فاقد سیستم عامل

در حال نمایش 8 نتیجه

نمایش 20 40 80

MSI AP200 None Touch i3

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AP200 None Touch i3

برای معرفی کامپیوتر آماده MSI AP200  None Touch i3 باید گفت در سال‌هاي اخير استفاده از رايانه‌هاي يكپارچه همه‌كاره (All-in-One) افزايش چشمگيري داشته است. اين رايا‌نه‌ها به‌تدريج جايگزين سيستم‌هاي جا‌گير دسكتاپ با كيس هاي‌ پرسروصدا مي‌شود. از مزيت‌هاي آن‌ها مي‌توان به كم‌حجم و يكپارچه بودن و جاگيري كم و حمل‌ونقل ساده اشاره كرد.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AP200 Touch i3 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده می کنید.این کامپیوتر آماده AP200 از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول (Haswell) بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است.در صفحه نمایش MSI AP200 از تکنولوژی منحصر به فرد ضد سوسو زدن استفاده شده که چشم کاربر در کار کرد های طولانی خسته نشود .این تکنولوژی به گونه قابل لمس برای کاربر باعث  جلو گیری از قرمزی چشم و خستگی می شود.این محصول دارای پردازنده گرافیکی IntelHD Graphic   است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و… با این پردازنده گرافیکی انجام می‌گردند.پردازنده مرکزی آن Intel Core i3 Haswell 4130 است و این کالا دارای صفحه نمایش 20 اینچی لمسی است .از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به وجود 4 گیگ حافظه رم  و 500 گیگ هارد برای ذخیره سازی اشاره کرد .برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

MSI AP200 None Touch i3 -B

کامپیوتر آماده ام اس آی مدل AP200 None Touch i3 -B

برای معرفی کامپیوتر آماده MSI AP200 None Touch i3 -B باید گفت در سال‌هاي اخير استفاده از رايانه‌هاي يكپارچه همه‌كاره All-in-One افزايش چشمگيري داشته است.این بار بلا یکی از محصولات شرکت MSI  رو به رو هستیم .کامپیوتر آماده به‌تدريج جايگزين سيستم‌هاي جا‌گير دسكتاپ با كيس هاي‌ پرسروصدا مي‌شود. از مزيت‌هاي آن‌ها مي‌توان به كم‌حجم و يكپارچه بودن و جاگيري كم و حمل‌ونقل ساده اشاره كرد.کمپانی MSI محصول جدید all in one مدل MSI AP200 Touch i3 روانه بازار کرد که مشخصات ان را در قسمت مشخصات مشاهده می کنید.این کامپیوتر آماده AP200 از سری پردازنده جدید کمپانی اینتل به نام هزول Haswell بهره می‌برد، برای کاربردهای مورد نظر خانگی و اداری بسیار مناسب است.در صفحه نمایش MSI AP200 از تکنولوژی منحصر به فرد ضد سوسو زدن استفاده شده که چشم کاربر در کار کرد های طولانی خسته نشود .این تکنولوژی به گونه قابل لمس برای کاربر باعث  جلو گیری از قرمزی چشم و خستگی می شود.این محصول دارای پردازنده گرافیکی IntelHD Graphic به همراه 2 گیگ حافظه اختصاصی گرافیک است و کارهای عادی مانند وب‌گردی، دیدن فیلم و… با این پردازنده گرافیکی انجام می‌گردند.پردازنده مرکزی آن Intel Core i3 Haswell 4160 است و این کالا دارای صفحه نمایش 20 اینچی لمسی است .از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به وجود 4 گیگ حافظه رم  و 1 ترابایت هارد برای ذخیره سازی اشاره کرد.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

