ظرفیت: 8 گیگابایت - نوع: DDR4

نمایش 1–12 از 44 نتیجه

نمایش 20 40 80

MSI Gaming 24 6QE 4k Touch

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل MSI Gaming 24 6QE 4k Touch

MSI Gaming 24 6QE 4k Touch از جمله کامپیوتر های آماده کمپانی MSI می باشد, پس از عرضه اولین نسل این کامپیوتر های آماده بسیاری از مردم و کاربران از خرید کامپیوتر های دسکتاپ دست کشیدند و به خرید کامپیوتر های آماده متمایل شدند, و همین دلیل عرضه بیش از پیش این کامپیوتر های آماده به بازار شد و حال زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید. کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI Gaming 24 6QE روانه بازار کرد. این محصول در ابعاد فیزیکی 583.6x434.3x32.4 میلی متر و وزن 10.42 کیلوگرم ساخته شده است. صفحه نمایش 23.6 اینچی MSI Gaming 24 6QE 4k Touch , لمسی و دارای پنل LED BackLit و وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل می باشد یعنی این کامپیوتر توانایی پخش تصاویر با کیفیت 4k دارد که کاملا مناسب با گیمینگ است و به شما این اجازه را می دهد که از گرافیک بازی ها بیشترین لذت را ببرید. به مشخصات سخت افزاری Gaming 24 6QE که بپردازیم باید گفت که سخت افزار این محصول جزو سخت افزار های قوی و کاملا مناسب برای اجرای بازی ها روی بالاترین کیفیت ممکن می باشد و همین مسئله باعث می شود قیمت این محصول کمی بالا  باشد. پردازنده مرکزی از ساخت های کمپانی اینتل به مدل Core i7-6700HQ با فرکانس پردازنده 2.6 گیگاهرتز که در حالت تربو تا 3.5 گیگاهرتز نیز می رسد و 6 مگابایت حافظه Cache می باشد. رم با ظرفیت 8 گیگابایت از نوع DDR4 و هارد داخلی به ظرفیت یک ترابایت دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول را تشکیل می دهند. نقش پردازش گرافیکی را غول طراحی شده توسط شرکت Nvidia یعنی NVIDIA GeForce GTX 960M با چهار گیگابایت حافظه اختصاصی ایفا می کند که کاملا مناسب گیمینگ است. از دیگر مشخصات MSI Gaming 24 6QE باید به 4.2 Bluetooth, کارتخوان 3 در 1 و امکانات ارتباطی از جمله یک پورت USB3.1 و پورت خروجی HDMI اشاره کرد. با توجه به مشخصات گفته شده این محصول از لحاظ سخت افزاری جزو محصولات قوی محسوب می شود که برای گیمینگ از جمله مناسب ترین محصولات است. برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI Pro 24T 6NC Multi Touch -A

