سه اسلات PCI Express x1

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

MSI H270 PC MATE Motherboard

مادربرد ام اس آی مدل H270 PC MATE

مادربرد MSI H270 PC MATE Motherboard شرکت ام اس آی MSI از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد. H270 PC MATE از چهار اسلات DIMM بهره می‌برد که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 با فرکانس 2133 و 24000 مگاهرتز را ظرفیت 64 گیگابایت دارا است. همچنین دو شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شدهه است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار دو پورت M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 2 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است.. همچنین 6 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد از سری پردازنده‌های Corei7 شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد H270 شرکتت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربرد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد حرفه‌ای و کامل هستید، H270 PC MATE به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبیی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI Z170A MPOWER Gaming TITANIUM Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل Z170A MPOWER Gaming TITANIUM

برای بررسی مادربورد MSI Z170A MPOWER Gaming TITANIUM Motherboard باید گفت شرکت MSI محصولی را بانام Z170A MPOWER GAMING TITANIUM روانه بازار کرده که درواقع یک مادربورد حرفه‌ای است. این مادربورد از نسل ششم چیپست‌های شرکت اینتل یعنی اسکایلیک بهره می‌برد. فرم فاکتور پشتیبانی شده در مادربرد Z170A MPOWER GAMING TITANIUM  شرکت ام اس آی ATX بوده که به‌راحتی در اکثر کیس‌ها قابل‌استفاده است. همان‌طور که از نام این محصول بر‌می‌آید، دارای چیپست Z1700 شرکت اینتل است. چیپست‌های سری Z شرکت اینتل معمولاً محصولات نیمه‌حرفه‌ای را شامل می‌شوند. Z170A MPOWER GAMING TITANIUM از قابلیت RAID هم پشتیبانی می‌کند که معیار مناسبی برای کاربران حرفه‌ای به‌خصوص کسانی که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند، است. تعداد اسلات‌های RAM ارائه‌شده روی این مادربورد ، چهار عدد از نوع DDR4 است. پیکربندی حافظه در این مادربورد از نوع دو کاناله بوده و می‌تواند تا 64 گیگابایت رم را پشتیبانی کند. در قسمت اتصالات داخلی Z170A MPOWER GAMING TITANIUM دارای سه اسلات PCI Express x1 و شش کانکتور SATA3.0 است. برای اتصال به شبکه‌ی کامپیوتری می‌توان از درگاه LAN ارائه‌شده روی این مادربرد استفاده کرد. در قسمت کناری مادربرد Z170A MPOWER GAMING TITANIUM  یک نمایشگر سون سگمنت قابل‌مشاهده است که می‌تواند اطلاعات خوبی از خطاهای رخ‌داده شده در مادربورد ارائه می‌کند.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI Z170A PC Mate Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل Z170A PC Mate

برای بررسی مادربورد MSI Z170A PC Mate Motherboard باید گفت این شرکت ام‌اس‌آی MSI دارای چیپ‌ست Z170 اینتل و فرم فاکتور ATX طراحی شده‌ است. این مادربورد برای دوست‌داران بازی‌های کامپیوتری ساخته شده‌ و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی هم در این زمینه ارایه می‌دهد. چهار اسلات DIMM برای نصب حافظه رم RAM روی مادربورد تعبیه شده‌است و امکان نصب 64 گیگابایت رم DDR4 به صورت دوکاناله روی آن وجود دارد. دو اسلات PCI Express x16 برای نصب کارت گرافیک، روی مادربورد وجود دارد و به سه اسلات PCI Express x1 و دو اسلات PCI برای نصب کارت‌های توسعه دسترسی دارید. در پنل پشتی این مادربورد شش پورت USB 3.1 ,پورت DVI,پورت VGA,پورت HDMI,کارت شبکه Realtek RTL8111H ,خروجي صداي S/PDIF و پورت PS/2 يک عدد براي ماوس، يک عدد براي کيبورد تعبیه شده است. قابلیت‌های نرم‌افزاری خوبی هم در مادربورد MSI Z170A PC Mate Motherboard به کار رفته‌اند.در مجموع این مادربورد ام اس آی با توجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI Z170A TOMAHAWK Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل Z170A TOMAHAWK