ASUS A4110-A

کامپیوتر آماده ایسوس مدل A4110-A

برای بررسی کامپیوتر آماده ASUS A4110-A باید گفت این محصول در ابعاد  28.5 در 247 در 377.5 میلیمتر و با وزن 2.19 کیلوگرم روانه بازار شده است. از ویژگی های این کامپیوتر آماده می توان به صفحه نمایش 15.6  اینچی از نوع  LED-backlit TFT LCD با رزولوشن 1366 در 768 به صورت مولتی تاچ اشاره کرد. قلب تپنده این کامپیوتر به کمک پردازنده  Celeron-N3150 با فرکانس 1.6 در حالت عادی و 2.8 گیگاهرتز در حالت  توربو به فعالیت می پردازد.این محصول مجهز به 4 گیگ رم از نوع DDR 3 با 500 گیگ حافظه برای ذخیره سازی می باشد و برای انجام پردازش های گرافیکی از پردازنده گرافیکی Intel HD 4000 بهره گرفته است.این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 15.6 اینچی به صورت مولتی تاچ می باشد.که کیفیت تصویری 1366 در 768 پیکسل را در اختیار کاریر قرار می دهد.از سایر ویژگی های قابل ذکر برای این محصول می توان به وجود دو پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 در کنار درگاه های HMDI  و VGA  اشاره کرد .این محصول فاقد درایو نوری بوده و دارای وب کم 1 مگاپیکسلی نیز می باشد. اگذ به دنبال یک کامپیوتر آماده با امکانات قابل قبول می باشید این گزینه می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

LENOVO A510 Multi Touch

کامپیوتر آماده لنوو مدل A510 Multi Touch

برای بررسی کامپیوتر آماده LENOVO A510 Multi Touch باید گفت امروزه در اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات از کامپیوترهای همه‌کاره استفاده می‌شود که هم ظاهر زیباتری نسبت به کامپیوترهای شخصی دارند و هم فضای کمتری اشغال می‌کنند. طراحی و کیفیت ساخت این کامپیوترها هم روزبه‌روز بهتر می‌شود. شرکت لنوو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ و کامپیوترهای همه‌کاره است. مدل A510 یکی از محصولات زیبا و با کارایی عالی است. مدل این پردازنده Core i3 4005U با فرکانس 1.70 گیگاهرتز که سرعت مناسبی برای کارهای روزمره و نیمه‌حرفه‌ای است. 4 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک برای مصارف اداری و کارهای روزمره و کمی فراتر از آن مناسب است. پردازنده‌ی گرافیکی این All-in-One، آنبورد اینتل و حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی ندارد، پس نباید از آن توقع کارهای گرافیکی سنگین داشت. صفحه‌نمایش 21.5 اینچی از نوع TFT، 1920×1080 پیکسل را در خود جای داده است. رنگ‌های این صفحه‌نمایش شاید به اندازه‌ی کافی طبیعی و زنده نباشد و احتمالا برای کارهای گرافیکی و ادیت عکس و فیلم به صورت حرفه‌ای مناسب نباشد. تنوع خوب و زیاد پورت‌ها ازجمله دو پورت USB 3.0، سه پورت USB 2.0 و پورت‌های HDMI و VGA‌ این مجموعه را تشکیل می‌دهد. این دستگاه سیستم‌عامل ندارد و باید زحمت نصب ویندوز یا هر سیستم‌عامل دلخواه را خودتان بکشید. درمجموع این کامپیوتر بدون کیس یا همان All-in-One به کسانی که در ادارات و سازمان‌ها نیاز به یک دستگاه خوب و کاربردی دارند و کسانی که نمی‌خواهند لپ‌تاپ داشته باشند و یک کامپیوتر دسکتاپ را ترجیح می‌دهند، پیشنهاد می‌شود.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

