شتاب سنج ، مجاورت

نمایش 1–12 از 29 نتیجه

نمایش 20 40 80

Samsung Galaxy J1 Duos SM-J100H

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy J1 Duos SM-J100H

گوشی موبایل Samsung Galaxy J1 Duos SM-J100H نخستین گوشی از خانواده‌ی J سامسونگ است که در زمره‌ی گوشی‌های پایین‌رده قرار دارد. این محصول از یک نمایشگر 4.3 اینچی از نوع TFT بهره می‌برد که کیفیت 800 × 480 پیکسل را به نمایش می‌گذارد. سخت‌افزار این دستگاه را یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز، چهار گیگابایت حافظه‌ی داخلی و نیم گیگابایت حافظه‌ی رم تشکیل می‌دهد. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در قاب جلویی J1 به چشم می‌خورد. دوربین اصلی این گوشی قادر خواهد بود تا با حداکثر کیفیت HD فیلم برداری کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به GPS، رادیوی FM و قابلیت الترا پاور سیوینگ (Ultra power saving mode) اشاره کرد. در آخر سامسونگ از یک باتری قابل تعویض 1850 میلی آمپر ساعتی برای J1 استفاده کرده که می‌تواند 10 ساعت مکالمه در شبکه‌ی 3G را مدیریت کند. با مشخصات و قیمتی که سامسونگ برای Samsung Galaxy J1 Duos SM-J100H در نظر گرفته، این گوشی خود به خود در صدر گوشی‌های پایین‌رده‌ی سامسونگ در سال 2014 قرار می‌گیرد.بدنه‌ی گلکسی J1 تماما از پلاستیک ساخته شده است. قاب پشتی این گوشی از نوع پلاستیک مات بوده و می‌توان گفت که تقریبا اثر انگشت و لکی بر روی آن بر جای نخواهد ماند. رنگ سفید قاب پشتی این گوشی در روشنایی روز کمی درخشان است و زیبایی قابل توجهی را به این گوشی می‌بخشد.برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

Samsung Galaxy J3 Pro Dualsim SM-J330F

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy J3 Pro

برای بررسی گوشی موبایل Samsung Galaxy J3 Pro Dualsim SM-J330F باید گوشی سامسونگ گلکسی J3 سال 2017 یا همان J3 Pro با بدنه­‌ای فلزی راهی بازار شده تا نشان دهد، سامسونگ برای میان­‌رده­‌های خود نیز اهمیت ویژه‌­ای قائل است. اما سایر قابلیت­‌های این گوشی در مقایسه با مدل سال 2016 مثل بدنه‌ی فلزی آن، صفحه‌نمایش 5.0 اینچی گوشی و همچنین سایر قابلیت‌های فنی مثل پشتیبانی از اینترنت 4G یا فلش LED برای دوربین سلفی ثابت مانده یا تغییر قابل‌توجهی نکرده است. نسخه­‌های جدید گوشی‌های J5 و J3  نسبت به مدل اولیه‌شان، بدنه‌ای فلزی و خوش‌دست دارند که به سبب علاقه‌ای که کاربران به گوشی‌های سری A از همین برند داشتند، به‌شدت مورد استقبال و توجه قرار گرفتند. نسخه‌ی 2017 گوشی J3 از یک صفحه‌نمایش 5.0 اینچی از نوع اولد برخوردار است که فناوری سوپر امولد در ساخت آن به‌کاررفته است. قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و با داشتن رزولوشن 1280×720 تراکم پیکسل‌های آن به 294 رسیده است. برخلاف مدل سال 2016 در این گوشی موبایل از تراشه 64 بیتی ساخت سامسونگ با مدل Exynos 7570 استفاده‌شده است که چهار هسته­‌ی قدرتمند دارد که می‌تواند اطلاعات را با فرکانس 1.6 گیگاهرتز پردازش کند. پردازنده‌ی گرافیکی آن‌هم پیشرفت قابل‌­توجهی کرده و حالا از Mali-T720 در این گوشی موبایل استفاده می­‌شود. گوشی موبایل Samsung Galaxy J3 Pro Dualsim SM-J330F در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه microSD می‌­توانید از 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم استفاده کنید. همچنین J3 پرو دو گیگابایت حافظه رم دارد. بدنه‌ی گوشی موبایل Samsung Galaxy J3 Pro Dualsim SM-J330F اغلب از فلز ساخته‌شده است که  وزن آن‌هم در حدود 142 گرم است. نکته­‌ی قابل­‌توجه دیگر هم کم‌شدن حدود 600 میلی‌­آمپر ساعت از ظرفیت باتری این گوشی موبایل است که حالا ظرفیتی 2400 میلی‌­آمپرساعتی دارد. پیشرفت خوب این گوشی در بخش دوربین را باید ستود؛ گلکسی J3 مدل 2017 حالا دو دوربین با سنسورهای  13 و 5 مگاپیکسلی دارد که هر دو از فلش LED بهره می‌برند. اگر تفاوت در کیفیت دوربین سلفی و قدرت پردازش برایتان اهمیت دارد، باید توجه داشته باشید که نسل قبلی و جدید این گوشی در این دو مورد باهم متفاوت هستند.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Caterpillar B15

