شتاب سنج ، ژیرسکوپ ، قطب نما ، فشار سنج،مجاورت

در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 20 40 80

Sony Xperia Z5 -4G

گوشی موبایل سونی مدل   Xperia Z5 -4G

برای معرفی گوشی موبایل Sony Xperia Z5 -4G بهتر است بگوییم  گوشی های موبایل هوشمند معرفی شده توسط کمپانی سونی در سه نسخه Z5، Xperia Z5 Compact و Z5 Premium معرفی شدند. هر سه از بدنه ای فلزی برخوردار بوده و تنها سه دکمه روی آنها قرار داد شد که از جمله می توان به دکمه دوربین، پاور که به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل می کند و تنظیم صدا اشاره کرد.البته هر سه تلفن هوشمند دارای گواهی IP65/68 برای ضد آب بودن، هستند. تقریبا می توان گفت هر سه مدل از مشخصات یکسانی همچون پردازنده اسنپدراگون 810،حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 23 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.3 اینچی Exmor RS و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برخوردارند.اما تفاوت آنها در زمینه سایز صفحه نمایش، ظرفیت باتری و حافظه رم است. اکسپریا Z5 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی 1080 پیکسلی، باتری 2900 میلی آمپری و حافظه رم 3 گیگابایتی است.همگی این تلفن های هوشمند دارای اندروید 5.1.1هستند و طبق وعده سونی به اندروید 6 نیز بروزرسانی می شوند.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony Xperia Z5 Compact

گوشی موبایل سونی مدل Xperia Z5 Compact

گوشی موبایل سونی مدل Xperia Z5 Compact  گوشی های موبایل هوشمند معرفی شده توسط کمپانی سونی در سه نسخه Z5، Z5 Compact و Z5 Premium معرفی شدند. هر سه از بدنه ای فلزی برخوردار بوده و تنها سه دکمه روی آنها قرار داد شد که از جمله می توان به دکمه دوربین، پاور که به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل می کند و تنظیم صدا اشاره کرد.البته هر سه تلفن هوشمند دارای گواهی IP65/68 برای ضد آب بودن، هستند. تقریبا می توان گفت هر سه مدل از مشخصات یکسانی همچون پردازنده اسنپدراگون 810،حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 23 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.3 اینچی Exmor RS و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برخوردارند.اما تفاوت آنها در زمینه سایز صفحه نمایش، ظرفیت باتری و حافظه رم است.اکسپریا Z5 Compact از صفحه نمایش 4.7 اینچی 720 پیکسلی، باتری 2700 میلی آمپری و حافظه رم 2 گیگابایتی بهره می بردهمگی این تلفن های هوشمند دارای اندروید 5.1.1هستند و طبق وعده سونی به اندروید 6 نیز بروزرسانی می شوند.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony Xperia Z5 Dualsim

گوشی موبایل سونی مدل Xperia Z5 Dualsim

گوشی موبایل Sony Xperia Z5 Dualsim یکی دیگرذ از گوشی های سری z5  کمپانی سونی است . این گوشی همان طور که از نامش پیداست نسخه دو سیم کارته گوشی Sony xperia z5  است که برای علاقمندان به گوشی های دو سیم کارته در نظر گرفته شده است.وزن این گوشی 154 گرم است و از صفحه  نمایش 5.2  اینچی بهره می گیرد. کیفیت رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080 در 1920 پیکسل می باشد همچنین تراکم پیکسلی آن برابر با 424 پیکسل در هر اینچ  در نظر گرفته شده است.این گوشی نیز به مانند گوشی های هم رده خود از چیپ ست پردازنده Qualcomm MSM8994 Snapdragon 810 بهره می گیرد . قلب تپنده این گوشی توسط Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 و Quad-core 2 GHz Cortex-A57 به کار می افتد . این گوشی از باتری 2900 میلی آمپر ساعتی لیتیوم یونی غیر قابل تعویض بهره می گیرد به کمک این باتری کاربر می تواند بسته به حالت 2G  یا 3G   از بین 520  تا 540  ساعت از  دوام گوشی خود در حالت آماده به کار اطمینان داشته باشد.همچنین  با این گوشی شما قادر خواهید بود ببن 13 تا 17 ساعت به مکالمه بپردازید.برای علاقمندان به موزیک باید گفت شما به کمک این باتری می توانید تا 87 ساعت بدون ترس از اتمام باتری  به موزیک مورد علاقه خود گوش کنید.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony Xperia Z5 Premium

