ظرفیت: 2 گیگابایت - نوع: DDR3

نمایش 1–20 از 36 نتیجه

نمایش 20 40 80

MSI Wind Top AE1941 Single Touch CELERON -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل Wind Top AE1941 Single Touch

زمان آن رسيده است كه از دست كامپيوترهاي غول‌آساي خود و لوازم جانبي جاگير آن‌ها خلاص شويد و به يك All-in-one بیندیشید.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI Wind Top AE1941 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده کنید.این کامپیوتر آماده همانطور  که در عکس مشاهده می کنید  با یک قاب کریستالی طراحی شده و روی ان touch panel تعبیه شده.برای اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 – 16GB

تبلت نت سامسونگ مدل Galaxy Note 8.0 N5100

تبلت  Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 - 16GB از  پردازنده Exynos 4412 Chipset Quad-Core Cortex-A9 CPU ,کارت گرافیک Mali-400MP پشتیبانی می کند. .صفحه نمایش 8 اینچی تبلت جدید سامسونگ از نوع TFT می‌باشد که تصاویر را با دقت 800×1280 پیکسل نمایش می‌دهد. این دقت برای اینکه از نگاه کردن و کار کردن با آن نهایت لذت را ببرید کافیست. شفافیت رنگ‌ها بسیار مناسب و رنگ‌ها  خوب نمایش داده می‌شوند. روشنایی صفحه نمایش نیز عالیست. همچنین دید در زوایای مختلف آن کاملا خوب به نظر می‌رسد. البته تراکم پیکسلی 189ppi آن در مقایسه با تبلت های برتر دنیا مقداری پایین‌تر است و جزو بهترین‌ها نیست. با اینکه صفحه نمایش Note 8 در مقایسه با بسیاری از رقبایش خیلی فوق‌العاده نیست و حتی از Note 10.1 نیز ضعیف‌تر است، اما در کل عملکرد آن بسیار خوب و مناسب است که رضایت کاربر را جلب می‌نماید.تبلت Galaxy Note 8.0 از 2 گیگابایت RAM رم اجرایی پشتیبانی می کند و حافظه داخلی آن 16 گیگابایتی است و می توان با استفاده از کارت microSD آن را تا 64 گیگابایت ارتقاء داد و همیچنین از 3G پشتیبانی می کند. این تبلت مجهز به یک دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی است.سامسونگ با قرار دادن یک باتری 4600 میلی آمپری بر روی تبلت جدید خود، خیال کاربران را از جهت شارژ دهی آن تا حدودی راحت نموده است. با وجود این باتری شما می‌توانید با مصرف عادی برای بیشتر از 1 روز بدون نیاز به شارژ مجدد از تبلتتان استفاده نمایید. باتری این تبلت  تا 8 ساعت پخش ویدئو و تا 120 ساعت پخش موسیقی را دارد و غیرقابل تعویض است. بر روی این تبلت سیستم عامل اندروید 4.1 نصب است .رابط کاربری دستگاه اما بسیار شبیه به رابط کاربری موجود بر روی گوشی‌ها و تبلت های سطح بالای سامسونگ است. برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید

