ظرفیت سینی کاغذ: 100 برگ

در حال نمایش 14 نتیجه

نمایش 20 40 80

Canon PIXMA G3400 Inkjet Photo Printers

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن مدل G3400

بررسی پرینتر Canon PIXMA G3400 Inkjet Photo Printers,کانن یکی دیگر از چاپگرهای سری پیکسما خود را با نام  PIXMA G3400 به بازار معرفی کرد.این پرینتر سه کاره بوده(پرینت – اسکن – کپی) و تکنولوژی جوهرافشان استفاده می‌کند و قابلیت چاپ،به صورت سیاه و سفید ورنگی را دارد.ظاهر این دستگاه بسیار زیبا بوده و ابعاد آن 163 * 330 * 455 میلیمتر و وزنش ۵٫۸ کیلوگرم می‌باشد.محل تغذیه کاغذ در بالای دستگاه می‌باشد و در سمت راست بالا دستگاه کلید پاور وجود دارد. در کل کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است.سرعت چاپ با این پرینتر در حدود 5 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی و 9 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید می‌باشد.کیفیت چاپ با این چاپگر  1200x4800DPI می‌باشد.این پرینتر شاید بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.میتوان از تواناییهای خوب این پرینتر مخزن فابریک آن را نام برد .تعداد کارتریج های این چاپگر 4 عدد میباشد که برای یک چاپ حرفه ای بسیار مناسب است. پورت ورودی کانن 3400, USB 2.0 میباشد.این دستگاه دارای اسکن با رزولوشن 600x1200dpi بوده و میتواند کپی با دقت 600 dpi را برای شما به ارمغان آورد.در گذشته نزدیک پرینترهای جوهرافشان بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی در چند سال اخیر با کاهش نسبی تفاوت قیمت به استفاده از این نوع بیشتر شده و چاپگرهای جوهرافشان راه به منزل هم پیدا کرده‌اند و برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. یکی از خصوصیات چاپگرهای جوهرافشان را می‌توان هزینه تمام شده چاپ یک صفحه دانست و این مورد می‌تواند ویژگی دیگر این چاپگرها باشد.کیفیت پرینت در چاپگرهای جوهرافشان مناسب است و از دقت بالا برای چاپ عکس برخوردار میباشند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA MG5650 Inkjet Printer

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن Canon PIXMA MG5650 Inkjet Printer

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد، شرکت‌های بسیار بزرگی در بازار رقابت در برابر یکدیگر قرار دارند که می‌توان از مجموعه کانن به عنوان یکی از این شرکت‌های قوی نام برد .یکی از تولیدات این کمپانی PIXMA MG5650 است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 148*369* 455 میلیمتر بوده و وزن آن نیز 6.3 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع جوهرافشان بوده و امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی ، (پرینت، اسکن، کپی) را به شما می‌دهد .رزولوشن چاپ در این چاپگر 4800*1200 dpi می‌باشد. سرعت چاپ رنگی این دستگاه حداکثر تا 8.7 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن حداکثر تا 12.2 صفحه در دقیقه می‌باشد. امکان چاپ دو رو یکی از نقاط قوت این مدل سه کاره محسوب میشود. این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی یکی از چاپگرهای بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است.ظرفیت سینی کاغذ 100 برگ است. نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 ،است.این مدل دارای قابلیت استفاده از شبکه بیسیم وایفای نیز می باشد. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA MG6840 Inkjet Printer

