حسگر CCD 16.1 مگاپیکسل- اندازه 1/2.3 اینچ

در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 20 40 80

Nikon Coolpix L29

دوربین نیکن مدل Nikon Coolpix L29

Coolpix L29 برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به یک دوربین با کیفیت با قیمتی مناسب دارند طراحی شده است. L29 از یک سنسور 16.1 مگاپیکسلی به همراه یک لنز NIKKOR با توانایی بزرگ نمایی اپتیکال 5 برابری بهره می‌برد. یک نمایشگر 2.7 اینچی نیز از نوع TFT LCD نقش نمایش عکس‌های ثبت شده و منظره یاب را ایفا می‌کند. امکان ثبت تصاویر ویدیویی با کیفیت HD نیز توسط نیکون در این دوربین فراهم شده است. گستره ایزو این دوربین نیز از 80 تا 1600 می‌باشد.این دوربین در چهار رنگ نقره ای، قرمز، بنفش و سیاه توسط نیکون به بازار عرضه شده است.لازم به ذکر است که این دوربین نیروی خود را از طریق دو عدد باتری قلمی تامین می‌کند و می‌تواند با استاندارد CIPA دویست قطعه عکس را ثبت نماید. لنز مورد استفاده در این دوربین در وایدترین حالت، دارای فاصله کانونی 26 میلی متر بوده و در تله‌ترین شکل خود به 130 میلی متر می‌رسد. کمینه نسبت کانونی نیز برای لنز این دوربین F/3.2 در حالت واید و F/6.5 در حالت تله می‌باشد. سامانه لرزش گیر دیجیتال نیکون نیز در این دوربین به کار گرفته شده.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung DV101 26-130mm

دوربین سامسونگ مدل DV101 26-130mm

برای بررسی دوربین Samsung DV101 26-130mm باید گفت دوربین جدید و زیبای سامسونگ DV101 یکی دیگر از دوربین های کامپکت سامسونگ است که مجهز به دو نمایشگر می باشد. یکی نمایشگری 2.7 اینچی در قسمت پشتی و دیگری نمایشگر 1.5 اینچی در قسمت جلو که برای عکاسی از چهره ی خود (Self Portrait) به کار می رود. دقت صفحه نمایش پشت دوربین 230000 نقطه است و دارای تصویر زنده Live View است. حساسیت این دوربین از 80 شروع می شود و تا 3200 قابل تغییر است. این دوربین دارای زمانسنج خودکار2 یا 12 ثانیه ای و دارای فلاش داخلی است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به بدنه ی کوچک و باریک، سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی CCD، توانایی ضبط ویدیویی HD با حداکثر سرعت فیلم 30 فریم بر ثانیه، لنز واید 26 میلیمتری با توانایی زوم 5 برابر و پشتیبانی از کارت حافظه ی MicroSD اشاره کرد. باتری این دوربین از نوع یون لیتیوم استاندارد است.برای اطلاع از قیمت دوربین موردد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung ES95 25-125mm

