حافظه داخلی 64 گیگابایت -قابلیت پشتیبانی از حافظه microSD تا 128 گیگابایت

در حال نمایش 11 نتیجه

نمایش 20 40 80

Samsung Galaxy Tab S2 9.7 SM-T815 64GB 4G

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S2 9.7 SM-T815 64GB 4G

Samsung Galaxy Tab S2 9.7 SM-T815 64GB 4G  یکی دیگر از تبلت های معروف کمپانی سامسونگ است.هر دو نسخه‌ی گلکسی تب S2 به‌صورت پورتره (عمودی) طراحی شده‌اند. با در دست گرفتن تبلت در این وضعیت، کلیدهای پاور و کم‌وزیاد کردن صدا را بر لبه‌ی سمت راست خواهید دید. در پایین این کلیدها، شیارهای سیم‌کارت و microSD وجود دارند که با درپوشی هم‌جنس با بدنه پوشیده شده‌اند. بر لبه‌ی پایین دستگاه دو اسپیکر استریو به همراه درگاه microUSB و جک استاندار 3.5 میلی‌متری به چشم می‌خورد. اسپیکرهای این تبلت در محیط‌های داخلی (نظیر اتاق) عملکرد مطلوب و قابل قبولی دارند؛ اما با رفتن به محیط‌های باز، متوجه کاهش صدای خروجی بلندگوهای این تبلت خواهید شد.مطابق با انتظار، شرکت سامسونگ از قدرت پردازشی بسیار بالایی برای بهترین تبلت سال 2015 خود به کار برده است. هر دو نسخه‌ی گلکسی تب S2  (نسخه‌های 8 و 9.7 اینچی) به تراشه‌ی قدرتمند اگزینوس مدل 5433 مجهز شده‌اند. در حقیقت این تراشه چندان برای طرفداران سامسونگ ناآشنا به نظر نمی‌آید؛ چراکه این افراد پیش‌ازاین شاهد حضور این تراشه در فبلت گلکسی نوت 4 بوده‌اند. همچنین دو پردازنده‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس‌های 1.9 و 1.3 گیگاهرتز و یک رم سه گیگابایتی این تراشه را همراهی می‌کنند.برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung Galaxy Tab S2 8.0 SM-T715 64GB 4G

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S2 8.0 SM-T715 64GB 4G

تبلت Samsung Galaxy Tab S2 8.0 در دو نسخه‌ی WiFi و 4G تولید و طراحی شده است. نسخه‌ی 4G این تبلت به یک شیار سیم‌کارت (اندازه‌ی نانو) مجهز است که به کمک آن کاربران می‌توانند به مکالمات تلفنی خود از طریق هدفون یا هندزفری بپردازند. از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی این دستگاه می‌توان به GPS، بلوتوث نسخه‌ی 4.1 و WiFi اشاره کرد.شرکت سامسونگ به‌جای افزایش ظرفیت باتری تبلت تب S2 نسبت به نسل گذشته‌اش، به‌طور قابل‌توجهی ظرفیت باتری آن را کاهش داده است. البته این کاهش ظرفیت برای ما جای هیچ‌گونه تعجبی نداشت؛ چراکه اندازه و ضخامت تبلت تب S2 نسبت به تب S کوچک‌تر شده است. ظرفیت باتری نسخه‌ی 8 اینچی این تبلت از 4900 به 4000 میلی‌آمپرساعت کاهش یافته است. اما کاهش اصلی مربوط به نسخه‌ی 9.7 اینچی این تبلت می‌شود، جایی که ظرفیت آن از 7900 به 5870 میلی‌آمپرساعت تقلیل پیدا کرده است.همچون تمام پرچم‌داران سامسونگ، گلکسی تب S2 هم به آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید 5 مجهز شده است. مانند گذشته، ما شاهد رابط کاربری اختصاصی سامسونگ موسوم به تاچ‌ویز (TouchWiz) در کنار سیستم‌عامل این تبلت هستیم.همان‌طور که می‌دانید، بخش دوربین تبلت‌ها چندان از اهمیت بالایی در مقایسه با گوشی‌های هوشمند برخوردار نیستند؛ اما همچنان ارزش اشاره کردن را دارند. هر دو مدل گلکسی تب S2 به دو دوربین 8 و 2.1 مگاپیکسلی مجهز هستند که برخلاف انتظار سامسونگ از فلش LED ای برای دوربین اصلی آن در نظر نگرفته است.برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS ZenPad S 8.0 Z580CA 64GB

