دو پورت USB 2.0

نمایش 1–12 از 13 نتیجه

نمایش 20 40 80

MSI B150M PRO-VHL Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل B150M PRO-VHL

مادربورد MSI B150M PRO-VHL Motherboard شرکت MSI از سری مادربردهای حرفه‌ای این شرکت است که فرم فاکتور mATX بهره می‌برد. این مادربرد از سری پردازنده‌های Core i، Pentium و Celeron شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد B150 شرکت اینتل است. مادربورد MSI B150M PRO-VHL Motherboard از 2 اسلات DIMM بهره می‌برد که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 با فرکانس 2133 مگاهرتز را ظرفیت 32 گیگابایت دارا است. همچنین یک شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شده است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3، هدر TPM و یک شیار PCI به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 4 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 2 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه VGA و یک پورت HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد حرفه‌ای و کامل هستید، مادربورد MSI B150M PRO-VHL Motherboard به خوبیی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI B250 GAMING PRO CARBON Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل B250 GAMING PRO CARBON

مادربورد MSI B250 GAMING PRO CARBON Motherboard شرکت ام اس آی MSI از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد. B250 GAMING PRO CARBON مجهز به چهار اسلات DIMM است که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 را تا ظرفیت 64 گیگابایت دارا است. این مادربرد از سری پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد B250 شرکت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربرد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد رده بالا هستید، B250 GAMING PRO CARBON به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. دو شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شده است که برایی اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار دو کانکتور M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 4 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 6 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI B250M BAZOOKA Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل B250M BAZOOKA

مادربورد MSI B250M BAZOOKA Motherboard شرکت ام اس آی MSI در فرم ساختاری microATX تولید شده است و از چیپ‌ست B250 اینتل استفاده می‌کند. این مادربرد از سوکت LGA 1151 اینتل برای نصب پردازنده‌یی مرکزی بهره می‌برد و امکان نصب پردازنده‌های نسل ششم اینتل، موسوم به اسکای‌لیک Skylakeدر آن وجودد دارد. البته طبیعتا چنین مادربردی برای نصب پردازنده‌های رده‌پایین طراحی شده و نصب پردازنده‌های قدرتمندد سری Core i7 روی آن، چندان منطقی نیست. برای خرید حافظه‌ی رم RAM باید به ماژول‌های DDR4 فکر کنید.. در این مادربرد می‌توان تا 64 گیگابایت حافظه‌ی DDR4 با فرکانس 2400 مگاهرتز را در کنار همدیگر درون چهار عدد اسلات DIMM مورد استفاده قرار داد و به صورت دوکاناله پیکربندی کرد؛ این امر به افزایش پهنای باند منتقل‌شده منجر می‌شود. نصب کارت‌ گرافیکی به وسیله‌ی یک عدد اسلات PCI Express x16 انجام می‌گیرد. تعدادی درگاه دیگر هم روی برد اصلی وجود دارد؛ از جمله یک دو اسلات PCI Express x1 که برای افزودن کارت‌های توسعه به کامپیوتر استفاده می‌شوند. این کارت‌ها هستند که امکانات بیشتری را با خود به همراه می‌آورند و باعث می‌شوند بتوانید از کامپیوترتان آن‌طور استفاده کنید که مدنظر دارید. شش عدد پورت SATA 3.0 روی این مادربرد وجود دارد که در زمان اتصال تجهیزات ذخیره‌سازی و درایوهای نوری به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. در پنل پشتی هم تعدادی پورت خروجی و ورودی قرار دارد. این پورت‌ها شامل چهار عدد پورت USB 3.1 و دو عدد پورت USB 2.0، پورت LAN گیگابیتی، پورت‌های صدا و پورت‌های اتصال ماوس و کیبورد هستند.مادربورد MSI B250M BAZOOKA Motherboard خروجی مانیتور هم دارد و سه پورت متنوع گرافیکی DVI  و HDMI برای آن در نظر گرفته شده ‌است؛ به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI B250M MORTAR ARCTIC Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل B250M MORTAR ARCTIC

