-

نمایش 1–20 از 31 نتیجه

نمایش 20 40 80

SanDisk Z400S Solid State Drive -128GB

هارد 128 گیگابایت اس اس دی سن دیسک مدل Z400S

برای بررسی SanDisk Z400S Solid State Drive -128GB باید گفت سن دیسک هدف از تولید این حافظه‌ها را فضای کم در مقابل قیمتی مقرون به صرفه اعلام کرده است. بعلاوه این حافظه‌ها در بازار سیستم‌های تعبیه شده که شامل دستگاه‌های امضای دیجیتال و دستگاه‌های فروش و نظارت هستند نیز کاربرد دارد.این حافظه دارای سرعت خواندن و نوشتن به صورت ترتیبی   546/342MB/s و به صورت تصادفی  33/62k  می باشد.این کارت حافظه در این نسخه دارای 128 گیگ فضای ذخیره سازی می باشد. به طور کلی هارد دیسک های حالت جامد یا همان SSD ها به حافظه هایی گفته می شوند که در آن ها از هیچ قطعه ی متحرکی استفاده نشده باشد، در ساخت آن ها از حافظه های مبتنی بر فلش یا SD Ram ها استفاده می شود. استفاده از حافظه های مبتنی بر فلش در SSD ها باعث می شود تا زمان تاخیر به حداقل برسد و همچنین گرمای تولید شده کاهش یابد که تمامی این مسائل باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین سبکتر شدن این حافظه ها نسبت به هارد دیسک ها می شود. اما SSD ها هم همانند هارد دیسک درایوها دارای مشکلاتی می باشند که می توان از مهم ترین آنها به قیمت بالای این حافظه ها در مقابل هارد دیسک اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت هارد  مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

SanDisk Z400S Solid State Drive -256GB

هارد 256 گیگابایت اس اس دی سن دیسک مدل Z400S

برای بررسی SanDisk Z400S Solid State Drive -256GB باید گفت سن دیسک هدف از تولید این حافظه‌ها را فضای کم در مقابل قیمتی مقرون به صرفه اعلام کرده است. بعلاوه این حافظه‌ها در بازار سیستم‌های تعبیه شده که شامل دستگاه‌های امضای دیجیتال و دستگاه‌های فروش و نظارت هستند نیز کاربرد دارد.این حافظه دارای سرعت خواندن و نوشتن به صورت ترتیبی   546/342MB/s و به صورت تصادفی  33/62k  می باشد.این کارت حافظه در این نسخه دارای 256 گیگ فضای ذخیره سازی می باشد. به طور کلی هارد دیسک های حالت جامد یا همان SSD ها به حافظه هایی گفته می شوند که در آن ها از هیچ قطعه ی متحرکی استفاده نشده باشد، در ساخت آن ها از حافظه های مبتنی بر فلش یا SD Ram ها استفاده می شود. استفاده از حافظه های مبتنی بر فلش در SSD ها باعث می شود تا زمان تاخیر به حداقل برسد و همچنین گرمای تولید شده کاهش یابد که تمامی این مسائل باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین سبکتر شدن این حافظه ها نسبت به هارد دیسک ها می شود. اما SSD ها هم همانند هارد دیسک درایوها دارای مشکلاتی می باشند که می توان از مهم ترین آنها به قیمت بالای این حافظه ها در مقابل هارد دیسک اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت هارد  مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