گوشی موبایل سونی مدل   Xperia Z5 Premium

برای معرفی گوشی موبایل Sony Xperia Z5 Premiumبهتر است بگوییم  گوشی های موبایل هوشمند معرفی شده توسط کمپانی سونی در سه نسخه Z5، Xperia Z5 Compact و Z5 Premium معرفی شدند. هر سه از بدنه ای فلزی برخوردار بوده و تنها سه دکمه روی آنها قرار داد شد که از جمله می توان به دکمه دوربین، پاور که به عنوان سنسور اثر انگشت نیز عمل می کند و تنظیم صدا اشاره کرد.البته هر سه تلفن هوشمند دارای گواهی IP65/68 برای ضد آب بودن، هستند. تقریبا می توان گفت هر سه مدل از مشخصات یکسانی همچون پردازنده اسنپدراگون 810،حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین 23 مگاپیکسلی با سنسور 1/2.3 اینچی Exmor RS و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برخوردارند.اما تفاوت آنها در زمینه سایز صفحه نمایش، ظرفیت باتری و حافظه رم است.به طوری که اکسپریا Z5 Premium به صفحه نمایش 5.5 اینچی 4K با تراکم پیکسلی806ppi، باتری 3430 میلی آمپری و حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز است .اکسپریا Z5 Premium به صفحه نمایش 5.5 اینچی 4K با تراکم پیکسلی806ppi، باتری 3430 میلی آمپری و حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sony Xperia Z5 Premium Dualsim

گوشی موبایل سونی مدل   Xperia Z5 Premium Dualsim

گوشی موبایل  Sony Xperia Z5 Premium Dualsim  همان طور که از نامش پیداست نسخه دو سیم کارته گوشی موبایل Sony Xperia Z5 Premium است. در جریان کنفرانس IFA2015 برلین، شرکت سونی سه گوشی جدید معرفی کرد. عنوان Z5 همراه با پسوندی در نام‌گذاری‌ هر سه گوشی به چشم می‌خورد. گوشی‌های سری Z5 از سخت‌افزار، دوربین‌، حافظه داخلی و سیستم‌عامل مشابهی برخوردار هستند. همچنین سونی از حس‌گر اثرانگشت برای بالا بردن ضریب امنیت در این سری از گوشی‌ها بهره برده است. وجه تمایز این سه گوشی هم در طراحی ظاهری، ابعاد و سایز نمایشگر خلاصه می‌شود. گوشی «سونی اکسپریا Z5 پریمیوم» (  Sony Xperia Z5 Premium) دراین‌بین، سروصدای زیادی به پا کرد. در واقع سونی می‌خواهد، قدرت خود را با تولید این گوشی به رخ رقبا بکشد. این گوشی به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن ultraHD یعنی 3840 در 2160 پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر با تراکم 801 پیکسل بر اینچ، بالاترین تراکم پیکسلی را در بین تمامی گوشی‌های هوشمند تا زمان معرفی را دارد. برای حفاظت از این نمایشگر، لایه‌ی محافظ ضد خط‌و‌خش همراه با لایه‌ای مقاوم در برابر عرق و اثرانگشت استفاده شده است. نمایشگر سونی Z5 پریمیوم از نوع LCD است و از فن‌آوری IPS سود می‌برد. دوربین اصلی این گوشی سنسوری 23 مگاپیکسلی دارد، این اولین بار است که سونی از این سنسور در گوشی‌های تولیدی خود استفاده می‌کند. این دوربین می‌تواند ویدیوی‌های 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را ضبط کند. دوربین سلفی Z5 پریمیوم، هم 5.1 مگاپیکسلی است و به فن‌آوری HDR مجهز شده است. این گوشی با بدنه‌ی تمام فلزی که تقریبا بازتابی شبیه به آینه دارد، وزن 180 گرمی و ضخامت 7.8 میلی‌متری در سه رنگ طلایی، مشکی و سفید عرضه‌شده است.  برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Xiaomi Mi4 16GB