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل Pro 24T 6NC

برای بررسی کامپیوتر آماده MSI Pro 24T 6NC Multi Touch -A باید گفت کامپیوتر آماده Pro 24T 6NC دستگاهی بسیار خوب از شرکت MSI است که ویژگی‌های سخت‌افزاری آن انجام امور سنگین و حرفه‌ای راا به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند. امروزه تقریبا در تمام سازمان‌ها، ادارات، فروشگا‌ه‌ها و مدارسی که با سیستمم آموزشی مدرن کار می‌کنند، کامپیوتر های آماده all-in-one جایگزین سیستم‌های قدیمی شده‌اند. این کامپیوتر های آماده فضای کمتری اشغال می‌کنند و می‌توان با آن‌ها امور مختلف را انجام داد. کامپیوترهای دسک‌تاپ،، مشکلاتی مانند تامین توان مصرفی، تولید گرما مخصوصا در زمانی که تعداد کامپیوترهای مورد استفاده زیادد است، هزینه‌ی نگه‌داری و فضای زیاد مورد نیاز دارد که این مشکلات ممکن است برخی از کاربران را از خرید کامپیوترهای دسک‌تاپ پشیمان کند. مدل جدید ساخت شرکت MSI مدل Pro 24T 6NC با پردازنده‌ی قوی اینتل Core i3 6100 و سه مگابایت کش یکی از مدل‌های بسیار خوب است. حافظه‌ی رم 8 گیگابایت، یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی گرافیکی مستقل ساخت شرکت NVIDIA با مدل GeForce 930MX با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، انجام کارهای روزانه و نیمه‌حرفه‌ای را ممکن می‌سازد. در این کامپیوتر آماده تمام اجزای یک کامپیوتر در بدنه‌ای باریک قرار دارد و کاربر با قسمت‌های مختلف کامپیوترهای معمولی درگیر نمی‌شود. پورت‌های این دستگاه نسبتا کامل است و 4 پورت USB 3.1 دارد که در نوع خود بسیار خوب است و 2 پورت USB 3.0 و تمام پورت‌های مورد نیاز دیگر مثل HDMI، VGA‌ و پورت سریال COM هم در این دستگاه تعبیه شده است. با توجه به مشخصات و ویژگی‌های این کامپیوتر آماده خرید آن برای مصارف خانگی، اداری و فروشگاهی و حتیی شرکت‌های مهندسی توصیه می‌شود.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI Pro 24T 6NC Multi Touch -C

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل Pro 24T 6NC

برای بررسی کامپیوتر آماده MSI Pro 24T 6NC Multi Touch -C باید گفت کامپیوتر آماده Pro 24T 6NC دستگاهی بسیار خوب از شرکت MSI است که ویژگی‌های سخت‌افزاری آن انجام امور سنگین و حرفه‌ای راا به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند. امروزه تقریبا در تمام سازمان‌ها، ادارات، فروشگا‌ه‌ها و مدارسی که با سیستمم آموزشی مدرن کار می‌کنند، کامپیوتر های آماده all-in-one جایگزین سیستم‌های قدیمی شده‌اند. این کامپیوتر های آماده فضای کمتری اشغال می‌کنند و می‌توان با آن‌ها امور مختلف را انجام داد. کامپیوترهای دسک‌تاپ،، مشکلاتی مانند تامین توان مصرفی، تولید گرما مخصوصا در زمانی که تعداد کامپیوترهای مورد استفاده زیادد است، هزینه‌ی نگه‌داری و فضای زیاد مورد نیاز دارد که این مشکلات ممکن است برخی از کاربران را از خرید کامپیوترهای دسک‌تاپ پشیمان کند. مدل جدید ساخت شرکت MSI مدل Pro 24T 6NC با پردازنده‌ی قوی اینتل Core i7 6700 و 8 مگابایت کش یکی از مدل‌های بسیار خوب است. حافظه‌ی رم 8 گیگابایت، یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی گرافیکی مستقل ساخت شرکت NVIDIA با مدل GeForce 930MX با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، انجام کارهای روزانه و نیمه‌حرفه‌ای را ممکن می‌سازد. در این کامپیوتر آماده MSI Pro 24T 6NC Multi Touch -C تمام اجزای یک کامپیوتر در بدنه‌ای باریک قرار دارد و کاربر با قسمت‌های مختلف کامپیوترهای معمولی درگیر نمی‌شود. پورت‌های این دستگاه نسبتا کامل است و 4 پورت USB 3.1 دارد که در نوع خود بسیار خوب است و 2 پورت USB 3.0 و تمام پورت‌های مورد نیاز دیگر مثل HDMI، VGA‌ و پورت سریال COM هم در این دستگاه تعبیه شده است. با توجه به مشخصات و ویژگی‌های این کامپیوتر آماده خرید آن برایی مصارف خانگی، اداری و فروشگاهی و حتی شرکت‌های مهندسی توصیه می‌شود.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

