اخبار فناوری و IT, اخبار موبایل, محصولات جدید سامسونگ, محصولات جذید ال جی

ال جی در حال ساخت بهترین مدل خود با دو صفحه نمایش

lazy field_55eb17f89e72f

گوشی V10 شرکت ال‌جی دارای دو صفحه نمایش در جلو است و به نظر می‌رسد که صفحه نمایش دوم کار لبه‌های خمیده گوشی‌های گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس را انجام می‌دهد.

به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی در حال ساخت یک گوشی با دو صفحه نمایش است. صفحه نمایش‌هایی که در جلوی این محصول قرار می‌گیرند.

شایعات مختلفی درباره گوشی جدید ال‌جی منتشر شده است. این محصول که از دو صفحه نمایش بهره می‌برد، به احتمال زیاد V10 نام دارد. به تازگی این گوشی برای دریافت مجوزهای لازم به سازمان TENNA راه پیدا کرده و به همین دلیل تصویری از آن به بیرون درز کرده است. به احتمال زیاد این گوشی در مراسمی که ال‌جی می‌خواهد در تاریخ 9 مهر ماه برگزار ‌کند، معرفی خواهد شد.

با توجه به تصویر منتشر شده از این گوشی، مشخص شده که یک صفحه نمایش کوچک در بالای صفحه نمایش اصلی آن قرار گرفته است. در این عکس پنج برنامه مختلف روی صفحه نمایش دوم مشاهده می‌شود و احتمال دارد که کاربران از آن برای انجام دادن کارهای دیگر هم استفاده کنند. به احتمال زیاد این صفحه نمایش دوم نقش لبه‌های خمیده روی گوشی گلکسی S6 اج و گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ را ایفا خواهد کرد.

همچنین این محصول شباهت زیادی به گوشی Continuum سامسونگ دارد که در سال 2010 راهی بازار شده بود. گوشی Continuum‌ یک صفحه نمایش دوم در اندازه 1.8 اینچ با رزولوشن 480×96 پیکسل داشت. البته این گوشی سامسونگ هیچ وقت با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه نشد و مشخص نیست که ال‌جی برای این محصول چه ویژگی‌های دیگری در نظر گرفته که باعث شوند مردم از آن استفاده کنند.

براساس اطلاعات لو رفته از سازمان TENNA گوشی V10 شرکت ال‌جی از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت QHD برخوردار است. همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فلش دوگانه برای آن در نظر گرفته شده است. یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی هم روی این محصول مشاهده می‌شود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه، سنسور تشخیص اثر انگشت روی دکمه پاور و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 808 اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.