اخبار برندها, اخبار سامسونگ, اخبار فناوری و IT, اخبار موبایل, محصولات جدید سامسونگ

قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۵)

lazy قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۵)

حالا که گلکسی نوت ۵  سامسونگ رسما معرفی شده است، بسیاری بی صبرانه انتظار اعلام قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۵) را می کشند.

خوشبختانه دریافت پیش سفارش برای خرید نوت ۵ از امروز یعنی ۲۲ مردادماه آغاز می شود و عرضه آن (چه به صورت بدون قرارداد و چه همراه با قرارداد) از تاریخ ۳۰ مرداد ماه در ایالات متحده آمریکا کلید خواهد خورد.

در مورد قیمت فبلت جدید سامسونگ هم باید بگوییم که از طریق چهار اپراتور اصلی آمریکا با قیمت ۲۹۹ دلار ارائه می گردد، در حالی که نسخه بدون قرارداد آن تقریبا ۸۰۰ یورو یا دلار آب خواهد خورد.

در صورتی که این محصول وارد بازار ایران شود قیمت گلکسی نوت ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۵) را مشاهده کنید.

galaxy_note5_logo_samsung_galaxy_2

البته هضم این قیمت برای بسیاری از کاربران ساده نخواهد بود اما از طرفی هم نوت ۵ بهترین سخت افزار و نرم افزاری را در خود دارد که سامسونگ می تواند در قالب یک محصول به کاربرانش عرضه کند و به همین دلیل شاید از جهاتی تعیین چنین قیمت بالایی برای آن قابل درک باشد.

ویدیو بررسی گلکسی نوت ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy Note ۵) :

در ایالات متحده آمریکا این فبلت در قالب رنگ های مشکی و سفید (همراه با حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت) از طریق اپراتورهای AT&T، اسپرینت، T-Mobile، ورایزن و  U.S. Cellular ارائه می گردد.

البته محصول مورد بحث از طریق وبسایت های مختلف از جمله Best Buy و آمازون نیز قابل خریداری خواهد بود و برای مشخص شدن قیمت دقیق این دستگاه باید همچنان منتظر اعلام خبر از سوی اپراتورها و فروشگاه های یاد شده باشیم.

لازم به یادآوری است که از فردا شهروندان آمریکایی می توانند در بیش از ۷۰۰۰ فروشگاه مختلف این کشور نگاهی نزدیک به امکانات و طراحی بدنه نوت ۵ داشته باشند.