گوشی موبایل کاترپیلار مدل B15

برای معرفی گوشی موبایل Caterpillar B15 باید گفت با یکی دیگر از محصولات کاترپیلار رو به رو هستیم این گوشی موبایل قابلیت اتصال دو سیم کارت را داشته و به کمک پردازنده Mediatek MT6577 Chipset  و 4 گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت رم با پشتیبانی از شبکه 3G و همچنین امکانات راتباطی نظیر وای فای ،بلوتوث ، رادیو  به همراه دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری با کیفیت Full HD  گوشی موبایلی مناسب برای افرادی است که برای مقاومت گوشی اهمیت خاصی قائل هستند.این گوشی مجهز به شتاب سنج و مجاورت نیز هست و سیستم عامل اندروید Android 4.1 Jelly Bean بر روی این گوشی موبایل به اجرا گذاشته شده است و برای تامین نیروی مورد نیاز خود از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعتی بهره می گیرد.به کمک این باتری می توان از 456 ساعت در حالت آماده به کار بودن دستگاه اطمینان حاصل کرد و تا 16 ساعت به مکالمه پرداخت.برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل با ما در تماس باشید.

BlackBerry z10

گوشی موبایل بلک بری مدل z10

برای  معرفی BlackBerry z10  باید گفت بعد از اینکه بلک بری مدت‌ها گوشی جدیدی را روانه بازار ننمود، طرفداران این کمپانی انتظار یک گوشی خاص و تک که مدل مشابهی در بازار نداشته باشد بودند، اما باید بگوییم که در این زمینه بلک بری دست به نو آوری جدیدی نزده است و ظاهر Z10 به بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار از جمله آیفون 5 و ال‌جی Revolution و حتی Htc One شبیه است. البته HTC پرچمدار جدید خود را مقداری دیر تر از بلک بری معرفی نمود، اما تولید هر دو گوشی تقریبا در یک زمان صورت پذیرفته است. بدنه این گوشی تماما از پلاستیک ساخته شده که می‌توان آن‌را در مقابل بدنه های فلزی بسیاری از گوشی‌های سطح بالا، همانند محصولات سامسونگ برای این گوشی نیز یک نقطه ضعف بدانیم. البته به واقع نوع ساخت و جنس پلاستیک به کار رفته در بدنه این گوشی با گوشی‌های سامسونگ قابل مقایسه نیست و بسیار با کیفیت‌تر و شکیل‌تر به نظر می‌رسد. بر خلاف اکثر مدل‌های پیشین ساخت بلک بری، این گوشی فاقد کلید های فیزیکی در قسمت جلویی گوشی می‌باشد. در عوض، کنترل‌های سیستم عامل آن توسط سه کلید خازنی تعبیه شده در زیر صفحه نمایش صورت می‌پذیرد. در بالای صفحه نمایش نیز بلندگو، سنسور های مجاورت و نور سنجی، چراغ هشدار و دوربین مکالمات تصویری به چشم می‌خورند. قاب پشتی گوشی خوشبختانه دارای بافت است که نگهداری گوشی را در دست بسیار راحت‌تر و مطمئن‌تر می‌نماید.برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