مادربورد MSI B250M MORTAR ARCTIC Motherboard شرکت ام اس آی MSI از فرم فاکتور microATX بهره می‌برد. B250M MORTAR ARCTIC مجهز به چهار اسلات DIMM است که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 راا تا ظرفیت 64 گیگابایت دارا است. این مادربرد از سری پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد B250M شرکت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربردد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد رده بالا هستید، B250M MORTAR ARCTIC بهه خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. دو شیار PCI-Ex166 برای این محصول در نظر گرفته‌شده است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار یک کانکتور M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 2 پورت USB3.1 و 4 پورتت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 2 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شدهه است.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI B250M PRO-VH Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل B250M PRO-VH

برای بررسی مادربورد MSI B250M PRO-VH Motherboard باید گفت مادربورد B250M PRO-VH شرکت MSI از سری مادربوردهای رده بالای این شرکت است که فرم فاکتور Micro ATX بهره می‌برد. B250M PRO-VH از چهار اسلات DIMM بهره می‌برد که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 با فرکانس 2133 و 2400 مگاهرتز را ظرفیت 32 گیگابایت دارا است. همچنین یک شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شده است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار پورت M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 2 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 4 پورت USB3.1 و 2 پورتت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربورد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربورد حرفه‌ای و کامل هستید، مادربورد MSI B250M PRO-VH Motherboard به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. این مادربورد از سری پردازنده‌های Corei7 شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربورد B250 شرکت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربورد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI H270 GAMING PRO CARBON Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل H270 GAMING PRO CARBON

مادربورد MSI H270 GAMING PRO CARBON Motherboard شرکت ام اس آی MSI از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد. H270 GAMING PRO CARBON مجهز به چهار اسلات DIMM است که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 را تا ظرفیت 64 گیگابایت دارا است. همچنین دو شیار PCI-Ex16 برای این مادربرد در نظر گرفته‌شده است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار دو کانکتور M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 4 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 6 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. اینن مادربرد از سری پردازنده‌های Core i7 شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد H270 شرکت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربرد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMII بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد رده بالا هستید، H270 GAMING PRO CARBON به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI H270 PC MATE Motherboard

مادربرد ام اس آی مدل H270 PC MATE

مادربرد MSI H270 PC MATE Motherboard شرکت ام اس آی MSI از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد. H270 PC MATE از چهار اسلات DIMM بهره می‌برد که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 با فرکانس 2133 و 24000 مگاهرتز را ظرفیت 64 گیگابایت دارا است. همچنین دو شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شدهه است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار دو پورت M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 2 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است.. همچنین 6 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد از سری پردازنده‌های Corei7 شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد H270 شرکتت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربرد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد حرفه‌ای و کامل هستید، H270 PC MATE به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبیی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI Z97 GAMING 3 Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل Z97 GAMING 3

برای بررسی مادربورد MSI Z97 GAMING 3 Motherboard باید گفت این شرکت ام‌اس‌آی MSI دارای چیپ‌ست Z97 اینتل و فرم فاکتورATX طراحی شده‌ است طراحی شده‌است. این مادربورد برای گیمرها و دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری ساخته شده‌ و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی هم در این زمینه ارایه می‌دهد. چهار اسلات DIMM برای نصب حافظه رم RAM روی مادربورد تعبیه شده‌است و امکان نصب 32 گیگابایت رم DDR3 به صورت دوکاناله روی آن وجود دارد. دو اسلات PCI Express x16 برای نصب کارت گرافیک، روی مادربرد وجود دارد و به دو اسلات PCI Express x1 برای نصب کارت‌های توسعه دسترسی دارید. از آنجایی که با یک مادربورد مخصوص بازی مواجه هستیم، در پنل پشتی با دو پورت USB 2.0 و چهار پورت USB 3.0 مخصوص اتصال کنترلر و قطعات جانبی وجود دارد که ارتباط سریع و بی‌وقفه‌ای را تضمین می‌کنند. قابلیت‌های نرم‌افزاری خوبی هم در مادربورد MSI Z97 GAMING 3 Motherboard به کار رفته‌اند.در مجموع این مادربورد ام اس آی با توجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI Z97 PC Mate Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل Z97 PC Mate

