ظرفیت سینی کاغذ: 150 برگ

نمایش 1–20 از 40 نتیجه

نمایش 20 40 80

Ricoh SP 212Sfnw Laser Printer

پرینتر ریکو مدل SP 212Sfnw

برای بررسی پرینتر Ricoh SP 212Sfnw Laser Printer باید گفت ریکو، شرکت چندملیتی الکترونیکی و تصویربرداری ژاپنی می‌باشد که تولیدکننده انواع محصولات الکترونیکی است. این شرکت تولید کننده دستگاه‌های کپی، پرینترهای چندمنظوره، چاپگرهای لیزری و دستگاه‌های فکس است.اگر قصد چاپ تصویر و عکس را با خرید پرینتر دارید بهتر است به سراغ مدل‌های جوهرافشان بروید. پرينتر چندکاره ليزريي ريکو مدل SP 212SFNwد پرینتر را به‌راحتی در شبکه‌ی خانگی یا اداری خود نصب کرده و توسط چندین رایانه از آن استفاده کنید. قابلیت‌های دیگر این پرینتر همانند اسکن و کپی در کنار فکس آن را برای استفاده‌های کاری مناسب ساخته است.پرینتر های چند کاره نیز همانند بسیاری از محصولات الکترونیکی از مشخصات فنی فراوانی برخوردارند، اما تمامی مشخصات برای انتخاب آنها از اهمیت برخوردار نیستند. به طور معمول سه پارامتر کلی در انتخاب پرینترهای چند کاره تاثیرگذارند که شامل سرعت چاپ، دقت چاپ، هزینه نگهداری و تعداد پرینت با هر بار شارژ تونر است.بنابرین هنگام خرید به مشخصات دستگاه توجه لازم را بفرمایید برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung CLP-365W Laser Printer

پرینتر رنگی لیزری تک کاره سامسونگ مدل CLP-365W

برای معرفی پرينتر Samsung CLP-365W Laser Printer باید گفت دستگاه پرينتر Samsung CLP-365W Laser Printer ساخت شرکت سامسونگ پرینتری لیزری و رنگی است. پرینترهای لیزری عمدتاً برای چاپ متن و اشکال گرافیکی به کار می‌روند. این پرینترها در چاپ متن کیفیت و سرعت بسیار خوبی را نسبت به دیگر انواع پرینتر ارائه می‌دهند. برخی تصور می‌کنند می‌توانند از پرینترهای لیزری رنگی برای چاپ عکس استفاده کنند. اگرچه می‌توان با پرینترهای رنگی لیزری عکس چاپ کرد، توجه داشته باشید که وضوح پرینترهای لیزری برای چاپ عکس در مقایسه با حتی ارزان‌ترین پرینترهای جوهرافشان کم است و ازاین‌رو برای چاپ عکس توصیه نمی‌شوند و اگر قصد دارید با پرینتر خود عکس چاپ کنید بهتر است به سراغ مدل‌های جوهرافشان بروید. رنگی بودن پرینترهای لیزری برای چاپ اشکال گرافیکی و متن مانند بروشور و کاتالوگ یا اسلایدهای پاورپوینت به کار می‌رود. این پرینتر در سینی ورودی خود ظرفیتی برابر با 150 برگ دارد و درنتیجه برای استفاده‌های شخصی یاا اداری سبک مناسب است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung SCX-3400 MFP Laser Printer