تبلت ایسوس مدل ZenPad S 8.0 Z580CA 64GB

برای بررسی تبلت ASUS ZenPad S 8.0 Z580CA 64GB باید گفت شرکت ایسوس پس از موفقیت بزرگی که با تبلت‌های نکسوس 7 در سال‌های 2012 و 2013 به دست آورد، دیگر به آن صورت نتوانست با محصولات سری فون‌پد یا مموپد خود موفقیت چشمگیری را در حوزه‌ی تبلت‌های کوچک تجربه کند. حال این سازنده‌ی تایوانی قصد دارد با تبلت‌های نوظهور ذن‌پد، دوباره محبوبیت و موفقیت قبلی خود را تکرار کند. ایسوس با تبلت‌های سری ذن‌پد می‌خواهد یک موضوع بسیار مهم را به کاربران ثابت کند: اینکه تبلت‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت می‌توانند مانند پرچم‌داران، بی‌نظیر و کم‌نقص باشند. ذن‌پد S 8.0 مثال بسیار خوبی برای این ادعاست. S 8.0 بهترین ذن‌پد و بهترین تبلت کوچک تولیدشده‌ی ایسوس تاکنون است. ایسوس برای تحقق این کار، از برترین دستاوردهای خود در این تبلت استفاده کرده است؛ بنابراین باید اقرار کنیم که همه‌چیز در ذن‌پد S 8.0 عالی است. بزرگ‌ترین نقطه‌‌قوت این تبلت همه‌فن‌حریف، سخت‌افزار بسیار قدرتمند آن است. ذن‌پد S 8.0 برخلاف بسیاری از تبلت‌های اندرویدی، به تراشه‌ی شرکت اینتل اتم مدل Z3580 مجهز شده است. همچنین ایسوس، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم برای این محصول در نظر گرفته تا این اطمینان به کاربران دست دهد که در این تبلت، شاهد هیچ کندی و مکثی نخواهند بود. دیگر ویژگی جذاب ذن‌پد S 8.0 به طراحی و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ی آن مربوط است. این تبلت ایسوس مانند برترین تبلت‌های 8 اینچی دنیا، از ضخامت و وزن بسیار کمی برخوردار بوده و کار با آن بسیار راحت است. این دستگاه 6.6 میلی‌متر ضخامت و 298 گرم وزن دارد؛ همچنین ذن‌پد S 8.0 از جمله تبلت‌های خوش‌ساخت این شرکت تایوانی به شمار می‌رود. جنس قاب پشتی این تبلت، ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک شبیه چرم است و حس بسیار خوبی در دست دارد؛ علاوه‌براین، نمایشگر باکیفیت، شارپ و درخشان این تبلت را باید به سایر مزیت‌های آن اضافه کنیم. ذن‌پد S 8.0 به یک نمایشگر خیره‌کننده‌ی 8 اینچی مجهز شده که رزولوشن 2K را به تصویر می‌کشد. از دیگر ویژگی‌های برتر این محصول می‌توان به اسپیکر دوتایی با فناوریی Sonic Master و درگاه ارتباطی USB Type-C اشاره کرد. در مجموع باید گفت که ایسوس ذن‌پد یکی از تبلت‌های اندرویدی برتر موجود در بازار است. البته هرگز نمی‌توان با اطمینان در مورد برتری این محصول در بین تمام تبلت‌های بازار سخن به میان آورد.برای اطلاع ازز بهترین قیمت تبلت مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