Sapphire HD5450 2GB DDR3

کارت گرافیک ساپفایر مدل  HD5450 2GB DِDR3

  برای معرفی Sapphire HD5450 2GB DDR3 بهتر است بگوییم شرکت AMD از فناوری ساخت 40 نانومتری برای کارت های گرافیکی نسل پنجم یا به اصلاح سری 5000 خود استفاده کرده است. کارت گرافیک HD 5450 سافایر نیز یکی از محصولات بر مبنای موتور گرافیکی HD 5450 این خانواده از کارت های گرافیکی AMD موسوم به رادئون می باشد. تراشه گرافیکی HD 5450 در دل خود 80 پردازنده جریانی را جای داده که با فرکانس عملیاتی تا 650 مگاهرتز کار می کنند. رابط حافظه 64 بیتی از نوع DDR3 این قسمت را به موتور پرداش گرافیکی متصل می نمایند تا AMD Radeon HD 5450 بتواند از رابط های برنامه نویسی DirectX 11 و Shader model 5.0 پشتیبانی نماید. توانایی این تراشه برای اجرای بازی های در سطح ابتدایی قرار دارد و نباید از آن به خصوص در بازی های سنگین و پیشرفته انتظارات بالایی داشت.از مزایای این کارت گرافیک می توان به مواردی چون یک گیگابایت حافظه DDR3 با رابط 64 بیتی،یک خروجی تصویر DVI، یک خروجی تصویر D-Sub و درگاه مولتی مدیای HDMI، بهره گیری از تکنولوژی پردازش شتاب یافته موازی AMD، پشتیبانی کامل از رابط برنامه نویسی Microsoft DirectX11 و مدل سایه زنی 5 اشاره کرد .برای اطلاع ازقیمت کارت گرافیک مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

Sony VAIO Fit SVF1521BYF

 لپ تاپ سونی وایو مدل SVF1521BYF

لپ تاپ سونی SVF1521BYF یکی از محصولات سونی سری SVF ,مدل svf1532 را شما با پسوند های مختلف مشاهده می کنید کمپانی سونی این مدل لپ تاپ را با مشخصات مختلف با توجه به نیاز کاربر تولید کرده وروانه بازار کرده و این پسوندها به همین علت است واز نظر ظاهری ,ورودی و خروجی شبیه هم هستند.لپتاپ Fit SVF1521BYF با مشخصات پردازنده نسل سوم core i3 با رم اجرایی 2 گیگابایت ,حافظه داخلی 500 گیگابایت  وگرافیک Intel می باشد کیفیت تصویر این محصول سونی HD وصفحه کیبورد آن دارای Baclight keyboard نمی باشد  SVF1521BYF یکی از آخرین محصولات  شرکت محبوب سونی است که با قیمت مناسب و با کارایی خوب وارد بازار لپ تاپ شده برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

111 Aspire Switch 11 SW5

لپ تاپ هیبریدی ایسر مدل 111 Aspire Switch 11 SW5

111 Aspire Switch 11 SW5  یکی دیگر از لپ تاپ هوشمند ایسر با صفحه‌نمایش جداشدنی است که در نوع خود کم نظیر است. 111 Aspire Switch 11 SW5 به صفحه‌نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل تجهیز شده است  و پخش صدای استریو دارد.این مدل مجهز به پردازنده چهار‌هسته‌ای Intel Atom Z3745 در کنار 2گیگابایت رم از نوع DDR3 بوده و فضای ذخیره‌سازی Emmc 64 گیگابایتی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.این نوت بوک  همچنین دارای یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی است که برای تماس های تصویری استفاده می شود.زمانی بود که اگر فردی به لپ‌تاپ و تبلت نیاز داشت باید دو دستگاه جداگانه می‌خرید. حتی به اعتقاد ما همین امروز هم بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در صورت نیاز، یک لپ‌تاپ و یک تبلت جداگانه داشته باشندویژگی منحصر به فردی که در این سری از نوت بوک های ساخت شرکت ایسر ارائه شده ویژگی هیبریدی آن است.اگر شما جزو کسانی هستید که مایلند از یک دستگاه واحد برای تمام نیازهایشان استفاده کنند، نوت‌بوک‌های هیبریدی ایسر گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند.از نظر امکانات ارتباطی باید گفت این دستگاه تنها مجهز به wifi  و بلوتوث می باشد. باتری سه سلولی لیتیوم پلیمری به همراه ویندوز 8.1 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.  برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما همراه باشید.برای اطلاع از بهترین قیمت لپ تاب با ما همراه باشید.

