-

در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 20 40 80

Western Digital Red Edition 1TB 64MB Cache Internal Hard Drive WD10EFRX

هارد 1 ترابایت اینترنال وسترن دیجیتال مدل  WD10EFRX

برای معرفی Western Digital Red Edition 1TB 64MB Cache Internal Hard Drive WD10EFRX باید گفت  سری RED از هارد دیسک های وسترن  پایداری خوبی دارند و از عمر بالایی نیز برخوردار هستند، همچنین با انواع پیکربندی‌های ذخیره‌سازی مانند RAID سازگاری کامل دارند. کمپانی وسترن دیجیتال سری RED را برای استفاده در ذخیره‌سازهای تحت شبکه یا همان NASها و به‌منظور ذخیره کردن اطلاعات درر شبکه‌های خانگی و یا اداری کوچک و یا برای ذخیره اطلاعات حساس و به‌کارگیری درایو برای پیکربندی RAID طراحی و تولید کرده است. هارد دیسک‌های داخلی سری RED برای استفاده در مکان‌هایی که اطلاعات بسیار مهم و زیادی را در شبکه و یا در حالت پیکربندی RAID جابجا می‌کنند، ایده‌آل هستند زیرا هارد دیسک‌های سری رد نسبت به هارد دیسک‌های معمولی، خطر از دست دادن داده‌ها در هنگامی‌که درون یک NAS قرار دارند و یا در پیکربندی RAID استفاده می‌شوند را ندارند. هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال از رابط بسیار سریع SATA III با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه و حافظه کش 64 مگابایت  تولید شدند. از دیگر ویژگی‌های هار دیسک‌های سری رد می‌توان به وجود فن‌آوری IntelliPower برای کاهش توان مصرفی و افزایش کارآیی و پایداری هارد دیسک، بهره‌بری از فن‌آوری NASware برای سازگاری هرچه بیشتر با ذخیره‌سازهای تحت شبکه به‌منظور استفاده در شبکه‌های کوچک اداری و خانگی و مقاوم بودن در برابر لرزش و تکان‌های مکرر و عملکرد یکنواخت در حالت‌های مختلف، اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت هارد مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

Western Digital Red Edition 2TB 64MB Cache Internal Hard Drive WD20EFRX

هارد 2 ترابایت اینترنال وسترن دیجیتال مدل  WD20EFRX

برای معرفیWestern Digital Red Edition 2TB 64MB Cache Internal Hard Drive WD20EFRX باید گفت  سری RED از هارد دیسک های وسترن  پایداری خوبی دارند و از عمر بالایی نیز برخوردار هستند، همچنین با انواع پیکربندی‌های ذخیره‌سازی مانند RAID سازگاری کامل دارند. کمپانی وسترن دیجیتال سری RED را برای استفاده در ذخیره‌سازهای تحت شبکه یا همان NASها و به‌منظور ذخیره کردن اطلاعات در شبکه‌های خانگی و یا اداری کوچک و یا برای ذخیره اطلاعات حساس و به‌کارگیری درایو برای پیکربندی RAID طراحی و تولید کرده است. هارد دیسک‌های داخلی سری RED برای استفاده در مکان‌هایی که اطلاعات بسیار مهم و زیادی را در شبکه و یا در حالت پیکربندی RAID جابجا می‌کنند، ایده‌آل هستند زیرا هارد دیسک‌های سری رد نسبت به هارد دیسک‌های معمولی، خطر از دست دادن داده‌ها در هنگامی‌که درون یک NAS قرار دارند و یا در پیکربندی RAID استفاده می‌شوند را ندارند. هارد دیسک‌های وسترن دیجیتال از رابط بسیار سریع SATA III با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه و حافظه کش 64 مگابایت  تولید شدند. از دیگر ویژگی‌های هار دیسک‌های سری رد می‌توان به وجود فن‌آوری IntelliPower برای کاهش توان مصرفی و افزایش کارآیی و پایداری هارد دیسک، بهره‌بری از فن‌آوری NASware برای سازگاری هرچه بیشتر با ذخیره‌سازهای تحت شبکه به‌منظور استفاده در شبکه‌های کوچک اداری و خانگی و مقاوم بودن در برابر لرزش و تکان‌های مکرر و عملکرد یکنواخت در حالت‌های مختلف، اشاره کرد.برای اطلاع از قیمت هارد مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

Hard External ADATA HV620S USB 3.0 -1TB

هارد 1 ترابایت اکسترنال ادیتا مدل HV620S

یکی از هزاران تولیدات کمپانی ADATA هارد های قابل حمل این شرکت بوده که این امکان را برای ما فراهم می کند اطلاعات شخصی خود را بر روی آن ذخیره کرده و به همراه داشته باشیم واز نظر حفظ امنیت اطلاعات می توان بر روی آن رمز قرار داد.هارد HV620S یکی از محصولات این کمپانی بوده که از نظر سرعت انتقال دیتا از فناوری USB 3 بهرمند می باشدبرای اطلاع از قیمت هارد مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

