دارای صفحه نمایش رنگی

در حال نمایش 3 نتیجه

نمایش 20 40 80

EPSON L850 INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L810 INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل L850 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد که برای چاپ عکس بسیار مناسب می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 287 × 507 × 756 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 12.59 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا پرینتر چاپ جوهرافشان 3 کاره (پرینت، اسکن، کپی) و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 5 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 4 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.پرینتر اپسون مدل L810 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.دارای صفحه نمایش رنگی است.این مدل دارای پورت USB 2.0 ، چاپ دورو «Duplex» در این مدل موجود نیست و باید آن را به صورت دستی انجام دهید. سینی کاغذ، ظرفیت نگهداری 100 برگ را دارد.سازگار با هر نوع سیستم عامل ، قابلیت اتصال دوربین به دستگاه، دارای تانک جوهر نیز میباشد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

EPSON L810 Multifunction INKJET PRINTER

پرینتر جوهرافشان رنگی اپسون مدل L810 Multifunction INKJET

امروزه پرینتر در امور روزمره کاربران نقش بسزایی دارد. همان طور که می‌دانید پرینترها دارای نوع‌ها و تکنولوژی‌های مختلفی هستند. پرینتر جوهرافشان مدل L810 INKJET PRINTER از سری پرینتر های پر قدرت و کاربردی می‌باشد که برای چاپ عکس بسیار مناسب می‌باشد.این دستگاه دارای ابعاد 287 × 507 × 756 میلی‌متر بوده که وزنی بالغ بر 11.71 کیلوگرم دارد. تکنولوژی در صنعت پرینتر بر دو نوع جوهری و لیزری بوده که این محصول از نوع جوهری است.پرینترهای جوهرافشان یکی از موارد لازم در ادارات و کاربردهای خانگی هستند و استفاده‌های گوناگونی از آنها می‌شود.این مدل یک دستگاه با کیفیت بالا پرینتر چاپ جوهرافشان تک کاره و امکان چاپ بر روی کاغذ سایز A4 بوده است.سرعت چاپ 5 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 4 برگ در دقیقه به صورت رنگی است.پرینتر اپسون مدل L810 در نوع خودش بسیار عالی بوده و نیاز عموم مردم را در بسیاری از موارد بر طرف کرده است و برای مصارف خانگی و چاپ عکس بسیار مناسب می باشد.دارای صفحه نمایش رنگی است.این مدل دارای پورت USB 2.0 ، چاپ دورو «Duplex» در این مدل موجود نیست و باید آن را به صورت دستی انجام دهید. سینی کاغذ، ظرفیت نگهداری 100 برگ را دارد.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

HP Laserjet Enterprise M552DN Printer

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی مدل M552DN

پرینتر HP Laserjet Enterprise M552DN Printer ساخت شرکت hp پرینتری لیزری است که از چاپ رنگی هم پشتیبانی می‌کند. پرینترهای لیزری عمدتاً برای چاپ متن به کار می‌روند و از سویی رنگی بودن آن‌ها این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند محتوای چاپی مانند کاتالوگ و بروشورهای تبلیغاتی و تجاری را چاپ کند. توان کاری 80.000 برگی این محصول در کنار سینی ورودی 550 برگی آن حاکی از طراحیان برای مصارف سنگین اداری است و بهتر است آن را برای مصارف شخصی و خانگی خریداری نکنید. شاید رنگی بودن محصول این تصور را در خریدار ایجاد کند که می‌تواند با دستگاه عکس‌ها چاپ نماید. این تصور هرچقدر درست باشد غلط هم هست. پرینترهای لیزری که برای چاپ متن و اشکال گرافیکی طراحی شده‌اند از وضوح بالایی برخوردار نبوده و عکس‌های چاپ‌شده با آن‌ها به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه با عکس‌های چاپ‌شده‌ی پرینترهای جوهرافشان نیست. سخت‌افزاری که در این محصول به کار گرفته‌شده است از پردازنده‌ی 1.2 گیگاهرتزی به همراه حافظه‌ی 1 گیگابایتی تشکیل شده است که این محصول را در میان مدل‌های قدرتمند قرار داده است. سخت‌افزار قوی سرعت پرینتر را در پردازش فایل‌های چاپی بالا برده و این برتری به‌ویژه در هنگام چاپ چندین فایل خود را نشان می‌دهد. این پرینتر قادر است تا عملیات چاپ را به‌صورت دورو هم انجام دهد که سببب صرفه‌جویی در زمان و مصرف کاغذ می‌شود. همچنین در این محصول صفحه‌نمایشی رنگی و 4 خطی تعبیه شده که استفاده ازز دستگاه را بسیار آسان ساخته است.برای اطلاع از قیمت پرینتر مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.