ابعاد:272 × 355 × 185 میلی متر -وزن:3.5 کیلوگرم

در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 20 40 80

Panasonic FM-388CX FAX

فکس کاربنی پاناسونیک مدل FM-388CX

دستگاه فکس Panasonic FM-388CX FAX ساخت شرکت پاناسونیک دستگاهی کامل برای نیازهای فکس شماست. این دستگاه به منشی تلفنی دیجیتال و مودم 14.4 Kbps و بلندگوی دیجیتال مجهز است. برای ارسال فکس می‌توانید تا 10 برگ را در سینی تغذیه خودکار ADF قرار دهید تا دستگاه به صورت اتوماتیک آنها را ارسال کند. دفترچه‌ی تلفن دستگاه تا 110 شماره را می‌تواند در خود ذخیره کند. همچنین سیستم اعلان شماره‌ی تماس‌گیرنده در دستگاه تعبیه شده است اما این موضوع به شرطی است که مخابرات منطقه از سییستم Caller ID پشتیبانی نماید. همچنین صفحه نمایش 2 خطی برای کنترل عملکردهای دستگاه موجود است.برای اطلاع از قیمت فکس مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Panasonic FP-365CX FAX

فکس کاربنی پاناسونیک مدل FP-365CX

دستگاه فکس Panasonic FP-365CX FAX ساخت شرکت محبوب پاناسونیک دستگاهی تمام دیجیتال است که مجهز به منشی تلفنی است. مودم به کار رفته در این مدل محبوب سرعتی برابر با 14.4 kbps دارد. می‌توانید 10 برگ را در محفظه‌ی تغذیه‌ی خودکار اسناد ADF قرار دهید تا دستگاه فکس‌ آنها را به صورت اتوماتیک فکس کند. در صورتی که کاغذ دستگاه برای چاپ فکس‌های دریافتی تمام شده باشد دستگاه می‌تواند تا 28 صفحه از فکس‌های ورودی را در حافظه‌ی خود دخیره کند تا پس از وارد کردن کاغذ در دستگاه آن‌ها را به چاپ برساند. ظرفیت کاغذ دستگاه برابر با 50 برگ است. از دیگر قابلیت‌های دستگاه می‌توان به بلندگوی دیجیتال Speaker Phone  و نمایشگر شماره‌های تماس‌های دریافتی Caller-ID اشاره کرد. دفترچه تلفن دستگاه تا 100 مخاطب را در خود ذخیره می‌کند.برای اطلاع از قیمت فکس مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Panasonic FP-701CX FAX

فکس کاربنی پاناسونیک مدل FP-701CX

برای بررسی دستگاه Panasonic FP-701CX FAX باید گفت در دنیای امروزی فکس به یکی از موارد واجب و ضروری در هر شرکتی تبدیل شده است و به یکی از ملزومات هر محل کاری تبدیل گشته است. شرکت پاناسونیک از دیر باز از پیشگامان تولید ماشین‌های اداری به خصوص فکس و پرینتر است. فکس پاناسونیک مدل FP-701CX، یکی از تولیدات مناسب و پر فروش این شرکت است که دارای توانایی های مناسب ارتباطی است و به جرئت می‌توان گفت که بیشتر نیاز شرکت و دفاتر اداری با تیراژ کم و متوسط را به خوبی رفع می‌نماید. وجود درگاه A4 و قابلیت قرار گیری 40 کاغذ در آن از مواردی است که خوش آیند و کیفیت چاپ آن نیز در خور این شرکت خوش نام در عرصه تولیدات صنعتی است. حافظه این تلفن به قسمی است که تا 100 مخاطب را می‌توان در خود ذخیره نماید که این موضوع گواه کاربرد مناسب آن دارد. قابلیت استفاده این فکس به صورت تلفن و هم چنین بلند گوی دیجیتال آن به صورتی است که می‌توانید از آن در مواقع مورد نیاز به عنوان تلفن از آن استفاده نمایید.دستگاه فکس پاناسونیک مدل FP-701CX از سری دستگاه های پر کار و ساده بوده که در زمینه ارسال فکس در خانه و ادارات بسیار موثر واقع می‌شود. برای اطلاع از قیمت فکس مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Panasonic FP711CX-W FAX

فکس کاربنی پاناسونیک مدل FP711CX-W

برای بررسی دستگاه Panasonic FP711CX-W FAX باید گفت در دنیای امروزی فکس به یکی از موارد واجب و ضروری در هر شرکتی تبدیل شده است و به یکی از ملزومات هر محل کاری تبدیل گشته است. شرکت پاناسونیک از دیر باز از پیشگامان تولید ماشین‌های اداری به خصوص فکس و پرینتر است. این دستگاه با امکانات گسترده برای مصارف متنوع اداری است. طراحی جمع‌وجور و کوچک این دستگاه سبب حفظ محیط کاری بر روی میزتان می‌شود و علی‌رغم این ابعاد دستگاه کارایی‌های متنوعی دارد. اسکن سریع اسناد و ارسال آن‌ها با استفاده از مودم 14.4 kbps در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. صفحه‌نمایشی 2 خطی در قسمت میانی و فوقانی بدنه قرارگرفته است که عملیات در حال انجام و همچنین شماره‌های دریافتی و خروجی را نمایش می‌دهد. دکمه‌ی 4 جهته و فشاری برای جستجو و حرکت در منوها طراحی‌شده است و راحتی را در کنترل دستگاه به ارمغان می‌آورد. دستگاه قادر است تا در صورت تمام کاغذ فکس‌های دریافتی را تا 28 برگه در حافظه ذخیره کند و با وارد نمودن کاغذ آن‌ها را چاپ کند و بدین ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که هیچ‌یک از فکس‌های شما از دست نخواهند رفت. به‌عنوان قابلیتی دیگر عملکرد کپی در این مدل طراحی‌شده است که در آن تنها با فشار یک دکمه می‌توانید اسناد خود را اسکن کرده و به چاپ برسانید. برای اطلاع از قیمت فکس مورد نظر خود با ماا در ارتباط باشید.

Panasonic KX-FL388 FAX

فکس کاربنی پاناسونیک مدل KX-FL388

دستگاه Panasonic KX-FL388 FAX ساخت شرکت پاناسونیک دستگاه فکسی قدرتمند و باکیفیت است. معمولاً چیزی که خریداران فکس باید در هنگام خرید در نظر داشته باشند قابلیت دستگاه برای دریافت و ذخیره‌ی فکس در هنگام نبود کاغذ در دستگاه حافظه‌ی در نظر گرفته‌شده برای این منظور است. دستگاه‌های فکس گنجایش محدودی برای کاغذ دارند و گاهی اوقات کاغذهای دستگاه تمام می‌شود بدون اینکه کاربر از آن اطلاعی داشته باشد در این هنگام حافظه‌ی دستگاه نقش بسیار مهمی را بازی می‌کند و فکس‌های ارسالی را تا ورود کاغذ به دستگاه ذخیره می‌کند. حافظه‌ای که برای این دستگاه در این زمینه در نظر گرفته‌شده است برابر با 28 برگ است که رقم مناسبی است. قابلیت مهم دیگر تغذیه‌ی خودکار اسناد برای فکس‌های ارسالی است که در این دستگاه 10 برگ پشتیبانی می‌شود. بدین معنا که می‌توانید تا 10 برگ از اسناد خود را در این قیمت قرار داده و دکمه‌ی ارسال را فشار دهید تا دستگاه به‌صورت اتوماتیک برگه‌ها را یکی پس از دیگری وارد کرده و ارسال کند.برای اطلاع از قیمت فکس مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.