برای بررسی مادربورد MSI Z97 PC Mate Motherboard باید گفت این شرکت ام‌اس‌آی MSI دارای چیپ‌ست Z97 اینتل و فرم فاکتورATX طراحی شده‌ است. این مادربورد برای گیمرها و دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری ساخته شده‌ و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی هم در این زمینه ارایه می‌دهد. چهار اسلات DIMM برای نصب حافظه رم RAM روی مادربورد تعبیه شده‌است و امکان نصب 32 گیگابایت رم DDR3 به صورت دوکاناله روی آنن وجود دارد. دو اسلات PCI Express x16 برای نصب کارت گرافیک، روی مادربرد وجود دارد و به یک اسلات PCI Express x1 برای نصب کارت‌های توسعه دسترسی دارید. از آنجایی که با یک مادربورد مخصوص بازی مواجه هستیم، در پنل پشتی با چهار پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 مخصوص اتصال کنترلر و قطعات جانبی وجود دارد که ارتباط سریع و بی‌وقفه‌ای را تضمین می‌کنند. قابلیت‌های نرم‌افزاری خوبی هم در مادربورد MSI Z97 PC Mate Motherboard به کار رفته‌اند.در مجموع این مادربورد ام اس آی با توجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

Asus A68HM-K Motherboard

مادربورد ایسوس مدل A68HM-K

برای معرفی مادربورد Asus A68HM-K Motherboard باید گفت مادربرد A68HM-K شرکت ايسوس ASUS بر اساس چيپ‌ست A68H شرکت AMD ساخته شده‌است. اين مادربرد که با فرم‌فاکتور microATX توليد شده، توانايي استفاده از پردازنده‌هاي Athlon و سري A شرکت AMD را دارا است و دوست‌داران پردازنده‌هاي AMD مي‌توانند چنين مادربردي را در ليست انتخاب‌هاي خود داشته‌باشند. A68HM-K داراي يک عدد اسلات PCI Express براي نصب کارت گرافيکي است. هرچند که پردازنده‌هاي AMD در پردازش‌هاي گرافيکي عملکرد بسيار خوبي دارند، استفاده از کارت‌هاي گرافيکي مجزا به عملکرد قوي‌تر و بازده بسيار بهتري منجر مي‌شود و دوست‌داران بازي‌هاي کامپيوتري هم ترجيح مي‌دهند براي اين کارت‌ها هزينه‌ي مجزايي را کنار بگذارند. با اين وجود، بايد گفت که اين مادربرد در پنل خروجي خود به تعدادي پورت گرافيکي هم مجهز است که شامل پورت‌هاي DVI و VGA مي‌شود. براي اتصال به شبکه، يک پورت LAN گيگابيتي در اختيار خواهيد داشت که اکثر نيازهاي امروزي را برطرف مي‌کند. در مورد حافظه، امکان نصب 32 گيگابايت حافظه‌ي DDR3 با حداکثر فرکانس 2400 مگاهرتز را در چهار اسلات خواهيد داشت که مي‌توان آن‌ها در پيکربندي دوکاناله تنظيم کرد. اين حجم از حافظه را مي‌توانيد براي دستيابي به عملکرد روان درون برنامه‌هاي گرافيکي و رندرهاي سنگين استفاده کنيد. در پنل پشتي مادربورد Asus A68HM-K Motherboard، به دو عدد پورت USB 2.0 و دو عدد پورت USB 3.0 دسترسي خواهيد داشت که به واسطه آن‌ها، اتصال قطعات جانبي به کامپيوتر امکان‌پذير مي‌شود. راستي اين مادربرد يک عدد اسلات PCI Express X1 و يک عدد اسلات PCI هم براي افزودن کارت‌هاي توسعه در اختيارتان قرار مي‌دهد. مادربرد A68HM-K جز محصولات خوش‌قيمت مبتني بر پلتفرم AMD از برند ايسوس است و اين توانايي را دارد که اتصال دهنده‌ي خوبي بين قطعات کامپيوتري شما باشد.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