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ مدل SCX-3400

برای معرفی پرينتر Samsung SCX-3400 MFP Laser Printer باید گفت پرینتر چندکاره‌ی تک‌رنگ SCX-3400 ساخت شرکت SAMSUNG دستگاهی ساده و قابل‌اعتماد است که قطعاً شما را ناامید نخواهد کرد. تنها با فشار یک دکمه ECO پرینت خود را بهینه‌سازی کنید و بر هزینه‌های خود مدیریت داشته باشید. با فشار این دکمه و فعال کردن حالت استفاده‌ی کمتر از تونر می‌توانید در استفاده از تونر کاغذ و برق صرفه‌جویی نمایید و لازم نیست برای آن تنظیمات خاصی را انجام دهید و تنها فشار یک دکمه همه کارها را برای شما انجام می‌دهد. با Easy-Eco Driver در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. با این نرم‌افزار مفید قبل از چاپ اسناد خود را بررسی کرده و کیفیت، رنگ و دیگر موارد را تنظیم کنید تا نتیجه‌ی دلخواه خود را در چاپ به دست‌ آورید. نرم‌افزار مدیریت پرینتر که همراه دستگاه ارائه می‌شود به شما اجازه می‌دهد تا به‌سرعت دستگاه را نصب‌کرده و از وضعیت آن مطلع شوید. دیگر نگران تمام شدن ناگهانی تونر نباشید زیرا دستگاه پیوسته وضعیت تونر را مورد نظارت قرار داده و به کاربر اطلاع می‌دهد. دکمه‌ی Print Screen که بر روی کنترل پنل دستگاه در قسمت جلوی آن قرارگرفته است به کاربر اجازه می‌دهد تا به‌سادگی و به‌راحتی محتویات موجود بر روی صفحه را تنها با فشار یک دکمه به چاپ برساند. سرعت بالای چاپ SCX-3400 سبب تسریع روند کاری کاربر در محیط کاری می‌شود و دیگر نیازی نیست تا کاربر برای چاپ مدت‌ها در کنار دستگاه به انتظار بنشیند. وضوح خروجی SCX-3400 هم مانند دیگر ویژگی‌های آن قابل‌توجه است. وضوح 1200 × 1200 صفحات چاپی شما را متمایز کرده و قدرت این مدل را به رخ می‌کشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

SAMSUNG Xpress C410W Color Laser Printer

پرینتر رنگی لیزری تک کاره سامسونگ مدل C410W

برای معرفی پرينتر SAMSUNG Xpress C410W Color Laser Printer باید گفت دستگاه پرينتر SAMSUNG Xpress C410W Color Laser Printer ساخت شرکت سامسونگ پرینتری لیزری و رنگی است. پرینترهای لیزری عمدتاً برای چاپ متن و اشکال گرافیکی به کار می‌روند. این پرینترها در چاپ متن کیفیت و سرعت بسیار خوبی را نسبت به دیگر انواع پرینتر ارائه می‌دهند. برخی تصور می‌کنند می‌توانند از پرینترهای لیزری رنگی برای چاپ عکس استفاده کنند. اگرچه می‌توان با پرینترهای رنگی لیزری عکس چاپ کرد، توجه داشته باشید که وضوح پرینترهای لیزری برای چاپ عکس در مقایسه با حتی ارزان‌ترین پرینترهای جوهرافشان کم است و ازاین‌رو برای چاپ عکس توصیه نمی‌شوند و اگر قصد دارید با پرینتر خود عکس چاپ کنید بهتر است به سراغ مدل‌های جوهرافشان بروید. رنگی بودن پرینترهای لیزری برای چاپ اشکال گرافیکی و متن مانند بروشور و کاتالوگ یا اسلایدهای پاورپوینت به کار می‌رود. این پرینتر در سینی ورودی خود ظرفیتی برابر با 150 برگ دارد و درنتیجه برای استفاده‌های شخصی یاا اداری سبک مناسب است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung Xpress M2020 Laser Printer

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ مدل M2020

برای معرفی پرينتر Samsung Xpress M2020 Laser Printer می توان گفت همان‌طور که می‌دانید، کمپانی‌های بسیار زیادی بر سر تولید پرینتر با یکدیگر در حال رقابت هستند. هر یک از این کمپانی‌ها تلاش می‌کنند تا برای به دست آوردن بازار، محصولات بیشتری را با کیفیت بالاتر ارائه دهند. یکی از کمپانی‌هایی که در این زمینه فعالیت بسیاری دارد، شرکت سامسونگ است. این شرکت پرینتر مدل M2020 را به بازار عرضه کرد تا جوابگوی نیازز بسیاری از مشتریان باشد.پرينتر Xpress M2020 ساخت شرکت سامسونگ، پرینتری لیزری و تک‌کاره با قابلیتت چاپ سیاه‌و‌سفید است که در میان پرینترهای رده‌ی متوسط کلاس خود قرار می‌گیرد. پرینتر M2020 سرعتی برابر با 21 صفحه در دقیقه را می‌تواند ارایه دهد که اگرچه جزو بالاترین سرعت‌ها نیست اما برای این رده‌ی پرینتر رقم مناسبی به شما می‌آید. پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن به کار می‌روند به‌ویژه وقتی‌که از نوع تک‌رنگ باشند. از این‌ رو اگر قصد چاپ اشکال گرافیکی و عکس را دارید به سراغ مدل‌های دیگر مانند پرینترهای جوهرافشان بروید. کارتریج طراحی‌شده برای پرينتر قادر است 500 برگ را به چاپ برساند. البته این میزان برر اساس استاندارد‌های خاصی اعلام‌شده است و بسته به نوع محتوای چاپی و وضوح میزان قابل‌تغییر است.. کارتریج این دستگاه از نوع مشکی بوده و نوع پورت اتصال این دستگاه با پورت USB 2.0 است. در این مدل شما می‌توانید به صورت دستی چاپ دورو انجام دهید. توان کار ماهانه‌ی این پرینتر 10000 برگ در ماه است که بسیار عالی  ارزیابی می‌شود. از معایب مهم این پرینتر می‌توان به نداشتن شبکه‌ی بی‌سیم یا Wi-Fi اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung Xpress M2020W Laser Printer

