ذخیره بر روی کارت حافظه SD/SDHC.SDXC -خروجی HDMI -خروجی USB- میکروفون داخلی-بلندگوی داخلی-تکنولوژی بی سیم-باتری لیتیوم استاندارد

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

Canon EOS M3 15-45

دوربین کانن مدل M10 15-45mm

بررسی دوربین‌ Canon EOS M3 15-45 ,دوربین‌های بدون آیینه کانن به نام سری M شناخته می‌شوند.دوربین Canon EOS M3 دارای یک حسگر 24MP APS-C CMOS و پردازنده DIGIC 6 است که به لطف این حسگر بزرگ و پردازشگر جدید کانن،کیفیت عکس بسیار خوبی در محیط‌های کم‌نور دارد.تکنولوژی این حسگر که کانن آن را ترکیب با پردازشگر پرسرعت DIGIC 6 به اختصار HS می‌نامد، برای عکاسی در نور کم بهینه شده‌اند. سرعت عکس‌برداری این دوربین در حالت تک‌شات برابر 4.2 شات بر ثانیه و در حالت فوکوس خودکار پیوسته 2.2 شات در ثانیه است.دوربین G5X می‌تواند علاوه بر امکانات خوب عکس‌برداری، با رزولوشن Full HD در سرعت‌های  30 فریم تصویربرداری کند. ویدئو‌های ضبط‌شده با فرمت MP4 ذخیره می‌شوند. در این دوربین سیستم فوکوس تشخیص کنتراست که در حالت LiveView دوربین‌های DSLR استفاده می‌شود، با فوکوس پرسرعت تشخیص فاز، که دوربین‌های DSLR در حالت فوکوس نقطه‌ای از داخل لنز از آن استفاده می‌کنند ترکیب شده و فوکوس بسیار سریع به نام Hybrid CMOS II را تشکیل داده‌اند که مزایای فوکوس خودکار با هر دو حالت را در اختیار عکاسان قرار می‌دهد.برای فوکوس خودکار و کادربندی عکس می‌توان از نمایشگر 3 اینچی لمسی با رزولوشن 1.04 مگاپیکسل در پشت دوربین استفاده کرد.نمایشگر این دوربین می‌تواند با زاویه 180 درجه رو به بالا و پایین خم شود و به این ترتیب عکاسی و تصویربرداری از زوایای بالا و پایین بسیار ساده‌تر می‌شود. این نمایشگر می‌تواند به طور کامل رو به بالا بچرخد، به طوری که سطح نمایشگر رو به طرف جلو قرار می‌گیرد. در این حالت می‌توانید از وضعیت اختصاصی برای عکاسی سلفی استفاده کنید. در این حالت، خود دوربین به‌طور خودکار پوست چهره‌ها را کمی رتوش می‌کند و سعی می‌کند تا حد ممکن تصویر پس‌زمینه را محو کند.ضمن اینکه با فعال کردن زمان‌بندی برای عکس‌برداری، فرصت کافی برای ژست گرفتن در کادر دوربین را خواهید داشت.همراه با این دوربین یک لنز کیت هم معرفی شده است که دارای فاصله کانونی 15-45mm با دیافراگم متغیر f/3.5 تا f/5.6 می‌باشد. در داخل لنز سه عدسی Aspherical قرار گرفته که در فواصل کانونی مختلف از پراکندگی نور در لنز جلوگیری می‌کند. همچنین این لنز مجهز به سیستم فوکوس بی‌صدا یا STM برای از بین بردن صدای موتور لنز در هنگام فیلمبرداری است که برای ضبط ویدئو‌ها با صدای طبیعی محیط اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.دوربین EOS M3 می‌تواند ازقابلیت کنترل از طریق گوشی ,Wifi استفاده کند. باطری این دوربین از نوع LP-E12 است و به گفته کانن می‌تواند با هر بار شارژ همراه با استفاده از LCD تا 250 شات عکس بگیرد.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon G3X

