یک اسلات PCI

در حال نمایش 4 نتیجه

نمایش 20 40 80

MSI B150M PRO-VHL Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل B150M PRO-VHL

مادربورد MSI B150M PRO-VHL Motherboard شرکت MSI از سری مادربردهای حرفه‌ای این شرکت است که فرم فاکتور mATX بهره می‌برد. این مادربرد از سری پردازنده‌های Core i، Pentium و Celeron شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد B150 شرکت اینتل است. مادربورد MSI B150M PRO-VHL Motherboard از 2 اسلات DIMM بهره می‌برد که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 با فرکانس 2133 مگاهرتز را ظرفیت 32 گیگابایت دارا است. همچنین یک شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شده است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3، هدر TPM و یک شیار PCI به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 4 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 2 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه VGA و یک پورت HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد حرفه‌ای و کامل هستید، مادربورد MSI B150M PRO-VHL Motherboard به خوبیی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI Z97 PC Mate Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل Z97 PC Mate

برای بررسی مادربورد MSI Z97 PC Mate Motherboard باید گفت این شرکت ام‌اس‌آی MSI دارای چیپ‌ست Z97 اینتل و فرم فاکتورATX طراحی شده‌ است. این مادربورد برای گیمرها و دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری ساخته شده‌ و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی هم در این زمینه ارایه می‌دهد. چهار اسلات DIMM برای نصب حافظه رم RAM روی مادربورد تعبیه شده‌است و امکان نصب 32 گیگابایت رم DDR3 به صورت دوکاناله روی آنن وجود دارد. دو اسلات PCI Express x16 برای نصب کارت گرافیک، روی مادربرد وجود دارد و به یک اسلات PCI Express x1 برای نصب کارت‌های توسعه دسترسی دارید. از آنجایی که با یک مادربورد مخصوص بازی مواجه هستیم، در پنل پشتی با چهار پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 مخصوص اتصال کنترلر و قطعات جانبی وجود دارد که ارتباط سریع و بی‌وقفه‌ای را تضمین می‌کنند. قابلیت‌های نرم‌افزاری خوبی هم در مادربورد MSI Z97 PC Mate Motherboard به کار رفته‌اند.در مجموع این مادربورد ام اس آی با توجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

Asus 970 PRO GAMING AURA Motherboard

مادربورد ایسوس مدل 970 PRO GAMING AURA

مادربورد Asus 970 PRO GAMING AURA Motherboard از محصولی از شرکت ایسوس است که از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد. 970 PRO GAMING مجهز به چیپ‌ست AMD 970 است و قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های AM3+ FX / Phenom II / Athlon II / Sempron 100 Series / AM3+ 32 nm را دارد. AMD 970 قادر به پشتیبانی از RAID برای حافظه‌های ذخیره‌سازی است. این یک مزیت خوب برای یک مادربرد به حساب می‌آید؛ مزیت این فناوری زمانی قابل درک است که حفاظت داده‌هایمان و پشتیبانی‌گیری از آن برای ما مهم ارزیابی شود. این چیپ‌ست توانایی پشتیانی از RAID 0 , RAID 1 , RAID 10 , RAID 5 دارد. تعداد چهار اسلات حافظه از نوع DDR3 روی این مادربرد قرار گرفته و به دلیل پشتیبانی از قابلیت دو کاناله، شما می‌توانید تا 32 گیگابایت حافظه با استاندارد‌های 3133 / 1866 / 1600 / 1333 / 1066 مگاهرتز را برای بازدهی هرچه بیشتر استفاده کنید. دو اسلات PCI Express x16 روی این مادربرد به چشم می‌خورد. این اسلات از قابلیت SLI برای کارت‌های گرافیکی NVIDIA و Crossfire برای کارت‌های AMD تا چهار مسیر قابل پشتیبانی است. هم‌چنین برای اتصال کارت‌های توسعه دو عدد اسلات PCI Express x1 و یک عدد اسلات PCI ایسوس روی 970 PRO GAMING قرار داده است. شش کانکتور SATA3.0 شما را برای برقراری ارتباط با هارددیسک و درایوهای نوری همراهی می‌کند. در پنل پشتی مادربرد، دو خروجی برای درگاه USB3.1 قرار گرفته است. این درگاه قابلیت انتقال داده با سرعتی 10 گیگابیت بر ثانیه را به شما می‌دهد. هشت پورت USB2.0 دست شما را در استفاده از تنوع بالایی از رابط‌ها باز گذاشته است. خروجی صدای مادربرد از نوع 8 کاناله است که با استفاده از کارت صدای ALC1150 شرکت Realtek امکان شنیدن صدایی فراگیر را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. این مادربرد هم همانند اکثر مادربردها از کارت شبکه Gigabit Ethernet با سرعت 10/100/1000 پشتیبانی می‌کند. در پکیج این مادربرد دفترچه راهنما و دیسک درایورهای مادربرد قرار گرفته است. این مادربرد یک انتخاب خوب برای گیمرها به حساب می‌آید.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.

Asus A88XM USB 3.1 Motherboard

مادربورد ایسوس مدل A88XM USB 3.1

مادربرد Asus A88XM USB 3.1 Motherboard محصولی از شرکت ایسوس است که از فرم فاکتور microATX بهره می‌برد. این مادربرد مبتنی بر AMD است و از سوکت پردازنده‌ی +AMD FM2 بهره می‌برد. چیپست ارایه شده روی این محصول از نوع AMD A88X بوده که از 5 فاز بهره می‌برد. پشتیبانی از قابلیت JBOD , RAID 0 , RAID 1 , RAID 10 , RAID 5 برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای آرشیو دارند بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود که روی این محصول ارایه شده است. مادربرد Asus A88XM USB 3.1 Motherboard دارای چهار اسلات برای حافظه‌ی رم از نوع DDR3 است که از پیکربندی 2کاناله بهره می‌برد و می‌تواند تا 64 گیگابایت را پشتیبانی کند. استاندادرهای حافظه در این محصول حداکثر تا 2400 مگاهرتز بوده که مقدار بسیار مناسبی برای پردازش‌های سنگین به شمار می‌رود. در پنل پشتی این محصول دو درگاه PS/2 به صورت کومبو برای ماوس و کیبورد مشاهده می‌شود. دو پورت USB3.0 و دو پورت USB2.0 برای انتقال پرسرعت اطلاعات از فلش‌مموری‌ و هارددیسک‌ها هم در قسمت پشتی این محصول مشاهده می‌شود. برای اینکه تصاویری با کیفیت بالا توسط مادربردها ارایه شود، یک درگاه VGA، یک درگاه DVI و یک درگاه HDMI روی این محصول عرضه شده است.برای اطلاع از لیست قیمت مادربورد مورد نظرخود با ما در ارتباط باشید.