مینی پی سی MINI PC Intel NUC7i3BNH -F i3-8-120SSD

مینی پی سی اینتل مدل   NUC7i3BNH -F

NUC-Generation7-SabzCenter-01برای معرفی مینی پی سی MINI PC Intel NUC7i3BNH -F 8GB RAM 120GB SSD باید گفت این محصول یکی ازقدرتمندترین نسخه های نسل هفتم مینی پی سی های ساخت شرکت اینتل است.در عصر حاضر شرکت ها و سازمان های دولتی برای بالا بردن راندمان کاری خود به مینی پی سی ها روی آورده اند این کامپیوترهای کوچک با کمترین حجم و وزن ,ولی کارایی بالا در بازار ایران گسترش یافته است .کمپانی اینتل مینی پی سی های خود را با نام NUC که کوتاه شده عبارت Next Unit of Computing است وارد بازار کرد. این پی سی به صورت یک باکس بوده که مجهز به مادربورد ، پردازنده و کارت گرافیک است و به ما این امکان می دهد با توجه به نیازمان بهه ان رم و هارد اضافه کنیم مینی پی سی MINI PC Intel NUC7i3BNH Assembled -F  یکی از محصولات نسل هفتم تمام عیار مجهز به پردازنده ی Intel Core i3-7100U با فرکانس پردازش 2.4 گیگاهرتز به صورت توربو Dual Core  با 3 مگابایت حافظه کش به همراه پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 620 است. NUC-Generation7-SabzCenter-02 این نسخه از مینی پی سی توانایی پشتیبانی تا  8 گیگابایت رم از نوع DDR4 با فرکانس 2133 مگاهرتز را داراست.و از هارد  SSD با 120 ظرفیت در این نسخه اسمبل شده بهره گرفته است.برای اطلاع از قیمت مینی پی سی مورد نظر خود و خرید مینی پی سی با سبزسنتر نمایندگی فروش مینی پی سی اینتل همراه باشید.

لیست قیمت مینی پی سی 

کامپیوتر همه کاره MSI Pro 24T 6NC Multi Touch -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل Pro 24T 6NC

برای بررسی کامپیوتر آماده MSI Pro 24T 6NC Multi Touch -B باید گفت کامپیوتر آماده Pro 24T 6NC دستگاهی بسیار خوب از شرکت MSI است که ویژگی‌های سخت‌افزاری آن انجام امور سنگین و حرفه‌ای راا به‌راحتی امکان‌پذیر می‌کند. امروزه تقریبا در تمام سازمان‌ها، ادارات، فروشگا‌ه‌ها و مدارسی که با سیستمم آموزشی مدرن کار می‌کنند، کامپیوتر های آماده all-in-one جایگزین سیستم‌های قدیمی شده‌اند. این کامپیوتر های آماده فضای کمتری اشغال می‌کنند و می‌توان با آن‌ها امور مختلف را انجام داد. کامپیوترهای دسک‌تاپ،، مشکلاتی مانند تامین توان مصرفی، تولید گرما مخصوصا در زمانی که تعداد کامپیوترهای مورد استفاده زیادد است، هزینه‌ی نگه‌داری و فضای زیاد مورد نیاز دارد که این مشکلات ممکن است برخی از کاربران را از خرید کامپیوترهای دسک‌تاپ پشیمان کند. مدل جدید ساخت شرکت MSI مدل Pro 24T 6NC با پردازنده‌ی قوی اینتل Core i5 6400 و 6 مگابایت کش یکی از مدل‌های بسیار خوب است. حافظه‌ی رم 8 گیگابایت، یک ترابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی گرافیکی مستقل ساخت شرکت NVIDIA با مدل GeForce 930MX با دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی، انجام کارهای روزانه و نیمه‌حرفه‌ای را ممکن می‌سازد. در این کامپیوتر آماده MSI Pro 24T 6NC Multi Touch -B تمام اجزای یک کامپیوتر در بدنه‌ای باریک قرار دارد و کاربر با قسمت‌های مختلف کامپیوترهای معمولی درگیر نمی‌شود. پورت‌های این دستگاه نسبتا کامل است و 4 پورت USB 3.1 دارد که در نوع خود بسیار خوب است و 2 پورت USB 3.0 و تمام پورت‌های مورد نیاز دیگر مثل HDMI، VGA‌ و پورت سریال COM هم در این دستگاه تعبیه شده است. با توجه به مشخصات و ویژگی‌های این کامپیوتر آماده خرید آن برایی مصارف خانگی، اداری و فروشگاهی و حتی شرکت‌های مهندسی توصیه می‌شود.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