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن مدل MG6840

بررسی پرینتر Canon PIXMA MG6840 Inkjet Printer ,پرینتر های چند کاره نیز همانند بسیاری از محصولات الکترونیکی از مشخصات فنی فراوانی برخوردارند، اما تمامی مشخصات برای انتخاب آنها از اهمیت برخوردار نیستند. به طور معمول سه پارامتر کلی در انتخاب پرینترهای چند کاره تاثیرگذارند که شامل سرعت چاپ، دقت چاپ، هزینه نگهداری و تعداد پرینت با هر بار شارژ تونر است.در بسیاری از دستگاه ها پس از دو یا سه بار شارژ تونر،باید نسبت به تعویض کارتریج اقدام نمود که هزینه به نسبت زیادی به شما تحمیل خواهد کرد، اما در این بین با اطلاع دقیق از میزان استفاده خود می توانید دستگاهی با هزینه سرویس و نگهداری منطقی خریداری کنید.پرینتر MG6840 امکانات فراوانی که دارد تمامی نیازهای شما را براورده میکند.پرینتر سه کاره جوهر افشان MG6840 به شما کارهایی با کیفیت عالی  را ارائه می دهد .ابعاد این پرینتر 455*369*148 و وزن آن 6.4 کیلوگرم است.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.رزولشن اپتیکال  آن 1200*2400 و رزولشن چاپ 4800*1200 است .سرعت چاپ رنگی 9.7 برگ در دقیقه و چاپ سیاه و سفید و 15 برگ در دقیقه است.پرینتر MG6840 امکانات فراوانی که دارد تمامی نیازهای شما را براورده میکند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L300 INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L300 INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل EPSON L300 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 472x222x130 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 2.7 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است. مدل ‏L300‎‏ دارای سرعت بسیار مناسبی میباشد، بر خلاف اکثر دستگاه های جوهری که در گرفتن پرینت بسیار تامل دارند این ‏دستگاه از سرعت قابل ملاحظه ای برخوردار است. قابلیت چاپ در تیراژ بالا به همراه جوهر های ارزان قیمت داشته باعث شده محصولی که ‏در پیش رو دارید قابلیتی مناسب برای چاپ اسناد داشته باشد‎.‎‏ پس اگر نیازمند به دستگاهی هستید تا بتواند نیاز های ‏چاپی مانند عکس، اشکال و یا قرار داد های شما را بر طرف نماید، می توانید بر روی این دستگاه حساب نمایید‎.سرعت چاپ رنگی 4.5 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید9 صفحه در دقیقه است و ظرفیت سینی کاغذ100 برگ است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Epson L350 MFP Inkjet Printer

پرینتر جوهرافشان چندکاره اپسون مدل L350

برای معرفی پرینتر Epson L350 MFP Inkjet Printer می توان گفت پرینتر جوهرافشان L350  مدل جدید چاپگرهای 3 کاره شرکت اپسون می باشد که در رده پرینترهای محبوب و کار آمد قرار دارد. این مدل از پرینترها به علت دقت و سرعت بسیار بالا و همچنین عمر و کارایی بیشتر در ادارات و مصارف خانگی استفاده می شود. پرینتر جدید اپسون از عمر بسیار زیادی برخوردار است و شما می توانید برای سالیان دراز بر روی کارایی آن حساب کنید و نیازی به تعویض دستگاه نداشته باشید. از مهم ترین ویژگی های این مدل پیشرفته می توان به رزولوشن چاپ مناسب، کیفیت عمومی چاپ، سرعت بالای چاپ، امکانات فراوان، کیفیت ساخت ایده آل و ارزش بالا در برابر قیمت مناسب اشاره کرد. پرینتر L350 از شرکت اپسون در ابعاد 145 × 300 × 472 میلی‌متر و وزن 4.4 کیلوگرم عرضه می‌شود. این پرینتر چندکاره بوده و چاپ آن به صورت جوهرافشان و رنگی است.یکی از مشکلات و عیب‌هایی که معمولاً برای پرینتر های جوهرافشان به صورت عمده وجود دارد طول عمر کوتاه کارتریج است که آن را قابل استفاده برای چاپ انبوه نمی‌گرداند ولی در این پرینتر چندکاره قصه به صورت دیگری است. پرینتر L350 از شرکت اپسون با داشتن مخزن جوهر بر روی خود به یکی از گزینه های خوب و قابل اعتماد تبدیل شده و برای چاپ مقادیر زیاد برگ انتخابی مناسب به شمار می‌آید و می‌تواند جایگزین مناسبی به جای پرینتر هایی لیزری رنگی گردند که معمولاً نیز کیفیت مناسبی به کاربر ارائه نمی‌دهند. حال آنکه چاپ عکس و اشکال با پرینتر های لیزری به علت نوع تکنولوژی ساخت آن‌ها،عملی مناسب تلقی نمی‌گردد. پس اگر نیازمند به چاپ اسناد خود به صورتی رنگی هستید و یا کیفیت چاپ اسناد در دفاتر کار شما مهم است پرینتر L350 اپسون می‌تواندد گزینه‌ی دل خواه شما حساب گردد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L550 Multifunction INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L550 Multifunction INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل L550 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 474 × 377 × 226 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 6.2 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا پرینتر چاپ جوهرافشان 4 کاره (پرینت، اسکن، کپی، فکس) و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 9 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 4.5 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.پرینتر اپسون مدل L550 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.این مدل دارای پورت USB 2.0 و دارای صفحه نمایش LCD ، چاپ دورو «Duplex» در این مدل موجود نیست و باید آن را به صورت دستی انجام دهید. قسمت کپی دستگاه تا 33 برگ سیاه و سفید و 15 برگ رنگی را در دقیقه انجام می‌دهد. قسمت اسکن این دستگاه با وضوح اپتیکال 1200 × 2400 و عمق رنگ 24 بیت عمل می‌کند. سینی جلویی کاغذ، ظرفیت نگهداری 100 برگ را دارد و سینی خروجی تا 30 برگ را تحویل می‌دهد. قابلیت ADF دستگاه تا 30 برگ را در اندازه‌های A4, US Letter, Legal size پشتیبانی می‌کند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA MG5540 Inkjet Printer