دوربین سامسونگ مدل ES95 25-125mm

برای بررسی دوربین Samsung ES95 25-125mm باید گفت دوربین جدید و زیبای سامسونگ با نام ES95 که به تازگی روانه بازار شده است از یک سنسور CCD 16.1 مگاپیکسلی در کنار یک لنز پر سرعت با F/2.5 و بزرگنمایی 5 برابر استفاده می‌کند. همچنین این دوربین توانایی ثبت تصاویر ویدیویی را به صورت HD دارد. Samsung ES95 لنز باکیفیت به کار گرفته شده در این دوربین علاوه بر داشتن عدد F استثنایی 2.5، ابتدای دامنه فاصله کانونی بسیار وایدی دارد. عدد 25 میلی متر که برای این کلاس از دوربین‌ها بسیار خوب به حساب می‌آید نقطه آغازین گستره کانونی این لنز بوده که با بزرگنمایی 5 برابری در 125 میلی متری با کمینه نسبت کانونی F/6.33 خاتمه میابد. در پشت این دوربین نیز یک نمایشگر 2.7 اینچی LCD قرار دارد که با داشتن کیفیت مناسب و قابلیت خوانایی مناسب زیر نور خورشید، امکان دیدن تصاویر را آن گونه که به ثبت رسیده‌اند برایتان به ارمغان می‌آورد.Live Panorama نیز یکی دیگر از خلاقیت‌های به کار گرفته شده از سوی سامسونگ در این دوربین است کهه جذابیت‌های این دوربین را بیشتر نیز می‌کند. شما با استفاده از این فناوری قادر خواهید بود تصاویر پانوراما را همزمان با حرکت دست خود به ثبت برسانید. البته سونی این کار را تنها چند سال قبل از سامسونگ انجام داده بود! به هر حال باز هم به سامسونگ تبریک می‌گوییم ES95 همچنین قادر است تصاویر ویدیویی را به صورت HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه ثبت نماید. همچنین این دوربین از یک مد اتوماتیک هوشمند سامسونگ بهره می‌برد که با تحلیل شرایط محیط بهترین حالت تنظیمات را انتخاب می‌کند تا بتوانید بهترین عکس‌های ممکن را داشته باشید. از دیگر قابلیت‌های جذاب این دوربین می‌توان به و جود قابلیت‌های Smart Filter و Funny Face همم اشاره کرد.در پایان هم می‌توان این دوربین ارزان و ساده سامسونگ را به کسانی که قصد خرید یک دوربین کامپکت با کیفیت بسیار معمولی را دارند و ارادت خاصی نیز به این برند دارند توصیه کرد. رقبای کانن و فوجی فیلم کار را برای این دوربین بسیار سخت کرده‌اند و تنها با ارائه قیمت پایین این دوربین از سوی سامسونگ است که امکان فروش این محصول فراهم شده است.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung ST150F 25-125mm

دوربین سامسونگ مدل ST150F 25-125mm

برای بررسی دوربین Samsung ST150F 25-125mm باید گفت دوربین زیبای سامسونگ با کامپکتی نسبتاً ساده است. در حقیقت اگر Wi-Fi داخلی را کنار بگذاریم، دیگر ویژگی‌های آن باعث می‌شوند که جزو کامپکت های ارزان‌ قیمت قرار گیرد. این در حالی است که به دلیل طراحی زیبایی که دارد، از این نظر یکی از بهترین کامپکت ها می‌باشد. در ضمن این دوربین برخلاف بسیاری از دوربین‌ها که از کارت‌های حافظه‌ی SD پشتیبانی می‌کنند، توانایی پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی microSD را دارد. این دوربین مجهز به لنز 25 میلی‌متری با توانایی زوم 5 برابر است. این مقدار هم حالت واید خیلی خوبی را ارائه می‌دهد و هم اینکه بزرگنمایی مناسبی را ارائه می‌دهد. فیلم‌برداری HD نیز باعث می‌شود که دیگر ویژگی‌های معمولی آن تکمیل شوند. Wi-Fi نیز ویژگی بسیار خوبی است که به‌وسیله ی آن می‌توانید تصاویری که گرفته‌اید را به‌سرعت به دستگاه‌های سازگار منتقل نمایید یا ایمیل کنید. کارخانه‌های بزرگ دوربین‌های کامپکت را به گونه‌ای می‌سازند که تمامی تنظیمات به‌صورت خودکار انجام شده و تنها با فشار یک دکمه عکاسی انجام شود. ST150F یکی از اعضای خانواده الترا کامپکت سامسونگ است که بسیار سبک و جمع‌وجور ساخته شده، به‌ راحتی در کیف یا یک جیب کوچک جا می‌شود و می‌توانید همه‌جا آن را همراه خود داشته باشید. قیمت این دوربین نسبت بهه قابلیت‌ها و کیفیت خوب فیلم و عکس بسیار خوب و ارزان است. این‌ها در کنار کیفیت بالای ساخت و قطعات به کار رفتهه در آن از ST150F دوربینی با ارزش خرید بالا ساخته است.در کل باید گفت که اگر به دنبال یک دوربین کامپکت خیلی باریک، کوچک، زیبا، ساده، نسبتاً ارزان‌قیمت و البته همراه با Wi-Fi داخلی هستید، ST150F گزینه‌ی خوبی است.یک دوربین کوچک، با کیفیت بالا و کارایی ساده که می‌تواند عضو همیشگی کیف شما باشدبرای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.