ظرفیت سینی کاغذ: 350 برگ

در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 20 40 80

Ricoh 2014AD Copier

دستگاه کپی ریکو مدل 2014AD

برای بررسی دستگاه کپي Ricoh 2014AD Copier باید گفت ریکو، شرکت چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی می‌باشد که تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است. محصولاتش دستگاه‌های کپی پرینترهای چندمنظوره، چاپگرهای لیزری و دستگاه‌های فکس است. دستگاه کپی دستگاهي است که از سند و يا تصاوير بصري بر روي کاغذ کپي تهيه مي‌کند. فتوکپي به طور گسترده در تجارت، دولت و تحصيل استفاده مي‌شود .دستگاه کپی 2014AD برای سازمان ها و ادارات پیشنهاد می شود و از دستگاه های فتوکپی سه کاره ساخت شرکت شرکت ریکو محسوب می شود. مدل 2014AD از سرعت کپی و چاپ 20 برگ در دقیقه و رزولوشن چاپ برابر با dpi 600 برخوردار است. قابلیت تعداد کپی 99 برگ بطور متوالی را دارد و زمان تهیه اولین کپی آن 30 ثانیه است. از نوع سیاه و سفید می باشد که سایز کاغذ آن A3, A4, A5, A6 است اما بیشتر روی A3 تمرکز دارد. هزینه ای که بعد از خرید صرف مواد مصرفی و نگهداری دستگاه می شود در مقایسه با سایر کپی های بازار کاملا مقرون به صرفه می باشد. دستگاه کپی 2014AD ریکو قابلیت AdF، ظرفیت 350 برگ در مخزن ورودی کاغذ و قابلیت اتصال USB و Ethernet دارد.برای اطلاع از قیمت دستگاه کپی مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Ricoh MP2001 Copier

دستگاه کپی ریکو مدل MP2001

برای بررسی دستگاه کپي Ricoh MP2001 Copier باید گفت ریکو، شرکت چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی می‌باشد که تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است. محصولاتش دستگاه‌های کپی، پرینترهای چندمنظوره، چاپگرهای لیزری و دستگاه‌های فکس است. دستگاه کپی ریکو 2001 یکی از پرفروش ترین های دستگاه های فتوکپی شرکت ریکو برای سایز A3 تا A5 می باشد. از قابلیت کپی لیزری سیاه و سفید و اسکن رنگی برخوردار می باشد و قابلیت چاپ دورو هم دارد. مناسب برای مدارس و شرکت های کوچک می باشد. سرعت پرینت این دستگاه کپی 20 برگ در دقیقه و وضوح چاپ و اسکن آن برابر با dpi 600*600 است. قابلیت تعداد کپی متوالی بیشتر از 99 برگ را دارد و زمان چاپ اولین برگه 6.5 ثانیه است. پورت ارتباطی USB 2 ، Ethernet و امکانات اتصال به کامپیوتر ، میز کاست دار و ADF دارد. مواد مصرفی این دستگاه فتوکپی ،تونر خشک 2001 ریکو است که تنها یک تونر مشکی می باشد و میزان کارایی آن 9000 برگ می باشد. از مزیت های مدل 2001 ارزان و در دسترس بودن مواد مصرفی این فتوکپی است. حافظه پرینتر 128 مگابایت و ظرفیت ظرف سینی کاغذ 350 برگ است.برای اطلاع از قیمت دستگاه کپی مورد نظر خودد با ما در ارتباط باشید.

Sharp AR-6020 A3 Copier

دستگاه کپی شارپ مدل AR-6020 A3

دستگاه کپی Sharp AR-6020 A3 Copier ساخت شركت SHARP دستگاهي كپي در سايز A3 است كه قادر است پرينت و اسكن را هم در همين سايز انجام دهد و ازاين‌رو براي استفاده در محيط‌هاي اداري و دفاتر فني بسيار ايده‌آل است. این دستگاه در ابعاد 599 در 612 در 511 میلیمتر  و با وزن 29.7 کیلوگرم  روانه بازار شده است.دستگاه کپی Sharp AR-6020 A3 Copier قادر است عمل كپي و پرينت را با سرعت 200 صفحه در دقيقه و وضوح 600 dpi انجام دهد كه در مقايسه با مدل‌هاي ديگر ميزان مناسب و متوسطي است. مي‌توان گفت كه دستگاه فوق در ميانه‌ي رده‌بندي مدل‌هاي مختلف قرار دارد. بااين‌حال قابليت پرينت وو اسكن A3 ارزش دستگاه را دوچندان ساخته است. دستگاه مي‌تواند دو طرف كارت شناسايي را بدون نياز به برگرداندن كاغذ بر روي يك روي آن كپي كند. 64 مگابايت حافظه‌اي كه براي دستگاه در نظر گرفته شده است مي‌تواند تا 192 مگابايت افزايش يابد. براي اتصال دستگاه به كامپيوتر مي‌توانيد از درگاه پيش‌فرض USB 2.0 كه براي آن در نظر گرفته شده است استفاده نماييد. از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به قابلیت كپی از دوطرف كارت شناسایی روی یك سمت كاغذ بدون نیاز به برگرداندن كاغذ ، انتخاب كاغذ/ بزرگ نمایی به صورت اتوماتیك و همچنین تغییر اتوماتیك كاست كاغذ و در نهایت حافظه 64 مگابایت، امكان ارتقاء تا 192 مگابایت  اشاره داشت.برای اطلاع از قیمت دستگاه کپی مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sharp AR-6020n A3 Copier