BlackBerry z3

گوشی موبایل بلک بری مدل z3

یکی دیگر از گوشی های کمپانی blackberry   گوشی موبایل BlackBerry Z3 نام دارد.این گوشی از میکرو سیم کارت پشتیبانی می کند و 164 گرم وزن دارد.صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 540×960  و تراکم پیکسلی 220 پیکسل در هر اینچ برای این گوشی در نظر گرفته شده است.چیپ ست پردازنده Qualcomm MSM8230 Snapdragon 400 و پردازنده Dual-core 1.2 GHz Krait 200 در این گوشی قرار دارد. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 305  در این گوشی ایفای نقش می کند. برای بررسی حافظه این گوشی باید بگوییم این گوشی دارای 8 گیگ حافظه داخلی بوده و از کارت حافظه MICROSD  نیز تا حداکثر ظرفیت 32 گیگ پشتیبانی می کند. این گوشی از  حافظه رم 1.5 گیگابایتی  تیز بهره می گیرد. با استفاده از دوربین اصلی به کارگرفته شده در این گوشی می توان تصاویری با کفیت 5 مگاپیکسل در اختیار داشت . این دوربین می تواند با کیفیت 1080 به ضبط ویدئو بپردازد. دوربین مکالمه تصویری به کار گرفته شده در این گوشی نیز کیفیتی برابر با 1.1  مگاپیکسل دارد.این گوشی تمامی امکانات معمول ارتباطی نظیر وای فای ، بلوتوث ، GPRS ، 3G و Gps را در اختیار کاربر قرار می دهد.سیستم عامل BlackBerry OS 10.2.1  بر روی این گوشی نصب شده است..برای اطلاع از قیمت موبایل با ما در ارتباط باشید.

HTC Desire 650 Dualsim -16GB

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 650

برای بررسی گوشی موبایل HTC Desire 650 Dualsim -16GB می توان گفت گوشی Desire 650 یکی از میان‌رده‌های جدید اچ تی اس است که با 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 2 گیگابایت رم و بدنه‌ی پلاستیکی عرضه خواهد شد. این محصول که حدودا 140 گرم وزن دارد، از دو سیم‌کارت در قطع نانو پشتیبانی می‌کند. ضخامت این گوشی 8.4 میلی‌متر است و طول و عرض آن به ترتیب به 146.9 و 70.9 میلی‌متر می‌رسد. برای این گوشی تراشه‌ی اسنپدراگون 400 در نظر گرفته شده که با پردازنده‌ی 44 هسته‌ای خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. دو گیگابایت رم در کنار این مجموعهه سخت‌افزاری قرار گرفته که درمجموع عملکرد روانی را برای این محصول به ارمغان آورده است. صفحه‌نمایش 5اینچی Desire 650 با وضوح تصویر 1280×720 HD تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. شرکت اچ تی سی برای محافظت از این نمایشگر که از نوع LCD است، محافظ گوریلاگلس را به خدمت گرفته که به استحکام هرچه بیشتر این محصول کمک شایانی خواهد کرد. روی قاب پشتی Desire 650، سنسوری 13مگاپیکسلی قرار دارد که در مقایسه با محصولات هم‌رده در بازار چندان قابل‌توجه نیست. این دوربین در کنار سنسور 5مگاپیکسلی دوربین سلفی، امکانات مختلفی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها ، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه ، قابلیت تشخیص چهره ، قابلیت عکاسی پانوراما و HDR را فراهم آورده است که می‌تواند بسیاری از نیازهای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل را پاسخ‌گو باشد. همان‌طورکه گفته شد، یک حافظه‌ی داخلی 16گیگابایتی در این گوشی به ‌کار رفته است که به‌تنهایی برای کاربرانی که همواره فایل‌های صوتی وو تصویری و بازی‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی دارند، کافی نخواهد بود؛ بنابراین می‌توان با استفاده ازز قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی در این گوشی ، این ظرفیت را تا 256 گیگابایت افزایش داد.. سیستم‌عامل نسخه‌ی 6 اندروید به‌صورت پیش‌فرض در این مدل از گوشی‌های موبایل اچ تی سی ایفایی نقش می‌کند که با مجموعه‌ی کاملی از امکانات یک گوشی اندرویدی مانند MMS، ایمیل، برنامه‌ی ویرایش عکس، سرویس‌های گوگل شاملGoogle Search ،Google Maps ،Gmail  و YouTube، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس، قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF و مرورگر HTML5 تجربه‌ی کاربری بهتری را برای شما ایجاد می‌کند. درنهایت باید بدانید منبع تغذیه در گوشی جدید اچ تی سی یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم‌یون استت که برای محصول میان‌رده‌ای مانند Desire 650 مناسب به نظر می‌رسد.برای اطلاع از قیمت موبایل موردد نظرخود با ما در تماس باشید.