ACER Aspire E5-574G i5 -A

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل E5-574G i5

در سال‌های اخیر، تنوع فراوانی از لپ تاپ‌ها را از کمپانی ایسر شاهد بودیم. از لپ تاپ‌های میان رده خانگی خانواده E تا لپ تاپ‌های حرفه ای و مالتی مدیای خانواده V، همگی از امکانات و سخت افزار متفاوتی بهره‌مند هستند. اما این کمپانی، کانون توجهات و هدف بازارش را بر روی مصرف کنندگان خانگی متمرکز کرده است. از این رو معمولا قیمت محصولات این کمپانی پایین‌تر از محصولات تولید شده توسط رقبای آن است.خانواده E5-574 لپ تاپ‌های ایسوس، محصولاتی میان رده محسوب می‌شوند که نسبت به امکانات و قیمتی که دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده های روزانه و عمومی محسوب می‌شوند. وجود اتصالات و پورت‌های کامل، به همراه کیبورد جزیره ای و تاچ پد نسبتا بزرگ این دستگاه، از مزیت‌های مهم این محصول شمرده می‌شوند. این لپ تاپ اقتصادی مناسب کارمندان، دانش جویان و دانش آموزانی است به دستگاهی برای ذخیره اطلاعات و یا جابجایی آن‌ها نیاز دارند و نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف این موضوع کنند.می توان E5-574G i5 را یکی از برترین مدل های شرکت ایسر بر شمرد که علاوه بر داشتن کانفیگ مناسب، از ساختار محکم و با کیفیت بهره می برد.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. E5-574G i5 دارای پردازنده مرکزی Core i5 6200U ساخت کمپانی اینتل دارای حداکثر قدرت پردازشی 2.80 گیگاهرتز و حافظه رم 8 گیگابایت از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه هارددیسک می باشد و همچنین به پردازنده گرافیکی این مدل NVIDIA GeForce GT 940M چهار گیگابایت حافظه گرافیکی اختصاص داده شده. علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه 4 سلولی ست و نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 5 ساعت از باتری آن برای وب گردی استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E5-574G i7 -A

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل 574G i7 -A

لپ تاپ ACER Aspire E5-574G i7 -A یکی دیگر از محصولات ایسر است که  همان طور که از نامش پیداست این بار با مشخصات فنی Core i7  از نوع 6500u با فرکانس پردازشی 2.5 تا 3.1 مگاهرتز مجهز به چهار مگابایت حافظه کش روانه بازار شد. 8 گیگ رم DDR 3  به همراه یک ترابایت هارد با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه در این محصول ایفای نقش می کند. این محصول برای پردازش های گرافیکی خود مجهز به پردازنده GeForce 940M ساخت شرکت Nvidia   بهره گرفته است این پردازنده مجهز به چهار گیک حافظه اختصاصی بوده در نتیجه  می توانید از انجام کارهای گرافیکی که نیاز به حافظه گرافیکی دارند مطمئن باشید .این لپ‌تاپ از لحاظ پورت‌های ورودی و خروجی هیچ کم و کاستی نسبت به دیگر محصولات هم‌رده خود ندارد و برای اتصال انواع ابزارهای جانبی آماده است. لبه سمت چپ میزبان جک 3.5 میلی‌متری ترکیبی هدفون و میکروفون، دو پورت USB 3.0، HDMI، پورت شبکه Ethernet گیگابیتی، خروجی تصویر VGA، دریچه تهویه هوای گرم داخلی و قفل کنسینگتون است. روی لبه سمت راست هم یک پورت USB 2.0، درایو نوری و محل اتصال کابل شارژر قرار گرفته است. روی لبه جلویی دستگاه اسلات کارت خوان SD و LEDهای نشانگر وضعیت سیستم قرار دارد و روی لبه پشتی هم هیچ پورتی نیست. اتصالات بی‌سیم لپ‌تاپ از طریق بلوتوث داخلی نسخه 4.1 و WiFi استاندارد 802.11a/b/g/n تامین می‌شود.برای تامین نیروی  مورد نیاز این نسخه از لپ تاپ شرکت ایسر مجهز به باتری 4 سلولی از نوع  لیتیوم-یون با ظرفیت 2520 میلی‌آمپر‌ساعت می باشد. به کمک این باتری می توانید تا 5 ساعت از شارژدهی دستگاه اطمینان داشته باشید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER Aspire E5-574G i7 -B