پرینتر لیزری تک کاره سامسونگ مدل M2020W

برای معرفی پرينتر Samsung Xpress M2020W Laser Printer می توان گفت پرينتر Xpress M2020W ساخت شرکت سامسونگ، پرینتری لیزری و تک‌کاره با قابلیت چاپ سیاه‌و‌سفید است که در میان پرینترهای رده‌ی متوسط کلاس خود قرار می‌گیرد. این دستگاه از سخت‌افزار متوسطی بهره گرفته است که در آن پردازنده‌ای با قدرت 400Mhz و حافظه‌ای برابر با 64 مگابایت اجزای اصلی سخت‌افزار آن را تشکیل می‌دهند. پرینتر M2020W سرعتیی برابر با 21 صفحه در دقیقه را می‌تواند ارایه دهد که اگرچه جزو بالاترین سرعت‌ها نیست اما برای این رده‌ی پرینترر رقم مناسبی به شما می‌آید. پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن به کار می‌روند به‌ویژه وقتی‌که از نوع تک‌رنگ باشند. از این‌ رو اگر قصد چاپ اشکال گرافیکی و عکس را دارید به سراغ مدل‌های دیگر مانند پرینترهای جوهرافشان بروید. کارتریج طراحی‌شده برای پرينتر قادر است 500 برگ را به چاپ برساند. البته این میزان برر اساس استاندارد‌های خاصی اعلام‌شده است و بسته به نوع محتوای چاپی و وضوح میزان قابل‌تغییر است.. طراحی کوچک و ارگونومیک این پرينتر آن را گزینه‌ای ایده‌آل برای میز کاری شما ساخته است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Samsung Xpress M2070 MFP Laser Printer

پرینتر لیزری سه کاره سامسونگ مدل Xpress M2070

برای معرفی پرينتر Samsung Xpress M2070 MFP Laser Printer باید گفت پرینتر Xpress M2070 ساخت شرکت سامسونگ پرینتر 3 کاره و لیزری با قابلیت‌های پرینت، اسکن، کپی است که در ابعاد 406 × 359 × 253 میلی‌متر و وزن 7.4 کیلوگرم عرضه می‌شود. این مدل می‌تواند تا 20 صفخع در دقیقه با وضوح 1200 × 1200 dpi به چاپ برساند. پردازنده‌ی به کار رفته از نوع 600 مگاهرتزی بوده و توان ماهانه‌ی پرینتر برابر با 12.000 برگ است. اسکن تعبیه شده در پرینتر با وضوح 600 × 600 dpi با سرعت 17 برگ است. همچنین می‌توانید اسناد خود را با وضوح 600 × 600 dpi با سرعت 21 برگ در دقیقه کپی کنید. تونر مصرفی دستگاه  MLT-D111S با ظرفیت چاپ 1000 برگ است. پرينتر Samsung Xpress M2070 MFP Laser Printer از طریق درگاه USB 2.0 با رایانه ارتباط برقرار می‌کند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS LBP6030W Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030W

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS LBP6030W است که یک پرینتر تک کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 199 × 249 × 364 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 5 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید را تنها به شما می‌دهد. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید از نوع مات تولید شده است که مات بودن رنگ این خاصیت را دارد که اثر انگشت بر روی دستگاه باقی نمی‌ماند .رزولوشن چاپ در این چاپگر 2400X600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 18 برگ در دقیقه می‌باشد. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این تک کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS LBP7018C Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS LBP7018C