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن Canon PIXMA MG5540 Inkjet Printer

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد، شرکت‌های بسیار بزرگی در بازار رقابت در برابر یکدیگر قرار دارند که می‌توان از مجموعه کانن به عنوان یکی از این شرکت‌های قوی نام برد .یکی از تولیدات این کمپانی PIXMA MG5540 است که یک پرینتر سه کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 148*369* 455 میلیمتر بوده و وزن آن نیز 6.3 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع جوهرافشان بوده و امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی ، (پرینت، اسکن، کپی) را به شما می‌دهد .رزولوشن چاپ در این چاپگر 4800*1200 dpi می‌باشد. سرعت چاپ رنگی این دستگاه 8 صفحه در دقیقه و سرعت چاپ سیاه و سفید آن 12 صفحه در دقیقه می‌باشد. امکان چاپ دو رو یکی از نقاط قوت این مدل سه کاره محسوب میشود. این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی یکی از چاپگرهای بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است.ظرفیت سینی کاغذ 100 برگ است. نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 ،است.این مدل دارای قابلیت استفاده از شبکه بیسیم وایفای نیز می باشد.قابلیت اتصال مستقیم به تبلت و موبایل، قابلیت پرینت مستقیم از Cloud، قابلیت چاپ از فیلم های HD ، دارای قابلیت پشتیبانی از Air Print و Cloud Print و قابلیت چاپ دورو نیز می باشد. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon Pixma mg5740 Inkjet Printer

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن مدل MG5740

پرینتر Canon Pixma mg5740 Inkjet Printer ,کانن یکی دیگر از چاپگرهای سری پیکسما خود را با نام Canon pixma mg5740 به بازار معرفی کرد.این پرینتر سه کاره بوده و تکنولوژی جوهرافشان استفاده می‌کند و قابلیت چاپ،به صورت سیاه و سفید ورنگی را دارد.ظاهر این دستگاه ساده بوده و ابعاد آن ۱۴۸*۳۶۹* ۴۵۵میلیمتر و وزنش ۶٫۳ کیلوگرم می‌باشد.محل تغذیه کاغذ در جلوی دستگاه می‌باشد و در جلو دستگاه کلید پاور وجود دارد. در کل کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است.سرعت چاپ با این پرینتر در حدود20 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی و 21 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید می‌باشد.رزولوشن چاپ این چاپگر  4800x1200DPI می‌باشد.این چاپگر شاید بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد .ظرفیت سینی کاغذ 100 برگ می باشد.این پرینتر دارای امکان صفخه نمایش LCD, چاپ دورو,  AirPrint,Hi-Speed, Wi-Fi  و USBمی باشد.کارتریج های کانن مدل پیکسما MG5740 در 5 رنگ به شماره (PGI-470PGBK (Pigment Black) CLI-471BK (Black) CLI-471C (Cyan) CLI-471M (Magenta) CLI-471Y (Yellow میباشد. کارکرد کارتریج سفید سیاه 300 برگ بوده و کارکرد رنگی 345 برگ میباشد.سازگاری با سیستم عامل های Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 / Vista SP1 را دارد.از 10 سال پیش تا کنون شرکتهای سازنده دستگاههای جوهری بدنبال کیفیت حداکثری و سرعت بالا بوده اند که شرکت کانن بخوبی توانسته به این مهم دست پیدا بکند.این پرینتر نسبت به کارایی که از خودش نشان داده است طرفداران زیادی را در پیدا کرده است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA G1400 Inkjet Photo Printer