دستگاه کپی شارپ مدل AR-6020n A3

دستگاه کپی Sharp AR-6020n A3 Copier ساخت شركت SHARP دستگاهي كپي در سايز A3 است كه قادر است پرينت و اسكن را هم در همين سايز انجام دهد و ازاين‌رو براي استفاده در محيط‌هاي اداري و دفاتر فني بسيار ايده‌آل است. این دستگاه در ابعاد 599 در 612 در 511 میلیمتر  و با وزن 29.7 کیلوگرم  روانه بازار شده است.دستگاه کپی Sharp AR-6020n A3 Copier قادر است عمل كپي و پرينت را با سرعتت 20 صفحه در دقيقه و وضوح 600 dpi انجام دهد كه در مقايسه با مدل‌هاي ديگر ميزان مناسب و متوسطي است. مي‌توان گفت كه دستگاه فوق در ميانه‌ي رده‌بندي مدل‌هاي مختلف قرار دارد. بااين‌حال قابليت پرينتت و اسكن A3 ارزش دستگاه را دوچندان ساخته است. دستگاه مي‌تواند دو طرف كارت شناسايي را بدون نياز به برگرداندن كاغذ بر روي يك روي آن كپي كند. 64 مگابايت حافظه‌اي كه براي دستگاه در نظر گرفته شده است مي‌تواند تا 192 مگابايت افزايش يابد. براي اتصال دستگاه به كامپيوتر مي‌توانيد از درگاه پيش‌فرض USB 2.0 كه براي آن در نظر گرفته شده است استفاده نماييد. از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به قابلیت كپی از دوطرف كارت شناسایی روی یك سمت كاغذ بدون نیاز به برگرداندن كاغذ ، انتخاب كاغذ/ بزرگ نمایی به صورت اتوماتیك و همچنین تغییر اتوماتیك كاست كاغذ و در نهایت حافظه 64 مگابایت، امكان ارتقاء تا 192 مگابایت  اشاره داشت. این نسخه نسبت به نسخه پیشین خود دارای قابلیت Ethernet می باشد.در نتیجه می توان به راحتی از آن در یک شبکه کامپیوتری بهره برد.برای اطلاع از قیمت دستگاه کپی مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Sharp AR-6023n A3 Copier

دستگاه کپی شارپ مدل AR-6020n A3

دستگاه کپی Sharp AR-6020n A3 Copier ساخت شركت SHARP دستگاهي كپي در سايز A3 است كه قادر است پرينت و اسكن را هم در همين سايز انجام دهد و ازاين‌رو براي استفاده در محيط‌هاي اداري و دفاتر فني بسيار ايده‌آل است. این دستگاه در ابعاد 599 در 612 در 511 میلیمتر  و با وزن 29.7 کیلوگرم  روانه بازار شده است.دستگاه کپی Sharp AR-6020n A3 Copier قادر است عمل كپي و پرينت را با سرعتت 20 صفحه در دقيقه و وضوح 600 dpi انجام دهد كه در مقايسه با مدل‌هاي ديگر ميزان مناسب و متوسطي است. مي‌توان گفت كه دستگاه فوق در ميانه‌ي رده‌بندي مدل‌هاي مختلف قرار دارد. بااين‌حال قابليت پرينتت و اسكن A3 ارزش دستگاه را دوچندان ساخته است. دستگاه مي‌تواند دو طرف كارت شناسايي را بدون نياز به برگرداندن كاغذ بر روي يك روي آن كپي كند. 64 مگابايت حافظه‌اي كه براي دستگاه در نظر گرفته شده است مي‌تواند تا 192 مگابايت افزايش يابد. براي اتصال دستگاه به كامپيوتر مي‌توانيد از درگاه پيش‌فرض USB 2.0 كه براي آن در نظر گرفته شده است استفاده نماييد. از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به قابلیت كپی از دوطرف كارت شناسایی روی یك سمت كاغذ بدون نیاز به برگرداندن كاغذ ، انتخاب كاغذ/ بزرگ نمایی به صورت اتوماتیك و همچنین تغییر اتوماتیك كاست كاغذ و در نهایت حافظه 64 مگابایت، امكان ارتقاء تا 192 مگابایت  اشاره داشت. این نسخه نسبت به نسخه پیشین خود دارای قابلیت Ethernet می باشد.در نتیجه می توان به راحتی از آن در یک شبکه کامپیوتری بهره برد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Laserjet Pro MFP M426DW