گوشی موبایل شیاومی مدل  Mi4 16GB

گوشی موبایل شیائومی می 4  یا همان Xiaomi Mi4 16GB از جمله محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت چینی است که شکل و شمایلی‌اش شبیه به آیفون 5 است، نمایشگری با تراکم پیکسلی بالا برای دیدن فیلم و وب‌گردی، سخت‌افزاری قدرتمند برای انجام بازی‌های HD، دوربینی که تصاویر سلفی با کیفیت ثبت می‌کند و باتری با ظرفیتی عالی دارد.این گوشی 149 گرم وزن داشته و از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.شیائومی با قرار دادن نمایشگری با رزولوشن full HD، تراکم 441 پیکسل بر اینچ و اندازه‌ی 5 اینچی این مقدار اهمیت را به کاربران شیائومی Mi4 به‌خوبی نشان داده است. شیائومی، تمام ویژگی‌هایی که یک نمایشگر برای رسیدن به درجه‌ی عالی نیاز دارد را برای نمایشگر Mi4 در نظر گرفته است. حتی این نمایشگر را به بهترین نحو ممکن با فناوری شیشه‌ی یک‌تکه ساخته است. مجهز شدن به حسگر سنجش نور محیط در کنار پنلی که از فناوری IPS بهره می‌برد، برای بررسی سخت افزار به کار گرفته شده در این گوشی باید گفت این محصول از پردازنده  Quad-core 2.5 GHz Krait 400 و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 330 برای پردازش های خود بهره گرفته ، باید اضافه کرد برای Xiaomi Mi4 سه گیگ رم و دو ظرفیت 16 و 32 گیگ در نظر گرفته شده است.دوربین اصلی سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد. شیائومی، برای سنسور دوربین اصلی Mi4 هم کم‌کاری نکرده است. سنسوری که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز ” 1/3دارد، باید بتواند تصویر شفاف و کم‌نظیری ثبت کند. سنسوری 8 مگاپیکسلی نشان‌دهنده‌ی‌ اهمیتی است که شیائومی برای دوربین سلفی قائل است. در کنار عدد مگاپیکسل، عدد دریچه‌ی دیافراگم هم نشان می‌دهد که شیائومی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا شما بتوانید با Mi4 بهترین تصاویر سلفی را ثبت کنیداین دستگاه مجهز به باتری لیتیوم یونی 3080 میلی آمپر ساعتی است و از سیستم عامل اندروید نسخه KITKAT 4.4  بهره می گیرد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Xiaomi Mi4 32GB