LENOVO A510 Multi Touch -B

کامپیوتر آماده لنوو مدل  A510 Multi Touch -B

برای بررسی کامپیوتر آماده LENOVO A510 Multi Touch -B باید گفت امروزه در اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات از کامپیوترهای همه‌کاره استفاده می‌شود که هم ظاهر زیباتری نسبت به کامپیوترهای شخصی دارند و هم فضای کمتری اشغال می‌کنند. طراحی و کیفیت ساخت این کامپیوترها هم روزبه‌روز بهتر می‌شود. شرکت لنوو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ و کامپیوترهای همه‌کاره است. مدل A510 یکی از محصولات زیبا و با کارایی عالی است. مدل این پردازنده  Intel Core i3 6100T 3,2 GHz با فرکانس 3.2 گیگاهرتز که سرعت مناسبی برای کارهای روزمره و نیمه‌حرفه‌ای است. 4 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک برای مصارف اداری و کارهای روزمره و کمی فراتر از آن مناسب است. پردازنده‌ی گرافیکی این All-in-One،از نوع AMD Radeon M435 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی می باشد . صفحه‌نمایش 21.5 اینچی از نوع TFT، 1920×1080 پیکسل را در خود جای داده است. رنگ‌های این صفحه‌نمایش شاید به اندازه‌ی کافی طبیعی و زنده نباشد و احتمالا برای کارهای گرافیکی و ادیت عکس و فیلم به صورت حرفه‌ای مناسب نباشد. تنوع خوب و زیاد پورت‌ها ازجمله دو پورت USB 3.0، سه پورت USB 2.0 و پورت‌های HDMI و VGA‌ این مجموعه را تشکیل می‌دهد. این دستگاه سیستم‌عامل ندارد و باید زحمت نصب ویندوز یا هر سیستم‌عامل دلخواه را خودتان بکشید. درمجموع این کامپیوتر بدون کیس یا همان All-in-One به کسانی که در ادارات و سازمان‌ها نیاز به یک دستگاه خوب و کاربردی دارند و کسانی که نمی‌خواهند لپ‌تاپ داشته باشند و یک کامپیوتر دسکتاپ را ترجیح می‌دهند، پیشنهاد می‌شود.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

LENOVO A300 Touch ALL in One PC -A

کامپیوتر آماده لنوو مدل A300 Touch

برای معرفی کامپیوتر آماده  LENOVO A300 Touch ALL in One PC -A باید گفت در سال‌های اخیر استفاده از کامپیوتر‌های All-in-One در مراکز اداری، شرکت‌ها و حتی  محیط‌های خانگی افزایش چشمگیری داشته است. این کامپیوترها در حال جایگزینی کامپیوترهای جاگیر دسکتاپ با کیس‌های پر سر و صدا می‌شوند. البته قیمت این دستگاه‌ها هنوز نسبت به کانفیگ دسکتاپ آن‌ها بسیار بالا هستند، اما مزیت‌هایی نیز نسبت به آن‌ها دارند. کمپانی لنوو پس از موفقیت در ساخت و تولید لپ تاپ‌های محبوب خود، حالا به دنبال کسب محبوبیت بیشتر برای کامپیوترهای All-in-One است. با وجود رقبایی همچون اپل و ام‌اس‌آی، چنین کاری برای لنوو کمی دشوار خواهد بود. با این وجود مدل کامپیوترهای All-in-One این کمپانی، جزو محبوب‌ترین دستگاه‌های تولید شده توسط این کمپانی تبدیل شده است.نسخه LENOVO A300 Touch ALL in One PC -A از این محصول مجهز به پردازنده ساخت شرکت اینتل Core i3 سری 4005U با فرکانس پردازشی 1.7 گیگاهرتز با 3 مگابایت حافظه کش می باشد ، این محصول از 4 گیگ رم از نوع  DDR 3  به همراه 500 گیگ هارد با سرعت چرخش 5400 دور در دقیقه بهره گرفته است برای اجرای پردازش های گرافیکی این محصول از پردازنده INTEL HD  کمک گرفته است .در اخر باید اضافه کرد این محصول مجهز به صفحه نمایشی 21 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD به صورت Full HD  با کیفت 1080 در 1920  به صورت لمسی می باشد و از امکاناتی نظیر USB  نسخه سه ، پورت های HDMI ، VGA به خوبی بهره گرفته است و دارای DVD writer  و بلندگوی استریو داخلی و وب کم با کیفیت 1.2 مگاپیکسل می باشد.به طور کلی اگر به دنبال محصولی مناسب با سخت افزار متوسط می گردید این گزینه می تواند یکی از انتخاب های  خوب شما باشد . برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