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد، شرکت‌های بسیار بزرگی در بازار رقابت در برابر یکدیگر قرار دارند که می‌توان از مجموعه کانن به عنوان یکی از این شرکت‌های قوی نام برد .یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS LBP7018C Laser Printer است که یک پرینتر تک کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 400×398×223 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 12.3 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی را به شما می‌دهد .رزولوشن چاپ در این چاپگر 2400x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ رنگی این دستگاه 4 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 16 صفحه در دقیقه می‌باشد. نداشتن امکان چاپ دو رو یکی از ضعف های این مدل تک کاره محسوب میشود. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است.ظرفیت سینی کاغذ 150 برگ است. این پرینتر دارای حافظه 16 مگابایت بوده و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF3010 Multifunction Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS MF3010 است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 373x276x254 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 7.62 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید را تنها به شما می‌دهد.رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 19 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 3010 بسیار بالا است به طوری که قابلیت پرینت ماهانه 10000 برگ را دارد. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این تک کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ است.پرینتر لیزری کانن مدل MF3010 در سری دستگاه های تک رنگ لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های کاری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF631CN Color Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل MF631CN

برای بررسی پرینتر Canon i-SENSYS MF631CN Color Laser Printer باید گفت کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی i-SENSYS MF631CN است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری است. رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 18 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 30000 برگ است . نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این پرینتر باشد. این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ است. پرینتر Canon i-SENSYS MF631CN Color Laser Printer در سری دستگاه های رنگی لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های کاری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030

برای بررسی Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer باید گفت محصولی که در پیش رو دارید یکی از مدل‌های پایه و ابتدایی شرکت کانن درزمینه‌ی پرینترهای لیزری است. پرینترهای لیزری به‌خصوص نسخه‌های تک‌رنگ عموماً برای چاپ متن مورداستفاده قرار می‌گیرند. از مدل‌های رنگی پرینترهای لیزری همچنین می‌توان برای چاپ اشکال گرافیکی مانند نمودار و جدول هم استفاده نمود اما پرینترهای لیزری برای چاپ عکس توصیه نمی‌شوند. اگرچه پرینترهای لیزری با تمام این تفاسیر کاربری محدودی دارند، سرعت آن‌ها بسیار بالاتر از پرینترهای جوهرافشان است. پرینتر6030 از حجم کوچکی برخوردار است. دلیل این حجم کوچک را می‌توان در ظرفیت کم سینی کاغذ آن بیان نمود. البته پرینترهایی که برای مصارف خانگی در این رده طراحی می‌شوند معمولاً ظرفیتی برابر با همین میزان دارند. به‌عنوان قانون نانوشته می‌توان گفت که سینی کاغذ پرینتر توان کار روزانه و نوع کاربری آن را نمایش می‌دهد. با توجه به طراحی این محصول برای مصارف خانگی میزان 150 برگ کافی است و بسیار بعید است که کسی در خانه بخواهد روزانه بیشتر از 150 برگ به چاپ برساند.اگر به دنبال دستگاهی هستید که برای مصارف شخصی خود بتوانید با آن اسناد و متون خود را در حجمی کم و خانگی چاپ کنید می‌توانید این مدل را در نظر داشته باشید. برای مصارف اداری و حجم چاپ بالا، بایستی به سراغ مدل‌های قوی‌تر بروید. تنها درگاهی که برای اتصال دستگاه به رایانه در نظر گرفته‌شده است درگاه USB 2.0 است و خبری از اتصال LAN و WiFi در آن نیست. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS LBP613Cdw Color Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل LBP613Cdw

