ظرفیت سینی کاغذ: 150 برگ

در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 20 40 80

Canon i-SENSYS LBP7018C Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل Canon i-SENSYS LBP7018C

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد، شرکت‌های بسیار بزرگی در بازار رقابت در برابر یکدیگر قرار دارند که می‌توان از مجموعه کانن به عنوان یکی از این شرکت‌های قوی نام برد .یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS LBP7018C Laser Printer است که یک پرینتر تک کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 400×398×223 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 12.3 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی را به شما می‌دهد .رزولوشن چاپ در این چاپگر 2400x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ رنگی این دستگاه 4 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 16 صفحه در دقیقه می‌باشد. نداشتن امکان چاپ دو رو یکی از ضعف های این مدل تک کاره محسوب میشود. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است.ظرفیت سینی کاغذ 150 برگ است. این پرینتر دارای حافظه 16 مگابایت بوده و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF3010 Multifunction Laser Printer

پرینتر سه کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS MF3010

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد و یکی از تولیدات این کمپانی Canon i-SENSYS MF3010 است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 373x276x254 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 7.62 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع لیزری بوده و امکان چاپ سیاه و سفید را تنها به شما می‌دهد.رزولوشن چاپ در این چاپگر 600x600 dpi می‌باشد. سرعت چاپ یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در این دستگاه‌ها است.سرعت چاپ در لیزری‌ها در مقایسه با جوهرافشان ها بیشتر است. سرعت چاپ این دستگاه 19 برگ در دقیقه می‌باشد. توان کار ماهانه 3010 بسیار بالا است به طوری که قابلیت پرینت ماهانه 10000 برگ را دارد. نداشتن امکان چاپ دو رو شاید یکی از معدود ضعف‌های این تک کاره باشد. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است و نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 و ظرفیت سینی کاغذ آن نیز 150 برگ است.پرینتر لیزری کانن مدل MF3010 در سری دستگاه های تک رنگ لیزری و سه کاره با قیمت نسبتا پایین قرار دارد که کارکرد بسیار ساده ای دارد که برای مصارف خانگی و محیط های کاری کوچک بسیار مناسب است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer

پرینتر تک کاره لیزری کانن مدل i-SENSYS LBP6030

برای بررسی Canon i-SENSYS LBP6030 Laser Printer باید گفت محصولی که در پیش رو دارید یکی از مدل‌های پایه و ابتدایی شرکت کانن درزمینه‌ی پرینترهای لیزری است. پرینترهای لیزری به‌خصوص نسخه‌های تک‌رنگ عموماً برای چاپ متن مورداستفاده قرار می‌گیرند. از مدل‌های رنگی پرینترهای لیزری همچنین می‌توان برای چاپ اشکال گرافیکی مانند نمودار و جدول هم استفاده نمود اما پرینترهای لیزری برای چاپ عکس توصیه نمی‌شوند. اگرچه پرینترهای لیزری با تمام این تفاسیر کاربری محدودی دارند، سرعت آن‌ها بسیار بالاتر از پرینترهای جوهرافشان است. پرینتر6030 از حجم کوچکی برخوردار است. دلیل این حجم کوچک را می‌توان در ظرفیت کم سینی کاغذ آن بیان نمود. البته پرینترهایی که برای مصارف خانگی در این رده طراحی می‌شوند معمولاً ظرفیتی برابر با همین میزان دارند. به‌عنوان قانون نانوشته می‌توان گفت که سینی کاغذ پرینتر توان کار روزانه و نوع کاربری آن را نمایش می‌دهد. با توجه به طراحی این محصول برای مصارف خانگی میزان 150 برگ کافی است و بسیار بعید است که کسی در خانه بخواهد روزانه بیشتر از 150 برگ به چاپ برساند.اگر به دنبال دستگاهی هستید که برای مصارف شخصی خود بتوانید با آن اسناد و متون خود را در حجمی کم و خانگی چاپ کنید می‌توانید این مدل را در نظر داشته باشید. برای مصارف اداری و حجم چاپ بالا، بایستی به سراغ مدل‌های قوی‌تر بروید. تنها درگاهی که برای اتصال دستگاه به رایانه در نظر گرفته‌شده است درگاه USB 2.0 است و خبری از اتصال LAN و WiFi در آن نیست. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Color LaserJet Pro CP1025nw