ACER Aspire E15-ES1 Celeron -A

لپ تاپ ایسر اسپایر مدل Aspire E15-ES1 Celeron

برای معرفی لپ تاپ ACER Aspire E15-ES1 Celeron -A باید گفت در سال‌های اخیر، تنوع فراوانی از لپ تاپ‌ها را از کمپانی ایسر شاهد بودیم. از لپ تاپ‌های میان رده خانگی خانواده E تا لپ تاپ‌های حرفه ای و مالتی مدیای خانواده V، همگی از امکانات و سخت افزار متفاوتی بهره‌مند هستند.خانواده E15-ES1 لپ تاپ‌های ایسوس، محصولاتی میان رده محسوب می‌شوند که نسبت به امکانات و قیمتی که دارند، انتخاب مناسبی برای استفاده های روزانه و عمومی محسوب می‌شوند.ایس.به بررسی سخت افزاری این مدل می پردازیم. E15-ES1 Celeron دارای پردازنده مرکزی Celeron N2830 ساخت کمپانی اینتل دارای حداکثر قدرت پردازشی 2.41 گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایت از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه هارددیسک می باشد و همچنین به پردازنده گرافیکی این مدل Intel HD Graphics حافظه گرافیکی اختصاص داده نشده. علاوه بر آن این مدل صفحه کلید و تاچ پد بسیار مناسبی دارد و قیمت لپ تاپ برای کاربری های حرفه ای فوق العاده است. باتری این دستگاه 4 سلولی ست و نیز در وضعیت معمولی قرار دارد و شما می توانید در حالت استاندارد نزدیک به 4 ساعت از باتری آن برای وب گردی استفاده کنید.برای اطلاع از قیمت لپتاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

ACER ES1-511

لپ تاپ ایسر مدل ES1-511

مدل جدید لپ تاپ های قدرتمند شرکت ایسر می باشد که از طراحی فوق العاده زیبایی برخوردار است و بدون شک یکی از خاص ترین دستگاه های موجود در بازار می باشد. این مدل که دارای درایو نوری می باشد از صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره می برد و از رزولوشن بسیار بالای استفاده می کند و تصاویر تولید شده در این مدل دارای بالاترین کیفیت موجود می باشند. تمامی مدل های این دستگاه از پردازنده های قدرتمند شرکت اینتل بهره می برند و دارای مشخصات بسیار متنوعی است. Acer ES1-511 دارای 2 گیگابایت حافظه رم ، 500 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و پردازنده گرافیکی این مدل  Intel HD Graphics بدون حافظه گرافیکی مجزا می باشد و باتری لیتیومی این دستگاه 4 سلولی است و تا 4 ساعت امکان وبگردی را به کاربران ارائه می دهد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر با ما در تماس باشید.

Acer Iconia W510 -A

تبلت ایسر مدل Iconia W510

برای معرفی Acer Iconia W510 -A  بهتر است بگوییم یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.کمپانی ACER در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت. اين دستگاه كه بيشتر تركيبي از نوت‌بوك و تبلت به‌نظر مي‌رسد که از ماه نوامبر  وارد بازار شد،   ICONIA W510 میزبان یک نمایشگر 10.1 اینچی با کیفیت از خانواده LCD هاست. این نمایشگر مجهز به پنل IPS بوده و وضوح تصاویر در آن معادل 1366 × 768 پیکسل می‌باشد. امکان تشخیص چند لمسی و زاویه دید بسیار مناسب از جمله دیگر قابلیت‌های نمایشگر این تبلت می‌باشد. صفحه نمایش لمسی ICONIA W510 از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و فرامین به محض صدور اجرایی می‌شوند. شدت رنگ‌ها و همچنین تفکیک پذیریشان به نحویست که حتی در حالت حداکثر روشنایی چشم را خسته نمی‌کند. در طراحی این دستگاه از دو نوع ساختار پلاستیکی استفاده شده که بخش حاشیه نمایشگر و دستگاه، دارای یک پوشش لاستیکی نسبتاً نرم می‌باشد اما در بخش پشت دستگاه از پوشش پلاستیکی یکپارچه استفاده شده است.ظرفیت باتری گنجانده شده در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری بوده و در حالت ترکیبی تا 18 ساعت کاربری ترکیبی را پشتیبانی می‌نماید.برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما همراه باشید.