ASUS Fonepad 7 FE375CG 8GB Dualsim 3G

تبلت فن پد ایسوس مدل  Fonepad 7 FE375CG 16GB Dualsim 3G

ایسوس از معدود کمپانی‌هایی است که حتی در ارزان‌ترین محصولاتش یک سری استانداردهای اولیه را رعایت می‌کند. این مساله در مورد اکثریت تبلت های سال 2014 این شرکت صدق می‌کند. فونپد 7 مدل FE375CG یکی از همین تبلت هاست. این تبلت از لحاظ کیفیت ساخت و طراحی ظاهری، در مقایسه با هم قیمت‌هایش، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.این تبلت در دو نسخه 8 و 16 گیگابایتی با رم 1 گیگ عرضه شده است.بخش پشتی تبلت بافتی پلاستیکی و سخت دارد. حاشیه دور نمایشگر نسبت به مدل‌های قبلی باز هم کاهش پیدا کرده. این مسئله به خوش دستی تبلت کمک زیادی نموده است. مدل 2014 این تبلت، یعنی همین محصول مورد بحث ما، نسبت به مدل‌های سال پیش وزن کمتری دارد و از ظرافت بیشتری برخوردار است. این تبلت وزنی برابر با 299 گرم و ضخامتی معادل 9.8 میلیمتر دارد. در مجموع می‌توان گفت که با در دست گرفتن این دستگاه به هیچ عنوان حس داشتن یک تبلت رده پایین به شما دست نخواهد داد. بر روی لبه سمت چپ، شیارهای مربوط به سیمکارت ها و همچنین شیار microSD زیر درپوشی پلاستیکی دیده می‌شوند. لبه سمت راست هم جایگاه کلید کنترل صدا و کلید پاور است. لبه بالایی برای درگاه Micro USB در نظر گرفته شده و جک 3.5 میلیمتری هدفون هم بر روی لبه پایینی تعبیه شده است.برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

BlackBerry Porsche Design P’9983

گوشی موبایل بلک بری مدل Porsche Design P'9983

یکی دیگر از محصولات کمپانی بلک بری گوشی موبایل  BlackBerry Porsche Design P9983 نام دارد. این گوشی  140 گرم وزن داشته و از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.صفحه مایش 3.1 اینچی با رزولوشن 720 در 720 برای این گوشی در نظر گرفته شده است.این گوشی از چیپ ست پردازنده Qualcomm MSM8960T Snapdragon S4 Pro به همراه پردازنده Dual-core 1.5 GHz Krait برای پردازش اطلاعات استفاده می کند . وظیفه پردازش گرافیک نیز بر عهده Adreno 225  می باشد.حافظه داخلی 64 گیگ به همراه رم دو گیگ و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD  با حداکثر ظرفیت 128 گیگ یک گوشی تمام عیار را در اختیار کاربران علاقمند به بلک بری قرار می دهد.دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس  اتوماتیک  و فلش LED  بیانگر وضعیت دوربین اصلی این گوشی می باشد. دوربین دوم این گوشی نیز 2 مگاپیکسل کیفیت را در اختیار کاربران قرار می دهد .این گوشی از تماام امکانات ارتباطی نظیر وای فای ، بلوتوث ، شبکه ارتباطی نسل 3 و نسل 4  و همچنین GPRS ، و NFC  به خوبی پشتیبانی می کند.سیستم عامل مخصوص بلک بری BlackBerry OS 10.3  روی این گوشی به اجرا در آمده است که قابلیت به روز رسانی به نسخه 10.3.1 را داراست.برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

ASUS Transformer Book T90 Chi 64GB

تبلت ایسوس مدل ASUS Transformer Book T90 Chi 64GB

تبلت ASUS Transformer Book T90 Chi 64GB یکی دیگر از تبلت های ساخت  شرکت ایسوس یکی از سازنده‌های بزرگ تبلت در جهان است.این محصول  دارای ابعادی  تبلت و داک (16.5 × 137.5 × 241) میلی متر  است و وزنی معادل 750 گرم دارد.پردازنده Quad Core CPU با سرعت پردازش  1.46 گیگاهرتز در این تبلت به فعالیت می پردازد . 2 گیگ رم به همراه 64 گیگ حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه   Micro SD تا حداکثر 128 گیگ از ویژگی های این تبلت است . باید اضافه کرد این تبلت از سیم کارت پشتیبانی نمی کند.صفحه نمایش 8.9 اینچی  با رزولوشن 1280 در 800 در این تبلت به کار گرفته شده است.از نظر امکانات ارتباطی این تبلت تنها از وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند. دوزبین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین دو مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در این دستگاه تعبیه شده است.سیستم عامل وبندوز 8.1 به همراه باتری 18 وات ساعتی بر روی این دستگاه ایفای نقش می کنند.  اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