Hard External ADATA HV620 USB 3.0 -3TB

هارد 3 ترابایت اکسترنال ادیتا مدل HV620

برای بررسی هارد اکسترنال Hard External ADATA HV620 USB 3.0 -3TB باید گفت یکی از هزاران تولیدات کمپانی ADATA هارد های قابل حمل این شرکت بوده که این امکان را برای ما فراهم می کند اطلاعات شخصی خود را بر روی آن ذخیره کرده و به همراه داشته باشیم واز نظر حفظ امنیت اطلاعات می توان بر روی آن رمز قرار داد.هارد HV620 یکی از محصولات این کمپانی بوده که از نظر سرعت انتقال دیتا از فناوری USB 3 بهرمند می باشدبدنه‌ای این هارد دیسک از جنس پلاستیک براق است و مقاومت خوبی در برابر خط و خش‌های جزئی دارد. اما نقطه‌ضعف اصلی بدنه‌ی آن مربوط به جذب اثرانگشت زیاد روی سطح بدنه‌ی آن است. ولی روی‌هم‌رفته باید گفت این هارد، هارد زیبایی است. یک از عوامل مهمی که نقش مهمی در جابجایی راحت هارد دیسک‌ها دارد، وزن آن است. HV620 وزنی معادل با 230 گرم دارد که کاملا مناسب است. همچنین این محصول ابعادی به طول 115 در 78 میلی‌متر دارد. ما برای درک بهتر کاربران از اندازه‌ی این محصول، آن را با یک آیفون 6 مقایسه کردیم. این هارد تقریبا اندازه‌ای مشابه با آیفون 4.7 اینچی دارد، اما با این تفاوت که HV620 کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر است.برای اطلاع از قیمت هارد مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

Hard External ADATA HV620 USB 3.0 -500GB

هارد 500 مگابایت اکسترنال ادیتا مدل HV620

یکی از هزاران تولیدات کمپانی ADATA هارد های قابل حمل این شرکت بوده که این امکان را برای ما فراهم می کند اطلاعات شخصی خود را بر روی آن ذخیره کرده و به همراه داشته باشیم واز نظر حفظ امنیت اطلاعات می توان بر روی آن رمز قرار داد.هارد HV620 یکی از محصولات این کمپانی بوده که از نظر سرعت انتقال دیتا از فناوری USB 0.3 بهرمند می باشدبرای اطلاع از قیمت هارد مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

Hard External ADATA HM900 USB 3.0 -2TB

هارد 2 ترابایت اکسترنال ادیتا مدل HM900

امروزه گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات امری غیر قابل اجنتاب است .هارد اکسترنال Hard External ADATA  HM900 USB 3.0 -2TB  یکی از گزینه های بسیارمناسب برای ذخیره اطلاعات و گرفتن نسخه پشتیبان می باشد که در ظرفیت های مختلف 2 / 3 / 4 / 6  ترابایتی به بازار عرضه شده است. در پنل جلویی هارددیسک، دکمه‌ای برای بکاپ‌گیری سریع قرار داده‌ شده‌است تا بتوان به سادگی و بدون درگیر شدن با تنظیمات پیچیده، از اطلاعات مهم کامپیوتر نسخه پشتیبان تهیه و در مکانی امن از آن‌ها مراقبت کرد. قابلیت خوب دیگری که در هارددیسک HM900 وجود دارد، امکان رمزگذاری 256 بیتی از نوع AES است.سایز هد این هارد دیسک 3.5 اینچ بوده و تنها در برابر شوک مقاوم می باشد. این محصول در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه به انتقال داده می پردازد و برای تامین نیرو از اداپتور برق استفاده می کند.برای اطلاع از قیمت هارد مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

Hard External ADATA HV620 USB 3.0 -1TB

هارد 1 ترابایت اکسترنال ادیتا مدل HV620

یکی از هزاران تولیدات کمپانی ADATA هارد های قابل حمل این شرکت بوده که این امکان را برای ما فراهم می کند اطلاعات شخصی خود را بر روی آن ذخیره کرده و به همراه داشته باشیم واز نظر حفظ امنیت اطلاعات می توان بر روی آن رمز قرار داد.هارد HV620 یکی از محصولات این کمپانی بوده که از نظر سرعت انتقال دیتا از فناوری USB 3 بهرمند می باشدبرای اطلاع از قیمت هارد مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.

Hard External ADATA HV620 USB 3.0 -2TB

هارد 2 ترابایت اکسترنال ادیتا مدل HV620

یکی از هزاران تولیدات کمپانی ADATA هارد های قابل حمل این شرکت بوده که این امکان را برای ما فراهم می کند اطلاعات شخصی خود را بر روی آن ذخیره کرده و به همراه داشته باشیم واز نظر حفظ امنیت اطلاعات می توان بر روی آن رمز قرار داد.هارد HV620 یکی از محصولات این کمپانی بوده که از نظر سرعت انتقال دیتا از فناوری USB 3 بهرمند می باشدبرای اطلاع از قیمت هارد مورد نظر خود با ما درارتباط باشید.