Acer Iconia W510 -B

تبلت ایسر مدل Acer Iconia W510

یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.به بررسی آن ها می پردازیم.کمپانی ACER در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 >به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت. اين دستگاه كه بيشتر تركيبي از نوت‌بوك و تبلت به‌نظر مي‌رسد که از ماه نوامبر  وارد بازار شد، از صفحه‌نمايش 10.1 اينچي در كنار پردازنده دو هسته‌اي اتم سري Clover Trail بهره مي‌برد و وضوح صفحه‌نمايش آن HD است. برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما همراه باشید.

ASUS GeForce GT610 2GB 64bit sl-2gd3-l

کارت گرافیک ایسوس مدل GeForce GT 610

برای معرفیASUS GeForce GT610 2GB 64bit sl-2gd3-l  باید بگوییم  کارت گرافیک ایسوس GT610-SL-2GD3-L مدل جدید کارت گرافیک های قدرتمند و حرفه ای شرکت ایسوس می باشد که از جدید ترین فن آوری های روز دنیا سود می برد. این کارت گرافیک از جدید ترین تکنولوژی ها بهره برده و همین موضوع سبب شده تا از محوبیت زیادی در میان کاربران برخوردار باشد. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان رزولوشن بالا، طراحی بهبود یافته و عملکرد عالی، سیستم پیشرفته، دارای استاندارد های روز دنیا، پایداری در عملکرد،پشتیبانی و نمایش تمامی فرمتهای ویدئویی و صدا موجود اشاره کرد.تراشه اصلی کارت گرافیک GT 610 ساخت شرکت انویدیا بوده و از سری 600 خانواده جیفورس ها به شمار می رود. این تراشه گرافیکی که در اوایل سال 2012 معرفی شده، در واقع همان تراشه GT520 می باشد که اکنون تغییر نام داده است و اولین رده در خانواده سری 600 انویدیا به شمار می رود که مجهز به حافظه DDR3 می باشد. کارت گرافیک GT610-2GD3-CSM ایسوس با بکارگیری تراشه اصلی انویدیا، دارای 48 هسته پردازشی کودا (CUDA) است که دارای فرکانس کاری 810 مگاهرتز می باشند. این کارت گرافیک مجهز به 2 گیگابایت حافظه DDR3 است و بواسطه رابط 64 بیتی پهنای باندی معادل 9.60 گیگابایت برثانیه به منظور دسترسی به حافظه فراهم آورده است. این کارت گرافیک  قابلیت پشتیبانی از رابط برنامه نویسی دایرکت ایکس 11 برای اجرا و سازگاری بهتر با برنامه ها و بازی ها اشاره کرد. فناوری PureVideo HD انویدا به این کارت گرافیک در بارگذاری و رمزگشایی سریعتر فایل های ویدویی کمک شایانی می نماید. دیگر قابلیت مهم این کارت گرافیک، سازگاری با نرم افزار اختصاصی ایسوس به منظور اورکلاکینگ بهتر، فن مقاوم در برابر جذب گرد و خاک و همچنین استفاده از فناوری Super Alloy Power در ساخت قطعات اساسی به منظور افزایش کارایی و خنک کنندگی بهتر می باشد.برای اطلاع ازقیمت کارت گرافیک مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