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل CP1025nw

پرینتر HP مدل CP1025nw دارای ابعاد:251x402x399mm  - وزن:12kgمی‌باشد که می‌توان گفت حجم کمی هم ندارد و همین امر باعث شده که وزن این دستگاه به 12 کیلوگرم برسد که این وزن هم زیاد است. این دستگاه جزء دستگاه های تک کاره می‌باشد که دارای پورت شبکه و شبکه بی سیم می باشد. سایز چاپ این مدل A4 است همچنین نسبت به حجم این دستگاه ظرفیت سینی آن 150 برگ است که می‌توان گفت مناسب است. تکنولوژی این دستگاه از نوع لیزری می‌باشد که می‌توان از سرعت چاپ بسیار عالی آن گفت. سرعت چاپ سیاه و سفید CP1025nw برابر 4 ثانیه و چاپ رنگی آن برابر 16 ثانیه می‌باشد که در این نوع دستگاه بسیار بی نظیر می‌باشد. رزولوشن این دستگاه 600x600dpi است که شاید کم به نظر برسد ولی نسبت به کارکرد دستگاه بسیار مناسب است. همان طور که از ظاهر این پرینتر معلوم است توان کار بالایی باید داشته باشد که همین طور هم هست، توان کار ماهانه این دستگاه 15000 برگ است که در نوع خودش بی نظیر است. CP1025nw دارای چهار کارتریج می‌باشد که یکی مشکی و سه کارتریج دیگر رنگی هستند و توان پرینت هر یک از آن‌ها 1200 برگ می‌باشد. شاید از ایرادهایی که می‌توان بر روی دستگاه گذاشت این است که LCD برای نمایش و شبکه بی سیم ندارد ولی این‌ها باعث نشده که اعتباری از این دستگاه کم شود بلکه طرفداران بسیاری هم دارد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet P1102w

پرینتر اچ پی لیزر جت مدل P1102w

HP LaserJet P1102w یکی از جدیدترین مدل های پرینتر تک کاره ارزان قیمت  کمپانی HP است که از کیفیت بسیار خوب به همراه سرعت بالا برخوردار است و دارای Wifi و به راحتی در شبکه داخلی می تواند قرار بگیرد ابعاد این پرینتر کوچک بوده و سینی جلویی 150 برگه را در خود قرار می دهد .از دیگر ویژگی ها میتوان به جنس پنل بالایی اشاره کرد که ازجنس پلاستیک مشکی مات بوده و اطراف آن براق است.بر روی بدنه یک پورت USB 2.0 نیز دیده می شود.این پرینتر مناسب استفاده های اداری و شرکتی است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP LaserJet Pro 252N

پرینتر تک کاره لیزری اچ پی مدل Pro 252N

برای بررسی پرینتر HP LaserJet Pro 252N باید گفت این محصول یکی دیگر از محصولات بسیار پر کاربرد تک کاره لیزری شرکت HP  می باشد این پرینتر در ابعاد 76.2 × 355.6 × 215.9 میلی‌متر طراحی و تولید شده است.این محصول دارای قابلیت پرینت به صورت دو رو و اتصال به شبکه از طریق پورت Ethernet  می باشد.پرینتر در هنگام پرینت اولین صفحه سیاه و سفید خود را بعد از  11.5 ثانیه و اولین صفحه رنگی خود را بعد از 13 ثانیه تحویل می دهد . باید اضافله کرد اینپرینتر قابلیت پرینت با رزولوشن 600 در 600 را برای کاربر فراهم می کند و قابلیت پرینتر  30,000 صفحه را در طول یک ماه دارد . میزان پربنت پیشنهادی سایت شرکت HP  برای این محصول بین 250 تا 3250 صفحه می باشد. این محصول مجهز به صفحه نمایش LCD بوده و نیاز به کارتریج با چهار رنگ آبی و مشکی قرمز و زرد دارد.حرف n موجود در انتهای نام این دستگاه بیانگر قابلیت Ethernet در نظر گرفته شده برای این محصول است بنابرین می توانید به راحتی از امکان اتصالپرینتر به شبکه داخلی اداره یا سازمان بهره بگیرید و از قابلیت پرینت از طریق شبکه بهره مند شوید .این دستگاه همچنین قابلیت پرینت به صورت دو رو را داراست و تا 150 برگ را در سینی خود نگه می دارد.برای اطلاع از قیمت پرینتر  مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Laserjet Pro MFP M125nw

پرینتر لیزری سیاه سفید اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M125nw

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر لیزری مدل Laserjet Pro MFP M125nw از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد . این پرینتر که قابلیت‌هایی چون پرینت، اسکن، کپی را ارائه می‌دهد. کمپانی اچ پی در این زمینه بسیار فعال بوده و عرصه رقابت را برای بسیار از شرکت‌ها تنگ کرده است.این دستگاه دارای ابعاد 420x365x254 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 8.0 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع لیزری است. نوع چاپ این دستگاه تک رنگ بوده که قابلیت چاپ تا 20 صفحه در دقیقه را داراست و رزولوشن آن 600x600dpi است. M125nw توان کار ماهانه 8000 برگ در ماه را دارد برای همین به عنوان یک دستگاه قدرتمند شناخته شده است.حداکثر تعداد کاغذ ورودی 150 برگ است.دارای حافظه 128 مگابایت و نیز دارای پورت ورودی پورت پورت USB 2.0 , پورت Ethernet میباشد. این مدل دارای شبکه بی سیم و شبکه داخلی است که از بهترین امکانات آن می‌تواند باشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.