SanDisk Z400S Solid State Drive -32GB

هارد 32 گیگابایت اس اس دی سن دیسک مدل Z400S

برای بررسی SanDisk Z400S Solid State Drive -32GB باید گفت سن دیسک هدف از تولید این حافظه‌ها را فضای کم در مقابل قیمتی مقرون به صرفه اعلام کرده است. بعلاوه این حافظه‌ها در بازار سیستم‌های تعبیه شده که شامل دستگاه‌های امضای دیجیتال و دستگاه‌های فروش و نظارت هستند نیز کاربرد دارد.این حافظه دارای سرعت خواندن و نوشتن به صورت ترتیبی   546/342MB/s و به صورت تصادفی  33/62k  می باشد.این کارت حافظه در این نسخه دارای 32 گیگ فضای ذخیره سازی می باشد. به طور کلی هارد دیسک های حالت جامد یا همان SSD ها به حافظه هایی گفته می شوند که در آن ها از هیچ قطعه ی متحرکی استفاده نشده باشد، در ساخت آن ها از حافظه های مبتنی بر فلش یا SD Ram ها استفاده می شود. استفاده از حافظه های مبتنی بر فلش در SSD ها باعث می شود تا زمان تاخیر به حداقل برسد و همچنین گرمای تولید شده کاهش یابد که تمامی این مسائل باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین سبکتر شدن این حافظه ها نسبت به هارد دیسک ها می شود. اما SSD ها هم همانند هارد دیسک درایوها دارای مشکلاتی می باشند که می توان از مهم ترین آنها به قیمت بالای این حافظه ها در مقابل هارد دیسک اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت هارد  مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

SanDisk Z400S Solid State Drive -64GB

هارد 64 گیگابایت اس اس دی سن دیسک مدل Z400S

برای بررسی SanDisk Z400S Solid State Drive -64GB باید گفت سن دیسک هدف از تولید این حافظه‌ها را فضای کم در مقابل قیمتی مقرون به صرفه اعلام کرده است. بعلاوه این حافظه‌ها در بازار سیستم‌های تعبیه شده که شامل دستگاه‌های امضای دیجیتال و دستگاه‌های فروش و نظارت هستند نیز کاربرد دارد.این حافظه دارای سرعت خواندن و نوشتن به صورت ترتیبی   546/342MB/s و به صورت تصادفی  33/62k  می باشد.این کارت حافظه در این نسخه دارای 64 گیگ فضای ذخیره سازی می باشد. به طور کلی هارد دیسک های حالت جامد یا همان SSD ها به حافظه هایی گفته می شوند که در آن ها از هیچ قطعه ی متحرکی استفاده نشده باشد، در ساخت آن ها از حافظه های مبتنی بر فلش یا SD Ram ها استفاده می شود. استفاده از حافظه های مبتنی بر فلش در SSD ها باعث می شود تا زمان تاخیر به حداقل برسد و همچنین گرمای تولید شده کاهش یابد که تمامی این مسائل باعث کاهش مصرف انرژی و همچنین سبکتر شدن این حافظه ها نسبت به هارد دیسک ها می شود. اما SSD ها هم همانند هارد دیسک درایوها دارای مشکلاتی می باشند که می توان از مهم ترین آنها به قیمت بالای این حافظه ها در مقابل هارد دیسک اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت هارد  مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

TSCO T3302 Backpack

کوله پشتی مخصوص لپ تاپ تسکو مدل T3302

کوله لپ تاپ TSCO T3302 Backpack یکی از محصولات شرکت تسکو است . همان طور که می دانید کیف لپ تاپ از وسایلی است که برای جابه جایی لپ تاپ یک وسیله ضروری است  و جز لوازم جانبی مهم آن محسوب می شود چرا که به کمک آن می توانید لپ تاپ خود را در برابر عوامل خارجی نظیر ضربه و خش و... به راحتی حفظ کنید و به راحتی آن را جابه جا کنید دانشجوها و کسانی که به خاطر شرایط کاری مجبورر به حمل بیشتر لپ تاپشان هستند، عموما از کوله پشتی استفاده می کنند. این نوع کیف برای طی کردن مسیرهای طولانی و برای آنهایی که ماشین ندارند، خیلی مناسب است؛ زیرا فشار و وزن را تقسیم می کند.شرایط کاری مختلف و بودجه و سلیقه های مختلف باعث شدند که شاهد کیف های مختلف با امکانات مختلف نظیر ضربه گیر پد ضد تعریق و... باشیم.TSCO T3302 Backpack  محصولی ضد ضربه ، ضد آب  وو قابل شست و شو  همچنین ضد خش می باشد از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این کوله می توان به  وجود 3 محفظه برای تبلت و موبایل و محفظه خارجی جهت نگهداری اسناد و فایل ها اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت کیف لپ تاپ با ما در ارتباط باشید.

