ابعاد: 259× 185× 10 میلی متر - وزن: 680 گرم

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

111 Aspire Switch 11 SW5

لپ تاپ هیبریدی ایسر مدل 111 Aspire Switch 11 SW5

111 Aspire Switch 11 SW5  یکی دیگر از لپ تاپ هوشمند ایسر با صفحه‌نمایش جداشدنی است که در نوع خود کم نظیر است. 111 Aspire Switch 11 SW5 به صفحه‌نمایش 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل تجهیز شده است  و پخش صدای استریو دارد.این مدل مجهز به پردازنده چهار‌هسته‌ای Intel Atom Z3745 در کنار 2گیگابایت رم از نوع DDR3 بوده و فضای ذخیره‌سازی Emmc 64 گیگابایتی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد.این نوت بوک  همچنین دارای یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی است که برای تماس های تصویری استفاده می شود.زمانی بود که اگر فردی به لپ‌تاپ و تبلت نیاز داشت باید دو دستگاه جداگانه می‌خرید. حتی به اعتقاد ما همین امروز هم بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در صورت نیاز، یک لپ‌تاپ و یک تبلت جداگانه داشته باشندویژگی منحصر به فردی که در این سری از نوت بوک های ساخت شرکت ایسر ارائه شده ویژگی هیبریدی آن است.اگر شما جزو کسانی هستید که مایلند از یک دستگاه واحد برای تمام نیازهایشان استفاده کنند، نوت‌بوک‌های هیبریدی ایسر گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شوند.از نظر امکانات ارتباطی باید گفت این دستگاه تنها مجهز به wifi  و بلوتوث می باشد. باتری سه سلولی لیتیوم پلیمری به همراه ویندوز 8.1 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.  برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما همراه باشید.برای اطلاع از بهترین قیمت لپ تاب با ما همراه باشید.

Acer Iconia W510 -A

تبلت ایسر مدل Iconia W510

برای معرفی Acer Iconia W510 -A  بهتر است بگوییم یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.کمپانی ACER در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت. اين دستگاه كه بيشتر تركيبي از نوت‌بوك و تبلت به‌نظر مي‌رسد که از ماه نوامبر  وارد بازار شد،   ICONIA W510 میزبان یک نمایشگر 10.1 اینچی با کیفیت از خانواده LCD هاست. این نمایشگر مجهز به پنل IPS بوده و وضوح تصاویر در آن معادل 1366 × 768 پیکسل می‌باشد. امکان تشخیص چند لمسی و زاویه دید بسیار مناسب از جمله دیگر قابلیت‌های نمایشگر این تبلت می‌باشد. صفحه نمایش لمسی ICONIA W510 از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و فرامین به محض صدور اجرایی می‌شوند. شدت رنگ‌ها و همچنین تفکیک پذیریشان به نحویست که حتی در حالت حداکثر روشنایی چشم را خسته نمی‌کند. در طراحی این دستگاه از دو نوع ساختار پلاستیکی استفاده شده که بخش حاشیه نمایشگر و دستگاه، دارای یک پوشش لاستیکی نسبتاً نرم می‌باشد اما در بخش پشت دستگاه از پوشش پلاستیکی یکپارچه استفاده شده است.ظرفیت باتری گنجانده شده در این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری بوده و در حالت ترکیبی تا 18 ساعت کاربری ترکیبی را پشتیبانی می‌نماید.برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما همراه باشید.

Acer Iconia W510 -B

تبلت ایسر مدل Acer Iconia W510

یکی از رویدادهای مهم در عرصه محصولات دیجیتال که همراه با طراحی سیتم عامل windows 8 به وقوع پیوست این بود که کمپانی های بزرگ سازنده تبلت را تشویق کرد تا تبلت های سری ویندوز را تولید کنند.به بررسی آن ها می پردازیم.کمپانی ACER در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 >به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت. اين دستگاه كه بيشتر تركيبي از نوت‌بوك و تبلت به‌نظر مي‌رسد که از ماه نوامبر  وارد بازار شد، از صفحه‌نمايش 10.1 اينچي در كنار پردازنده دو هسته‌اي اتم سري Clover Trail بهره مي‌برد و وضوح صفحه‌نمايش آن HD است. برای اطلاع از بهترین قیمت تبلت با ما همراه باشید.