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل 574G i7 -B

لپ تاپ ACER Aspire E5-574G i7 -B یکی دیگر از محصولات ایسر است که  همان طور که از نامش پیداست این بار با مشخصات فنی Core i7  از نوع 6500u با فرکانس پردازشی 2.5 تا 3.1 مگاهرتز مجهز به چهار مگابایت حافظه کش روانه بازار شد. 8 گیگ رم DDR 3  به همراه یک ترابایت هارد با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه در این محصول ایفای نقش می کند. این محصول برای پردازش های گرافیکی خود مجهز به پردازنده GeForce 940M ساخت شرکت Nvidia   بهره گرفته است این پردازنده مجهز به دو گیک حافظه اختصاصی بوده در نتیجه  می توانید از انجام کارهای گرافیکی که نیاز به حافظه گرافیکی دارند مطمئن باشید .این لپ‌تاپ از لحاظ پورت‌های ورودی و خروجی هیچ کم و کاستی نسبت به دیگر محصولات هم‌رده خود ندارد و برای اتصال انواع ابزارهای جانبی آماده است. لبه سمت چپ میزبان جک 3.5 میلی‌متری ترکیبی هدفون و میکروفون، دو پورت USB 3.0، HDMI، پورت شبکه Ethernet گیگابیتی، خروجی تصویر VGA، دریچه تهویه هوای گرم داخلی و قفل کنسینگتون است. روی لبه سمت راست هم یک پورت USB 2.0، درایو نوری و محل اتصال کابل شارژر قرار گرفته است. روی لبه جلویی دستگاه اسلات کارت خوان SD و LEDهای نشانگر وضعیت سیستم قرار دارد و روی لبه پشتی هم هیچ پورتی نیست. اتصالات بی‌سیم لپ‌تاپ از طریق بلوتوث داخلی نسخه 4.1 و WiFi استاندارد 802.11a/b/g/n تامین می‌شود.برای تامین نیروی  مورد نیاز این نسخه از لپ تاپ شرکت ایسر مجهز به باتری 4 سلولی از نوع  لیتیوم-یون با ظرفیت 2520 میلی‌آمپر‌ساعت می باشد. به کمک این باتری می توانید تا 5 ساعت از شارژدهی دستگاه اطمینان داشته باشید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ASUS K550VX -E

