ذخیره بر روی کارت حافظه SD / SDHC / SDXC - باتری یون لیتیوم استاندارد

در حال نمایش 6 نتیجه

نمایش 20 40 80

Nikon D610

دوربین نیکن مدلD610

برای بررسی دوربین Nikon D610 باید گفت که دوربین نیکون D610 جزو دوربین‌های DSLR سایز متوسط است. این دوربین که در واقع جانشین D600 است از یک سنسور فول فریم با دقت 35.9x24 میلی‌متر در کنار پردازنده Exspeed 3 بهره می‌برد. D610 که در میانن دوربین‌های DSLR فول فریم جزو کوچکترین‌ها محسوب می‌شود قادر است با دامنه‌ی ایزو 100 تا 6400 در حالت عادی و در حالت Boost با دامنه 50 تا 25600 به ثبت عکس‌ها اقدام کند. وجود یک نمایشگر LCD 3.2 اینچی با دقت 921 هزار نقطه در کنار چشمی اپتیکال با بزرگ‌نمایی 0.7X و پوشش 100 درصدی نیز امکان نشانه گیری و بازبینی عکس‌ها را در حد اعلا فراهم آورده است. شاتر به کار گرفته شده در D610 با حداکثر سرعت 1/4000 ثانیه و حداقل زمان از پیش تعریف شده هم 30 ثانیه است. این دوربین به یک فلش بالا جهنده با برد 12 متر وو کفشک فلاش نیز مجهز است. سرعت عکاسی پیاپی در این دوربین 30 فریم بر ثانیه بوده و فیلم‌برداری Full HD نیز با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. باتری در نظر گرفته شده برای این دوربین از نوع لیتیومی با شناسه EN-EL15 است که مطابق با استاندارد CIPA توانایی ثبتت 900 قطعه عکس را برای این دوربین فراهم کرده است. برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon EOS 600D 18-55 III

دوربین کانن مدل EOS 600D

کمپانی Canon طی سال های متوالی با معرفی هر محصول و افزودن قابلیت های بیشتر خط تولید دوربین های حرفه اییش را ارتقاء بخشید و اینک تقریبا پس از گذشت 1 سال از معرفی EOS Rebel T2i/550D اقدام به رونمایی از مدل جدید دیگری با عنوان EOS 600D کرده است.این مدل در ژاپن با نام Kiss X5 شناخته میشود. مهمترین قابلیت این دوربین حالت «Basic+» می باشد که به کاربران امکان تغییر ظاهر عکس ها و کنترل میزان تاری پس زمینه را بدون داشتن دانش خاصی در این زمینه میدهد.همچنین این دوربین حالت عکسبرداری Multi aspect ratio و فیلترهای عکاسی خلاقانه ای نظیر toy camera، fisheye and fake-miniature را از مدل 60D به ارث برده است.علاوه براین کانن امکان امکان کنترل بی سیم فلاشهایی مانند 320EX و 270EXII را برای دوربین جدید خود فراهم کرده است.برای اطلاع از قیمت دوربین با ما در ارتباط باشید.

Canon EOS 700D 18-55mm STM

دوربین کانن مدل EOS 700D

کمپانی Canon طی سال های متوالی با معرفی هر محصول و افزودن قابلیت های بیشتر خط تولید دوربین های حرفه اییش را ارتقاء بخشید.700D دنباله ی DSLR های سطح مبتدی سری سه رقمی این شرکت می باشد و در حالی معرفی می شود که 650D تنها همین تابستان گذشته به بازار آمده بود. این دوربین در بازار ایالات متحده با نام Rebel T5i شناخته می‌شود.700D تقریبا هیچ تفاوتی با 650D ندارد. فقط دارای دو تفاوت است یکی از آن‌ها این است که پیچ تنظیم مودهای عکاسی توانایی چرخش 360 درجه‌ای دارد. دوم توانایی نمایش اثر Creative Filter در Live view است.البته جنس سطح بدنه هم مقداری تغییر کرده است.بنابراین 700D هم از همان سنسور تصویر 18 مگاپیکسلی Hybrid CMOS،سیستم فوکوس خودکار 9 نقطه‌ای،  نمایشگر 3 اینچی بسیار باکیفیت لمسی و البته فیلم‌برداری Full HD بهره می‌برد. سیستم نورسنجی نیز همان 63 نقطه‌ای iFCL است. پردازنده‌ی DIGIC 5 آن، تصاویری با جزئیات دقیق و واضح ایجاد می‌کند. گستره‌ی حساسیت (ISO) این دروبین بین 100 تا 12800 (قابل تقویت تا 25600) است. کار کردن با 700D تجربه‌ی بسیار لذت‌بخشی است که با عکس‌العمل‌های بدون تاخیر و بی‌نقص این دوربین توام است. سیستم فوکوس خودکار این دوربین در کنار لنز کیت 18-55 مجهز به موتور فوکوس STM آن به‌قدری سریع و بدون تاخیر عمل می‌کند که گویی با فشار شاتر لنز شما از پیش بر روی سوژه فوکوس بوده است. از سرعت‌بالای فوکوس این لنز که بگذریم، عملکرد عاری از هرگونه سر و صدای این لنز ما را به شدت مجذوب خود کرد. چنین لنزهایی برای کار فیلم‌برداری با دوربین‌های DSLR ایده‌آل هستند؛ زیرا معمولا صدای موتور فوکوس در فیلم‌برداری با دوربین‌های DSLR برای کاربران دردسرساز می‌شود. این دوربین قادر است تا 5 فریم بر ثانیه عکاسی کندو حداکثر سرعت فیلم برداری آن 30 فریم بر ثانیه است.جنس بدنه این محصول فولاد ضد زنگ و صمغ پلی کربنات با فیبر شیشه است و باتری دستگاه نیز از نوع LP-E8 لیتیوم یون است .برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon PowerShot G9X

