رزولوشن اپتیکال اسکنر: 1200 dpi

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

HP DeskJet 2131 All-in-One Printer

پرینتر چند کاره جوهرافشان اچ پی مدل 2131

برای بررسی پرینتر HP DeskJet 2131 All-in-One Printer باید گفت پرینتر 2131 ساخت شرکت اچ پی درواقع جایگزین مدل قبلی خود 2130 است و شباهت بسیار زیادی به آن دارد. این پرینتر که از طراحی شاد و رنگ‌های روشن بهره می‌برد، به‌راحتی نصب می‌شود و در کنار چاپ جوهرافشان، قابلیت‌های کپی و اسکن را هم به همراه دارد. سرعت چاپ این پرینتر به 5.5 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی می‌رسد. پرینترهای جوهرافشان برای چاپ اشکال گرافیکی و عکس طراحی شده‌اند و این پرینتر ارزان‌قیمت هم در زمینه‌ی چاپ عکس عملکرد بسیار خوبی دارد. بهتر است این پرینتر را برای چاپ متن خریداری نکنید و درصورتی‌که به چاپ متن نیاز دارید، سراغ پرینترهای لیزری بروید. پرینت جوهرافشان در این دستگاه با وضوح 1200 × 4800 dpi انجام می‌شود که برای چاپ عکس میزان مناسبی است. پرینتر HP DeskJet 2131 All-in-One Printer همانند مدل قبلی خود، برای مصارف خانگی و شخصی طراحی شده‌ است و برای استفاده‌های سنگین مانند استفاده در محیط‌های اداری و تجاری مناسب نیست. در نظر داشته باشید که خرید تنها یک اسکنر هزینه‌ای برابر با خرید این دستگاه دارد؛ ازاین‌رو می‌توان پرینتر HP DeskJet 2131 All-in-One Printer را بسیار ‌به‌صرفه دانست. .برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Deskjet GT 5810 MFP Inkjet Printer

پرینتر سه کاره جوهرافشان اچ پی مدل 5810

برای بررسی پرینتر HP Deskjet GT 5810 MFP Inkjet Printer باید گفت پرینتر 5810 از شرکت اچ‌پی HP پرینتری چندکاره و جوهرافشان است که برای مصارف اداری و خانگی طراحی شده است. این پرینتر با قابلیت‌های پرینت، کپی و اسکن ابعاد جمع‌وجوری دارد و به همین دلیل به‌راحتی قابل‌حمل است؛ فضای چندانی را بر روی میز کامپیوتر اشغال نمی‌کند و مناسب کسانی است که فضای کاری کمی دارند. این پرینتر از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست؛ تنها کافی است جوهر موردنیاز را در مخزن مناسب خود بریزید. در این پرینتر می‌توانید تصاویر را باکیفیت مناسب و بدون حاشیه چاپ کنید. پرینتر HP Deskjet GT 5810 MFP Inkjet Printer قابلیت چاپ دو رو ندارد و می‌بایست به‌صورت دستی آن را انجام دهید و ظرفیت سینی آن 60 برگ است.  چاپ سیاه‌وسفید با سرعت 8 برگ در دقیقه و رنگی با 5 برگ در دقیقه صورت می‌گیرد. اتصال این پرینتر رنگی به‌وسیله درگاه Hi-Speed USB 2.0 صورت می‌گیرد و متأسفانه خبری از اتصال بی‌سیم نیست. مصرف انرژی پرینتر HP Deskjet GT 5810 MFP Inkjet Printer حداکثر 10 وات، در حالت آماده‌به‌کار 2.1 وات و در حالت خواب 0.88 وات است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Deskjet GT 5820 MFP Inkjet Printer

پرینتر سه کاره جوهرافشان اچ پی مدل 5820

رای بررسی پرینتر HP Deskjet GT 5820 MFP Inkjet Printer باید گفت پرینتر 5820 از شرکت اچ‌پی HP پرینتری چندکاره و جوهرافشان است که برای مصارف اداری و خانگی طراحی شده است. این پرینتر با قابلیت‌های پرینت، کپی و اسکن ابعاد جمع‌وجوری دارد و به همین دلیل به‌راحتی قابل‌حمل است؛ فضای چندانی را بر روی میز کامپیوتر اشغال نمی‌کند و مناسب کسانی است که فضای کاری کمی دارند. این پرینتر از سیستم مخزن جوهر یا همان تانکر استفاده می‌کند که در مدیریت هزینه‌ها تأثیر بسیار زیادی دارد و با اتمام جوهر، نیازی به تعویض کارتریج آن نیست؛ تنها کافی است جوهر موردنیاز را در مخزن مناسب خود بریزید. در این پرینتر می‌توانید تصاویر را باکیفیت مناسب و بدون حاشیه چاپ کنید. پرینتر HP Deskjet GT 5820 MFP Inkjet Printer قابلیت چاپ دو رو ندارد و می‌بایست به‌صورت دستی آن را انجام دهید و ظرفیت سینی آن 60 برگ است.  چاپ سیاه‌وسفید با سرعت 8 برگ در دقیقه و رنگی با 5 برگ در دقیقه صورت می‌گیرد. اتصال این پرینتر رنگی به‌وسیله درگاه Hi-Speed USB 2.0 شبکه بي سيم Wi-Fi صورت می‌گیرد. مصرف انرژی پرینتر HP Deskjet GT 5820 MFP Inkjet Printer حداکثر 10 وات، در حالت آماده‌به‌کار 2.1 وات و در حالت خواب 0.88 وات است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP DeskJet Ink Advantage 3835 Inkjet Printer

