باتری 6 سلولی -windows 8.1

در حال نمایش 5 نتیجه

نمایش 20 40 80

ASUS N56JN i7 -A

لپ تاپ ایسوس مدل ASUS N56JN i7 -A

برای معرفی لپ تاپ ASUS N56JN i7 -AASUS N56JN i7 -A باید گفت لپ تاپ های سری N ایسوس همواره از لحاظ کیفیت و مشخصات در میان برترین ها قرار داشته اند و این کمپانی در مدل جدید خود سعی کرده دقت و کیفیت خود را بر روی سیستم صوتی هم متمرکز کند و شاهد یک کیفیت صوتی فوق العاده و استثنایی در این دستگاه هستیم. قیمت لپ تاپ ایسوس ASUS N56JN با توجه به مشخصات فنی بسیار متنوعی که دارد باعث شده تا شاهد یکی از برترین لپ تاپ های بازار باشیم و همین موضوع سبب گشته تا خرید و فروش این دستگاه در میان کاربران بسیار بالا باشد. در نقد و بررسی های انجام شده کیفیت عالی این دستگاه ثابت شده. از این مدل لپ تاپ با دو کارت گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX760M ۴GB DDR3 وNVIDIA® GeForce® GTX840M 2GB DDR3 تولید شده که نسبت به مدل ASUS N56jv از کیفیت و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS N56JN i7 -B

لپ تاپ ایسوس مدل N56JN i7

لپ تاپ های سری N ایسوس همواره از لحاظ کیفیت و مشخصات در میان برترین ها قرار داشته اند و این کمپانی در مدل جدید خود سعی کرده دقت و کیفیت خود را بر روی سیستم صوتی هم متمرکز کند و شاهد یک کیفیت صوتی فوق العاده و استثنایی در این دستگاه هستیم. قیمت لپ تاپ ایسوس ASUS N56JN  با توجه به مشخصات فنی بسیار متنوعی که دارد باعث شده تا شاهد یکی از برترین لپ تاپ های بازار باشیم و همین موضوع سبب گشته تا خرید و فروش این دستگاه در میان کاربران بسیار بالا باشد. همانند N550، بدنه ی N56JN  نیز از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه ساخته شده است. به جز زیر لپ‌تاپ که پلاستیکیست، بقیه قسمت‌های دستگاه کاملا از فلز ساخته شده و یا حداقل دارای یک روکش فلزیست. قاب پشت صفحه‌نمایش روکشی نوک مدادی از جنس آلومینیوم برس خورده دارد که متاسفانه چندان در برابر جذب اثرانگشت و چربی دست مقاومتی نمی کند. اما تمامی این فلزات استفاده شده در بدنه باعث شده‌اند تا وزن دستگاه نزدیک به 2.7 کیلوگرم شود و همانند N550، در مقایسه با لپ‌تاپ‌های 15 اینچی دیگر، N56JN کاملا یک لپ‌تاپ سنگین‌وزن محسوب می‌گردد. به علاوه، این مدل نزدیک به 35 میلیمتر ضخامت دارد.در نقد و بررسی های انجام شده کیفیت عالی این دستگاه ثابت شده.کارت گرافیک این مدل NVIDIA® GeForce® GTX840M 2GB DDR3 که نسبت به مدل ASUS N56jv از کیفیت و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

ASUS N56JN i7

لپ تاپ ایسوس مدل N56JN

لپ تاپ های سری N ایسوس همواره از لحاظ کیفیت و مشخصات در میان برترین ها قرار داشته اند و این کمپانی در مدل جدید خود سعی کرده دقت و کیفیت خود را بر روی سیستم صوتی هم متمرکز کند و شاهد یک کیفیت صوتی فوق العاده و استثنایی در این دستگاه هستیم. قیمت لپ تاپ ایسوس ASUS N56JN  با توجه به مشخصات فنی بسیار متنوعی که دارد باعث شده تا شاهد یکی از برترین لپ تاپ های بازار باشیم و همین موضوع سبب گشته تا خرید و فروش این دستگاه در میان کاربران بسیار بالا باشد. در نقد و بررسی های انجام شده کیفیت عالی این دستگاه ثابت شده. از این مدل لپ تاپ با دو کارت گرافیک  NVIDIA® GeForce® GTX7600M ۴GB DDR3  وNVIDIA® GeForce® GTX840M 2GB DDR3 تولید شده که نسبت به مدل ASUS N56jv از کیفیت و قدرت بسیار بالاتری برخوردار است.برای اطلاع از قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Lenovo ThinkPad Yoga 14 -A

لپ تاپ لنوو مدل 14 ThinkPad Yoga

برای بررسی Lenovo ThinkPad Yoga 14 -A کمپانی بزرگ لنوو در راستای تولید لپ تاب های مالتی مد (لپ تاپی که به چند حالت می توان از ان استفاده کرد) Yoga مدل ThinkPad  14 اینچ را روانه بازار کرد. ThinkPad Yoga 14 قابلیت چرخش 360 درجه از قسمت لولای دستگاه را دارد ThinkPad Yoga 14 از صفحه نمایش مات لمسی با کیفیت FHD با فناوری IPS ساخته شده پردازنده ان اینتل Core i7 Fifth Generation می باشد و ذخیره کننده(Hard) پر سرعت ان از نوع solid state disk) SSD) بوده و ظرفیت آن یک ترابایت است که سرعت بالایی به کاربری کاربران می دهد.چیپ گرافیکی استفاده شده برروی برد این دستگاه Intel HD 5000 کمپانی اینتل می باشد.صفحه نمایش این مدل 14 اینچ از نوع IPS LCD با دقت Full HD 1920x1080 با روکش مات و لمسی است. برای اطلاع از بهترین قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.

Lenovo ThinkPad Yoga 15 -A

لپ تاپ لنوو مدل 15 ThinkPad Yoga

برای معرفی Lenovo ThinkPad Yoga 15 -A بهتر است بگوییم کمپانی بزرگ لنوو در راستای تولید لپ تاب های مالتی مد (لپ تاپی که به چند حالت می توان از ان استفاده کرد) Yoga مدل ThinkPad  15 اینچ را روانه بازار کرد. ThinkPad Yoga 15 قابلیت چرخش 360 درجه از قسمت لولای دستگاه را دارد ThinkPad Yoga 15 از صفحه نمایش مات لمسی با کیفیت FHD با فناوری IPS ساخته شده پردازنده ان اینتل Core i7 Fifth Generation می باشد و ذخیره کننده(Hard) پر سرعت ان از نوع solid state disk) SSD) بوده و ظرفیت آن یک ترابایت است که سرعت بالایی به کاربری کاربران می دهد.چیپ گرافیکی استفاده شده برروی برد این دستگاه Intel HD 5000 کمپانی اینتل می باشد.از سایر ویژگی های قابل ذکر برای این دستگاه می توان به پشتیبانی از پورت HDMI و وجود  Memory Reader   اشاره کرد. باید اضافه کرد باتری 6 سلولی و سیستم عامل ویندوز 8 این محصول را همراهی می کنند. برای اطلاع از بهترین قیمت لپ تاپ مورد نظر خود با ما در ارتباط باشید.