دوربین کانن مدل G9X

دوربین Canon PowerShot G9X یکی دیگر از دوربین های کامپکت پیشرفته از شرکت کانن است. اگر در بازار پر رقابت دوربین های دیجیتال به دنبال دوربینی هستید که لنز غیر قابل تغییر داشته باشد و اندازه حسگر آن 1 اینچ باشد، یکی از بهترین گزینه ها G9X است. این دوربین با 209 گرم وزن و با ابعاد 98.0 × 57.0 × 30.8 میلی متر به راحتی در جیب جا می شود. لنزی که در دوربین PowerShot G9X کار رفته 28-80mm می باشد و قدرت زوم 3 برابری دارد و دامنه ی دیافراگم ان نیز f/2.0 تا f/4.9 است. این لنز همچنین با پوشش ها و فیلتر های به خصوص پوشانده شده است تا هم کیفیت و شارپنس تصویر ارتقا یابد و هم فیلتر گفته شده ، حجم نور ورودی به دوربین را در محیط هایی که نور شدید است کنترل می کند .حسگر 20.2 مگاپیکسلی، پردازشگر تصویر DIGIC 6، عکسبرداری پی در پی 6 فریم در ثانیه و فیلمبرداری Full HD با سرعت 24 و 30 و 60 فریم بر ثانیه با فرمت MP4 از دیگر قابلیت های این دوربین است. صفحه نمایش این دوربین لمسی 3 اینچی غیر قابل چرخش است. طراحی بدنه ی این دوربین به گونه ای انجام شده تا حرکت انگشتان دست بر روی شاسی ها و پیچ های دایال آن به سهولت و سادگی انجام شود. بر لبه ی فوقانی دوربین در کنار دکمه ی شاتر پیچ تنظیمات دوربین واقع است و در سمت دیگر آن محل خارج شدن فلاش دوربین قرار گرفته است.

