جوهر مخزن T6641، T6642، T6643، T6644

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

Epson L120 Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L120

برای معرفی پرینتر Epson L120 Inkjet Printer می توان گفت محصولی که در پیش رو دارید یکی از پرینترهای جوهرافشان شرکت اپسون است که به مخزن جوهر مجهز شده است. مخزن جوهر راه‌حلی برای کاربران پرمصرف است. با بالا رفتن میزان چاپ خرید پیاپی کارتریج مقرون‌ به‌ صرفه نبوده و هزینه‌ی بسیار بالایی را به همراه دارد. ازاین‌ رو با خرید پرینترهای مخزن‌دار کاربر تنها جوهر مصرفی را در بسته‌بندی بطری خریداری کرده و در مخزن پرینتر قرار می‌دهد. این محصول هم با مخزن 4 رنگ خود توان چاپ بالایی دارد. با این‌حال این مدل جزو محصولات رده‌ی متوسط پرینترهای مخزن‌دار محسوب می‌شود که با 180 نازل مشکی و 59 نازل رنگی با فناوری انحصاری اپسون به نام Micro Piezo با وضوح 720 × 720 dpi فرآیند چاپ را با سرعت 4.5 صفحه برای چاپ رنگی انجام می‌دهد. متأسفانه اتصالات دستگاه بسیار محدود بوده و تنها اتصال USB برای اتصال به رایانه موجود است و خبری از اتصال LAN و Wifi نیست.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L382 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان سهکاره اپسون مدل L382

برای معرفی Epson L382 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر L382 ساخت شرکت اپسون پرینتری جوهرافشان و چندکاره است که برای چاپ عکس و اشکال گرافیکی طراحی شده است و علاوه بر پرینت قابلیت‌های اسکن و کپی را همم ارائه می‌دهد. این پرینتر قدرتمند می‌تواند عکس‌های 15 × 10 را به‌صورت بدون حاشیه با کیفیتی بالا چا کند که البته برایی این منظور باید از کاغذ‌های مخصوص چاپ عکسی که شرح آن‌ها در جدول مشخصات فنی آمده است استفاده کنید. اینپرینتر از سیستم مخزن جوهر استفاده می‌کند و درنتیجه مدیریت هزینه‌های جوهر آن در مقایسه با پرینترهای کارتریجی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه تر است و کافی است با اتمام جوهر هر رنگ، جوهر مناسب را در مخزن مخصوص آن پر کنید. پرینتر L382 برای ارتباط با رایانه از درگاه USB استفاده می‌کند و خبری از اتصال بی‌سیم در آن نیست و نمی‌توان از طریق تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت به‌صورت مستقیم و بی‌سیم به چاپ عکس پرداخت. بهتر است از این پرینتر برای چاپ متن استفاده نکنیدد زیرا اگرچه دستگاه قادر است متن چاپ کند، کاربری دستگاه چاپ اشکال گرافیکی و عکس است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L310 Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان تک کاره اپسون مدل L310

برای معرفی پرينتر Epson L310 Inkjet Printer می توان گفت پرینتر L310 ساخت شرکت EPSON پرینتری جوهرافشان است که دارای مخزن جوهر است. این پرینتر جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی و عکس‌هایی رنگی طراحی شده است اما چاپ بدون حاشیه در آن تعبیه نشده است. بااین‌حال می‌توانید عکس‌هایی باکیفیت در این پرینتر به چاپ برسانید. سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر در مدیریت هزینه‌های جوهر تأثیر بسزایی داشته وو هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. علاوه بر راحتی پر کردن جوهر در مخزن، جوهر ظرفیت چاپ بسیار بالایی داشته و برایی کاربرانی مناسب است که حجم چاپ بالایی دارند. می‌توانید از پرينتر Epson L310 Inkjet Printer در منزل یا محیط‌های اداری استفاده کنید. این پرینتر با استفاده از هدهای چاپ Micro Piezo سرعتی برابر با 9.2 صفحه در دقیقه برای چاپ سیاه‌و‌سفید ارائه می‌دهد. با این‌حال اگر قصد دارید پرینتری برای چاپ متن خریداری کنید بهتر است سراغ پرینترهای لیزری بروید و این محصول را همانند دیگر پرینترهای جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی مانند بروشور، کاتالوگ و عکس در نظر بگیرید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.