دارای صفحه نمایش LCD - پورت USB 2.0 ، پورت Ethernet - شبکه بی سیم Wi-Fi-رزولوشن اپتیکال 600x600dpi-رزولوشن دیجیتال9600x9600dpi

در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 20 40 80

Canon image CLASS MF227dw MFP printer

پرینتر چهار کاره لیزری کانن مدلMF227dw

پرینتر Canon image CLASS MF227dw MFP printer طراحی شده توسط شرکت ژاپنی Canon با قابلیت‌های شبکه و ویژگی‌های خاص خود، کارایی شما را در محیط کار و اداره‌ افزایش می‌دهد و می‌تواند به‌آسانی در محیط کاری شما به اشتراک گذاشته شود.مدل جدید پرینتر های چهارکاره کانن می باشد.ابعاد این پرینتر  391.2x370.8x360.7 میلیمتر و وزن آن 12.8 کیلو گرم است.رزولوشن اپتیکال آن : 600x600 dpi و رزولوشن دیجیتال : 9600x9600 dpi است.نوع چاپ : سیاه و سفید وحافظه پرینتر : 256 MB  می باشد پرینتر 227dw دارای قابلیت پرینت ، اسکن ، کپی و فکس می باشد. با خرید پرینتر MF227dw از امکانات ویژه این مدل از جمله پرینت از طریق AirPrint و Print Service با دستگاههای اپل و اندرویدی خود بهره مند می شوید.با Canon Mobile Scanning for Business مدارک اسکن شده مستقیما به دستگاه موبایل شما ارسال می شود. خرید پرینتر MF227dw با توجه به طراحی جدید و قیمت مناسب یک انتخاب هوشمندانه است.پرینترهای لیزری یکی از انواع پرینترها بوده که در مقایسه انواع دیگر از سرعت بالاتری برخوردار بوده و کیفیت مناسبی نیز دارند و از نظر هزینه چاپ نیز به صرفه تر هستند.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Canon i-SENSYS MF628Cw Color MFP Laser Printer

پرینتر چهار کاره لیزری کانن مدل MF628Cw

پرینتر Canon i-SENSYS MF628Cw Color MFP Laser Printer دستگاه بزرگی در ابعاد 429 × 484 × 430 میلی‌متر و وزن 26 کیلوگرم است.صفحه‌نمایش لمسی 9 سانتی‌متری که در قسمت جلویی مشاهده می‌شود به منوهای رنگی مجهز شده و پیغام‌های مربوط به عملکرد دستگاه را هم نمایش می‌دهد.15 دکمه‌ی فیزیکی به همراه صفحه‌ی‌ شماره‌گیری فکس هم از دیگر مواردی هستند که برای کنترل دستگاه‌ می‌توانند در کنار صفحه لمسی مورداستفاده قرار گیرند.سینی کاغذی که برای این محصول طراحی شده ظرفیتی برابر با 150 برگ دارد. یک ورودی تک‌برگی دیگر هم وجود دارد که می‌تواند برای کاغذ‌های سایزهای مختلف مورداستفاده قرار گیرد. پرینترهای چندکاره در مدل‌های مختلف با قابلیت‌های کم و زیاد طراحی می‌شوند و نکته‌ی مهم این است که کاربر بتواند کالایی را خریداری کند که با نیاز‌های او متناسب باشد. گاهی اوقات برخی کاربران به دلیل عدم آشنایی کافی این پرینترها اقدام به خرید مدل‌هایی می‌کنند که از سطح نیاز آن‌ها فراتر رفته و تنها هزینه‌ای بیشتر را به آن‌ها تحمیل می‌کنند. با تمامی این تفاسیر با اولین نگاه به قیمت این محصول می‌توان حدس زد که این محصول برای استفاده در محیط‌های اداری کوچک و یا مصارف بالای خانگی طراحی شده است. i-SENSYS MF628Cw درواقع پرینتری لیزری و چندکاره است که در درجه‌ی اول پرینت را در اولویت خود قرار داده و در کنار آن قابلیت‌های کپی، اسکن و فکس را هم ارائه می‌کند.نصب و راه‌اندازی i-SENSYS MF628Cw با استفاده از CD و نرم‌افزارهایی که با آن ارائه می‌شود بسیار آسان است. همانند دیگر پرینترها فقط کافی است CD را در درایو نوری قرار داده و با توجه به دستور عمل‌های روی صفحه‌نمایش با چند کلیک دستگاه قابل‌استفاده است. نرم‌افزار Presto! PageManager 9 که با این پرینتر قابل‌استفاده است را می‌توان برای تشخیص متن اسناد اسکن شده مورداستفاده قرار داد که البته فقط قادر به شناسایی حروف انگلیسی است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.