Canon PowerShot SX720 HS

دوربین کانن مدل SX720

دوربین Canon PowerShot SX720 HS محصول شرکت کانن است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسانی است که علاقه به دوربین‌های کامپکت دارند. این مدل به لطف پردازشگر DIGIC 6 به‌خوبی تمام عملیات عکاسی را انجام می‌دهد. زوم بسیار قوی آن، باعث می‌شود که بتوانید به‌راحتی از جزئیات اشیائی که در دور دست قرار دارند عکاسی کنید. حسگر از نوع CMOS است و با دقت موثر 20.3 مگاپیکسلی، عملکرد خوبی دارد. لنز این دوربین بسیار خوش‌ساخت و کارآمد است و با فاصله‌کانونی 24 تا 960 میلی‌متر فاصله‌ی وسیعی را پوشش می‌دهد؛ همچنین برای شما علاوه‌ بر عکاسی زوم و نرمال، حالت ماکرو را فراهم می‌کند. حداقل فاصله‌ای که باید برای فوکوس رعایت شود، یک سانتی‌متر است. می‌توانید به‌ لطف این قابلیت از حشرات، گرده‌های گل و جزئیات بسیار کوچک عکاسی کنید. فوکوس به دو صورت خودکار و دستی صورت می‌گیرد و در واضح ثبت‌کردن عکس‌ها بسیار مفید است. بزرگ‌نمایی آن به صورت اپتیکال انجام می‌شود و تا چهل ‌برابر سوژه را نزدیک‌‍تر از حالت عادی ثبت می‌کند. برای عکاسی پیاپی، این دوربین قادر است که در هر ثانیه نزدیک به شش فریم ثبت کند که برای عکاسی از سوژه‌های متحرک، مانند پرواز پرندگان بسیار پرکاربرد خواهد بود. به‌واسطه‌ی این دوربین می‌توانید علاوه‌بر عکاسی، از لحظات خاطره‌انگیز فیلم‌برداری کنید. فیلم‌برداری با رزولوشن Full HD انجام می‌شود و کیفیتیی پذیرفتنی دارد. این دوربین فاقد چشمی است و عکاسی را باید به کمک صفحه‌نمایش انجام دهید. این صفحه‌نمایش سه اینچی و با تکنولوژی LCD ساخته شده است. دقت آن 922000 نقطه است و تصاویر در آن بسیار واضح نمایش داده می‌شوند. کارت‌حافظه قابل‌اتصال به این دوربین از نوع SDHC است. برای اشتراک‌گذاری هم‌زمان تصاویر، یک عدد پورت HDMI در قسمت کناری بدنه تعبیه شده است؛ همچنین، به ‌لطف خروجی USB، می‌توانید تصاویر را به‌واسطه‌ی یک کابل به کامپیوتر خود انتقال دهید؛ همچنین برای این کار می‌توانید با بهره‌مندی از تکنولوژی بی‌سیم Wi-Fi، دوربین را به کامپیوتر، تبلت یا موبایل متصل کرده و فایل‌ها را انتقال دهید. با تهیه‌ی این دوربین، صاحب همراهی همیشگی خواهید شد که ثبت مناظر طبیعی و لحظات خاطره‌انگیز را برایتان انجام می‌دهد.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظرر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon SX620 HS 25 – 625mm

دوربین کانن مدل SX620

برای بررسی Canon SX620 HS 25 - 625mm باید گفت پس از افت محبوبیت دوربین‌های کامپکت و جایگزینی دوربین‌های قدرتمند موبایل، شرکت‌های بزرگ سازنده‌ی دوربین‌های عکاسی به تکاپو افتادند تا مقبولیت سابق این دوربین‌ها را بازگردانند. به همین خاطر از محدودیت‌های دوربین‌های موبایلی درس گرفته و به توانایی‌های دوربین‌های کوچک و فشرده‌ی عکاسی افزودند. دوربین عکاسیی کامپکت کانن مدل SX620 یک دوربین کوچک و تواناست که می‌توان آن را نتیجه‌ی همین بازگشت موفق دانست. این محصول کانن با وزنی در حدود 180 گرم می‌تواند تبدیل به همراهی همیشگی برای کاربر خود شود. حسگر 20 مگاپیکسلی این دوربین از نوع CMOS است که کیفیت بالای تصاویر ثبت شده را تضمین می‌کند. استفاده از یک لنز قدرتمند با فاصله‌ی کانونی 25 تا 625 میلی‌متر، توانایی بزرگنمایی 25 برابری اپتیکال به این دوربین بخشیده که با کمک بزرگنمایی 4 برابری دیجیتال از این دوربین ظریف محصولی با زوم فوق‌العاده ساخته است. فوکوس 1 سانتی‌متری در حالت ماکرو به کاربر این امکان را می‌دهد تا از نزدیک‌ترین سوژه‌های اطراف خود نیز عکسبرداری کند. دیگر ویژگی این دوربین داشتن 9 نقطه فوکوس است که در نتیجه‌ی آن عکس‌هایی با وضوح مطلوب‌ ثبت خواهند شد. در کنار این امکانات، SX620 در زمینه‌ی فیلمبرداری هم ابزاری قدرتمند محسوب می‌شود. این دوربین می‌تواند با کیفیت Full HD و با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ضبط تصویر بپردازد. بازه‌ی سرعت شاتر در این محصول کانن 15 تا 2000/1 ثانیه و بازه‌ی حساسیت ایزوی انن 80 تا 3200 ثبت شده. به کمک این دو عکاسی در شرایط نوری و حرکتی مختلف با بالاترین کیفیت انجام می‌شود. وجود راه‌های ارتباطی بی‌سیم مانند WiFi امکان انتقال دیتای ثبت شده روی دوربین را به راحتی ممکن می‌کند.برای اطلاع از قیمت دوربین مورد نظرر خود با ماا در ارتباط باشید.