Alcatel Plus 10 32GB

تبلت آلکاتل مدل Plus 10 32GB

برای بررسی تبلت Alcatel Plus 10 32GB باید گفت بالاخره آلکاتل هم وارد بازی تبلت‌های هیبریدی شد. Plus 10 نخستین تبلت هیبریدی شرکت آلکاتل است. این تبلت با عموم تبلت‌های هیبریدی بازار دو تفاوت عمده دارد. مهم‌ترین تفاوت و البته بزرگ‌ترین نقطه‌یی قوت آن مربوط به داک کیبورد آن می‌شود. آلکاتل در کیبورد این محصول از یک باتری 2580 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که می‌تواند در کنار باتری اصلی 5830 میلی‌آمپرساعتی دستگاه، حدودا 8 ساعت در کاربری‌های ترکیبی و مداوم شارژ نگه دارد. جدا از مسئله‌ی باتری اضافه‌ی این محصول، آلکاتل پلاس 10 مجهز به شیار سیم‌کارت است و از شبکه‌های 3G و 4G پشتیبانی می‌کند.آلکاتل از سخت‌افزار میان‌رده‌ای برای این محصول خود استفاده کرده است؛ ازاین‌رو نمی‌توان آن را رقیبی سرسخت برای برترین تبلت‌های هیبریدی بازار به حساب آورد. مغز متفکر این تبلت را تراشه‌ی اینتل اتم مدل x5-Z8350 تشکیل می‌دهد. همچنین یک پردازنده‌یی چهارهسته‌ای با عملکرد 64بیتی و دو گیگابایت حافظه‌ی رم این سخت‌افزار را همراهی می‌کنند. آلکاتل برای این دستگاه، 32 گیگابایتت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته که برای یک تبلت ویندوزی کم است؛ اما به دلیل پشتیبانی پلاس 10 از کارت حافظه‌ی microSD،، می‌توان حافظه‌ی آن را تا 64 گیگابایت افزایش داد. همان‌طورکه قبلا گفتیم، کوچک‌ترین اندازه‌ی نمایشگری که این روزها برای تبلت‌هایی هیبرید استفاده می‌شود، 10 اینچ است. شرکت آلکاتل هم برای جابه‌جایی راحت این محصول، از اندازه‌ی کوچک 10.1 اینچی برای پلاس 10 استفاده کرده است. این نمایشگر دقت تصویر نه‌چندان بالای 800×1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 149ppi را ارائه می‌دهد؛ همچنین صفحه‌نمایش پلاس 10 دارای نسبت تصویر 16 به 10 است؛ ازاین‌رو می‌توان گفت که پلاس 10 برای تماشای فیلم محصولی بسیار مناسبی است. آلکاتل به‌ جای آنکه درگاه‌های ارتباطی micro USB ،USB و micro HDMI را روی لبه‌های تبلت تعبیه کند، آن‌ها را روی لبه‌های داک کیبورد به کار برده است؛ به همین دلیل داشتن کیبورد در کنار پلاس 10 بسیار ضروی به نظر می‌رسد.برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت مورد نظر با ما در ارتباط باشید.