ASUS ZenPad 8.0 Z580CA 64GB

تبلت ایسوس مدل ASUS ZenPad 8.0 Z580CA 64GB

تبلت ASUS ZenPad 8.0 Z580CA 64GB یکی دیگر از تبلت های ساخت  شرکت ایسوس یکی از سازنده‌های بزرگ تبلت در جهان است که بارها به کاربران خود ثابت کرده که لزوما دستگاه اندرویدی به معنای بهره‌مندی از تراشه‌های شرکت کوالکام نیست. این سازنده در جدیدترین مدل تبلت خود در سال 2015، به نام زن‌پد S8 از تراشه‌ی شرکت اینتل استفاده کرده تا شاید بدین‌صورت به کاربران خود ثابت کند که این تبلت هم از قدرت سخت‌افزاری بالایی برخوردار است و هم ارزش خرید بیشتری نسبت به سایر تبلت‌های اندرویدی دارد. زن‌پد S8 به یک نمایشگر باکیفیت و خیره‌کننده‌ی 8 اینچی مجهز است که رزولوشن 2K را به تصویر می‌کشد. از دیگر ویژگی‌های برتر این محصول می‌توان به اسپیکر دوتایی با فناوری Sonic Master و درگاه ارتباطی USB Type-C اشاره کرد. در آخر باید گفت که شرکت ایسوس برای خوش‌دست بودن این تبلت، از وزن و ضخامت بسیار کمی برای آن در نظر گرفته است. این تبلت تنها دارای 6.6 میلی‌متر ضخامت و 298 گرم وزن است.. اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

BlackBerry Porsche Design P’9982

گوشی موبایل بلک بری مدل Porsche Design P'9982

گوشی موبایل BlackBerry Porsche Design P'9982 یکی دیگر از محصولات کمپانی بلک بری است. این گوشی به مانند گوشی های هم رده خود 140 گرم وزن داشته و از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.صفخه نمایش 4.2 اینچی برای این محصول در نظر گرفته شده است که تراکم پیکسلی 335 پیکسل در هر اینچ را فراهم می کنداین گوشی از امکانات نرم افزاری سیستم عامل مخصوص بلک بری نسخه BlackBerry OS 10.2 استفاده می کند.همچنین گفتنی است   این گوشی به مانند سایر هم رده های خود از 64 گیگ حافظه داخلی بهره می گیرد  و 2 گیگ رم در آن ایفای نقش  می کند. دوربین اصلی این دستگاه 8 مگاپیکسل کیفیت داشته و قادر به فیلم برداری با کیفیت 1080  و با سرعت 30 فریم بر ثانیه  می باشد.دوربین دوم این گوشی کیفیتی معادل 2 مگاپیکسل را در اختیا ر کاربر قرار می دهد.از سایر ویژگی هاتی دوربین این گوشی می توان به فوکوس اتوماتیک ، قابلیت تشخیص چهره و HDR  اشاره داشت. BlackBerry Porsche Design P'9982 از باتری لیتیوم یونی 1800 میلی آمپر ساعت با توان پاسخ گویی  تا  240 ساعت در حالت آماده به کار استفاده می کند . گفتنی است به کمک باتری این گوشی می توانید تا 8 ساعت در حالت 2G  و 9 ساعت در حالت 3G  مکالمه داشته باشید..برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

HTC One M8s-64GB

گوشی موبایل اچ تی سی مدل HTC One M8s-64GB

گگوشی موبایل HTC One M8s-64GB  یکی دیگر از گوشی های کمپانی HTC است.پردازنده به کار گرفته شده در این گوشی  دارای چیپست Qualcomm MSM8939 Snapdragon 615  می باشد و از پردازنده Quad-core 1 GHz Cortex-A53 و Quad-core 1.7 GHz Cortex-A57  بهره می گیرد.همچنین پردازنده گرافیکی به کار رفته در این گوشی Adreno 405 می باشد . این نسخه از m8  مشابه نسخه های قبلی  در دو ظرفیت 16 و 32 گیگ عرضه شده است و 2 گیگ رم دارد .دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل می باشد که در حالت 1080 با 60 فریم بر ثانیه و در حالت 720 با 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند.دوربین دوم این دستگاه 5 مگاپیکسل بوده و قابلیت فیلم برداری به صورت HDR  دارد . این گوشی از بهترین امکانات ارتباطی نظیر wifi،GPRS،ویژگی های ارتباطی نسل 3 و 4 (3G) و (4G ) بهره می گیرد و همچنین NFC  وحتی infrared  هم دارد. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچ است و  از نوع Super LCD3 capacitive می باشد.این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه  MICROSD  را تا حداکثر 128 گیگ دارد .باتری 2840 میلی آمپر ساعتی با حداکثر 20 ساعت مدت زمان مکالمه در حالت  3g   درون این دستگاه قرار گرفته است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Huawei P8 Dualsim -64GB