گوشی موبایل شیاومی مدل  Mi4 32GB

گوشی موبایل شیائومی می 4  یا همان Xiaomi Mi4 32GB از جمله محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت چینی است که شکل و شمایلی‌اش شبیه به آیفون 5 است، نمایشگری با تراکم پیکسلی بالا برای دیدن فیلم و وب‌گردی، سخت‌افزاری قدرتمند برای انجام بازی‌های HD، دوربینی که تصاویر سلفی با کیفیت ثبت می‌کند و باتری با ظرفیتی عالی دارد.این گوشی 149 گرم وزن داشته و از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند.شیائومی با قرار دادن نمایشگری با رزولوشن full HD، تراکم 441 پیکسل بر اینچ و اندازه‌ی 5 اینچی این مقدار اهمیت را به کاربران شیائومی Mi4 به‌خوبی نشان داده است. شیائومی، تمام ویژگی‌هایی که یک نمایشگر برای رسیدن به درجه‌ی عالی نیاز دارد را برای نمایشگر Mi4 در نظر گرفته است. حتی این نمایشگر را به بهترین نحو ممکن با فناوری شیشه‌ی یک‌تکه ساخته است. مجهز شدن به حسگر سنجش نور محیط در کنار پنلی که از فناوری IPS بهره می‌برد، برای بررسی سخت افزار به کار گرفته شده در این گوشی باید گفت این محصول از پردازنده  Quad-core 2.5 GHz Krait 400 و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 330 برای پردازش های خود بهره گرفته ، باید اضافه کرد برای Xiaomi Mi4 سه گیگ رم و دو ظرفیت 16 و 32 گیگ در نظر گرفته شده است.دوربین اصلی سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد. شیائومی، برای سنسور دوربین اصلی Mi4 هم کم‌کاری نکرده است. سنسوری که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز ” 1/3دارد، باید بتواند تصویر شفاف و کم‌نظیری ثبت کند. سنسوری 8 مگاپیکسلی نشان‌دهنده‌ی‌ اهمیتی است که شیائومی برای دوربین سلفی قائل است. در کنار عدد مگاپیکسل، عدد دریچه‌ی دیافراگم هم نشان می‌دهد که شیائومی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا شما بتوانید با Mi4 بهترین تصاویر سلفی را ثبت کنیداین دستگاه مجهز به باتری لیتیوم یونی 3080 میلی آمپر ساعتی است و از سیستم عامل اندروید نسخه KITKAT 4.4  بهره می گیرد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Xiaomi Mi4i Dualsim 32GB

گوشی موبایل شیاومی مدل  Mi4i 32GB

گوشی موبایل شیائومی می 4 ای یا همان Xiaomi Mi4i Dualsim 32GB از جمله محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت چینی است که شکل و شمایلی‌اش شبیه به آیفون 5 است، نمایشگری با تراکم پیکسلی بالا برای دیدن فیلم و وب‌گردی، سخت‌افزاری قدرتمند برای انجام بازی‌های HD، دوربینی که تصاویر سلفی با کیفیت ثبت می‌کند و باتری با ظرفیتی عالی دارد.این گوشی 130 گرم وزن داشته و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.شیائومی با قرار دادن نمایشگری با رزولوشن full HD، تراکم 441 پیکسل بر اینچ و اندازه‌ی 5 اینچی این مقدار اهمیت را به کاربران شیائومی Mi4i 32GB به‌خوبی نشان داده است. شیائومی، تمام ویژگی‌هایی که یک نمایشگر برای رسیدن به درجه‌ی عالی نیاز دارد را برای نمایشگراین گوشی  در نظر گرفته است. حتی این نمایشگر را به بهترین نحو ممکن با فناوری شیشه‌ی یک‌تکه ساخته است. مجهز شدن به حسگر سنجش نور محیط در کنار پنلی که از فناوری IPS بهره می‌برد، برای بررسی سخت افزار به کار گرفته شده در این گوشی باید گفت این محصول از پردازنده  Quad-core 2.5 GHz Krait 400 و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 405 برای پردازش های خود بهره گرفته ، باید اضافه کرد برای Xiaomi Mi4i 32GB  سه گیگ رم و دو ظرفیت 16 و 32 گیگ در نظر گرفته شده است.دوربین اصلی سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد. شیائومی، برای سنسور دوربین اصلی Mi4i هم کم‌کاری نکرده است. سنسوری که دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و سایز ” 1/3دارد، باید بتواند تصویر شفاف و کم‌نظیری ثبت کند. سنسوری 5 مگاپیکسلی نشان‌دهنده‌ی‌ اهمیتی است که شیائومی برای دوربین سلفی قائل است. در کنار عدد مگاپیکسل، عدد دریچه‌ی دیافراگم هم نشان می‌دهد که شیائومی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا شما بتوانید با Mi4i بهترین تصاویر سلفی را ثبت کنیداین دستگاه مجهز به باتری لیتیوم یونی 3120 میلی آمپر ساعتی است و از سیستم عامل اندروید نسخه لالی پاپ بهره می گیرد.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.