برای بررسی پرینتر Canon i-SENSYS LBP613Cdw Color Laser Printer باید گفت پرینتر لیزری رنگی کانن Canon مدل LBP613Cdw برای مصارف اداری با حجم کاری کم و خانگی مناسب است. ابعاد این پرینتر در مقایسه با هم‌رده‌هایش مناسب است و 15.5 کیلوگرم وزن دارد. سرعت چاپ رنگی در این پرینتر برابر با 18 برگ در هر دقیقه است که البته برای چاپ سیاه‌وسفید نیز این تعداد صدق می‌کند. ظرفیت سینی این پرینتر 150 برگ است و از ویژگی چاپ دورو برخوردار است؛ این ویژگی باعث شده تا نیاز به‌طور دستی اقدام به این کار نکنید و در اتلاف زمان و حتی کاغذ جلوگیری شود. رزولوشن چاپ این دستگاه پرینتر شرکت کانون برای با 1200 × 1200 dpi است؛ اولین خروجی چاپ در کمتر از 2 ثانیه، از حالت خواب و پس از روشن شدن، 12 ثانیه صورت می‌گیرید. صفحه‌نمایش این پرینتر سیاه‌سفید است و با کاربری آسان، اعمال تنظیمات را مقدور ساخته است. حداکثر مصرف انرژی پرینتر LBP613Cdw در حالت کار، 850 وات و در حالت خواب 0.6 وات با اتصال USB است. اتصال USB، شبکه اترنت و بی‌سیم تشکیل‌ دهنده مجموعه اتصالات این پرینتر لیزری رنگی محسوب می‌شوند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS LBP7100Cn Laser Color Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل LBP7100Cn

پرینتر Canon i-SENSYS LBP7100Cn Laser Color Printer ساخت شرکت کانن پرینتری لیزری و رنگی است.ابعاد این پرینتر 255 × 454 × 406 میلی‌متر و وزن آن 16.6 کیلوگرم است.دستگاهی که پیش رو دارید، پرینتری سریع و قدرتمند بوده که برای استفاده در ادارات کوچک طراحی ‌شده است و کیفیت چاپ خوبی دارد.ادارات و صنایع کوچک با استفاده از این پرینتر می‌توانند پرینت‌هایی در سایز A4 با کیفیتی خوب تولید کنند. وضوح اصلی دستگاه همانند دیگر پرینترهای لیزری برابر با 600 × 600 پیکسل است؛ اما کیفیت چاپ را می‌توانید تا 1200 × 1200 پیکسل افزایش دهید و اسنادی با اشکال گرافیکی و متون شفاف به‌صورت رنگی چاپ کنید.توان کار ماهانه 30.000 برگ میباشد. طراحی ظاهری LBP7100Cn بسیار شیک بوده و با هر محیط و دکوراسیونی سازگار است.شبکه‌ی باسیم Ethernet در این محصول تعبیه ‌شده تا بتوان آن را به‌راحتی در شبکه به اشتراک گذاشت و با کامپیوتری دیگر از این پرینتر استفاده کرد.سرعت چاپی که برای این محصول عنوان ‌شده، برابر با 14 برگ در دقیقه برای پرینت‌های رنگی و سیاه‌وسفید است.سینی کاغذ ورودی، ظرفیتی برابر با 150 برگ دارد تا مجبور نباشید پیوسته موجودی کاغذ دستگاه را تجدید کنید.در این زمینه دستگاه‌هایی با ظرفیت‌های بیشتر مانند 250 برگ وجود دارند؛ اما این دستگاه‌ها برای مصارف سنگین طراحی‌ شده‌اند.کارتریج‌هایی که در این محصول لحاظ شده‌اند، به‌صورت یکپارچه بوده و درام و تونر را باهم شامل می‌شوند؛ ازاین‌رو تعویض کارتریج این دستگاه‌ها بسیار آسان است و هر کاربر با هر سطح سوادی که از کامپیوتر دارد به‌راحتی می‌تواند روند تعویض کارتریج را فراگیرد.تنها کافی است پوشش جلویی را بازکرده، کارتریج قدیمی را بیرون کشیده و کارتریج جدید را در محفظه قرار دهد و با فشاری کوچک آن را جا بیندازد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon LBP611CN Color Laser Printer