پرینتر چند کاره جوهرافشان اچ پی مدل 3835

برای بررسی پرینتر HP DeskJet Ink Advantage 3835 Inkjet Printer باید گفت پرينتر 3835 از شركت اچ‌پي HP پرينتري چندكاره و جوهرافشان است كه براي مصارف خانگي و اداري طراحي شده است. اين پرینتر با قابليت‌هاي پرينت، كپي، اسكن و فكس، ابعاد جمع‌وجوري دارد و به همين دليل به‌راحتي قابل حمل است؛ فضاي چنداني را بر روي ميز كامپيوتر اشغال نمي‌كند و مناسب كساني است كه فضاي كاري كمي دارند. اين پرينتر به واي-فاي مجهز شده است و بدون نياز به كابلي، چاپ سريع تصاوير را از لپ‌تاپ و گوشي هوشمند امكان‌پذير كرده است. در اين پرينتر مي‌توانيد تصاوير را باكيفيت مناسب و بدون حاشيه چاپ كنيد.  بر روي اين دستگاه پرينتر يك صفحه‌نمايش LCD لمسي 5.5 سانتي‌متري تعبيه شده است تا اسكن، پرينت، كپي و فكس بدون كوچك‌ترين زحمتي صورت بگيرد. پرینتر HP DeskJet Ink Advantage 3835 Inkjet Printer قابليت چاپ دو رو ندارد و ميبايست به صورت دستي آن را انجام دهيد؛ ظرفيت سيني آن 60 برگ و تغذيه خودكار 35 برگ است.  چاپ سياه‌وسفيد با سرعت 8.5 برگ در دقيقه و رنگي با 6 برگ در دقيقه صورت مي‌گيرد. پرینتر HP DeskJet Ink Advantage 3835 Inkjet Printer چندكاره شركت اچ‌پي از HP ePrint براي چاپ از طريق ايميل وAirPrint براي چاپ از آيفون و آي پد پشتيباني مي‌كند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro MFP 377DW Printer

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی مدل 377DW

برای بررسی پرینتر HP LaserJet Pro MFP 377DW Printer باید گفت کمپانی اچ پی جدیدترین محصول سه کاره خود 377DW را با تکنولوژی چاپ لیزری به بازار عرضه نموده است. سرعت بالای انجام عملیات این پرینتر چندکاره وقت کمتری را از شما میگیرد. با وجود شبکه بی سیم از موبایل خود مستقیما پرینت بگیرید. ودر هنگام اسکن میتوانید، فایل ها بصورت دو رو را اسکن گرفته و آن را مستقیما به ایمیل خود ارسال کنید. در قسمت جلویی پرینتر لیزری اچ پی مدل 377DW یک نمایشگر برای انجام تنظیمات و نمایش اطلاعات پرینتر مشاهده می‌شود.تمامیی عملیات مورد نظر خود را با صحفه نمایش لمسی 4.3 اینچی براحتی انجام دهید. تصاویر رنگی را حرفه ای چاپپ کنید؛کیفیت بالای کارتریج های این دستگاه، تصاویر را با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میدهند.کارتریج های موجود،بدلیل کیفیت عالی،باعث میشود تا کمتر آنها را جایگزین نمایید. این پرینتر می‌تواند در طول ماه تاا 40000 برگ چاپ کند که رزولوشن چاپ در آن برابر با 1200 × 1200 DPI است. اگر قصد تهیه‌ی یک پرینتر سهکاره‌ی لیزری برای استفاده‌های حرفه‌ای را دارید پرینتر HP LaserJet Pro MFP 377DW Printer گزینه مناسبی است.این پرینتر دارای چاپ دو رو به صورت اتوماتیک می باشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما درر ارتباط باشید.

HP OfficeJet 7612 Wide Format e-All-in-One Inkjet Printer

پرینتر چند کاره جوهرافشان اچ پی مدل OfficeJet 7612

برای بررسی پرینتر HP OfficeJet 7612 Wide Format e-All-in-One Inkjet Printer باید گفت پرینتر 7612 از سری OfficeJet شرکت hp پرینتری چندکاره و جوهرافشان است که برای استفاده‌های اداری و حرفه‌ای طراحی شده است که با استفاده از آن می‌توانید اسنادی تجاری تا سایز A3 باکیفیتی مناسب تهیه کنید. این پرینتر قادر است عکس‌هایی با کیفیت مناسب تا قطع A3 و بدون حاشیه چاپ کند و درنتیجه برای استفاده‌های تجاری بسیار مناسب است. با توجه به کاربری اداری دستگاه قابلیت‌های اسکن و کپی و فکس هم به این محصول اضافه شده است. سینی ورودی کاغذ ظرفیتی برابر با 250 برگ دارد و برای استفاده‌های سنگین طراحی شده است. البته این میزان برای کاغذ‌های عادی اعلام‌شده است و تعداد کمتری از کاغذ‌های مخصوص چاپ عکس در این سینی قرار می‌گیرند. ازآنجایی‌که قابلیت اسکن در این دستگاه وجود دارد سیستم تغذیه‌ی خودکار ADF با ظرفیت 35 برگ در این محصول تعبیه شده است که برای استفاده از آن تنها کافی است 35 برگ را در این قسمت قرار داده و دکمه‌ی اسکن را فشار دهید.چاپ این پرینتر رنگي است. و سرعت چاپ رنگي تا 8 صفحه در دقیقه وسرعت چاپ سياه و سفيدتا 15 صفحه در دقیقه است . رزولوشن چاپ این پرینتر dpi 1200 × 4800 است.حافظه پرينتر 256 مگابايت و پردازنده 500 مگاهرتزاست. با توجه به طراحی پرینتر برای محیط‌های اداری پورت شبکه در آن تعبیه شده است که درنتیجه‌ی آن به‌راحتی می‌توانید آن را در میان چندین کامپیوتر به اشترک بگذارید.برای اطلاع از قیمت پرینتر  مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.