برای بررسی مادربورد MSI Z170A TOMAHAWK Motherboard باید گفت توماهاوک (Tomahawk) به تبرهای کوچکی گفته می‌شود که کاربرد جنگی و شکاری دارند و علی‌رغم اندازه کوچک و امکان مانور زیاد، بسیار قوی و کشنده هستند و موشک‌ها و هواپیماهای زیادی هم به همین نام تولید شده‌اند. شرکت تایوانی ام اس آی هم با توجه به همین ویژگی‌ها، نام این مادربورد مخصوص بازی خود را Z170A TOMAHAWK گذاشته که فرم فکتور معمول ATX دارد و به راحتی در کیس‌های اندازه معمولی هم جای می‌گیرد؛ اما از طرفی یک مادربورد قوی با امکانات متعدد است. این مادربورد بر پایه چیپ‌ست Z170 با سوکت پردازنده LGA 1151 اینتل طراحی شده و امکان پشتیبانی از پردازنده‌های مرکزی نسل ششم اینتل Corei7/i5/i3 و Pentium و Celeron را دارد. وجود 8 فاز تغذیه کننده پردازنده، این مادربورد را بسیار قوی و پایدار کرده است. روی این مادربورد چهار اسلات DIMM برای نصب رم از نوع DDR4 وجود دارد که می‌توان رم‌های با فرکانس از 2133 تا 3600 مگاهرتزی را به‌صورت دو کاناله روی آن‌ها نصب کرد. تعداد دو اسلات PCI Express 3.0 x16 هم مخصوص نصب کارت گرافیک در نظر گرفته شده که اگر قصد استفاده از دو کارت گرافیک را دارید بهتر است به سراغ مدل‌های AMD بروید که بتوانید آن‌ها را به اتصال Crossfire دو مسیره به یکدیگر متصل کنید. این مادربورد از اتصال SLI برای کارت‌های انویدیا پشتیبانی نمی‌کند. هدرهای متعددی روی مادربورد و پورت‌های نسبتا کاملی هم روی پنل پشتی وجود دارند که اتصال انواع ابزارهای جانبی با تعداد بالا را ممکن می‌سازند. البته روی پنل پشتی جای برخی پورت‌ها مانند DisplayPort و USB 3.1 Type-C خالی به‌نظر می‌رسد. منطقه عایق شده مخصوص قطعات و خازن‌های صوتی هم صدای تمیز و یکدستی را برای این مادربرد به ارمغان آورده است. در مجموع این مادربورد ام اس آی با توجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.

MSI Z270 PC MATE Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل Z270 PC MATE

برای بررسی مادربورد MSI Z270 PC MATE Motherboard باید گفت از بسیاری جهات انتخاب مادربورد در بین قطعات سخت‌افزاری می‌تواند یكی از دشوارترین مراحل باشد. انتخاب یك مادربورد كه توانایی كاركردن با بقیه قطعات شما را داشته باشد، تنها نیاز شما نیست. شما همچنین باید قابلیت‌های این بورد برای ارتقا و مطابقت آن با قطعاتی كه در آینده قصد خرید آنها را دارید، مد نظر داشته باشید.این مادربورد شرکت ام‌اس‌آی MSI  از فرم فاکتور ATX  بهره می گیرد.شرکت ام اس آی یک سوکت پردازنده‌ی 1151 شرکت اینتل را برای این محصول در نظر گرفته است.Z270 PC MATE از چهار اسلات DIMM بهره می‌برد که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 را تا ظرفیت 64 گیگابایت دارا است. همچنین دو شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شده است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار دو پورت M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 4 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 6 پورت USB3.1 و 2 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد از سری پردازنده‌های Corei7 شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد Z270 شرکت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربرد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد حرفه‌ای و کامل هستید، Z270 PC MATE به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ماا در تماس باشید.

MSI Z270A GAMING M7 Motherboard

مادربورد ام اس آی مدل Z270A GAMING M7

برای بررسی مادربورد MSI Z270A GAMING M7 Motherboard باید گفت این مادربورد شرکت ام‌اس‌آی MSI  از فرم فاکتور ATX بهره می‌برد. مادربورد MSI Z270A GAMING M7 Motherboard  مجهز به چهار اسلات DIMM است که قابلیت پشتیبانی از رم‌های DDR4 را تا ظرفیت 64 گیگابایت دارا است. همچنین سه شیار PCI-Ex16 برای این محصول در نظر گرفته‌شده است که برای اتصال کارت گرافیک کاربرد دارد. در کنار آن 6 شیار SATA3 در کنار سه کانکتور M.2 به چشم می‌خورد. شرکت ام اس آی برای قسمت جلو کیس 4 پورت USB3.1 و 4 پورت USB2.0 تعبیه کرده است. همچنین 4 پورت USB3.1 و 3 پورت USB2.0 برای قسمت پشت کیس تعبیه شده است. این مادربرد از سری پردازنده‌های Core i7/Core i5/Core i3/Pentium/Celeron  شرکت اینتل با سوکت LGA1151 پشتیبانی می‌کند. چیپست این مادربرد Z270 شرکت اینتل است. وجود مدارهای تغذیه قوی در این مادربرد به کاربر اجازه می‌دهد بدون نگرانی از پردازنده‌های رده‌بالا هم استفاده کند. این مادربرد برای اتصال به نمایشگر از یک درگاه HDMI بهره می‌برد که با اغلب مانیتورهای رایج سازگاری دارد، به این ترتیب می‌توانید مانیتورتان را مستقیما به مادربرد وصل کنید. پس اگر به‌دنبال یک مادربرد رده بالا هستید، Z270 GAMING M7 به خوبی قادر به پاسخگویی نیاز شما خواهد بود و به خوبی می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.در مجموع این مادربورد ام اس آی با توجه به قیمت مناسبی که دارد، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.برای اطلاع از قیمت مادربورد با ما در تماس باشید.