ASUS Chromebook Flip C100PA -A

لپ تاپ ایسوس مدل Chromebook Flip C100PA

یکی از جدیدترین محصولات شرکت ایسوس لپ تاپ ASUS Chromebook Flip C100PA -A نام دارد. ابعاد این محصول 15.6 × 182 × 262 میلی‌متر و وزنی 0.89 کیلوگرم است. از پردازنده Quad Core با فرکانس پردازشی 1.8 گیگاهرتز بهره می برد برای ابزار های قابل‌حمل محسوب می‌شود.از مشخصات قابل ذکر برای این مدل می توان به صفحه نمایش LED  اشاره کرد که در سایز 10 اینچ در اختیار کاربران قرار گرفته و کیفتی معادل 800 در 1280 پیکسل فراهم می کند. حافظه رم این لپ تاپ  2 گیگابایت و نوع آن DDR3 می باشد. این دستگاه با config های گوناگون برای سلیقه های گوناگون طراحی شده تا تمامی کاربران با نیاز های مختلف بتوانند بر حسب نیاز از امکانات موجود بیشترین بهره را ببرند. کارت گرافیکی به کار برده شده در این محصول Mali T764 ساخت شرکت Rockchip یکی از برجسته ترین شرکت های تولید کننده کارت گرافیک در جهان است. حافظه داخلی از نوع SSD با ظرفیت 16 گیگابایت در این نسخه به ایفای نقش می پردازد. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری برای انجام کارهای نیمه‌حرفه‌ای و روزمره کاملا مناسب و مطلوب است. باتری این محصول همانطور که انتظار میرفت ,2 سلولی لیتیوم پلیمری 31 وات ساعتی با قابلیت شارژدهی تا 9 ساعت برای لپ تاپ ASUS Chromebook Flip C100PA -A در نظر گرفته شده است از دیگر مشخصات قابل ذکر برای این دستگاه می توان  وجود پورت usb 3.0 و پورت HDMI و شبکه بی سیم Wi-Fi اشاره کرد. این محصول فاقد سیستم عامل است. در مجموع اگر به دنبال لپ تاپی برای کارهای نیمه‌حرفه ای میگردید این محصول انتخاب درستی است. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X451CA CELERON – A

لـپ تاپ ایسوس  X451CA

نسل جدید سری X را با یکی از مناسب‌ترین لپ تاپ های رده کاربری عمومی تبدیل کرده است. X451CA که جزو مدل های ۱۴ اینچی این سری می‌باشد، از نسل سوم پردازنده های مرکزی ولتاژ-پایین Intel Celeron استفاده کرده که در پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 4000، یک پورت USB 3.0، باتری ۴ سلولی با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت، سیستم خنک‌کننده‌ی قوی و کم صدا و کیفیت ساخت بالا، دستگاهی است ایده آل با قیمتی مناسب برای مصارف روزمره و برای کاربران خانگی و اداری که می‌تواند از پس اکثر نیازهای روزمره (مرورگری اینترنت، کار با نرم‌افزارهای آفیس، ویرایش عکس و ...) به راحتی برآید، مادامی که اجرای بازی های سنگین سه بعدی، بخشی از کارهای روزمره ی شما نباشد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X551CA CElERON-B

 لپ تاپ ایسوس X551CA

کمپانی Asus در سری X محصولی با عنوان ASUS X551CA را وارد بازار کرد که چند منظوره بوده .این دستگاه به نسبت دستگاه های مشابه از ضخامت کمتری برخوردار است همچنین دارای فناوری Ice Cool می باشد.از دیگر ویژگی ها می توان به بلندگوهای با قابلیت SonicMaaster ، سخت افزار قوی ، کارت گرافیکی قوی و طراحی بسیار باریک اشاره کرد..لپ تاپ ASUS X551CA  را می توان سری دفتری ایسوس بنامیم بدنه تمام پلاستیک ، صفحه نمایش نرمال ، کیبرد وتاچ پد قابل قبول به این نتیجه می رسیم  که این لپ تاپ برای کارهای خانگی و دفتری مناسب می باشد.البته پلاستیک بدنه از کیفیت خوبی برخوردار است ,دلیل اصلی  پایین تر بودن قیمت این دستگاه نسبت به سریK ایسوس هم همین بدنه پلاستیکی می باشد. بدنه کاملاً ضد خش بوده و اثر انگشت ا بر روی آن نمی ماند.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS E402MA CELERON