LENOVO A510 Multi Touch -D

کامپیوتر آماده لنوو مدل  A510 Multi Touch -D

برای بررسی کامپیوتر آماده LENOVO A510 Multi Touch -D باید گفت امروزه در اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات از کامپیوترهای همه‌کاره استفاده می‌شود که هم ظاهر زیباتری نسبت به کامپیوترهای شخصی دارند و هم فضای کمتری اشغال می‌کنند. طراحی و کیفیت ساخت این کامپیوترها هم روزبه‌روز بهتر می‌شود. شرکت لنوو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ و کامپیوترهای همه‌کاره است. مدل A510 یکی از محصولات زیبا و با کارایی عالی است. مدل این پردازنده  Int Core i5 6400T با فرکانس 2.2 گیگاهرتز تا 2.8 گبگاهرتز که سرعت مناسبی برای کارهای روزمره و نیمه‌حرفه‌ای است. 4 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک برای مصارف اداری و کارهای روزمره و کمی فراتر از آن مناسب است. پردازنده‌ی گرافیکی این All-in-One،از نوع AMD Radeon M435 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی می باشد . صفحه‌نمایش 21.5 اینچی از نوع TFT، 1920×1080 پیکسل را در خود جای داده است. رنگ‌های این صفحه‌نمایش شاید به اندازه‌ی کافی طبیعی و زنده نباشد و احتمالا برای کارهای گرافیکی و ادیت عکس و فیلم به صورت حرفه‌ای مناسب نباشد. تنوع خوب و زیاد پورت‌ها ازجمله دو پورت USB 3.0، سه پورت USB 2.0 و پورت‌های HDMI و VGA‌ این مجموعه را تشکیل می‌دهد. این دستگاه سیستم‌عامل ندارد و باید زحمت نصب ویندوز یا هر سیستم‌عامل دلخواه را خودتان بکشید. درمجموع این کامپیوتر بدون کیس یا همان All-in-One به کسانی که در ادارات و سازمان‌ها نیاز به یک دستگاه خوب و کاربردی دارند و کسانی که نمی‌خواهند لپ‌تاپ داشته باشند و یک کامپیوتر دسکتاپ را ترجیح می‌دهند، پیشنهاد می‌شود.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.

LENOVO A510 None Touch -C

کامپیوتر آماده لنوو مدل  A510 None Touch -C

برای بررسی کامپیوتر آماده LENOVO A510 None Touch -C باید گفت امروزه در اکثر شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات از کامپیوترهای همه‌کاره استفاده می‌شود که هم ظاهر زیباتری نسبت به کامپیوترهای شخصی دارند و هم فضای کمتری اشغال می‌کنند. طراحی و کیفیت ساخت این کامپیوترها هم روزبه‌روز بهتر می‌شود. شرکت لنوو یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه‌ی تولید لپ‌تاپ و کامپیوترهای همه‌کاره است. مدل A510 یکی از محصولات زیبا و با کارایی عالی است. مدل این پردازنده  Intel Core i3 6100T 3,2 GHz با فرکانس 3.2 گیگاهرتز که سرعت مناسبی برای کارهای روزمره و نیمه‌حرفه‌ای است. 4 گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه‌ی داخلی از نوع هارددیسک برای مصارف اداری و کارهای روزمره و کمی فراتر از آن مناسب است. پردازنده‌ی گرافیکی این All-in-One، آنبورد اینتل و حافظه‌ی گرافیکی اختصاصی ندارد، پس نباید از آن توقع کارهای گرافیکی سنگین داشت. صفحه‌نمایش 21.5 اینچی از نوع TFT، 1920×1080 پیکسل را در خود جای داده است. رنگ‌های این صفحه‌نمایش شاید به اندازه‌ی کافی طبیعی و زنده نباشد و احتمالا برای کارهای گرافیکی و ادیت عکس و فیلم به صورت حرفه‌ای مناسب نباشد. تنوع خوب و زیاد پورت‌ها ازجمله دو پورت USB 3.0، سه پورت USB 2.0 و پورت‌های HDMI و VGA‌ این مجموعه را تشکیل می‌دهد. این دستگاه سیستم‌عامل ندارد و باید زحمت نصب ویندوز یا هر سیستم‌عامل دلخواه را خودتان بکشید. درمجموع این کامپیوتر بدون کیس یا همان All-in-One به کسانی که در ادارات و سازمان‌ها نیاز به یک دستگاه خوب و کاربردی دارند و کسانی که نمی‌خواهند لپ‌تاپ داشته باشند و یک کامپیوتر دسکتاپ را ترجیح می‌دهند، پیشنهاد می‌شود.برای از اطلاع از قیمت ALL IN ONE با ما در ارتباط باشید.