HTC Desire 326G Dualsim

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 326G Dualsim

گوشی موبایل HTC Desire 326G dual sim یکی دیگر از گوشی های کمپانی HTC  است.این گوشی  146 گرم وزن دارد .کمپانی HTCبرای این گوشی قابلیت دو سیم کارته بودن را در نظر گرفته است.صفحه نمایش این گوشی 4.5 اینچ است  و به صورت مولتی تاچ طراحی شده است . این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو  SD را تا 32 گیگ دارد. سیستم عامل به کار گرقته شده در این سری از گوشی های کمپانی  HTC  اندروید نسخه 4.4 کیتکت  می باشد. 8 گیگ حافظه داخلی و یک گیگ رم وضعیت حافظه این گوشی را بیان می کند.از دیگر امکانات در این گوشی می‌توان به امکان استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، A-GPS و رادیوی FM اشاره کرد. دوربین 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و دوربین 2 مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی برای دیزایر 326G در نظر گرفته شده‌اند. اندروید کیت‌کت نسخه‌ی 4.4 نقش سیستم‌عامل در این گوشی ایفای نقش می‌کند. البته از نسخه‌ی پنجم سنس در این گوشی استفاده شده است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

HTC Desire 500 Dualsim

گوشی موبایل اچ تی سی مدل Desire 500 Dualsim

در سال‌های نه چندان دور، گوشی‌های سری دیزایر (Desire) کمپانی اچ تی سی نام و آوازه‌ی خوبی در بازار کشورمان داشتند و توانسته بودند قسمت چشمگیری از بازار اسمارت فون های میان رده را در اختیار خود بگیرند. یکی از این گوشی‌های میان رده‌ی جدید این شرکت Desire 500 نام دارد. در واقع شرکت اچ تی سی با تولید این گوشی قصد داشته است تا به مشتریان خود انتخابی را ارائه دهد که در کنار قیمت مناسب، امکانات قابل قبولی داشته باشد همچنین می‌توان از نگاهی دیگر آن را مدل مقرون به صرفه تر Desire 600 به حساب آورد. مشخصات این اسمارت فون نشان می‌دهد که کمپانی اچ تی سی ویژگی خاص و برجسته ای نظیر سنسور IR و یا رزولوشن Full HD بر روی این میان رده‌ی خود قرار نداده است  این گوشی در دو نسخه تک سیم و دو سیم به بازار عرضه شده است.برای اطلاع از قیمت موبایل مورد نظرخود با ما در تماس باشید.

Huawei Ascend G610 Dualsim

گوشی موبایل هوآوی مدل Ascend G610 Dualsim

برای بررسی گوشی  موبایل   Huawei Ascend G610 Dualsim باید گفت با یک گوشی دو سیم کارته با ساختار بدنه پلاستیکی رو به رو هستیم که وزنی معادل 170 گرم دارد و از سیم کارت تنها در سایز اصلی پشتیبانی می کند.صفحه نمایشی که برای این گوشی در نظر گرفته شده یک صفحه نمایش 5 اینچی از نوع IPS LCD  می باشد که قابلیست دریافت تا 10 لمس هم زمان را داراست و رزولوشنی معادل 960 × 540 با تراکم پیکسلی 220 پیکسل در هر اینچ برای کاربر فراهم می کند.بزرگی صفحه نمایش باعث راحتی کاربر در گشت وگذار در اینترنت و استفاده حداکثری از امکانات گوشی شده است. این گوشی  شباهت بسیار زیادی به گوشی‌ها و پرچم‌داران کمی قدیمی‌تر سامسونگ می‌باشد. اما هواوی Huawei Ascend G610 Dualsim از کیفیت خوبی برخوردارست و قاب پشتی آن، نرمی خاص دارد. در هر صورت چیزی که واضح است؛ کیفیت برتر ساخت این گوشی نسبت به تلفن‌های هوشمند قدیمی سامسونگ است. انحنای موجود در قاب پشتی این میان رده، سبب شده تا کاربران در حین کار با آن با سختی مواجه نشوید و دستگاه را به راحتی در دست بگیرید.دوربین G610 یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که عکس‌هایی با رزولوشن 2595×1944 پیکسل را ثبت می‌نماید. همچنین این دوربین قادر است با کیفیت HD فیلم برداری کند. یک فلاش LED هم جهت کمک به دوربین برای ثبت عکس‌های بهتر وجود دارد. اما یک دوربین با کیفیت VGA هم برای انجام مکالمات تصویری در قسمت جلوی گوشی قرار دارد که برای این منظور کافی و مناسب به نظر می‌رسد. سیستم عامل G610 را نسخه 4.2 از سیستم عامل اندروید تشکیل می‌دهد که اکنون دیگر نسخه قدیمی از این سیستم عامل محبوب به شمار می‌رود؛ اما جدای از این حرف‌ها، عملکرد خوبی از این سیستم عامل را بر روی این گوشی شاهد هستیم.برای اطلاع از قیمت محصولات هوآوی با ما در تماس باشید.