لپ تاپ ایسوس مدل K550VX -E

برای بررسی ASUS K550VX -E  باید گفت ایسوس یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی است . این کمپانی از نظر کیفیت و همچنین طراحی شیک و جذاب بسیار معروف شده است و بسیاری این شرکت را در این زمینه برترین در دنیا می دانند.لپ تاپ های سری K کمپانی ایسوس بسیار معروف است. سری K، سری لپ تاپ های باریک و سبک ایسوس به شمار می رود.این لپ تاپ ابعادی معادل 31.7 ~ 29.2 × 251 × 380 میلی‌متر  داشته و وزن آن برابر با 2.45 کیلوگرم است. برای پردازش این محصول از پردازنده Core i7 ساخت شرکت اینتل مدل 7700HQ بهره می گیرد . این پردازنده دارای فرکانس پردازشی 2.8GHz up to 3.8 GHz است و 6 مگابایت حافظه Cache را فراهم کرده است .در کنار این پردازنده 8 گیگ حافظه رم  از نوع DDR4  به همراه 1 ترابایت هارد دیسک  با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه به فعالیت می پردازند. باید افزود این لپ تاپ قدرتمند  برای پردازش های گرافیکی خود از پردازنده گرافیکی GeForce GTX 950M GDDR5 ساخت شرکت NVIDIA  بهره گرفته که دارای 4 گیگ حافظه اختصاصی است.این محصول قدرتمند دارای صفحه نمایش 15 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD  با کیفیت تصویری Full HD 1920x1080 که نسبت تصویر 16:9   را برای کاربر فراهم می کند، تمام مشخصات ذکر شده حاکی از این موضوع است که با یک لپ تاپ حرفه ای و فوق العاده رو به رو هستیم . این لپ تاپ برای تامین نیروی مورد نیاز خود از باتری لیتیوم یونی  4 سلولی با ظرفیت 44 وات ساعت بهره می گیرد که توان شارژ دهی را تا 5 ساعت را برای کاربر فراهم می کند. از سایر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به وجود بلندگو های استریو ، پورت USB 3.0  و پشتیبانی از فرمان های چند لمسی اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS K556UQ i5-A

لپ تاپ ایسوس مدل  K556UQ i5-A

یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایسوس لپ تاپ  ASUS K556UQ i5-A نام دارد . این محصول مجهز به نسل 6 پردازنده ساخت شرکت اینتل بوده  از پردازندهIntel Core i5 6200U با فرکانس پردازشی 2.30 گیگاهرتز با 3M Cache  بهره می برد.از مشخصات قابل ذکر برای این مدل می توان به صفحه نمایش LED  با کیفیت FHD  اشاره کرد که در سایز 15.6 اینچ در اختیار کاربران قرار گرفته و کیفتی معادل 1366x768 پیکسل فراهم می کند  رم این دستگاه از نوع DDR 4  بوده و 8 گیگ رم درون این مدل به ایفای نقش می پردازد همچنین باید اضافه کرد این دستگاه قابلیت پشتیبانی  از رم را تا 12 گیگابایت دارد. این دستگاه با  config  های گوناگون برای سلیقه های گوناگون طراحی شده تا تمامی کاربران با نیاز های مختلف بتوانند بر حسب نیاز از امکانات موجود بیشترین بهره را ببرند.کارت گرافیکی به کار برده شده در این محصول GT 940M ساخت شرکت Nvdia  یکی از برجسته ترین شرکت های تولید کننده کارت گرافیک در جهان است . هارد دیسک SATA  با ظرفیت 1 ترابایت در این نسخه به ایفای نقش می پردازد باتری 2 سلولی لیتیوم پلیمری 38 وات ساعتی با قابلیت شارژدهی تا 4 ساعت برای ASUS K556UQ i5-A  در نظر گرفته شده است از دیگر مشخصات قابل ذکر برای این دستگاه می توان به   VGA port/Mini D-sub 15-pin  و همچنین وجود پورت usb 3.0  و USB TYPE C اشاره کرد.  این محصول وزنی برابر 2.3 کیلوگرم داشته و فاقد سیستم عامل است.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS K556UQ i7-A