پرینتر لیزری سه کاره اچ پی مدل M426DW

برای بررسی HP Laserjet Pro MFP M426DW می توان گفت امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر لیزری مدل M426DW از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردیی می‌باشد . این پرینتر که قابلیت‌هایی چون پرینت، اسکن، کپی را ارائه می‌دهد. کمپانی اچ پی در این زمینه بسیار فعال بوده و عرصهه رقابت را برای بسیار از شرکت‌ها تنگ کرده است.این دستگاه امکان اسکن مستقیم فایل ها از ایمیل ، USB ، پوشه شبکه ، ابر و برنامه های کسب و کار از قبل نصب شده و انجام سریعتر کارها با امکان چاپ دو طرفه را دارایتو با استفاده از این پرینتر نیازی نیست که در اطراف دستگاه صبر کنید فقط کارتان را انجام دهید و بروید. پرینتر اچ پی 426DW خیلی سریعتر از دیگر رقبای خود روشن و آماده به کارر می شود . پرینتر سه کاره ی لیزری سیاه و سفید مدل 426DW بسیار مناسب برای ادارات پرمشغله با نیاز چاپی ماهیانه ی تا حد اکثر 80000 برگ است.با این پرینتر به راحتی کارهای چاپی را به صورت مستقیم مدیریت کنید . فقط کافیست صفحه نمایش 3 اینچی را لمس کنید و ضربه بزنید . با استفاده از پرینتر 426DW می توانید از فایل های مایکروسافت word , power point به صورت مستقیم از درایور USB خود پرینت بگیرید به سادگی و با استفاده از hp web jetadmin و مجموعه ای از ویژگی های مدیریت به مدیریت و تنظیماتت دستگاه برسید . با استفاده از تونر کارتریج های اورجینال اچ پی و استفاده کمتر از انرژی پرینتر 426DW از بهترین پرینترهای در رده خود است .برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Color Laser CP5225n

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل CP5225n

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر لیزری مدل HP Color Laser CP5225n از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد که توان کاری بسیار بالایی دارد. کمپانی اچ پی در این زمینه بسیار فعال بوده و عرصه رقابت را برای بسیار از شرکت‌ها تنگ کرده است. این محصول دارای یک نمایشگر بسیار کوچک می‌باشد که شما می‌توانید عملیات دستگاه را بر روی آن بررسی کنید. بر روی این پنل چند دکمه تعبیه شده که برای انجام امور کوچک و یا چک کردن کارتریج طراحی شده است.سیستم عامل های سازگار با این دستگاه Windows Vista، XP Home ،XP Professional، Server2003، XP Media Center ،XP Professional x64 ،Microsoft Windows 2000 ، Mac OS X v10.3, v10.4 or higher Linux ، Windows 7 میباشد.حداکثر تعداد کاغذ ورودی 350 برگ است.دارای حافظه 192 مگابایت نیز میباشد. از پورت شبکه ی Ethernet و  از شبکه ی بیسیم Wi-Fi پشتیبانی میکند در واقع امکان استفاده ی آسان در شبکه ی رایانه ای محل کار به خوبی فراهم شده است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Laserjet Pro 5225DN Printer

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل 5225DN

برای بررسی HP Laserjet Pro 5225DN Printer می توان گفت اگر در محل کار خود نیاز به پرینتری دارید که بتواند تمام رنگ های با کیفیت مناسب و با هزینه کم پوشش دهد.پیشنهاد ما به شما سری پرینتر لیزری رنگی 5225DN ابر کمپانی HP است .5225DN با تونر  HP colorsphere قابلیت این را دارد که اسناد شما از سایز کارت پستال تا سایز A3 با وضوح کیفیت بی نظیر و شگفت انگیز با قیمت مقرون به صرفه چاپ نماید. 5225DN را با اطمینان و آسانی به روی میز خود قرار دهید و از چاپ آن لذت برید .این پرینتر لیزری رنگی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که به یک پرینتر همه کاره برای نیازها ی چاپی خود دارند بسیار مناسب است . هم چنین پرینتر لیزری رنگی 5225DN را به راحتی در محیط کسب و کار خود به اشتراک بگذارید و از کیفیت  آن بهره ببرید این کیفیت و بهره وری بالا پرینتر لیزری آن را در زمره پرفروش ترین محصولات اچ پی قرار داده است .5225DN با سرعت چاپ 20 برگ در دقیقه ، کارکرد ماهانه 75000 برگ با رزولوشن چاپ 600x600 دی پی ای بسیار ایده ال به نظر می رسد .این پرینتر یک پردازنده 540 مگاهرتزی و حافظه 192 مگابایتی که قابلیت ارتقا به 448 مگابایت دارد .پرینتر قابلیت چاپ دورو به صورت خودکار دارد و ابعاد این پرینتر لیزری برابر  338x545x599 میلی متر نسبتا سایز مناسبی برای کسب و کارهای کوچک به نظر می رسد .در مجموع همانطور که گفته شد این پرینتر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط مناسب است .برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.