پرینتر تک کاره جوهرافشان کانن مدل G1400

بررسی پرینتر Canon PIXMA G1400 Inkjet Photo Printer,پرینترها انواع مختلفی دارند که از آن جمله می‌توان به چاپگرهای لیزری، جوهرافشان و حرارتی اشاره کرد.در اینجا قصد داریم پس از مقدمه ای کوتاه در مورد پرینترهای جوهرافشان به معرفی یکی از این چاپگرها بپردازیم.در گذشته نزدیک پرینترهای جوهرافشان بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی در چند سال اخیر با کاهش نسبی تفاوت قیمت به استفاده از این نوع بیشتر شده و چاپگرهای جوهرافشان راه به منزل هم پیدا کرده‌اند و برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.یکی از خصوصیات چاپگرهای جوهرافشان را می‌توان هزینه تمام شده چاپ یک صفحه دانست و این مورد می‌تواند ویژگی دیگر این چاپگرها باشد.کیفیت پرینت در چاپگرهای جوهرافشان مناسب است و از دقت بالا برای چاپ عکس برخوردار میباشند.

canon-g1400-2_rahju-ir

پس از این مقدمه کوتاه به معرفی یک پرینتر جوهرافشان می‌پردازیم.کانن یکی دیگر از چاپگرهای سری پیکسما خود را با نام Canon PIXMA G1400 Inkjet Photo Printer به بازار معرفی کرد.این چاپگر تک کاره بوده و تکنولوژی جوهرافشان استفاده می‌کند و قابلیت چاپ،به صورت سیاه و سفید ورنگی را دارد.ظاهر این دستگاه بسیار زیبا بوده و ابعاد آن 445 * 330 * 135 میلیمتر و وزنش 4.3 کیلوگرم می‌باشد.محل تغذیه کاغذ در بالای دستگاه می‌باشد و در سمت راست بالا دستگاه کلید پاور وجود دارد.در کل کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است.سرعت چاپ با این پرینتر در حدود 5 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی و 9 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید می‌باشد.کیفیت چاپ با این چاپگر  1200x4800DPI می‌باشد.این چاپگر شاید بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.میتوان از تواناییهای خوب این پرینتر مخزن فابریک آن را نام برد.تعداد کارتریج های این چاپگر 4 عدد میباشد که برای یک چاپ حرفه ای بسیار مناسب است. پورت ورودی کانن 1400, USB 2.0 میباشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA G2400 Inkjet Photo Printers

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن مدل G2400

بررسی پرینتر Canon PIXMA G2400 Inkjet Photo Printers,کانن یکی دیگر از چاپگرهای سری پیکسما خود را با نام  PIXMA G2400 به بازار معرفی کرد.این پرینتر سه کاره بوده(پرینت – اسکن – کپی) و تکنولوژی جوهرافشان استفاده می‌کند و قابلیت چاپ،به صورت سیاه و سفید ورنگی را دارد.ظاهر این دستگاه بسیار زیبا بوده و ابعاد آن 163 * 330 * 455 میلیمتر و وزنش ۵٫۸ کیلوگرم می‌باشد.محل تغذیه کاغذ در بالای دستگاه می‌باشد و در سمت راست بالا دستگاه کلید پاور وجود دارد. در کل کار کردن با این دستگاه بسیار ساده است.سرعت چاپ با این پرینتر در حدود 5 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی و 9 برگ در دقیقه برای چاپ سیاه و سفید می‌باشد.کیفیت چاپ با این چاپگر  1200x4800DPI می‌باشد.این پرینتر شاید بتواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.میتوان از تواناییهای خوب این پرینتر مخزن فابریک آن را نام برد .تعداد کارتریج های این چاپگر 4 عدد میباشد که برای یک چاپ حرفه ای بسیار مناسب است. پورت ورودی کانن 2400, USB 2.0 میباشد.این دستگاه دارای اسکن با رزولوشن 600x1200dpi بوده و میتواند کپی با دقت 600 dpi را برای شما به ارمغان آورد.در گذشته نزدیک پرینترهای جوهرافشان بیشتر در ادارات مورد استفاده قرار می‌گرفت ولی در چند سال اخیر با کاهش نسبی تفاوت قیمت به استفاده از این نوع بیشتر شده و چاپگرهای جوهرافشان راه به منزل هم پیدا کرده‌اند و برای مصارف شخصی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. یکی از خصوصیات چاپگرهای جوهرافشان را می‌توان هزینه تمام شده چاپ یک صفحه دانست و این مورد می‌تواند ویژگی دیگر این چاپگرها باشد.کیفیت پرینت در چاپگرهای جوهرافشان مناسب است و از دقت بالا برای چاپ عکس برخوردار میباشند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PIXMA IP 2700 Inkjet Printer