TSCO T3306 Backpack

کوله پشتی مخصوص لپ تاپ تسکو مدل T3306

کوله لپ تاپ TSCO T3306 Backpack یکی از محصولات شرکت تسکو است . همان طور که می دانید کیف لپ تاپ از وسایلی است که برای جابه جایی لپ تاپ یک وسیله ضروری است  و جز لوازم جانبی مهم آن محسوب می شود چرا که به کمک آن می توانید لپ تاپ خود را در برابر عوامل خارجی نظیر ضربه و خش و... به راحتی حفظ کنید و به راحتی آن را جابه جا کنید دانشجوها و کسانی که به خاطر شرایط کاری مجبورر به حمل بیشتر لپ تاپشان هستند، عموما از کوله پشتی استفاده می کنند. این نوع کیف برای طی کردن مسیرهای طولانی و برای آنهایی که ماشین ندارند، خیلی مناسب است؛ زیرا فشار و وزن را تقسیم می کند.شرایط کاری مختلف و بودجه و سلیقه های مختلف باعث شدند که شاهد کیف های مختلف با امکانات مختلف نظیر ضربه گیر پد ضد تعریق و... باشیم.کوله لپ‌تاپ تسکو مدل T3306 کیفیت ساخت خوبی دارد و با جیب‌های متعدد و فضای داخلی نسبتا بزرگ، وسیله‌ای مناسب برای حمل لپ‌تاپ‌های 15.6 اینچی است.از ویژگی های قابل ذکر برای این کوله می توان به مقاومت در برابر  آب ، قابلیت شست و شو  ، مجهز به ضربه گیر و ضد زنگ می باشد. این کوله پشتی ساخته شده با نخ مرغوب ابریشمی دارای 3 محفظه برای تبلت و موبایل و محفظه خارجی جهت نگهداری اسناد و فایل ها می باشد.برای اطلاع از قیمت کیف لپ تاپ با ما در ارتباط باشید.

TSCO T965 Backpack

کوله پشتی مخصوص لپ تاپ تسکو مدل T965

کوله لپ تاپ TSCO T965 Backpack یکی از محصولات شرکت تسکو است . همان طور که می دانید کیف لپ تاپ از وسایلی است که برای جابه جایی لپ تاپ یک وسیله ضروری است  و جز لوازم جانبی مهم آن محسوب می شود چرا که به کمک آن می توانید لپ تاپ خود را در برابر عوامل خارجی نظیر ضربه و خش و... به راحتی حفظ کنید و به راحتی آن را جابه جا کنید دانشجوها و کسانی که به خاطر شرایط کاری مجبورر به حمل بیشتر لپ تاپشان هستند، عموما از کوله پشتی استفاده می کنند. این نوع کیف برای طی کردن مسیرهای طولانی و برای آنهایی که ماشین ندارند، خیلی مناسب است؛ زیرا فشار و وزن را تقسیم می کند.شرایط کاری مختلف و بودجه و سلیقه های مختلف باعث شدند که شاهد کیف های مختلف با امکانات مختلف نظیر ضربه گیر پد ضد تعریق و... باشیم.TSCO T965 Backpack  محصولی ضد ضربه ، ضد آب و قابل شست و شو می باشد از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این کوله می توان به جیب بیرونی،سلول هوا برای محافظت،محفظه مخصوص برای IPad می باشد.گفتنی است این محصول بسیار مناسب برای لپپ تاپ تا 14.2 اینچ می باشد دوخت این محصول به کمک نخ ابریشمی مخصوص انجام شده و در ساخت آن از یراق الات درجه یک تایوانی بهره گرفته شده است.برای اطلاع از قیمت کیف لپ تاپ با ما در ارتباط باشید.