لپ تاپ ایسوس E402MA CELERON

لپتاپ سری E ایسوس 10 و 11 اینچی بودند که با توجه به استقبال از این سری ، ایسوس مدل 14 اینچی E402MA را روانه بازار کرد.صفحه‌ی نمایش 14 اینچی این محصول پنل TN با کیفیت HD و روکش براق دارد.در این مدل، پردازنده مرکزی Celeron N2840 اینتل، 2 گیگابایت رم، 500 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.باتری 2 سلولی لیتیوم-یونی به‌کار رفته در این محصول هم در شرایط وبگردی با اتصال WiFi، توانایی روشن نگه داشتن دستگاه تا 6 ساعت را دارد که حدودا یک روز کاری را دربر می‌گیرد و عملکرد خوبی دارد.دو بلندگوی استریوی مجهز به تکنولوژی SonicMaster به‌کار رفته در ساخت این محصول هم کارایی قابل قبولی دارند و به راحتی می‌توان به کمک آن‌ها صدا را در یک اتاق متوسط پخش کرد. .برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X200CA -A

لپ تاپ ایسوس ASUS X200CA

سری X لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه به عنوان یک دستگاه مالتی مدیای ارزان قیمت، محبوب کاربران و خریداران بوده است. این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های 15 اینچی و 14 اینچی و 11 اینچی تولید شده‌اند و به خاطر قیمت مناسبی که دارند توانسته‌اند آمار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند. ایسوس در طراحی این دستگاه با پایین آوردن کیفیت ساخت شاسی و استفاده از پلاستیک به جای فلز، توانسته قیمت این سری از محصولات خود را با کمترین تغییرات در سخت‌افزار، به پایین‌ترین حد ممکن برساند. از طرفی تعدد پورت‌ها و اتصالات در این لپ‌تاپ‌ها باعث شده تا انتقال اطلاعات به راحتی صورت پذیرد.شرکت ایسوس در بازار رقابت از دیگر رقبای خود مثل لنوو عقب نمانده و صفحه کلید این سری از لپ‌تاپ‌های خود را مانند بیشتر لپ‌تاپ‌های مدرن از نوع Chiclet یا جزیره‌ای طراحی کرده تا کاربران تجربه و حس خوبی از کار کردن با سری X را داشته باشند در کل سری X ایسوس مانند سری K جزء محصولات با کاربرد معمول و روزانه دسته بندی می شود. به بررسی سخت افزاری مدل X200CA می پردازیم که دارای پردازنده مرکزی Celeron 1007U ساخت کمپانی اینتل  به قدرت پردازشی 1.50 گیگاهرتز می باشد و دارای صفحه نمایش 11 اینچیست. این دستگاه  دارای 2 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 است و حافظه هارددیسک آن 500 گیگابایت می باشد. تاچ پد قدرتمند این دستگاه  از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می کند.  باتری این دستگاه 3 سلولی می باشد و تا 3 ساعت امکان وب گردی را به کاربران ارائه می دهد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X205TA

 لپ تاپ ایسوس X205TA

کمپانی Asus در سری X محصولی با عنوان ASUS X205TA را وارد بازار کرد که سبک و زیبا با  شارژدهی بالای  باتری که تا 12 ساعت امکان وبگردی را به کاربر ارائه می دهد و کیبورد جزیره ای آن با کلیدهای بزرگ طراحی شده برای راحتی کاربران. طراحی بسیار باریک و مینیمالیستی صفحه نمایش با زاویه دید و روشنایی بالا و تاچ پد بزرگ با امکان پشتیبانی از چند لمس همزمان از دیگر امکاناتی ست که ASUS X205TA ارائه می دهد از ویژگی های سخت افزاری این محصول میتوان به پردازنده َ Z3735 Intel Atom  ,رم اجرایی2 گیگابایت از نوع DDR3 , حافظه داخلی  32 گیگابایت SSD ، گرافیک Intel HD Graphics  وصفحه نمایش 11 اینچی آن اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X453MA CELERON