گوشی موبایل هوآوی مدل Huawei P8 Dualsim -64GB

کمپانی هوآوی از پرچمدار گوشی موبایل خود در آپریل 2015 پرده برداشت.هوآوی پی8 (Huawei P8) از طراحی زیبا و ظریفی بهرمند می باشد این موبایل Huawei P8 Dualsim -64GB دارای دو پردازنده 4 هسته , Quad-core 2 GHz Cortex-A53 و quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 می باشد رم اجرایی آن 3 گیگابایت از نوع DDR3 بوده پی8 از فناوری ارتباطی «LTE»  و دو اسلات سیم کارت از نوع نانو سیمکارت پشتیبانی می کند اندازه صفحه نمایش پی8 5.2 اینچ با رزولوشن Full HD بوده دوربین این گوشی از کیفیت بالایی بهره می برد دوربین پشتی با قدرت 13 مگاپیکسلی و دوربین جلو با قدرت حسگر 8 مگاپیکسل بوده هوآوی پی8 با دو ظرفیت 16و64 گیگابایت تولید شده که مدل 64 گیگاباتی آن دارای دو رنگ «مشکی , طلایی» و مدل 16 گیگاباتی آن دارای رنگهای «خاکستری ,سفیدطلایی» می باشد  .برای اطلاع از قیمت موبایل Huawei P8 Dualsim -64GB مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HTC One M8-64GB

گوشی موبایل اچ تی سی مدل One M8-64GB

گوشی موبایل .HTC One M8-64GB  یکی دیگر از گوشی های شرکت HTC است که دارای 146 میلی متر طول، 70.6 میلی متر عرض و 9.3 میلی متر ضخامت می‌باشد و وزن آن معادل با 160 گرم است. در پایین صفحه نمایش این گوشی هیچ کلید لمسی خازنی دیده نمی‌شود و جای خود را به دکمه های لمسی بر روی صفحه نمایش داده است. در قسمت پایین صفحه نمایش تنها اسپیکر و لوگوی HTC وجود دارند و میکروفون آن در پشت اسپیکر مخفی شده است که به هیچ عنوان قابل رویت نیست. کمه‌ی تغییر صدا و اسلات micro SD در لبه‌ی سمت راست این گوشی می‌باشند. محل قرار گیری دکمه‌ی صدا به خوبی برای این گوشی در نظر گرفته شده است و به راحتی و با یک دست قادر خواهید بود صدای این اسمارت فون را تنظیم کنید. صفحه نمایش 5.0 اینچی به کار برده شده در m8 از نوع Super LCD3 است که رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل یا همان FullHD و تراکم پیکسلی 441ppi را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی نسبت به جانشین قبلی خود 12 درصد بزرگ‌تر شده است و همچنین دکمه های لمسی خازنی از این گوشی محو شده‌اند و جای خود را به گزینه های لمسی بر روی صفحه نمایش داده‌اند. این گوشی به یک چیپ ست Qualcomm Snapdragon 801 مجهز شده است و بر روی آن یک پردازنده‌ی 4 هسته ای Krait 400 با توان 2.3 گیگاهرتز قرار گرفته است. همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 330 این پردازنده را همراهی می‌کند. همان طور که این روزها در اسمارت فون های بالا رده از جدیدترین و قوی‌ترین پردازنده استفاده می‌شود، m8 هم از این غافله عقب نمانده و مجهز به قوی‌ترین سخت افزار تا به کنون می‌باشد. در مجموع همان طور که از این گوشی با این مقام انتظار می‌رفت، عملکرد خوب و مناسبی داشت.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.