پرینتر لیزری رنگی کانن مدل LBP611CN

برای بررسی پرینتر لیزری رنگی Canon LBP611CN Color Laser Printer باید گفت کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد یکی از تولیدات این کمپانی LBP611CN است که یک پرینتر رنگی لیزری تک کاره بوده و با داشتن ویژگی های خوب در پرینت برای استفاده در محیط های اداری و سازمانی و خانگی توصیه می شود. ویژگی های فیزیکی این پرینتر ، شامل ابعاد 430x418x274 میلی متر با وزن 15.5کیلوگرم می باشد. پرینتر لیزری رنگی Canon LBP611CN Color Laser Printerتکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری تک رنگ است. رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است. سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این پرینتر 18 برگ در دقیقه  هم در حالت رنگی و هم در حالت شیاه و سفید با رزولوشن 600 در 600 می‌باشد. توان کار ماهانه 30000 برگ است . این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورتهای ارتباط به کامپیوتر USB 2.0 Hi-Speed, 10BASE-T/100BASE-TX/1000Base است که ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ می باشد. پرینتر لیزری رنگی Canon LBP611CN Color Laser Printer با رزولوشن پرینت 600x600dpi و حداکثر سایز اسکن A4 می باشد. ظرفیت حافظه پرینتر 1 گیگابایت است.سایر امکانات آن شامل AirPrint ، کارتخوان ، شبکه بی سیم WiFi ، پورت شبکه ، سازگار با انواع سیستم عامل های ویندوز و Mac و داشتن امنیت جهت گرفتن پرینت اشاره نمود. این پرینتر در سری دستگاه های تک رنگ لیزری به همراه صفحه نمایش LCD خطی قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف سازمانی و اداری بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Brother DCP-1610W MFP Laser Printer

پرینتر لیزری سه کاره برادر مدل DCP-1610W

برای معرفی پرينتر Brother DCP-1610W MFP Laser Printer باید گفت پرينتر چندکاره‌ي DCP-1610w ساخت شرکت ژاپني Brother پرينتري ليزري و چندکاره است.و از قابليت‌هاي پرينت ليزري سياه و سفيد، اسکنن رنگي، و کپي برخوردار است و در ابعاد 385 × 340 × 255 و با وزن 7.2 کيلوگرم ارائه مي‌شود. از سخت‌افزارر اين دستگاه مي‌توان به پردازنده‌ي 200MHz و حافظه‌ي 32 مگابايتي اشاره کرد.برای پرينتر Brother DCP-1610W MFP Laser Printer صفحه‌ نمايشي 2 خطي با ظرفيت نمايش 16 کاراکتر در جلوي دستگاه تعبيه شده است. سرعت پرينت دستگاه تا 20 برگ در دقيقه با وضوح 2400 × 600 dpi است. براي چاپ اولين برگه از زمان آماده‌باش کمتر از 10 ثانيه زمان لازم است. قسمت کپي دستگاه تا 20 کپي در دقيقه را انجام مي‌دهد و قابليت کپي 99 برگ از يک صفحه را دارد. همچنين مي‌توانيد صفحات را تا 25% کوچک کرده و يا تا 400% بزرگ نماييد. همچنين مي‌توانيد تا 4 صفحه را در يک برگ کپي کنيد. قسمت اسکن اين پرینتر با وضوح 600 × 1200 و عمق رنگ 24 بيت بر روي بستري شيشه‌اي عمل مي‌کند.سيني جلويي کاغذ ظرفيت نگهداري 150 برگ را دارد و سيني خروجي تا 50 برگ را تحويل مي‌دهد. مي‌توانيد از کاغذهايي با وزن بين 65 تا 105 گرم در اين دستگاه استفاده کنيد. اندازه‌هاي A4، A5، B5، Executive، Letter، Legal و Folio پشتيباني مي‌شوند. کارتريج اوليه‌ي تعبيه شده در پرینتر تا 700 برگ و درام اوليه تا 10000 برگ چاپ مي‌کند. کارتريج و درام جايگزينن بعدي به ترتيب تا 1000 و 10000 برگ ظرفيت چاپ دارند. حجم پيشنهادي ماهانه براي چاپ با اين پرینتر برابر باا 250 تا 1800 برگه است. برق مصرفي دستگاه 390 وات و در حالت آماده باش 50 وات و در حالت خواب 0.9 واتت است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS LBP6020 Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS LBP6020

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS LBP6020 Laser Printer است که یک پرینتر تک کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 359x249x198 میلی متر بوده و وزن آن نیز 5 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید را تنها به شما می‌دهد. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید از نوع مات تولید شده است که مات بودن رنگ این خاصیت را دارد که اثر انگشت بر روی دستگاه باقی نمی‌ماند .رزولوشن چاپ در این چاپگر 2400X600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 18 برگ در دقیقه می‌باشد. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این تک کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و همچنین این چاپگر دارای 8 مگابایت حافظه داخلی بوده و نوع ارتباط این دستگاه با کامپیوتر نیز USB 2.0 است. و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon LaserJet LB6020

