دارای فلش 16GB , کیف لپ تاپ , ماوس وایرلس لاجیتک , آنتی ویروس اوریجینال

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

DELL ALIENWARE 13 i7 -A

لپ تاپ دل آلین وار DELL ALIENWARE 13 i7

Alienware نام برند تولید کننده لپ تاپ های گیمینگ شرکت Dell است که نسخه جدید لپ تاپ های فوق باریک گیمینگ خود با نام Alienware 13 را معرفی نموده است.این محصول دارای ظاهری باریک و دلفریب است که هر گیمر حرفه ای را مجذوب خود خواهد کرد.Alienware 13 با تنها 1 اینچ باریک‌ترین لپ‌تاپ این شرکت می‌باشد که با وزنی 1.97 کیلوگرمی نیز حرف‌وحدیثی جهت اثبات برتری خود باقی نمی‌گذارد! در این لپ‌تاپ از پردازنده‌ CORE I7 5500U اینتل، گرافیک‌ انویدیا جی فورس 960M جی‌تی‌ایکس و همچنین رم‌ 16 گیگابایت بهره‌گیری شده است. Alienware همچنین سیستمی مبتنی بر مس، جهت گرمازدایی محصول جدید خود نیز در درون آن تعبیه کرده است.Alienware 13 از پنل لمسی با رزولوشن 1920x1080 بهره مند است.ناگفته نماند که باطری این لپ تاپ در حالت پخش ویدئو، عمر باطری 8 ساعته ارائه خواهد کرد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

DELL INSPIRON 13 7347 -A

لپ تاپ دل اینسپایرون مدل INSPIRON 13 7347

در سال های اخیر لپ تاپ های کمپانی دل سری  Inspiron یکی از بهترین و محبوب ترین سیستم های موجود در بازار محسوب شده است. این شرکت در سال جدید نسلی خاص و متفاوت لپ تاپ را با نام انحصاری Dell Inspiron 7347 و با کانفیگ های متفاوت به بازار الکترونیک و دیجیتال عرضه کرده است. پردازنده ی بکار رفته مربوط به کمپانی اینتل از i3 Core گرفته تا Core i7 انتخاب شده، که به سرعت پردازنده ی متفاوت مجهز گشته اند. لپ تاپ هایی که به پردازنده ی قوی تر مجهز شده اند، پردازنده ی آن ها متعلق به نسل جدید یعنی برادول می باشند. همچنین از 4 گیگابایت تا 8 گیگابایت به فضای رم مجهز شده اند، که بسته به کاراریی خود از لپ تاپ می توانید مقدار رم را انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که این سیستم قابلیت ارتقاء رم تا 16 گیگابایت را دارا می باشد.در بخش هارد دیسک نیز این دستگاه از فضاهای متنوعی بهره مند شده است، که در سیستم ها بسته به نوع کانفیگ، بین 500 یا 1000 گیگابایت متغیر است.دربخش گرافیک نیز شاهد پردازنده ی انویدیا سری 920 همراه با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی هستیم که با این پردازنده به راحتی و بدون هیچ مشکلی می توانید بازی های سه بعدی و برنامه های گرافیکی را دارا باشید. مدل Inspiron 7347 دارای صفحه نمایش لمسی 13 اینچ و پردازنده گرافیکی INTEL HD 4400 می باشد. باتری به کار رفته در این لپ تاپ، 3 سلولی لیتیوم-یون است و در تست های صورت گرفته روی این باتری نشان داد که این باتری تا 5 ساعت و 37 دقیقه در حالت وب گردی و 1 ساعت و 43 دقیقه در زمان کاربری سنگین، بدون استفاده از شارژر به شما کارایی می دهد.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

DELL LATITUDE E5550 i5 -A

لپ تاپ دل LATITUDE E5550 i5

مدل Latitude 15 E5550 یک لپ‌تاپ 15.6 اینچی است که نسبت به مدل قبلی خود یعنی E5540 تغییرات قابل توجهی داشته و کارایی آن از بسیار جهات افزایش پیدا کرده است. وزن این لپ‌تاپ حدود 2.2 کیلوگرم است و به دلیل حذف شدن درایو نوری، ضخامت آن به 23.6 میلی‌متر رسیده است.کیبورد E5550 طراحی جزیره‌ای و خوبی دارد و برای تایپ‌های طولانی مدت کاملا مناسب است. در قسمت میانی کیبورد بین کلیدهای G، H و B، یک کلید TrackPoint وجود دارد که می‌تواند کار ماوس را انجام داده و نشانگر ماوس را با حرکتی نرم و روان جابجا کرد. بالای تاچ‌پد هم دو کلید دیده می‌شود که به نوعی کلیک‌های چپ و راست این TrackPoint محسوب می‌شوند. البته این دستگاه تاچ‌پد هم دارد که آن هم از یک پد و دو کلید تشکیل شده است.صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ در اندازه 15.6 اینچی با پنل TN و کیفیت HD بوده که خوش‌بختانه روکش آن از نوع مات است.به بررسی سخت افزاری دستگاه می پردازیم پردازشگر این لپ تاپ Core i5 5200U که ساخت کمپانی اینتل بوده این پردازشگر دارای  سرعت پردازشی تا 1.7 گیگاهرتز تا 2.2 گیگاهرتز است. رم اجرایی این دستگاه از نوع DDR3 و رم با ظرفیت 4 گیگابایت بر روی این دستگاه نصب می باشد، حافظه ذخیره سازی بر روی این لپ تاپ با ظرفیت 500 گیگابایت بوده و پردازشگر گرافیکی آن INTEL HD Graphics 5500 بدون حافظه گرافیکی مجزا می باشد. باتری این دستگاه 4 سلولی می باشد .برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.