Asus A88X PLUS USB 3.1 Motherboard

مادربورد ایسوس مدل A88X PLUS USB 3.1

برای معرفی مادربورد Asus A88X PLUS USB 3.1 Motherboard باید گفت مادربرد A88X PLUS USB 3.1 محصولی از شرکت ایسوس است که می‌توان آن را یک مادربرد میان‌رده برای کاربران غیرحرفه‌ای دانست. این مادربرد از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد مبتنی بر AMD است. مادربرد A88X PLUS USB 3.1 از سوکت پردازنده‌ی +AMD FM2 بهره می‌برد. چیپست ارایه شده روی این محصول از نوع AMD A88X بوده که از 6 فاز بهره می‌برد. پشتیبانی از قابلیت JBOD , RAID 0 , RAID 1 , RAID 10 , RAID 5 برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای آرشیو دارند بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود که روی این محصول ارایهه شده است. مادربرد A88X PLUS USB 3.1 دارای چهار اسلات برای حافظه‌ی رم از نوع DDR3 است که از پیکربندی 2کاناله بهره می‌برد و می‌تواند تا 64 گیگابایت را پشتیبانی کند. استاندادرهای حافظه در این محصول حداکثر تا 2400 مگاهرتز بوده که مقدار بسیار مناسبی برای پردازش‌های سنگین به شمارر می‌رود. در پنل پشتی این محصول یک درگاه PS/2 به صورت کومبو برای ماوس و کیبورد مشاهده می‌شود. علاوه‌بر این دو پورت USB3.0 ، دو پورت USB2.0 و دو پورت USB3.1 برای انتقال پرسرعت اطلاعات از فلش‌مموری‌ و هارددیسک‌ها هم در قسمت پشتی این محصول قابل مشاهده است. برای اینکه تصاویریی با کیفیت بالا توسط مادربردها ارایه شود، یک درگاه VGA، یک درگاه DVI و یک درگاه HDMI روی این محصول عرضه شده است. برای اتصال به شبکه‌های اینترنتی این مادربرد از یک کارت شبکه Realtek RTL8111H بهره می‌برد که به یاری آن یک درگاه LAN در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

Asus A88XM USB 3.1 Motherboard

مادربورد ایسوس مدل A88XM USB 3.1

مادربرد Asus A88XM USB 3.1 Motherboard محصولی از شرکت ایسوس است که از فرم فاکتور microATX بهره می‌برد. این مادربرد مبتنی بر AMD است و از سوکت پردازنده‌ی +AMD FM2 بهره می‌برد. چیپست ارایه شده روی این محصول از نوع AMD A88X بوده که از 5 فاز بهره می‌برد. پشتیبانی از قابلیت JBOD , RAID 0 , RAID 1 , RAID 10 , RAID 5 برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای آرشیو دارند بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود که روی این محصول ارایه شده است. مادربرد Asus A88XM USB 3.1 Motherboard دارای چهار اسلات برای حافظه‌ی رم از نوع DDR3 است که از پیکربندی 2کاناله بهره می‌برد و می‌تواند تا 64 گیگابایت را پشتیبانی کند. استاندادرهای حافظه در این محصول حداکثر تا 2400 مگاهرتز بوده که مقدار بسیار مناسبی برای پردازش‌های سنگین به شمار می‌رود. در پنل پشتی این محصول دو درگاه PS/2 به صورت کومبو برای ماوس و کیبورد مشاهده می‌شود. دو پورت USB3.0 و دو پورت USB2.0 برای انتقال پرسرعت اطلاعات از فلش‌مموری‌ و هارددیسک‌ها هم در قسمت پشتی این محصول مشاهده می‌شود. برای اینکه تصاویری با کیفیت بالا توسط مادربردها ارایه شود، یک درگاه VGA، یک درگاه DVI و یک درگاه HDMI روی این محصول عرضه شده است.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.