قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان - دارای نشانگر LED میزان شارژ -مجهز به چراغ قوه اضطراری

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

TSCO TP 838 8000mAh PowerBank

پاوربانک 8000 میلی آمپر ساعتی تسکو مدل TP 838 

برای معرفی TSCO TP 838 8000mAh PowerBank  باید گفت این محصول همان طور که از نامش به وضوح مشخص است ساخت شرکت تسکو است. با افزایش روز افزون تلفن ها و ابزار های هوشمند و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن های هوشمند خیلی زود باتری شان خالی می شود و شما مجبورید در صورتی که دسترسی به برق دارید دستگاهتان را به شارژ بزنید اما همیشه که به برق دسترسیی ندارید در این جور مواقع چاره کار خرید یک پاور بانک (باتری همراه) است.پاوربانک TP 838 تسکو در گروه پاوربانک های لوکس این کمپانی قرار دارد .باتری لیتیوم پلیمری آن با ظرفیت 8000 میلی آمپری می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد . بدنه این پاوربانک چرمی است و در مناسبت های مختلف می توانید آن را به دوستان تان هدیه بدهید . LED جهت نمایش میزان شارژ ، چراغ قوه و وجود یک کابل شارژ دیتا اندروید به همراه تبدیل IOS است از پاوربانک چرمی لذت ببرید. فلسفه‌ی شارژرهای همراه این است که با وزن و ابعاد کم بتوانند همه‌جا همراه کاربران باشند و انرژی موردنیازشان را تامین کنند. این محصول تنها 166 میلی‌متر ضخامت دارد و طول و عرض آن به ترتیب 121.5 و 68.5 میلی‌متر است و هدیه ای بسیار مناسب برای همه افراد می باشد.برای اطلاع از انواع پاوربانک  با ما در تماس باشید.

TSCO TP 854 12000mAh PowerBank

پاوربانک 8000 میلی آمپر ساعتی تسکو مدل TP 854 

برای معرفی TSCO TP 854 12000mAh PowerBank  باید گفت این محصول همان طور که از نامش به وضوح مشخص است ساخت شرکت تسکو است. با افزایش روز افزون تلفن ها و ابزار های هوشمند و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن های هوشمند خیلی زود باتری شان خالی می شود و شما مجبورید در صورتی که دسترسی به برق دارید دستگاهتان را به شارژ بزنید اما همیشه که به برق دسترسیی ندارید در این جور مواقع چاره کار خرید یک پاور بانک (باتری همراه) استدر پاور بانک مدل TP 854از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 12000 میلی‌آمپر ساعت بهره گرفته شده که برای چندین مرتبه شارژ کردن باتری یک گوشی مناسب خواهد بود. شما با استفاده از چهار نشانگرهای LED روی بدنه‌ی این محصول می‌توانید وضعیت شارژ پاور بانک را بررسی کنید. در این محصول یک درگاه خروجی USB وجود دارد. همچنین یک کابل هم به بدنه آن متصل شده که به دو کانکتور USB و MicroUSB مجهز است. شما می‌توانید باتری دو دستگاه مختلف را با استفاده از این پاور بانک به طور همزمان شارژ کرده و از آن‌ها استفاده کنید. شدت جریان خروجی در این پاور بانک 2.1 آمپر است ضخامت این شارژر همراه کم است و شما می‌توانید آن را به سادگی داخل کیف یا جیب خود قرار داده و همیشه همراه‌تان داشته باشید.برای اطلاع از انواع پاوربانک  با ما در تماس باشید.

TSCO TP 872 20000mAh PowerBank

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی تسکو مدل TP 872 

برای معرفی TSCO TP 872 20000mAh PowerBank  باید گفت با افزایش روز افزون تلفن ها و ابزار های هوشمند و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن های هوشمند خیلی زود باتری شان خالی می شود و شما مجبورید در صورتی که دسترسی به برق دارید دستگاهتان را به شارژ بزنید اما همیشه که به برق دسترسی ندارید در این جور مواقع چاره کار خرید یک پاور بانک (باتری همراه) است. TSCO TP 872 20000mAh PowerBank یکی دیگر از محصولات تسکو با ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت می باشد.م جنس بدنه از پلاستیک سخت و طول و عرض آن به‌ترتیب 157 و 83 میلی‌متر است. روی سطح بزرگ‌تر بدنه،، درگاه یا دکمه‌ای دیده نمی‌شود. سطح جانبی بزرگ‌تر، درگاه ورودی microUSB و دکمه‌ی پاور را روی خود دارد. بالای دکمه‌ی پاور، چهار LED کوچک آبی‌رنگ وجود دارد. روشن بودن هرکدام از این چراغ‌ها نشانگرر 25% از کل شارژ باتری است. سطح جانبی کوچک‌تر هم محل قرارگیری درگاه‌های خروجی است؛ دو درگاه USB با شدت‌جریان 1 و 2آمپر(حداکثر 2.1آمپر). این مقدار جریان برای شارژ سریع گوشی‌های موبایل و شارژ تبلت‌ها مناسب است. در میان این دو درگاه، یک چراغ‌قوه LED وجود دارد. با سه ثانیه نگه‌داشتن دکمه‌ی پاور، چراغ‌قوه فعال می‌شود و با تکرار همین کار، می‌توان آن را خاموش کرد.برای اطلاع از انواع پاوربانک  با ما در تماس باشید.