 دوربین کانن مدل G3X

بررسی دوربین Canon G3X ,جنس بدنه  این دوربین از فلز است و در برابر گردوخاک و قطرات آب مقاوم است. این دوربین با ابعاد 105×77×123 میلی‌متر و 733 گرم به همراه باطری و کارت حافظه وزن دارد. درواقع این دوربین کامپکت سوپر زوم جدید از ساخت بسیار خوبی برخوردار است، همراه با دکمه‌ها و کنترل‌های فیزیکی متعدد که میزان سفتی و مقاومت کاملاً مناسبی را ارائه می‌کنند و به‌اندازه کافی بزرگ هستند که در بحبوحه کار به‌راحتی قابل‌دسترس باشند. این دوربین جدید به‌طور قطع یک دوربین جیبی نیست اما اندازه آن در حدی است که در جیب یک کاپشن یا کت یا در داخل یک کیف دوربین کوچک به‌راحتی جا می‌شود.سری G دوربین‌های پاورشات کانن همواره به دوربین‌هایی با امکانات بی‌نظیر و درعین‌حال بدنه‌ای سبک و کوچک معروف بوده‌اند.اگر می‌خواستید در حد یک دوربین حرفه‌ای بتوانید تنظیمات عکستان را خودتان دستی انجام دهید و درعین‌حال بتوانید با در اختیار داشتن دوربینی کوچک همیشه و همه‌جا خود را از مزیت در اختیار داشتن دوربینی بی‌نظیر بهره‌مند سازید دوربین‌های سری G در خدمت شما بودند.اکنون کمپانی قدرتمند کانن دوربینی جدید از سری G که Canon Power-shot G3X   نام دارد معرفی کرده است.  این دوربین از حسگر 1 اینچی با دقت 21 مگا پیکسلی برخوردار است. این حسگر قدرتمند در کنار پردازشگری قوی از نسل DIGIC 6 دامنه‌ی حساسیت بسیار گسترده‌ای از 125-12800 فراهم آورده است که عکاسی در هر شرایط نوری را راحت می‌سازد.  اندازه‌ی لنز این دوربین 600-24 میلی‌متر است و دامنه‌ی دیافراگم آن F2-5.6 می‌باشد و از زوم 25 برابری برخوردار می‌باشد.  در حقیقت این دوربین با بدنه‌ی کوچک خود به لحاظ زومینگ عملکردی در حد و اندازه‌ی دوربین‌های سوپر زوم دارد.دوربین G3 X عکس‌هایی باکیفیت تصویر بسیار خوب تولید می‌کند. این دوربین در ISO 125 تا ISO 800 تصاویر عاری از نویز تولید کرد، سروکله نویز در تصویر در تنظیم ISO 1600 پیدا می‌شود و در تنظیم‌های ISO 3200 و ISO 6400 میزان این نویز بیشتر و مشهودتر می‌شود اما این تنظیم‌ها هنوز کاملاً قابل‌استفاده هستند؛ البته بهتر است آخرین تنظیم ISO 12800 تنها برای مواردی استفاده شود که چاره دیگری برای گرفتن عکس نباشد.از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به کیفیت فیلم‌برداری Full HD  با سرعت 60 فریم بر ثانیه اشاره کرد. فرمت فیلم این دوربین MPEG-4, H.264 است و صدا را به‌صورت استریو ضبط می‌کند. سرعت عکاسی پی‌درپی این دوربین 5.6 فریم بر ثانیه است.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon EOS 1300D IS II 18-55

دوربین کانن مدل 1300D IS II 18-55

دوربین جدید Canon EOS 1300D IS II 18-55 که جایگزین دوربین محبوب 1200D شده  در سری دوربین های مبتدی DSLR کانن قرار می گیرد.این سری دوربین های کانن با برخورداری ازعالیترین سطح تنظیمات دستی و پیشرفته ترین تکنولوژی های به روز دوربین های دیجیتال و نیز قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب،نزد مشتاقان عکاسی و آنانکه در ابتدای راه عکاسی حرفه ای هستند،از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.دوربین جدید کانن Canon EOS 1300D همچون مدل پیشین از حسگر CMOS 18 مگاپیکسلی و پردازشگر تصویر آن نیز DIGIC 4+ است که ترکیب این دو ثبت تصاویری با کیفیت فوق العاده حتی در شرایط نوری ضعیف را تضمین خواهند کرد.این دوربین قیمتی مقرون به صرفه دارد و کانن با طراحی آن کاربران مبتدی را نشانه گرفته تا با استفاده از آن اولین قدم را در د نیای عکاسی بگذارند و مهارت های خود را به چالش کشند.دوربین 1300D دامنه ی حساسیت 6400-100 دارد و البته تا 12800 نیز قابل ارتقا است که این رقم نسبت به دوربین 1200Dبی تغییر باقی مانده است.نکته قابل توجه این است که نرخ عکاسی پی در پی این دوربین جدید نسبت به مدل قدیمی 1200D بی تغییر باقی مانده است و همچنان 3 فریم بر ثانیه است.دوربین کانن Canon EOS 1300D همچنین از یک حسگر تشخیص فاز ویژه برخوردار است که برای فوکوس خودکار در حالت انعکاسی (بدون Live View) استفاده می شود.مشخصه های فوکوس خودکار این دوربین اندکی فریبنده و هیجان انگیز به نظر می رسد.فوکوس خودکار این دوربین 9 نقطه ای است.همه ی این نقاط متقاطع هستند و در دیافراگم های مختلف فعال می شوند.این فوکوس خودکار می تواند توسط دوربین و یا عکاس انتخاب شود و می تواند روی یک سوزه و یا گروهی از سوژه ها قرار گیرد.همچون دو دوربین 750D و 760D دوربین کانن Canon EOS 1300D به حسگر RGB+IR 7560 نقطه ای مجهز است که به 63 بخش قابل تفکیک است.این حسگر میترینگ به سیستم فوکوس خودکار نیز کمک می کند.بدین ترتیب که کار شناسایی رنگ ها را به هنگام ترک کردن سوژه بر عهده می گیرد.نور حلقه ای ماکرو که به همراه لنزهای EF Macro برای عکاسی کلوزآپ ایده آل است به همراه یک یا چند فلاش کانن Canon Speedlite  600EX-RTقابلیت فلاش خودکار بی سیم E-TTL را ساپورت می کند. حالت فیلمبرداری Full HD دوربین عکاسی EOS 1300D گرفتن فیلم های 1080p بسیار باکیفیت را آسان می کند. دوربین عکاسی کانن EOS 1300D  که قادر به ضبط فیلم در چندین سایزو فریم ریت مختلف است امکان کنترل دستی آسان نوردهی، فوکوس و نمای زنده و همچنین تدوین فیلم های در داخل دوربین را فراهم می کند. حالت فیلمبرداری Video Snapshot دوربین عکاسی کانن EOS 1300D نیز این امکان را برای شما فراهم می کند که یک سری ویدئو کلیپ های کوتاه بگیرید و سپس از طریق این ویژگی بطورخودکار آنها را برای ایجاد یک فیلم کوتاه در داخل دوربین به یکدیگر متصل می کند.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.