TSCO TKM 7004w Wireless Keyboard and Mouse

کیبورد و ماوس تسکو مدل TKM 7004w

کیبورد و ماوس TSCO TKM 7004w Wireless Keyboard and Mouse یکی دیگر از محصولات شرکت تسکو است. شرکت تسکو یکی از بهترین ها در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر است.کیبورد ابزاری برای وارد کردن متن به کامپیوتر است  و یکی از مهمترین قطعات برای ورود اطلاعت به کامپیوتر محسوب می شود.کیبوردی که در حال مشاهده آن هستید به همراه ماوس بی سیم با سه کلید عرضه شده استت فرکانس بیی سیم اینن محصول 2.4 گیگاهرتز بوده و تا 10 متر پاسخگو خواهد بود. کیبورد در ابعاد 465 در 145 در 20 میلی متر عرضه شده است و ضربه پذیری کیبورد تا 10 ملیون بار امکان پذیر است .ماوس نیز دارای دقتیی معادل 12000 نقطه در هر اینچ بوده و از باتری AAA برای تامین نیرو بهره می گیرد.این محصول با تمامی سیستم عامل ها سازگاری کامل دارد و به صورت Plug & play  طراحی شده است اگر می خواهید کیبورد مناسب تهیه کنید حتما به تعداد  کلید های میانبر به کار گرفته شده نیز توجه لازم را داشته باشید.اگر به دنبال ماوس و کیبوردی مناسب برای کار های روزانه خود می گردید این گزینه می تواند یکی از بهترین ها برای شما باشد.کیبورد ابزاری برای وارد کردن متن به کامپیوتر است.برای اطلاع از انواع ماوس و کیبورد با ما در تماس باشید.

XP PB6000 mAh Powerbank

پاوربانک 6000 میلی آمپر ساعتی اکس پی مدل PB6000

برای معرفی XP PB6000 mAh Powerbank  باید گفت این محصول همان طور که از نامش به وضوح مشخص است ساخت شرکت XP است . از ویژگی های این پاوربانک می توان به ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت ، مجهز به چراغ قوه LED  و شارژ از طریق میکرو USB است.این پاوربانک مجهز به دو خروجی یک و دو آمپری است.پاوربانک‌ها درواقع باطری های خاصی هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص ، فشرده شده‌اند.پاوربانکها برای تمام دستگاههایی که دارای پورت یو اس بی(USB) باشندقابل استفاده است،بطورمثال: اسپیکرهای پرتابل،سیستمهای GPS ، پلیرهای MP3 ،تلفن های هوشمندوتبلتها میتوانندبا پاوربانک‌ها شارژ شوند.بطورخلاصه هردستگاهی که به کمک پورت USB شارژ می‌کنید را میتوانید با پاوربانک شارژ نمایید.برای اطلاع از انواع پاوربانک  با ما در تماس باشید.

سرور اچ پی مدل HPE Server DL180 G9 Gen9 8LFF

سرور اچ پی مدل HPE Server DL180 G9 Gen9 8LFF

پردازنده: Intel Xeon E5-2697 v3 رم: HP 16GB 2133MHz اچ بی ای: HP H240 منبع تغذیه: HP 550W

مینی پی سی زوتاک مدل PL221 2GB RAM 32GB internal

  • پردازنده : Intel Atom x5-Z8300 (quad core, 1.44 GHz, up to 1.84 GHz
  • حافظه رم : 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • کارت گرافیک Intel HD

هارد سرور اچ پی با ظرفیت 600 گیگابایت J9F49A

  • پارت نامبر : J9F49A
  • نوع کالا : هارد ذخیره ساز
  • نوع هارد : اینترنال
  • ظرفیت هارد سرور اچ پی : 600 گیگابایت
  • فرم فاکتور : 3.5 اینچ LFF
  • نوع رابط : 12Gb/s SAS
  • سرعت چرخش دیسک : 10000 دور در دقیقه

هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset

هدست ام اس آی مدل ایمرس گیمینگ GH10

برای معرفی هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset باید گفت هدست GH10 یکی از محصولات msi است که مناسب برای گیمرها طراحی و ساخته شده است. این هدست برای مکالمه حین بازی یا چت کردن با کامپیوتر، بسیار مناسب است. با وزنی متناسب با حالت قرارگیری روی سر طراحی شده است. صدایی که از آن پخش می‌شود، کیفیت و قدرت زیادی دارد. هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset پاسخ فرکانسی آن از 20 تا 20000 هرتز است و کاملا منطبق با طیف شنوایی انسان درنظر گرفته شده است. حساسیت  این هدست 95 ±3 دسی بل است و حساسیت میکروفون آن 4 ±42 دسی بل می باشد و همچنین دارای کلید قطع صدا و کنترل صدا می باشد. امپدانس این دستگاه 16 اهم می باشد. در این هدست اسپیکرها 2 کاناله از نوع استریو است. میکروفون این وسیله که قابلیت جدا شدن را دارد. نسبت سیگنال به نویز آن 58 دسی بل است. میکروفون آن، روی کاپ هدست Msi Immerse GH10 Gaming Headset تعبیه شده است و هنگام مکالمه صدا را به‌خوبی منتقل می‌کند؛ چراکه این میکروفون از حساسیت فراوانی برخوردار است. اتصال آن هم به‌واسطه‌ی یک جک 3.5 میلی‌متری صورت می‌گیرد و جک هدفون و میکروفون یکی هستند. این امر باعث می‌شود که نتوانید از این محصول برای گوش کردن به موسیقی یا مکالمه به‌وسیله‌ی کامپیوتر استفاده کنید و تنها برای ابزارهایی مثل موبایل و تبلت مناسب است که یک جک برای هدفون و میکروفون دارند. روی کابل، یک قطعه برای کنترل صدا تعبیه‌شده است که راحتی بیشتری را برای کاربران رقم زده است.  کانکتورهای این هدست در برابر شرایط سخت و اکسیدن شدن بعلت پوشش دار شدن با لایه ای از طلا مقاوم شده است. جالب است بدانید، با تهیه‌‎ی این هدست، به‌جای یک هدست حرفه‌ای و گران‌قیمت، از امکانات موردنیاز خود برخوردار می‌شوید و درعین‌حال، هزینه‌ی کمتری را متحمل می‌شوید.برای اطلاع از قیمت انواع هدفون با ما در تماس باشید.

Axiom NB410 Label Printer

پرینتر لیبل زن حرارتی لیزری اکسیوم مدل NB410

برای معرفی پرینتر مخصوص لیبیل Axiom NB410 Label Printer باید گفت همان طور که از نام این محصول مشخص است این پرینتر ساخت شرکت اکسیوم بوده و از نوع لیزری حرارتی می باشد.عرض چاپ این دستگاه 110 میلی متر بوده و کیفیت چاپی برابر با 203 نقطه در هر اینچ را به کاربر ارائه می دهد.متراژ رییون 300 متر بوده و از امکاناتی که می توان برای این پرینتر در نظر گرفت می توان به مواردی همچون سرعت چاپ بالا ،کیفیت چاپ مطلوب و تکنولوژی چاپ حرارتی اشاره داشت.برای اطلاع از قیمت پرینتر  مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Asus Zenwatch 2 WI501Q WithWith Rubber Strap