Huawei MediaPad T1 8.0 16GB 3G

تبلت  هوآوی مدل  MediaPad T1 8.0 16GB 3G

یکی دیگر از محصولات شرکت هوآوی تبلت  Huawei MediaPad T1  می باسد این تبلت  در نسخه های 7 ، 8 و 10 اینچی ارائه شده است .تبلت هوآوی مدیاپد T1 به نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 800 × 1280 مجهز است. بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر این تبلت چیزی حدود 188ppi است. از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به پردازشگری 4 هسته ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز بر روی چیپ‌ست MSM8212، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. شیار سیم کارت، امکان مکالمه و باتری 4800 میلی آمپر-ساعتی از دیگر مشخصه‌های قابل ذکر در مورد این تبلت هستند. به کمک این باتری می توانید حداکثر 300 ساعت در حالت آماده به کار و حداکثر 8 ساعت در حالت پخش ویدیو از  دستگاه کار بکشید.این تبلت به مانند بیشتر هم رده های خود از امکالنات ارتباطی معمول نظیر وای فای ، 3G  GPRS ، Edge  بهره می برد باید اضافه کنیم این دستگاه  فن آوری مکان یابی GPS را  نیز برای کاربران خود  فراهم کرده است. همچنین این تبلت قابلیت پشتیبانی از  MICRO SD  را تا 32 گیگ دارا است. یک گیگ رم نیز در این گوشی ایفای نقش می کند نسخه 4.3 (Jelly Bean) بر روی این تبلت به اجرا گذاشته شده است. برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Huawei MediaPad T1 8.0 8GB 3G

تبلت  هوآوی مدل  MediaPad T1 8.0 8GB 3G

Huawei MediaPad T1 8.0 8GB 3G  یکی دیگر از تبلت های ساخت شرکت هوآوی است . همان طورکه می دانید این تبلت در دو نسخه 8 و 16 گیگ عرضه شده است  که هر دو دارای مشخصات مشابه هستند و تنها تفاوت  در حجم در نظر گرفته شده برای حافظه داخلی این  محصول است.تبلت هوآوی مدیاپد T1 به نمایشگری 8 اینچی با رزولوشن 800 × 1280 مجهز است. بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر این تبلت چیزی حدود 188ppi است. از مهم‌ترین مشخصات سخت‌افزاری این محصول می‌توان به پردازشگری 4 هسته ای با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز بر روی چیپ‌ست MSM8212، یک گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.برای افزایش حافظه   می توانید از micro SD  تا حداکثر ظرفیت 32 گیگ استفاده کنید شیار سیمکارت، امکان مکالمه و باتری 4800 میلی آمپر-ساعتی از دیگر مشخصه‌های قابل ذکر در مورد این تبلت هستند. به کمک باتری موجود در این گوشی می توانید 300 ساعت در حالت 2G  و 480 ساعت در حالت  3G   در حالت  standby  از عملکرد گوشی مطمعن باشید.و همچنین باید افزود در حالت 3G  تا 10   ساعت در  حالت پخش  mulitimedia و تا 36 ساعت   در حالت 3G  از گوشی خود بهره ببرید. برای علاقمندان به موزیک باید گفت با این باتری توان پخش موزیک تا 20 ساعت به صورت مداوم وجود دارد.  برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Lenovo S650 Dualsim

گوشی موبایل لنوو مدل Lenovo S650 Dualsim

گوشی موبایل  Lenovo S650 Dualsim  یکی دیگر از گوشی های دو سیم کارته ساخت شرکت لنوو بوده و از پردازنده Quad-core 1.3 GHz Cortex-A7  برای پردازش های خود بهره می گیرد . این گوشی مجهز به  یک گیگ رم و حافظه داخلی 8 گیگ می باشد . همچنین باید افزود این گوشی قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD  تا حداکثر ظرفیت 32 گیگ را دارا می باشد.دوربین اصلی این گوشی کیفیتی 8 مگاپیکسلی را برای کاربر خود به همراه دارد ، دوربین مکالمه تصویری این دستگاه نیز از نوع VGA  می باشد.سیستم عامل اندروید نسخه Jelly Bean بر روی این دستگاه به اجرا گذاشته شده است.این گوشی از امکانات ارتباطی نظیر  وای فای ، بلوتوث ، GPRS ، GPS  و  نسل سوم اینترنت بهره می گیرد .باتری لیتیوم پلیمتری 2000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی به کار گرفته شده است . به کمک این باتری می توان تا 12 ساعت درحالت 2G  و تا 8 ساعت در حالت 3G  از عملکرد دستگاه اطمینان داشت  برای اطلاع از  قیمت موبایل مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.