. پايه‌ي تمامي كليدها هم نقره‌اي است، اما ‌غير از رنگ، هيچ تغيير ديگري در طراحي ظاهري نسبت به مدل‌هاي معمولي پاويليون وجود ندارد. صفحه‌نمایش 15.6‌اینچی این مدل لمسی با پنل‌ IPS‌، کیفیت‌ 4K‌ و روکش مات است که نمونه‌ی بسیار خوبی برای بازی‌کردن و فیلم‌دیدن محسوب می‌شود. روی لبه‌ی بالایی این صفحه‌نمایش یک وب‌کم با کیفیت HD قرار گرفته است. كيبورد از نوع جزيره‌اي به نور پس‌زمينه مجهز است كه به‌عنوان يك لپ‌تاپ معمولي نمونه‌ي خوبي به‌شمار مي‌رود، اما به‌عنوان يك لپ‌تاپ مخصوص‌بازي، چيدمان چندان حرفه‌اي و قابل‌قبولي ندارد. اين لپ‌تاپ را از لحاظ سخت‌افزاري بايد در حال حاضر قوي‌ترين مدل در بين سري پاويليون دانست. چراكه از طرفي به پردازنده‌ي مركزي‌ Core‌ i7 7700HQ‌ اينتل مجهز است كه جديدترين تراشه‌ي شركت اينتل است و در مدل‌هاي رده‌بالا هم از همين پردازده استفاده مي‌شود؛ از طرفي ديگر پردازشگر گرافيكي آن‌ GeForce GTX 1050‌ است كه بيشتر در لپ‌تاپ‌هاي مالتي‌مديا كاربرد دارد. رم 16 گيگابايتي و حافظه‌ي داخلي هيبريدي متشكل از يك ترابايت هاردديسك و 128گيگابايت حافظه‌ي‌ SSD‌ هم از ديگر مشخصات فني اين محصول هستند. درمجموع اين لپ‌تاپ بدون‌شك قوي‌ترين مدل در سري پاويليون اچ‌پي است كه مي‌توان با آن بازي‌هاي روز را هم با‌كيفيت متوسط و تا حدي بالا اجرا كرد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.