پرینتر تک کاره جوهرافشان کانن مدل PIXMA IP 2700 Inkjet

کانن یکی از مشهورترین کمپانی‌ها در زمینه ماشین‌های اداری می‌باشد، شرکت‌های بسیار بزرگی در بازار رقابت در برابر یکدیگر قرار دارند که می‌توان از مجموعه کانن به عنوان یکی از این شرکت‌های قوی نام برد .یکی از تولیدات این کمپانی PIXMA IP 2700 Inkjet است که یک پرینتر تک کاره بوده و جزو دستگاه های رده بالای کانن می‌باشد. ابعاد این دستگاه 445x250x130 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 3.4 کیلوگرم است. تکنولوژی چاپ در این دستگاه از نوع جوهرافشان بوده و امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی را به شما می‌دهد .رزولوشن چاپ در این چاپگر 4800×1200 dpi می‌باشد. سرعت چاپ رنگی این دستگاه گرافیک تا 4.8 صفحه در دقیقه (حداکثر) و سرعت چاپ سیاه و سفید آن گرافیک تا 7.0 صفحه در دقیقه (حداکثر) می‌باشد. نداشتن امکان چاپ دو رو یکی از ضعف های این مدل تک کاره محسوب میشود. همچنین این دستگاه امکان چاپ بر روی CD را ندارد ولی با این حال باز هم یکی چاپگر بسیار مناسب از لحاظ کارکرد است.ظرفیت سینی کاغذ 100 برگ است. نوع پورت ارتباط به کامپیوتر، پورت USB 2.0 است. برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L850 INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L810 INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل L850 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد که برای چاپ عکس بسیار مناسب می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 287 × 507 × 756 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 12.59 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا پرینتر چاپ جوهرافشان 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی) و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 5 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 4 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.پرینتر اپسون مدل L810 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.دارای صفحه نمایش رنگی است.این مدل دارای پورت USB 2.0 ، چاپ دورو «Duplex» در این مدل موجود نیست و باید آن را به صورت دستی انجام دهید. سینی کاغذ، ظرفیت نگهداری 100 برگ را دارد.سازگار با هر نوع سیستم عامل ، قابلیت اتصال دوربین به دستگاه، دارای تانک جوهر نیز میباشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L810 Multifunction INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L810 Multifunction INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل L810 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد که برای چاپ عکس بسیار مناسب می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 287 × 507 × 756 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 11.71 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا پرینتر چاپ جوهرافشان تک کاره و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 5 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 4 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.پرینتر اپسون مدل L810 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.دارای صفحه نمایش رنگی است.این مدل دارای پورت USB 2.0 ، چاپ دورو «Duplex» در این مدل موجود نیست و باید آن را به صورت دستی انجام دهید. سینی کاغذ، ظرفیت نگهداری 100 برگ را دارد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Laserjet Pro MFP M225dw

پرینتر لیزری سیاه سفید اچ پی مدل Laserjet Pro MFP M225dw

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر لیزری مدل Laserjet Pro MFP M225dw از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد . این پرینتر که قابلیت‌هایی چون پرینت، اسکن، کپی را ارائه می‌دهد. کمپانی اچ پی در این زمینه بسیار فعال بوده و عرصه رقابت را برای بسیار از شرکت‌ها تنگ کرده است.این دستگاه دارای ابعاد 442.5×407.7×371 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 11.1 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع لیزری است. پرینتر چهار کاره ی لیزری سیاه و سفید مدل HP LaserJet Pro MFP M225dw بسیار مناسب برای ادارات پرمشغله با نیاز چاپی ماهیانه ی تا حد اکثر 15,000 صفحه است و با برخورداری از پورت شبکه ی Ethernet و پشتیبانی از شبکه ی بیسیم Wi-Fi امکان استفاده ی آسان در شبکه ی رایانه ای محل کار به خوبی فراهم شده است. با استفاده از امکان ePrint ، از هرکجای دنیا و با استفاده از هر وسیله ای که قادر به ارسال ایمیل باشد(شامل تلفن همراه-تبلت-لپ تاپ-رایانه و…) و اینترنت ، اسنادتان را به سوی چاپگرتان روانه کنید و در این سو این دستگاه قدرتمند اقدام به چاپ آنها نماید.حافظه ی داخلی دستگاه 256MB و غیرقابل افزایش می باشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.