لپ تاپ ایسوس مدل  K556UQ i7-A

یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایسوس لپ تاپ  ASUS K556UQ i7-A نام دارد . این محصول مجهز به نسل 6 پردازنده ساخت شرکت اینتل بوده  از پردازنده Core i7 6500U با فرکانس پردازشی 2.5 گیگاهرتز با 4M Cache  بهره می برد.از مشخصات قابل ذکر برای این مدل می توان به صفحه نمایش LED  با کیفیت FHD  اشاره کرد که در سایز 15.6 اینچ در اختیار کاربران قرار گرفته و کیفتی معادل 1366x768 پیکسل فراهم می کند  رم این دستگاه از نوع DDR 4  بوده و 8 گیگ رم درون این مدل به ایفای نقش می پردازد همچنین باید اضافه کرد این دستگاه قابلیت پشتیبانی  از رم را تا 12 گیگابایت دارد. این دستگاه با  config  های گوناگون برای سلیقه های گوناگون طراحی شده تا تمامی کاربران با نیاز های مختلف بتوانند بر حسب نیاز از امکانات موجود بیشترین بهره را ببرند.کارت گرافیکی به کار برده شده در این محصول   GeForce 940MX 2GB  ساخت شرکت Nvdia  یکی از برجسته ترین شرکت های تولید کننده کارت گرافیک در جهان است . هارد دیسک SATA  با ظرفیت 1 ترابایت در این نسخه به ایفای نقش می پردازد باتری 2 سلولی لیتیوم پلیمری 38 وات ساعتی با قابلیت شارژدهی تا 4 ساعت برای  ASUS K556UQ i7-A  در نظر گرفته شده است از دیگر مشخصات قابل ذکر برای این دستگاه می توان به   VGA port/Mini D-sub 15-pin  و همچنین وجود پورت usb 3.0  و USB TYPE C اشاره کرد.  این محصول وزنی برابر 2.3 کیلوگرم داشته و فاقد سیستم عامل است.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS A6421-B

کامپیوتر آماده ایسوس مدل A6421-B

برای بررسی کامپیوتر آماده ایسوس ASUS A6421-B باید گفت کامپیوترهای بدون کیس All-in-One به دستگاه‌هایی پرمصرف به‌خصوص در اداره‌‎ها، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها و دفاتر کار تبدیل شده‌اند.این محصولات از طرفی کارایی بسیار نزدیکی به کامپیوترهای معمولی دارند و از طرف دیگر مانند آن‌ها دست‌وپاگیر نبوده و فضای کمی را اشغال می‌کنند. معمولا ظاهرشان هم بهتر و شیک‌تر است.شرکت ایسوس تاکنون مدل‌های متعددی از این کامپیوترهای بدون کیس را با طراحی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات مختلف تولید کرده است. یکی از مدل‌های نیمه‌حرفه‌ای و خوش‌ساخت این شرکت A6421 است که جزو سری ASUSPRO محسوب می‌شود و با ظاهر خوبی که دارد می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به میز کار شما ببخشد.روکش بدنه‌ی این محصول به رنگ مشکی با طرح برس‌خورده است که علاوه‌بر جذب کمتر اثرانگشت و لکه، به بهترشدن ظاهر آن هم کمک زیادی می‌کند. صفحه‌نمایش لمسی 21.5 اینچی این محصول، روکشی براق با وضوح 1600 در 900 پیکسل دارد. سخت‌افزارهای به‌کاررفته در این دستگاه نمونه‌های به‌روز و خوبی هستند که برای انجام امور نیمه‌حرفه‌ای کاملا مناسب‌اند و می‌توان برای انجام برخی امور حرفه‌ای هم روی آن‌ها حساب باز کرد. پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند Core i7 6700 اینتل از نسل Skylake، پردازشگر گرافیکی GeForce 930M انویدیا، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و حافظه‌ی داخلی هیبریدی متشکل از یک ترابایت HDD و 128 گیگابایت SSD از ویژگی‌های مهم سخت‌افزاری این مدل هستند. کامپیوتر بدون کیس A6421 مجهز به وب‌کم و بلندگوست که برای برقراری ارتباط تصویری و حتی پخش موسیقی در یک اتاق کوچک کاربرد دارند. اتصال شبکه‌ی WiFi، پورت شبکه‌ی داخلی LAN، شش پورت USB 3.0 و کارت‌خوان ازجمله امکانات تبادل اطلاعات در این مدل محسوب می‌شوند که تنوع خوبی دارند. یک خروجی تصویر HDMI و یک پورت خروجی VGA هم به شما اجازه می‌دهد دستگاه را به یک مانیتور یا تلویزیون جداگانه متصل کنید.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در  ارتباط باشید.