ساعت هوشمند ایسوس مدل WI501Q با بند لاستیکی

برای بررسی ساعت هوشمند Asus Zenwatch 2 WI501Q WithWith Rubber Strap می توان گفت این ساعت با قطر صفحه‌ای معادل ۴۹ میلی‌متر یک ساعت هوشمند مناسب برای دست خانم‌ها و آقایان است. فلز به کار رفته در قاب این ساعت استیل مقاوم است که در کنار کریستال Gorilla Glass 3 کهه حفاظ صفحه‌ی این ساعت را تشکیل داده، از آن ساعتی مقاوم در برابر ضربه‌ها و خراش‌های احتمالی ساخته است. ایسوس برای صفحه‌ی این ساعتت جذاب فناوری AMOLED را انتخاب کرده که سایز 1.63 اینجی آن توجه طرفداران ساعت هوشمند ایسوس را به خودش جلب می کند. رزولوشن این صفحه‌ی نمایش مدرن 320x320 پیکسل است و از تراکم پیکسلی 278 پیکسل بر اینچ بهره می‌برد. مانند اکثر ساعت‌های هوشمند بازار دیجیتال، ایسوس برای این ساعت نیز سیستم عامل ارائه شده از سوی گوگل را انتخاب کرده و ساعت هوشمند Asus Zenwatch 2 WI501Q WithWith Rubber Strap تبدیل به ساعتی مبتنی بر AndroidWear شده است. در صورتی که شما صاحب یک تلفن همراه هوشمند مبتنی بر اندروید نسخه‌ی 4.3 و بالاتر باشید می‌توانید از داشتن این ساعت هوشمند لذت ببرید. راه‌های ارتباطی این ساعت هوشمند بلوتوث و WiFi است و 512 مگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. باتری لیتیوم یونی که در این ساعت تعبیه شده با ۴۰۰میلی‌آمپر ظرفیت و در صورت استفاده‌ی معمول کاربر خود را به خوبی همراهی می‌کند. این ساعت هوشمند  یکی از مطرح‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار دیجیتال است. ساعتی با طراحی مدرن و جذاب در کنار کارایی بالاا که قیمت مناسب، آن را تبدیل به ساعتی با ارزش خرید بالا کرده است.برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Asus Zenwatch 2 WI501Q With Metal Strap

ساعت هوشمند ایسوس مدل WI501Q با بند فلزی

برای بررسی ساعت هوشمند Asus Zenwatch 2 WI501Q With Metal Strap می توان گفت این ساعت با قطر صفحه‌ای معادل ۴۹ میلی‌متر یک ساعت هوشمند مناسب برای دست خانم‌ها و آقایان است. فلز به کار رفته در قاب این ساعت استیل مقاوم است که در کنار کریستال Gorilla Glass 3 که حفاظظ صفحه‌ی این ساعت را تشکیل داده، از آن ساعتی مقاوم در برابر ضربه‌ها و خراش‌های احتمالی ساخته است. ایسوس برای صفحه‌ی این ساعت جذابب فناوری AMOLED را انتخاب کرده که سایز 1.63 اینجی آن توجه طرفداران ساعت هوشمند ایسوس را به خودش جلب می کند. رزولوشن این صفحه‌ی نمایش مدرن 320x320 پیکسل است و از تراکم پیکسلی 278 پیکسل بر اینچ بهره می‌برد. مانند اکثر ساعت‌های هوشمند بازار دیجیتال، ایسوس برای این ساعت نیز سیستم عامل ارائه شده از سوی گوگل را انتخاب کرده و ساعت هوشمند Asus Zenwatch 2 WI501Q With Metal Strap تبدیل به ساعتی مبتنی بر AndroidWear شده است. در صورتی که شما صاحب یک تلفن همراه هوشمند مبتنی بر اندروید نسخه‌ی 4.3 و بالاتر باشید می‌توانید از داشتن این ساعت هوشمند لذت ببرید. راه‌های ارتباطی این ساعت هوشمند بلوتوث و WiFi است و 512 مگابایت حافظه‌ی داخلی برای آن در نظر گرفته شده است. باتری لیتیوم یونی که در این ساعت تعبیه شده با ۴۰۰میلی‌آمپر ظرفیت و در صورت استفاده‌ی معمول کاربر خود را به خوبی همراهی می‌کند. این ساعت هوشمند  یکی از مطرح‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار دیجیتال است. ساعتی با طراحی مدرن و جذاب در کنار کارایی بالا که قیمت مناسب،، آن را تبدیل به ساعتی با ارزش خرید بالا کرده است.  برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.