 لپ تاپ ایسوس  X453MA

لپ تاپ ایسوس X453MA از جمله لپ تاپ های خوش قیمت و پر فروش این کمپانی بشمار میروند .این سری برای کاربرانی طراحی شده که با پردازش های سنگین سر و کار ندارند و معمولا به انجام امور روزمره مانند کار با نرم افزار های آفیس ، گشت و گذار در اینترنت ، انجام کارهای حسابداری و اموری از این قبیل می پردازند.سری X در دو سایز صفحه نمایش ۱۴ و ۱۵٫۶ اینچی طراحی و ساخته شده اند تا کاربرانی که قابلیت حمل و نقل را مد نظر دارند بتوانند لپ تاپ های ۱۴ اینچی سری X44 را انتخاب نمایند و در مقابل افرادی که صفحه نمایش های بزرگ و تماشای فیلم های سینمایی را دوست دارند مدل های ۱۵٫۶ اینچی سری X54 را برگزیند.کمپانی ایسوس طیف گسترده از پردازنده ها را در این نسل از لپ تاپ های خود به کار گرفته تا نیاز های متفاوت پردازشی کاربران را برآورده سازد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X200

 لپ تاپ ایسوس X200

سری X لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه به عنوان یک دستگاه مالتی مدیای ارزان قیمت، محبوب کاربران و خریداران بوده است. این لپ‌تاپ‌ها در اندازه‌های 15 اینچی و 14 اینچی و 11 اینچی تولید شده‌اند و به خاطر قیمت مناسبی که دارند توانسته‌اند آمار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند. ایسوس در طراحی این دستگاه با پایین آوردن کیفیت ساخت شاسی و استفاده از پلاستیک به جای فلز، توانسته قیمت این سری از محصولات خود را با کمترین تغییرات در سخت‌افزار، به پایین‌ترین حد ممکن برساند. از طرفی تعدد پورت‌ها و اتصالات در این لپ‌تاپ‌ها باعث شده تا انتقال اطلاعات به راحتی صورت پذیرد.شرکت ایسوس در بازار رقابت از دیگر رقبای خود مثل لنوو عقب نمانده و صفحه کلید این سری از لپ‌تاپ‌های خود را مانند بیشتر لپ‌تاپ‌های مدرن از نوع Chiclet یا جزیره‌ای طراحی کرده تا کاربران تجربه و حس خوبی از کار کردن با سری X را داشته باشند در کل سری X ایسوس مانند سری K جزء محصولات با کاربرد معمول و روزانه دسته بندی می شود. به بررسی سخت افزاری مدل X200 می پردازیم که دارای پردازنده مرکزی Pentium Q3558 ساخت کمپانی اینتل  به قدرت پردازشی 2.16 گیگاهرتز تا 2.58 گیگاهرتز می باشد و دارای صفحه نمایش 11 اینچیست . این دستگاه  دارای 2 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 است و حافظه هارددیسک آن 500 گیگابایت می باشد. تاچ پد قدرتمند این دستگاه  از فرمان‌های چند لمسی پشتیبانی می کند.  باتری این دستگاه 3 سلولی می باشد و تا 3 ساعت امکان وب گردی را به کاربران ارائه می دهدبرای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS X451MA CELERON – A

لـپ تاپ ایسوس  X451CA

نسل جدید سری X را با یکی از مناسب‌ترین لپ تاپ های رده کاربری عمومی تبدیل کرده است. X451CA که جزو مدل های ۱۴ اینچی این سری می‌باشد، از نسل سوم پردازنده های مرکزی ولتاژ-پایین Intel Core i3 استفاده کرده که در پردازنده گرافیکی Intel HD Graphics 4000، یک پورت USB 3.0، باتری ۴ سلولی با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعت، سیستم خنک‌کننده‌ی قوی و کم صدا و کیفیت ساخت بالا، دستگاهی است ایده آل با قیمتی مناسب برای مصارف روزمره و برای کاربران خانگی و اداری که می‌تواند از پس اکثر نیازهای روزمره (مرورگری اینترنت، کار با نرم‌افزارهای آفیس، ویرایش عکس و ...) به راحتی برآید، مادامی که اجرای بازی های سنگین سه بعدی، بخشی از کارهای روزمره ی شما نباشد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.