پرینتر کانن لیزری مدل LB6020

کانن یکی دیگر از چاپگرهای سری آی سنسیز خود را با نام LBP6020 به بازار معرفی کرد. این چاپگر تک کاره بوده و تکنولوژی لیزری در آن استفاده شده است که قابلیت چاپ، فقط به صورت سیاه و سفید را داراست. این دستگاه در دو رنگ مشکی و سفید از نوع مات تولید گشته است که مات بودن رنگ این خاصیت را دارد که اثر انگشت بر روی دستگاه باقی نمی‌ماند. ظاهر این دستگاه ساده بوده و ابعاد آن 359x249x198 میلی متر و وزنش 5 کیلوگرم می‌باشد.در کل می‌توان پرینتر لیزری کانن مدل 6020 را دستگاهی ساده، پر کار و ساده نام گذاری کرد که دارای امکانات معمولی می‌باشد..برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon LBP7110CW Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل LBP7110CW

برای بررسی پرینتر Canon LBP7110CW Laser Printer باید گفت پرینتر LBP7110CW ساخت شرکت کانن از نوع لیزری می باشد.پرینتر های لیزری رنگی هم چنان در بازارهای موجود در اطراف دنیا دارای قیمت بالایی هستند ولی در مواقعی خاص می‌توان محصولاتی را پیدا نمود که به ازای مبلغ نه چندان بالایی دارای کیفیت مناسب نیز باشند. نکته جالب در این پرینتر ساخته شده از شرکت کانن در قیمت آن است. جایی که از بسیار از پرینتر های لیزری تک رنگ نیز ارزان‌تر است و برای خرید به گزینه ایی ایده آل برای بسیاری از افراد می‌توان تبدیل شود. پرینتر سفید و خاکستری رنگ 7110 پرینتری است تک کاره و لیزری است که قابلیت چاپ رنگی را در خود قرار داده است. قابلیت نصب آسان به همراه سیستم بی سیم آسان آن از ویژگی‌های اصلی این پرینتر رنگی است. حال اگر قصد خرید چاپگر لیزری برای خود و یا شرکت خود را دارید می‌توانید علاوه بر گزینه های تک رنگ پیش رو پرینتر Canon LBP7110CW Laser Printer رنگی از شرکت محبوب کانن را نیز مد نظر قرار دهید. حال آنکه این پرینتر قابلیت های بسیار مناسب دیگر به مانند درگاه اتصال شبکه و یا نشانگر های مناسب پنل را در خود جای داده است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP 1025A Laser Printer

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل 1025A

برای بررسی پرینتر HP 1025A Laser Printer باید گفت پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن به‌کاربرده می‌شوند و ازاین‌رو بیشتر مدل‌های موجود در بازار به‌صورت تک‌رنگ و سیاه‌وسفید عرضه می‌شوند. با این‌ وجود گاهی اوقات مدل‌های رنگی این پرینترهای لیزری عرضه می‌شوند که عموماً قیمت بالایی دارند. توان کار این محصول 15000 برگ در ماه است .همان‌گونه که گفته‌شده پرینترهای لیزری عموماً برای چاپ متن به کار می‌روند و مدل‌های رنگی را هم می‌توان برای چاپ اشکال گرافیکی جدول در اسلایدهای پاورپوینت، بروشور و کاتالوگ‌های تجاری تبلیغاتی مورداستفاده قرارداد. با توجه به قیمت پایین پرینتر سرعتی که در این دستگاه قابل‌دسترسی است با میزان 4 برگ رنگی در دقیقه کمی پایین است و سرعت چاپ تک‌رنگ سیاه‌وسفید هم به 16 برگ در دقیقه می‌رسد که البته بازهم در مقایسه با مدل‌های دیگر میزان کمی است. همانند دیگر پرینترهای لیزری وضوح چاپ برابر با 600 پیکسل است. متأسفانه قابلیت چاپ دو رو در این مدل وجود ندارد. برای اتصال این پرینتر به رایانه بایستی از درگاه usb استفاده نمایید و قابلیت‌های شبکه و WIFI در این مدل وجود ندارند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.